ffx is altijd rond de 8,50 geweest!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef MolFan het volgende:
Dan is hij gezakt heIets wat nogal vaak voorkomt bij games, zie Final Fantasy X, die was enkele weken terug nog 15-20 euro en nu ineens 8-9 euro
Tja waardes fluctueren nu eenmaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]_!
Je praat poep. Zojuist even op ebay gekeken.
http://www.ebay.nl/itm/PS(...)uhb=1#ht_1241wt_1037
Eerste hit! Limited edition, nu kopen voor 23 euro. Sowieso erg veel ico's onder de 30 euro.
Sorry, maar retroprijzen zijn niet seizoen gebonden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja waardes fluctueren nu eenmaal.
De vakantie is weer voorbij en daardoor zal het aanbod weer toenemen omdat veel handelaren in de vakantie niet verkopen.
Dat idee had ik dus ook al een tijdje...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:23 schreef MesaJJB het volgende:
Dat verklaard een dergelijk verschil nog niet, dan zit je gewoon fout met wat je denkt dat het waard is...
Domste opmerking ooit aangaande retroverzamelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sorry, maar retroprijzen zijn niet seizoen gebonden.
Niks dom, dat zijn mijn ervaringen. Ik doe alleen maar snes en daar is zo'n beetje alles wel degelijk waardevast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Domste opmerking ooit aangaande retroverzamelen.
Ik verkoop voor een kleine 4k per jaar aan games en accessoires en rondom de kerst en zomervakantie is er al-tijd een piek en eindigen mijn veilingen een stuk hoger dan op elke willekeurige andere maand.
De meeste snesgames die aangeboden worden zijn dan ook vrij common. Mario-kart worden er dusdanig veel van aangeboden dat de waardes nauwelijks fluctueren omdat er al-tijd een enorm aanbod is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niks dom, dat zijn mijn ervaringen. Ik doe alleen maar snes en daar is zo'n beetje alles wel degelijk waardevast.
Trouwens, de ico die ik in de link had gezet was geen veiling, maar een buy it now.
Tussen de 20 en 25 euro, maximaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar ICO rekenen voor 40-50 euro is absurd, dat moet jij ook wel toegeven.
Ah, duidelijk! Ja, voor kerst gaat het verhaal van de twee gekken op. Maar een prijs opdrijven is het creëren van een bubbel en we hebben gezien wat een bubbel bijvoorbeeld kan doen in de huizenmarkt...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
De meeste snesgames die aangeboden worden zijn dan ook vrij common. Mario-kart worden er dusdanig veel van aangeboden dat de waardes nauwelijks fluctueren omdat er al-tijd een enorm aanbod is.
Toch heb je veel meer kans een rare item of game te verkopen in de periode rond de feestdagen. Het ging mij even om jouw stelling dat de waarde van games niet beïnvloed worden door de seizoenen terwijl veel mensen juist rond de feestdagen zoiets zoeken om onder de boom te leggen.
Voor rare items is veel vraag en weinig aanbod dan automatisch een waardestijging.
zoals mensen die prijzen voor gba pokemon games vragen die hoger liggen dan de originele adviesprijs, wetende dat ookal is ie nog in mint condition, de interne batterij het waarschinlijk al begeven heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk! Ja, voor kerst gaat het verhaal van de twee gekken op. Maar een prijs opdrijven is het creëren van een bubbel en we hebben gezien wat een bubbel bijvoorbeeld kan doen in de huizenmarkt...
Men verwacht te snel dat iets veel waard word, daar helpt de markt natuurlijk ook aan mee, door bij zo'n beetje iedere main-stream game speciale ltd editions te gooien die aan de game zelf niks toevoegen, behalve dat deze extra ruimte in je kast innemen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk! Ja, voor kerst gaat het verhaal van de twee gekken op. Maar een prijs opdrijven is het creëren van een bubbel en we hebben gezien wat een bubbel bijvoorbeeld kan doen in de huizenmarkt...
Heb al gekeken maar zat niets tussen. Hij heeft voornamelijk NES/SNES. Ik zag vorige keer banana prince liggen loose. Wist niet dat hij zoveel waard was. Zag er alleen niet zo goed uit. Die haal ik de volgende keer bij hem opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef MolFan het volgende:
Kun je eens vragen of hij PS1/2 stuff heeft? Wel nice deal
Lion King leuke game!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Elan het volgende:
Boxed Megadrive voor 5 tientjes.
Lion King met doosje en boekje voor 5 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |