abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130321263
Dan is hij gezakt he :) Iets wat nogal vaak voorkomt bij games, zie Final Fantasy X, die was enkele weken terug nog 15-20 euro en nu ineens 8-9 euro :')
pi_130321359
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef MolFan het volgende:
Dan is hij gezakt he :) Iets wat nogal vaak voorkomt bij games, zie Final Fantasy X, die was enkele weken terug nog 15-20 euro en nu ineens 8-9 euro :')
ffx is altijd rond de 8,50 geweest! :)
pi_130321425
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]

:')_!

Je praat poep. Zojuist even op ebay gekeken.

http://www.ebay.nl/itm/PS(...)uhb=1#ht_1241wt_1037

Eerste hit! Limited edition, nu kopen voor 23 euro. Sowieso erg veel ico's onder de 30 euro.
Tja waardes fluctueren nu eenmaal.
De vakantie is weer voorbij en daardoor zal het aanbod weer toenemen omdat veel handelaren in de vakantie niet verkopen.
blablablabla
pi_130321547
Dat verklaard een dergelijk verschil nog niet, dan zit je gewoon fout met wat je denkt dat het waard is...
pi_130321677
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Tja waardes fluctueren nu eenmaal.
De vakantie is weer voorbij en daardoor zal het aanbod weer toenemen omdat veel handelaren in de vakantie niet verkopen.
Sorry, maar retroprijzen zijn niet seizoen gebonden. :)
pi_130321734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:23 schreef MesaJJB het volgende:
Dat verklaard een dergelijk verschil nog niet, dan zit je gewoon fout met wat je denkt dat het waard is...
Dat idee had ik dus ook al een tijdje...
pi_130321804
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Sorry, maar retroprijzen zijn niet seizoen gebonden. :)
Domste opmerking ooit aangaande retroverzamelen.
Ik verkoop voor een kleine 4k per jaar aan games en accessoires en rondom de kerst en zomervakantie is er al-tijd een piek en eindigen mijn veilingen een stuk hoger dan in elke willekeurige andere maand.
blablablabla
pi_130321875
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Domste opmerking ooit aangaande retroverzamelen.
Ik verkoop voor een kleine 4k per jaar aan games en accessoires en rondom de kerst en zomervakantie is er al-tijd een piek en eindigen mijn veilingen een stuk hoger dan op elke willekeurige andere maand.
Niks dom, dat zijn mijn ervaringen. Ik doe alleen maar snes en daar is zo'n beetje alles wel degelijk waardevast. :)

Trouwens, de ico die ik in de link had gezet was geen veiling, maar een buy it now.

EDIT
Dan mag een veiling toevallig eens hoger uitkomen, dat betekend dan nog niet dat het de algemene waarde is. Het is net wat de gek ervoor geeft en als je 2 gekken hebt die allebei hetzelfde spel willen hebben, dan kom je inderdaad uit met een hoog bod.

Maar ICO rekenen voor 40-50 euro is absurd, dat moet jij ook wel toegeven. :)
pi_130322099
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Niks dom, dat zijn mijn ervaringen. Ik doe alleen maar snes en daar is zo'n beetje alles wel degelijk waardevast. :)

Trouwens, de ico die ik in de link had gezet was geen veiling, maar een buy it now.
De meeste snesgames die aangeboden worden zijn dan ook vrij common. Mario-kart worden er dusdanig veel van aangeboden dat de waardes nauwelijks fluctueren omdat er al-tijd een enorm aanbod is.

Toch heb je veel meer kans een rare item of game te verkopen in de periode rond de feestdagen. Het ging mij even om jouw stelling dat de waarde van games niet beïnvloed worden door de seizoenen terwijl veel mensen juist rond de feestdagen zoiets zoeken om onder de boom te leggen.

Voor rare items is veel vraag en weinig aanbod dan automatisch een waardestijging.
blablablabla
pi_130322120
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Maar ICO rekenen voor 40-50 euro is absurd, dat moet jij ook wel toegeven. :)
Tussen de 20 en 25 euro, maximaal ;) .
blablablabla
pi_130322536
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:38 schreef Elan het volgende:

[..]

De meeste snesgames die aangeboden worden zijn dan ook vrij common. Mario-kart worden er dusdanig veel van aangeboden dat de waardes nauwelijks fluctueren omdat er al-tijd een enorm aanbod is.

Toch heb je veel meer kans een rare item of game te verkopen in de periode rond de feestdagen. Het ging mij even om jouw stelling dat de waarde van games niet beïnvloed worden door de seizoenen terwijl veel mensen juist rond de feestdagen zoiets zoeken om onder de boom te leggen.

Voor rare items is veel vraag en weinig aanbod dan automatisch een waardestijging.
Ah, duidelijk! Ja, voor kerst gaat het verhaal van de twee gekken op. Maar een prijs opdrijven is het creëren van een bubbel en we hebben gezien wat een bubbel bijvoorbeeld kan doen in de huizenmarkt... ;(
pi_130336447
Shadow Hearts
Atelier Iris
Valkyrie Profile
Dragon Quest VIII
en nog een paar andere rpgtjes 2 euro per stuk _O_ Sommige wel alleen de disc en de manual dus geen cover etc maargoed 2 euro...
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:43:10 #138
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_130390513
Ik heb eindelijk een GBM gescoord _O_
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_130465566
Heb eens een video gemaakt met mijn favoriete tekenfilms van vroeger (ook aardig retro :P )
pi_130535179
Nieuwe lot:

N64 killer instinct gold Cib
GBA warioland 4 Cib
Nes legend of zelda boxed
Atari commandos Cib
Ngc Cib:
Pokémon colleseum
Star fox adventures
Spyro enter the dragonfly
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
pi_130539469
Prijs etc? Marktplaats of?
pi_130539976
Ngc games via marktplaats ¤15 inc
Rest viavia, oudere handelaar. Kocht vroeger een hoop op rommelmarkten. Heeft 3 bananendozen vol. Koop regelmatig bij hem. Deze 4 games voor 40¤. Killer instinct ziet er echt nog gaaf uit.
pi_130564261
Kun je eens vragen of hij PS1/2 stuff heeft? Wel nice deal :)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 19:33:10 #144
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130564929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ah, duidelijk! Ja, voor kerst gaat het verhaal van de twee gekken op. Maar een prijs opdrijven is het creëren van een bubbel en we hebben gezien wat een bubbel bijvoorbeeld kan doen in de huizenmarkt... ;(
zoals mensen die prijzen voor gba pokemon games vragen die hoger liggen dan de originele adviesprijs, wetende dat ookal is ie nog in mint condition, de interne batterij het waarschinlijk al begeven heeft.

Als je in een gemmiddelde gameshop FFX(al dan niet tweede hands danwel een 'nieuwe' platinum editie) al onder de 20 euro kunt krijgen, moet je deze op het internet makkelijk voor de helft kunnen vinden.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 19:45:31 #145
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130565426
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Men verwacht te snel dat iets veel waard word, daar helpt de markt natuurlijk ook aan mee, door bij zo'n beetje iedere main-stream game speciale ltd editions te gooien die aan de game zelf niks toevoegen, behalve dat deze extra ruimte in je kast innemen.
Het heeft ook niks te maken met de prijs opdrijven, maar meer met het niet verstand hebben van de waarde van een product, want de genen die verstand hebben van de nostalgische waarde van FFX die wachten nog wel even met het verkopen van een game die iets meer dan 10 jaar oud is, en de genen die verstand heeft van de reele waarde weet ook dat de oplage van die game zo groot is geweest, dat het zo 20-30 jaar kan duren voordat een game als FFX een beetje geld zou kunnen opleveren, er vanuitgaande dat je over 20-30 jaar nog een werkende PS2 kunt vinden.
pi_130575762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef MolFan het volgende:
Kun je eens vragen of hij PS1/2 stuff heeft? Wel nice deal :)
Heb al gekeken maar zat niets tussen. Hij heeft voornamelijk NES/SNES. Ik zag vorige keer banana prince liggen loose. Wist niet dat hij zoveel waard was. Zag er alleen niet zo goed uit. Die haal ik de volgende keer bij hem op :9 .

Deze lot heb ik de eerste keer bij hem opgehaald:

GBA CIB:
Golden sun
Sword of mana
Final fantasy tactics
Final fantasy dawn of souls
zelda a link to the past

Gbc CIB:
Zelda oracle of ages & season

Msx CIB:
Indiana Jones

Nes CIB:
Asterix
Paper boy
Mario bros 2

NES Cartridge:
Kirby
The adventures of bayou billy
Double dragon 3
Trojan
Mega man 2
Turtles
Flinstones: rescue of dino and hoppy

Snes cardridge: donkey kong cartridge

Gaan er trouwens mensen naar de retrogamebeurs op 8 september?

[ Bericht 3% gewijzigd door Boomstronk op 28-08-2013 22:59:06 ]
pi_130768005
Denk het niet teveel reseller prijzen ;) Ik ga trouwens bij 100 subs wat aardige games weggeven op youtube :P
pi_130774766
Boxed Megadrive voor 5 tientjes.
Lion King met doosje en boekje voor 5 euro.
blablablabla
pi_130775597
Ik ben wel benieuwd, heb er veel zin in.
pi_130777639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Elan het volgende:
Boxed Megadrive voor 5 tientjes.
Lion King met doosje en boekje voor 5 euro.
Lion King leuke game!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')