- check m'n ID!!!
- iemand uit omgeving .... aanwezig?
- Operator hoe is het?
- Wie gaat er dan ook daar stappen?
- <bepaalde stad> RULEZZZZZZZZ
Dan zijn er ook nog de vaste klanten die OM de minuut een berichie sturen a 2 piek (in guldens) per bericht.......zouden ze nou echt niet doorhebben dat ze zichzelf ongelofelijk voor schut zetten voor een hele hoop poen?!
goed concept van TMF, die dik binnenlopen.......
quote:tis echt om te
Op maandag 16 september 2002 12:49 schreef Vampier het volgende:
Gerard65 : zijn er nog leuke meisjes van 16 aanwezig?
LilThug : 2 pac forvever
Anita : vanavond in de timout backstage
Breezah : HaLlo Ik MaG Al BrEeZaHs DriNkeN vAn MIjn PaPPie
quote:Slapend rijk worden noemen ze dat...
Op maandag 16 september 2002 12:44 schreef Doopy-X- het volgende:
goed concept van TMF, die dik binnenlopen.......
En ik kan het nog steeds niet volgen wat aan dat sms chat nou leuk aan is...
Kun je zien wat het gemiddelde niveau van de huidige puber is...
quote:het erge is ook nog dat mensen van 20+ en ook 30+ aan meedoen....beetje verkapt mekaar ophemelen a 2 piek per bericht....zijn ze zo dom of........
Op maandag 16 september 2002 12:52 schreef BigBear het volgende:
De toekomst van Nederland....
Het is gewoon een hele slimme stap geweest!
quote:Your operator for today is......... Mr.-blazkowicz
Op maandag 16 september 2002 13:05 schreef Sidekick het volgende:
Sneek RoelzZzZ
Hey Operator, waarom doet me foto het nog niet?
Ik denk dat dit over een tijdje wel weer over is, er sturen zoveel mensen een sms'je dat de klans klein is dat je sms'je op tv komt...
*Hé oppe waarom komt me sms'je niet in beeld*
quote:+ de kosten van je provider? 0,70 + 0,25 = 0,95 bijna 1 euro dus........
Op maandag 16 september 2002 13:13 schreef BigBear het volgende:[..]
tsjing! weer 70 eurocent weg....:O
Ik zie ook de meerdwaarde boven een chatroom niet echt.
quote:' Je komt op tv'
Op maandag 16 september 2002 13:15 schreef -Schorpioen- het volgende:Ik zie ook de meerdwaarde boven een chatroom niet echt.
Maar waarom zou je in gods naam 40 euro send uit geven om mee te doen aan 1 of andere wazige poll die al 10.000 keer ergens op internet heeft gestaan. Om het nog maar niet over dat mister mood te hebben. Waarom zou je 40 euro cent verspillen om ze bij TMF alleen nog maar commercieeler te maken.
Oja dat niet alle berichtjes in beeld komen hebben ze op gelost. Nu kun je ze op internet bekijken. Dus dan moet je op een apperaat waar je gratis op oneindig veel plaatsen kan chatten kijken wat je net voor 70 cent geSMSt hebt.
Om eerlijk te zijn heb ik er ook een keer aangedacht om zo'n TMF ID aan te maken, maar alleen dat aanmaken kost al 1 euro 10 (2 gulden 42) En is dan ook maar een jaar geldig.
Maar ja dit alles was al duidelijk toen je opeens om "technische" redenen niet meer via internet op cyberchoise kon stemmen.
quote:*clone alert*
Op maandag 16 september 2002 15:09 schreef Your_operator_isSolo het volgende:
Hé doe niet zo gemeen over mijn SMS-chat.....
Daar wordt ik héél verdrietig van....![]()
quote:Hoe kom je daarbij?????
Op maandag 16 september 2002 15:11 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
*clone alert*
quote:Tsja hier verbaas ik me ook nog steeds over... het is een soort van marktonderzoek, maar in plaats dat het TMF geld kost, krijgen ze geld toe van de respondenten!
Op maandag 16 september 2002 13:26 schreef Heintje het volgende:
Maar waarom zou je in gods naam 40 euro send uit geven om mee te doen aan 1 of andere wazige poll die al 10.000 keer ergens op internet heeft gestaan. Om het nog maar niet over dat mister mood te hebben. Waarom zou je 40 euro cent verspillen om ze bij TMF alleen nog maar commercieeler te maken.
"Wilt U deze enquete invullen, als beloning mag U 2 Euro betalen aan deelnamekosten!"
Net zoals SBS-NieuwsPoll overigens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |