Neem aan dat je via PayPal betaald hebt? Daar kun je een geschil openen om je geld terug te vragen. Gaat wat tijd overheen maar kost je weinig moeite en je krijgt er je geld mee terug. Zelf laatst ook al mee te maken gehad...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:58 schreef MolFan het volgende:
Zit al 4 weken ofzo te wachten op mijn Gameboy lot uit Engeland. Toch maar een negatieve feedback gegeven uiteindelijk en alsnog wachten. Ik blijf die kerel niet mailen (mijn naam is niet gekke Henkie) en nu maar hopen dat hij zijn fatsoen houd en dat het alsnog snel binnen gaat komen en uiteraard geen negatieve feedback terug gaat geven (al lijkt het mij sterk dat dat zomaar mag aangezien ik mijn verplichtingen direct heb voldaan).
Mits de tegenpartij het geld nog op zijn paypal heeft staan, heb het namelijk ook gehad met wat Amiga spullen uit Engeland, daar kreeg ik uiteindelijk 5 pond terug van de 100 die het me gekost had...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:25 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Neem aan dat je via PayPal betaald hebt? Daar kun je een geschil openen om je geld terug te vragen. Gaat wat tijd overheen maar kost je weinig moeite en je krijgt er je geld mee terug. Zelf laatst ook al mee te maken gehad...
Komt volgens mij niet overeen met de algemene voorwaarden van Paypal. Dan had je toch echt recht gehad op het volledige bedrag...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mits de tegenpartij het geld nog op zijn paypal heeft staan, heb het namelijk ook gehad met wat Amiga spullen uit Engeland, daar kreeg ik uiteindelijk 5 pond terug van de 100 die het me gekost had...
Kan het zijn dat dat de afgelopen jaren is veranderd? Bij mij was het een jaartje of 5 terug meen ik, toen stond er dat het bedrag werd teruggevorderd van de tegenrekening of voor zover het daar nog beschikbaar was...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:42 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Komt volgens mij niet overeen met de algemene voorwaarden van Paypal. Dan had je toch echt recht gehad op het volledige bedrag...
a.Als PayPal een claim in uw voordeel beslist, betaalt PayPal u alleen het totale aankoopbedrag voor het object en de oorspronkelijke verzendkosten terug.
Ik gok dat laatstequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:32 schreef JimmyJames het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook niet het idee dat er bij de marktplaats-mailserver ergens een kink in de kabel zit? Ik heb namelijk steeds vaker, sinds een week of twee, dat ik niets meer hoor van kopers/verkopers met wie ik vergevorderd was over een aan- of verkoop. Maar het kan natuurlijk ook met gebrek aan fatsoen te maken hebben.
Ik ben daar ook, als bezoeker! Laat even weten waar je precies staat, dan kom ik iig ook even kijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:11 schreef T42 het volgende:
T42 meld zich met zijn museumin nov te zien op de verzamelaarsjaarbeurs
waar? wij waren vandaag in hilversum en mijn retrogamefanaatje heeft zich enorm geamuseerdquote:Op donderdag 12 september 2013 15:11 schreef T42 het volgende:
T42 meld zich met zijn museumin nov te zien op de verzamelaarsjaarbeurs
al jaren in de hoek van de hal met speelgoed naast een posterboerquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:07 schreef Tanooki het volgende:
[..]
Ik ben daar ook, als bezoeker! Laat even weten waar je precies staat, dan kom ik iig ook even kijken
jah beetje bij mij. pong, nes, snes, sega en wat oude computers met spellen oa wolfenstein. (en oudere spellen)quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar? wij waren vandaag in hilversum en mijn retrogamefanaatje heeft zich enorm geamuseerd
valt daar ook te gamen?
Facory sealed betekent niets meer dan dat hij nog in de cellofaan zit. In veel winkels haalde men de plastic er af om bijvoorbeeld de cartridge er in te doen. Iets dat je nu nog ziet bij veel games.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef MesaJJB het volgende:
Het is een repro cardridge, hoe kan je dan van factory sealed spreken?
150 euro.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:58 schreef ikheetmartijn het volgende:
Lol, hoeveel heb je er extra voor moeten betalen?
Dit spel is nooit in de winkels verkocht. Het is gewoon een spel dat iemand thuis aangepast heeft en op een cardridge heeft gezet (repro = reproductie). Het spel komt niet uit een nintendo fabriek of zo, uberhaupt niet uit een fabriek maar van de zolderkamer van iemand thuis. Vandaar dat ik de term 'factory sealed' zo grappig vind...quote:Op woensdag 25 september 2013 08:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Facory sealed betekent niets meer dan dat hij nog in de cellofaan zit. In veel winkels haalde men de plastic er af om bijvoorbeeld de cartridge er in te doen. Iets dat je nu nog ziet bij veel games.
Aha dat slaat dan inderdaad nergens op die term.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:49 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Dit spel is nooit in de winkels verkocht. Het is gewoon een spel dat iemand thuis aangepast heeft en op een cardridge heeft gezet (repro = reproductie). Het spel komt niet uit een nintendo fabriek of zo, uberhaupt niet uit een fabriek maar van de zolderkamer van iemand thuis. Vandaar dat ik de term 'factory sealed' zo grappig vind...
Neemt niet weg dat het een leuk verzamelitem is hoor!
Ik moet ook een keer een SNES oppikken.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:50 schreef mschol het volgende:
hoewel niet helemaal retro, toch een beetje:
[ afbeelding ]
net binnengekomen
kijk nog eens goedquote:Op donderdag 26 september 2013 09:57 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
I moet ook een keer een SNES oppikken.
Overigens is de SNES retro genoeg aangezien sommige zelfs de PS2 en WII al retro vinden.
Ha goede faal dit. Wel een mooie controller, werkt die samen met Mario Allstars?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk nog eens goed
tis de snes classic controller voor de Wii
euhh, tis gewoon een classic controller, mario allstars heb ik niet liggen kan het dus niet testen...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:55 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Ha goede faal dit. Wel een mooie controller, werkt die samen met Mario Allstars?
Heb zelf de originele van de Nederlandse sterrenshop gehad, maar dat was een ander doosje (zwart). Is dit een nieuwe uitvoering of is het van de japanse nintendo store?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh, tis gewoon een classic controller, mario allstars heb ik niet liggen kan het dus niet testen...
let wel, dit is de originele van Nintendo, dat ding was alleen met 7000 punten kort te koop op de site.
er zullen vast nog imitatie's bestaan, maar ik ging voor het originele
Dit zal denk ik de Japanse versie zijn, ik heb heb via ebay bij een japanner gewonnen..quote:Op donderdag 26 september 2013 15:45 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Heb zelf de originele van de Nederlandse sterrenshop gehad, maar dat was een ander doosje (zwart). Is dit een nieuwe uitvoering of is het van de japanse nintendo store?
Heel tof item is het. Vond het zelf jammer dat hij niet voor Wii spellen te gebruiken is maar alleen voor gedownloade spellen uit de Nintendo Store. Had zelf graag met deze controller Mario Kart Wii gespeeld...quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit zal denk ik de Japanse versie zijn, ik heb heb via ebay bij een japanner gewonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |