Neem aan dat je via PayPal betaald hebt? Daar kun je een geschil openen om je geld terug te vragen. Gaat wat tijd overheen maar kost je weinig moeite en je krijgt er je geld mee terug. Zelf laatst ook al mee te maken gehad...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:58 schreef MolFan het volgende:
Zit al 4 weken ofzo te wachten op mijn Gameboy lot uit Engeland. Toch maar een negatieve feedback gegeven uiteindelijk en alsnog wachten. Ik blijf die kerel niet mailen (mijn naam is niet gekke Henkie) en nu maar hopen dat hij zijn fatsoen houd en dat het alsnog snel binnen gaat komen en uiteraard geen negatieve feedback terug gaat geven (al lijkt het mij sterk dat dat zomaar mag aangezien ik mijn verplichtingen direct heb voldaan).
Mits de tegenpartij het geld nog op zijn paypal heeft staan, heb het namelijk ook gehad met wat Amiga spullen uit Engeland, daar kreeg ik uiteindelijk 5 pond terug van de 100 die het me gekost had...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:25 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Neem aan dat je via PayPal betaald hebt? Daar kun je een geschil openen om je geld terug te vragen. Gaat wat tijd overheen maar kost je weinig moeite en je krijgt er je geld mee terug. Zelf laatst ook al mee te maken gehad...
Komt volgens mij niet overeen met de algemene voorwaarden van Paypal. Dan had je toch echt recht gehad op het volledige bedrag...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mits de tegenpartij het geld nog op zijn paypal heeft staan, heb het namelijk ook gehad met wat Amiga spullen uit Engeland, daar kreeg ik uiteindelijk 5 pond terug van de 100 die het me gekost had...
Kan het zijn dat dat de afgelopen jaren is veranderd? Bij mij was het een jaartje of 5 terug meen ik, toen stond er dat het bedrag werd teruggevorderd van de tegenrekening of voor zover het daar nog beschikbaar was...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:42 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Komt volgens mij niet overeen met de algemene voorwaarden van Paypal. Dan had je toch echt recht gehad op het volledige bedrag...
a.Als PayPal een claim in uw voordeel beslist, betaalt PayPal u alleen het totale aankoopbedrag voor het object en de oorspronkelijke verzendkosten terug.
Ik gok dat laatstequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:32 schreef JimmyJames het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook niet het idee dat er bij de marktplaats-mailserver ergens een kink in de kabel zit? Ik heb namelijk steeds vaker, sinds een week of twee, dat ik niets meer hoor van kopers/verkopers met wie ik vergevorderd was over een aan- of verkoop. Maar het kan natuurlijk ook met gebrek aan fatsoen te maken hebben.
Ik ben daar ook, als bezoeker! Laat even weten waar je precies staat, dan kom ik iig ook even kijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:11 schreef T42 het volgende:
T42 meld zich met zijn museumin nov te zien op de verzamelaarsjaarbeurs
waar? wij waren vandaag in hilversum en mijn retrogamefanaatje heeft zich enorm geamuseerdquote:Op donderdag 12 september 2013 15:11 schreef T42 het volgende:
T42 meld zich met zijn museumin nov te zien op de verzamelaarsjaarbeurs
al jaren in de hoek van de hal met speelgoed naast een posterboerquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:07 schreef Tanooki het volgende:
[..]
Ik ben daar ook, als bezoeker! Laat even weten waar je precies staat, dan kom ik iig ook even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |