SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
had een borstverkleining gehad dus zolang het niet volledig genezen was had ik ook er ook niet echt zin inquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:41 schreef Sardu het volgende:
Ik heb medelijden met je Vas!
4 maand is onethisch
Verkleining hoor je niet vaak. Kan me wel voorstellen dat je er dan niet zoveel skik van hebt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
had een borstverkleining gehad dus zolang het niet volledig genezen was had ik ook er ook niet echt zin in
succes broquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oke, now I'm gone for real. hahaha
Peace out bro's nd sis's.
Bye manquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Skik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verkleining hoor je niet vaak. Kan me wel voorstellen dat je er dan niet zoveel skik van hebt.
Ik verwacht vanavond een uitgebreid verslag te lezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
en pics.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond een uitgebreid verslag te lezen.![]()
Succes in het park, aan het zonnetje zal het niet liggen.
Skik is Drents voor 'schik, plezier, lol'.quote:
Lol, dan ga ik het ook lastig krijgen vrees ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Skik is Drents voor 'schik, plezier, lol'.
Nu ben ik een tukker maar word het hier ook vaak gebruikt.
Als je je al druk maakt om 'skik' dan krijg ik het op de meet nog lastig
ja ik ben een rasechte amsterdammer dus met dat getuk hoef je bij mij niet aan te komenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Skik is Drents voor 'schik, plezier, lol'.
Nu ben ik een tukker maar word het hier ook vaak gebruikt.
Kom maar, ik kan je hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ik ben een rasechte amsterdammer dus met dat getuk hoef je bij mij niet aan te komen
fml nog 3 uur werken hierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Het weer is te lekker, even een jointje rollen
Whahaha.. Merk je niet aan mij hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee gewoon ABN praten verdomme![]()
Spreek jij de g ook zo overdreven uit? Niet 'twintug' maar ' twintiggggggggg' Ik vind dat zo raar klinkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha.. Merk je niet aan mij hoor
DialectGruwelijk
![]()
Dat welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spreek jij de g ook zo overdreven uit? Niet 'twintug' maar ' twintiggggggggg' Ik vind dat zo raar klinken
Nee dat klinkt achterlijk, en ik zeg ook gewoon auto ipv otoooquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat wel
Twintug whahaha
Edit: Jij zegt ook zeuven? (7)
Gelukkigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat klinkt achterlijk, en ik zeg ook gewoon auto ipv otooo
Doe je maar lekker in de trein danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig
Misschien dat ik met Mano wel dialect praat
lillike box ouwe.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig
Misschien dat ik met Mano wel dialect praat
Treinquote:
Ik doe mijn best maar kan je wel vertellen dat hier en daar een 'en' inslik. Nog nooit problemen gehad met mensen uit de randstad. Ik heb alleen een kleine handicap.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee gewoon ABN praten verdomme![]()
Dus in plaats van "Ik en mijn moeder gaan naar de stad" zeg jij: " Ik mijn moeder gaan naar de stad"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar kan je wel vertellen dat hier en daar een 'en' inslik. Nog nooit problemen gehad met mensen uit de randstad. Ik heb alleen een kleine handicap.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus in plaats van "Ik en mijn moeder gaan naar de stad" zeg jij: " Ik en mij moeder gaa naar de stad"
of hoe moet ik dit interpreteren?
Die zin vormt dan weer geen probleem.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus in plaats van "Ik en mijn moeder gaan naar de stad" zeg jij: " Ik mijn moeder gaan naar de stad"
of hoe moet ik dit interpreteren?
Och ja, maar dat is ook niet zo'n probleem, ik zeg ook ammal ipv allemaal en hemal ipv helemaal, dat soort dingenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die zin vormt dan weer geen probleem.
Interpreteren kan ik wel interpreteern van maken
beetje herman finkers idee?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die zin vormt dan weer geen probleem.
Interpreteren kan ik wel interpreteern van maken
Ooooh dus eigenlijk is er helemaal (hemal) geen probleemquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och ja, maar dat is ook niet zo'n probleem, ik zeg ook ammal ipv allemaal en hemal ipv helemaal, dat soort dingen
Xactly! Ik kom dan ook redelijk uit dezelfde buurt als de beste man.quote:
Ja maar:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:13 schreef Sardu het volgende:
Ik hoop toch niet dat je dacht dat ik in één of ander dialect tegen je aan ging lopen lullen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:48 schreef Sardu het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Xactly! Ik kom dan ook redelijk uit dezelfde buurt als de beste man.
gewoon doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:18 schreef Sardu het volgende:
Ja ik wil nog wel eens een woord uit het dialect in mijn zin proppen. Ik zal er op letten.
haha kameraad van me heeft ook altijd dat bleekvrije papierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef OllieWilliams het volgende:
tijd om even van het mooie weer te genieten![]()
[ afbeelding ]
Zolang Vas me maar niet onzeker maakt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]Ja dat doen ze die amsterdammerts. Ze hebben altijd sterkere wiet, het bier is daar beter. Intimiderend volkje heur.
Ik ben ook best wel intimiderend volgens mensenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]Ja dat doen ze die amsterdammerts. Ze hebben altijd sterkere wiet, het bier is daar beter. Intimiderend volkje heur.
En was het huisje wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
dure vrije dag hier, maar goed besteed. nieuwe oplader en bij woning gaan kijken.
Komt goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel intimiderend volgens mensenGewoon doorheen prikken, stiekem ben ik lief
.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik het kan krijgen neem ik het. maar denk dat een van de 2 voor me het nemen.
Elke dag opstaan met zo'n gezicht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op FB heeft serieus zijn telefoon in Comic Sans
Ik ken 'm alleen van mijn lurking days op Fok!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:34 schreef Glibber het volgende:
[..]
[..]
Klinkt zo raar dien terwijl het glib moet zijn..
ik wil me oude account terug
ben jij dientje 12quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:34 schreef Glibber het volgende:
[..]
[..]
Klinkt zo raar dien terwijl het glib moet zijn..
ik wil me oude account terug
quote:
Goed planquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van mijn lurking days op Fok!
Geen idee.quote:
welkequote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee.
Veel op andere fora gehangen voordat ik hier kwam posten.
Hij was bang dat hij er niet bij mocht horen, maar toen die zei dat hij weleens een jointje rookt werd hij toch geaccepteerdquote:
Gewoon doen manquote:
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag trouwens voor ik weg liep allemaal vloei door de machine draaienOeps!
Ik bedenk me nu dat die man dat vast niet leuk vind..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar
Of wanneer je de was eruit haalt dat je tips tegen komt
Ik kom het meestal tegen in broekzakken en vestzakken enzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat die man dat vast niet leuk vind..Hoop ook echt dat die ik niet allemaal papiertroepjes in mijn kleding heb straks
is al gefixed :p vind het best een mooie dag geworden. Ik me nakie in de zon met een biertje en muziekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon doen man![]()
Toch al kut dag met je telefoonshit
Ik heb het weggebracht he.. Ik doe het niet zelfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kom het meestal tegen in broekzakken en vestzakken enzo
Voor de rest gewoon als het klaar is die machine ff goed rondkijken dat het leeg is
weenie, die shit is wel goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Dientje12 het volgende:
mur, was jij dat diegene die kenny vs spenny een keertje had gelinkt?
Haha, ik heb denk ik nooit wat zinnigs te posten dus vandaar m'n bek maar gehouden denk ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij was bang dat hij er niet bij mocht horen, maar toen die zei dat hij weleens een jointje rookt werd hij toch geaccepteerd
Poker/skateboard/buitenlandse.quote:
Haha okequote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik heb denk ik nooit wat zinnigs te posten dus vandaar m'n bek maar gehouden denk ik.
Je moeder heeft ook een vuilniszakjas?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:04 schreef Dientje12 het volgende:
Onze hond springt bij me moeder omhoog achter en bijt een stuk bont uit haar bontkraag
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:59 schreef OllieWilliams het volgende:
wtf ik had net een moslimjehova aan de deur :s
Was ze knap?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:59 schreef OllieWilliams het volgende:
tobo muos en moni op balkon zettenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
gta san andreas installeren, het is zulks mooi weer om oude games te spelen
nicequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen idee :p ze had echt zo'n overdreven hoofddoek, net geen burka
Raar geloof, mijn beste vriendin op de lage school was jehova en die kon ik dan nooit op verjaardagen uitnodigenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Omdat jehova's hun of andermans verjaardagen niet mogen vieren en ook geen feestdagen zoals sinterklaas, kerst e.d.quote:
Wat 'n zuur leven. Wanneer kwamen ze dan bij elkaar om met de hele familie in een kringetje te zitten en een blokje kaas eten?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat jehova's hun of andermans verjaardagen niet mogen vieren en ook geen feestdagen zoals sinterklaas, kerst e.d.
Klopt, maargoed dat vriendinnetje en haar oudere zus zijn nu ook ontspoord omdat dat gewoon niet werkte dat alles verbieden enzo en hebben d'r ouders het geloof ook een beetje laten vallenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
Wat, echt kut als iedereen naar feestje gaat en jij mag nietarm kind
Niet. Cadeautjes kregen ze ook nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat 'n zuur leven. Wanneer kwamen ze dan bij elkaar om met de hele familie in een kringetje te zitten en een blokje kaas eten?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:43 schreef OllieWilliams het volgende:
haha geniaal dat zwarte jongetje uit ned's survival guide met die antenne aan z'n bril
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou wel een keertje naar Beijing willen en dan ff flink chinese stuff inslaan
Dat is geen antenne.quote:
Het is een lazertje die in zijn glas valt en dan een scherm projecteerd.quote:
Google glass je weet togquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is een lazertje die in zijn glas valt en dan een scherm projecteerd.
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Boards of Canada, wat een fijne muziek
Zeker waarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Yeah meer fansquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb de helft van de stream gemistquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yeah meer fansik vind cold earth wel de beste track op de cd.
Is dat zo speciaal dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
HALLON HEBBEN JULLIE EEN FENDER GITAAR?
NEE?
IK WEL.
Überhaupt een gitaar hebben is baas.quote:
Ik heb een Gibsonquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
NEE?
IK WEL.
jamaar jamaar hij is akkoestisch en kleiner dan andere gitaren (vet schattigquote:
Ah, je wou je vreugde even delen met ons. Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Überhaupt een gitaar hebben is baas.
Maar Fender is ook baas.
En ik ben baas.
Één en al bazigheid
En blijheid omdat ik eindelijk mijn eigen gitaar heb
Een Fender gitaar
Dankje dankjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, je wou je vreugde even delen met ons. Dat mag altijd.![]()
Ik vroeg me alleen af of ik misschien wat gemist had door de jaren heen.
Maar gratz met je guitar Moira, je hebt een heuze Fender hoorde ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik ga zo zalm teriyaki makenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Stoned hamburger na hamburger geserveerd krijgen
Hambo's zijn in de aanbieding :p milka choco swing is zeker aan te raden of dubbelchocolade muffinsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ga zo zalm teriyaki maken
Misschien nog wat stonerfood voor later scoren als ik toch in de AH ben.
Maar ja, weet niet zo goed wat ik in die categorie mee zou moeten nemen
Gefelesjieteerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
NEE?
IK WEL.
Paar weekjes geleden weer van begin tot eind gespeeld, prachtspelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
gta san andreas installeren, het is zulks mooi weer om oude games te spelen
Ik heb een Richwood die beter klinkt dan een Fenderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Überhaupt een gitaar hebben is baas.
Maar Fender is ook baas.
En ik ben baas.
Één en al bazigheid
En blijheid omdat ik eindelijk mijn eigen gitaar heb
Een Fender gitaar
Tofquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens heb ik de 30e vrij gekregen van alles
Richwood gitarenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een Richwood die beter klinkt dan een Fender
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens heb ik de 30e vrij gekregen van alles
Ben voor Heartbreakers gegaan, die dingen zijn fucking lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hambo's zijn in de aanbieding :p milka choco swing is zeker aan te raden of dubbelchocolade muffins
Ik geef geen neuk, ik heb een Fenderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een Richwood die beter klinkt dan een Fender
Dit, preciesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef Unscrewed het volgende:
Zo'n chick op Facebook: "If you're a true friend, and won't leave my side no matter what mistakes I make, please like this... it's important."
Pff, duidelijke schreeuw om aandacht.
Ten eerste zal niemand eerlijk zijn hierin, want iedereen heeft een breekpunt. Je kan nooit bij iemand blijven ookal maken ze de grootste fouten.
Ten tweede wil ze gewoon het geslijm van iedereen zien.
Echt een hekel aan zulke shit.
Net als vrouwen die een fotomap hebben die 'self,,' heet waar 350 foto's in zittenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef Unscrewed het volgende:
Zo'n chick op Facebook: "If you're a true friend, and won't leave my side no matter what mistakes I make, please like this... it's important."
Pff, duidelijke schreeuw om aandacht.
Ten eerste zal niemand eerlijk zijn hierin, want iedereen heeft een breekpunt. Je kan nooit bij iemand blijven ookal maken ze de grootste fouten.
Ten tweede wil ze gewoon het geslijm van iedereen zien.
Echt een hekel aan zulke shit.
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Het moment dat je vreemd gaat of mijn vriendin neukt of wat dan ook, wil ik nooit meer iets met je te maken hebben, hoor.quote:
Tevens zou ik iedereen die zei dat ze er altijd voor me zouden zijn, welke fout ik ook maak, massaal gaan unfrienden.quote:
En mensen die de hele tijd iets over hun prinsesje postenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:30 schreef Onorgineel het volgende:
Of, 'lekker zonnetje vandaag', foto van zichzelf. 'Best een lang dagje', foto van zichzelf met een beetje uitgeputte gemaakte blik. 'Zometeen lekker chillen met m'n vriendinnetjes', met een foto van zichzelf en zo kan ik nog wel ff doorgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er voor je, welke fout je ook maakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:31 schreef Unscrewed het volgende:
\Tevens zou ik iedereen die zei dat ze er altijd voor me zouden zijn, welke fout ik ook maak, massaal gaan unfrienden.
Jij liegt tegen mij, onbetrouwbare hontquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben er voor je, welke fout je ook maakt.
#swag #yoloponyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:33 schreef Onorgineel het volgende:
Selfieee hihi #picoftheday #bestoftheday #igdaily #fashion #pretty #picstitch #ignation #10likes #followme #2013 #20likes #iphonegraphy #style #insta #color #earlybird #instalove #instagramer #15likes #friend #model #lovely #instaphoto #25likes
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij liegt tegen mij, onbetrouwbare hont
DOEI!
niets mis meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:35 schreef Onorgineel het volgende:
En nu stop ik anders ga ik nog eens kinderen slaan uit frustratie
Gewoon iedereen die aandacht zoekt via welke manier dan ook moet nekschoten krijgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:35 schreef Onorgineel het volgende:
Of iemand die z'n moeder gebruikt om likes te krijgen![]()
![]()
She is.. my everything. Happy Birthday mom! #fun #smile #like #pretty #sun #food#friends #lol #swag #bored #funny #nature #cool #instago #camera #yawing #2013 #cute #pet #brownie #picture #picoftheday #pictureoftheday #perfect #photograph #photooftheday #instapic #instacnvs #instagood #instagram
Zo'n huisgenote had ik ook, lekker met haar tijgerprintjes enzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:30 schreef Onorgineel het volgende:
Of, 'lekker zonnetje vandaag', foto van zichzelf. 'Best een lang dagje', foto van zichzelf met een beetje uitgeputte gemaakte blik. 'Zometeen lekker chillen met m'n vriendinnetjes', met een foto van zichzelf en zo kan ik nog wel ff doorgaan
dan blijft er niemand over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die aandacht zoekt via welke manier dan ook moet nekschoten krijgen.
(Bijna heel de wereld opeens vol met lijken)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En mensen die de hele tijd iets over hun prinsesje posten![]()
Als het je irriteert kanker je me er toch gewoon vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo zuur doen zeg, tering![]()
Heb je ook wel gelijk in maar is best lekker om ff over te ZEIKENquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als het je irriteert kanker je me er toch gewoon vanaf
Niet zo zuur doen zeg, tering
Hey ff dimmen, ben tim niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als het je irriteert kanker je me er toch gewoon vanaf
Niet zo zuur doen zeg, tering
Iedereen zoekt naar aandacht en bevestiging maar dat zit ook wel in de mens, alleen als je 1000 tags neerpleurt en hele sociale media volflikkert met jezelf waardoor je jezelf bijna als een god maakt ofzo, heb ik zoiets van; Doe eens normaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die aandacht zoekt via welke manier dan ook moet nekschoten krijgen.
(Bijna heel de wereld opeens vol met lijken)
My point exactly.quote:
zo groot hoeft hij niet te zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:42 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben de eerste die buiten staat te dansen als een meteoriet groter dan de aarde op de aarde af komt.
Ik weet het, de impact, schokgolf, dustparticles, etc. Maar hoe dramatischer, hoe beter.quote:
ghehehhequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet het, de impact, schokgolf, dustparticles, etc. Maar hoe dramatischer, hoe beter.
Verder ben ik wel een vrolijk persoon, hoor.quote:
achquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat gekanker mag best minder eigenlijk. Of gewoon helemaal niet, nog beter.
Rustig. You're just fuel for the flames.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hork die mij preektquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah joh, niemand die er hier aanstoot van neemt, net als in de VBL-SCquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zei ik niet eens, dat was die bitch van jou!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Over kanker zeggen, welteverstaan
Maargoed.
Op FOK!, ja dat klopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Over kanker zeggen, welteverstaan
Maargoed.
quote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op FOK!, ja dat klopt.
[..]Mono pls, jij als geen ander weet hoe of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Ik doelde er meer op dat Hork ook niet vies is van een kankertje hier of daarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet eens, dat was die bitch van jou!
Kelogg's ontbijtgranen!quote:
hij heeft een blauwe status hoog te houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat? Ik doelde er meer op dat Hork ook niet vies is van een kankertje hier of daar
Maar niet op FOK!, dat geef ik hem mee
Dat zal je mij nooit zien bewerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maarik ben echt geen kwade jongen.
Bedoel ik maar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat? Ik doelde er meer op dat Hork ook niet vies is van een kankertje hier of daar
-weg-quote:
Achja, je hebt een deel van je ziel in te leveren bij het blauw worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij heeft een blauwe status hoog te houden.
spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Kanker op, G.
Wij zijn skeere tatta's.
Weet ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is echt aids.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja, je hebt een deel van je ziel in te leveren bij het blauw worden.
quote:
zoveel heb ik niet in huis hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar woon je toevallig? Huisnummer, straatnaam, plaatsnaam, etc..
En heb je ergens een sleutel liggen voor als je jezelf buiten sluit?
Ik kom niks jatten, hoor.
word gewoon dealerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar woon je toevallig? Huisnummer, straatnaam, plaatsnaam, etc..
En heb je ergens een sleutel liggen voor als je jezelf buiten sluit?
Ik kom niks jatten, hoor.
Oh no you didn't!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:
Snap wel dat er uiteindelijk érgens een grens getrokken moet worden anders blijft 't gaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
Hee maar Hork, effe serieus.
Die grap van Mono die kan hier in het topic met deze mensen ook gewoon.
Mensen die lurken in het topic die ervan offended raken moeten gewoon dan niet lurken in het topic.
En soberzo snap ik mensen die lurken niet omdat het volgens mij echt niet interessant is om mee te lurken
Dus dat soort grappen of whatever zijn hier (wanneer geen haat, want alleen liefde) in mijn ogen niet uit den boze ofzo.
Niemand hier heeft daar issues mee of whatevs.
Ik heb hier problemen mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
Mensen die lurken in het topic die ervan offended raken moeten gewoon dan niet lurken in het topic.
En soberzo snap ik mensen die lurken niet omdat het volgens mij echt niet interessant is om mee te lurken
Dus dat soort grappen of whatever zijn hier (wanneer geen haat, want alleen liefde) in mijn ogen niet uit den boze ofzo.
Is ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef Onorgineel het volgende:
Lijkt me een beetje voelen alsof je politieagent bent en je houdt iemand aan die een goede vriend blijkt te zijn
Nee, zo werkt het niet. Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
"Verder commentaar mag in het feedbacktopicquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
Dit. Er is geen grens anders "ja maar daar mag het ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Snap wel dat er uiteindelijk érgens een grens getrokken moet worden anders blijft 't gaan
Hehe nee, zo rol ik nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef Murdera het volgende:
Misschien nu goed moment voor de "topic op slot" grap?
Onlompe Hork hihahoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is ook
[..]
Nee, zo werkt het niet. Gewoon niet doen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef Murdera het volgende:
quote:
Uiteraard, maar Mono bedoelt er niks kwaads mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Snap wel dat er uiteindelijk érgens een grens getrokken moet worden anders blijft 't gaan
mag ik niet meer zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, wat was je koosnaampje voor mij ook alweer?
Smegmanusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie oude tijd dat de topics nog op slot gingen met een flinke rage van smegmanus en flink wat k-woorden.
Als er genazi't gaat worden in mijn topic mag er wat mij betreft best een slot op hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef Murdera het volgende:
Neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef Onorgineel het volgende:
Moira luister jij ook veel Blof of niet?
weet nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de bovenste spoiler in de OP
Kom je ook?
Zeker, als het een beetje met rust gelaten wordt en wij lekker ons eigen chille ding kunnen doen zonder de flow te onderbrekenquote:
Mijne niet, omdat het jouw beurt was met schaken, verdommequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Mijn notes schieten trouwens omhoog sinds ik geen blauwe meer ben
Zijn meer mensen, maar gewoon meet met chille mensen, en jij post ook wel eens mee, of bent in TC enzoquote:
Zwarte mensen zijn over het algemeen ook grotere criminelen, dus ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
66quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:58 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb 18 notes, niet heel veel omhoog gegaan afgelopen tijd
Tevens heb ik er ook ineens 3 bij sinds jij geen blauwe meer bentquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
wat is er nou weer mis met hitlergrappen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
75 hier, waaronder meerdere tubgirls en Hitlergrappenpaints uit mijn bagger tijd.
jamaar hitler heeft ook goede dingen gedaan hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
75 hier, waaronder meerdere tubgirls en Hitlergrappenpaints uit mijn bagger tijd.
Dat vind ik nog weinigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Jouw schuld dus. Kan je niet maken man.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:04 schreef Sardu het volgende:
Ben ik even weg hier en gaan ze elkaar met modder gooien....
Is allang opgelost, 420 blaze itquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:04 schreef Sardu het volgende:
Ben ik even weg hier en gaan ze elkaar met modder gooien....
Mja, kan ook niet de hele dag op jullie passen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw schuld dus. Kan je niet maken man.
Ik had gisteren 18 notes, nu 19. Ik vraag me af waarom? Heb niks fout gedaan geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:58 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb 18 notes, niet heel veel omhoog gegaan afgelopen tijd
Te rustig geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik had gisteren 18 notes, nu 19. Ik vraag me af waarom? Heb niks fout gedaan geloof ik.
En ik heb gezegd dat hitler niet fout was in de oorlog en ik krijg potdomme niksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik had gisteren 18 notes, nu 19. Ik vraag me af waarom? Heb niks fout gedaan geloof ik.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jamaar hitler heeft ook goede dingen gedaan hoor
omg dude ur so suppressed by society and stuffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |