abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129800144

Gisteren gekocht voor 2,50 voor de Amiga. Er zitten een soort van kaarten bij die je over elkaar heen kunt leggen voor een 'speciaal' 3D effect. :D
blablablabla
pi_129800172
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:31 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nooit bieden altijd bellen en de koop direct sluiten
Dit is inderdaad een goede tip.
blablablabla
pi_129800704
quote:

[..]

Koop was gesloten, had het geld overgemaakt. Kreeg erna dat smoesje en dag erna geld terug overgemaakt.
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
pi_129801023
quote:

[..]

bieden is geen probleem, maar nooit geld overmaken, en product zelf in ontvangst nemen nadat je de werking hebt gezien
pi_129801250
Dus producten eerst op laten sturen en dan geld overmaken? Wie gaat hier nou mee akkoord?
pi_129816623
Zieke deal gemaakt

Boxed Gameboy Pocket met carry case (luxe boxset in mintstaat)

boxed gameboy printer mint

boxed super mario land 2

+ 3 losse games

samen 50 euro. Daadwerkelijke waarde 200-300 ;)
pi_129826708
Schiet eens op postbode :(
pi_129841355
Ik verzamel zelf ook passief GameBoys, mijn laatste vondst was een Micro voor 5 euro O+
pi_129844308
Bovenstaande is uiteraard te koop mocht je interesse hebben :P
pi_129847515
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
Bovenstaande is uiteraard te koop mocht je interesse hebben :P
Bij deze, 50,- voor de gameboyset
pi_129847637
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:32 schreef Funkel het volgende:

[..]

Bij deze, 50,- voor de gameboyset
Dat is de losse prijs, boxed x2 ongeveer ;) Zeker in deze mint conditie
pi_129855614
Suikoden IV _O_
pi_129931162
¤60 voor een boxed god of war chain of Olympus psp.
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:33:02 #90
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_129931338
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:04 schreef MartabakManis het volgende:
Ik verzamel zelf ook passief GameBoys, mijn laatste vondst was een Micro voor 5 euro O+
Ik moet ook nog een micro hebben :(

Waar heb je hem gekocht?

Ik heb trouwens nooit wat interessants bemachtigd op marktplaats. De enige plek waar ik echt buitenkansjes op de kop tik voor noppes is de vrijmarkt elk jaar (dit jaar o.a. een mega man x US gekocht voor < 1 euro). Vroeger bood ebay (de NL-versie) ook nog wel eens uitkomst voor ntsc PS1 en PS2 spellen, nu zie ik er nog maar zelden iets moois op.

[ Bericht 9% gewijzigd door JimmyJames op 11-08-2013 13:36:10 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_129945348
Ik haal meestal wel genoeg spullen van Marktplaats, maar zoals ik al zei het werkt alleen als je massief koopt dus meteen 50 games voor 1 prijs etc dan vind je pareltjes. Ebay werkt ook nog steeds trouwens. Alleen tja Nintendo etc niet nee, belachelijk die prijzen.
pi_129946661
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ik moet ook nog een micro hebben :(

Waar heb je hem gekocht?

Koninginnedag, vandaar passief ;)
Mijn oog viel eerst op de advance en toen op de color die hij had liggen, en daarna viel me dat mini ding pas op. (heb de rest ook helaas moeten laten liggen omdat ik bijna geen geld op zak had, echt zonde)
pi_129960640
Ik heb nooit geluk met marktplaats. Ik ga meestal Rommelmarkten af en struin daar wat rond. Helaas gaat mijn vriendin niet meer mee. Die zoekt dat niet meer na elke week zondag ochtend vroeg op te moeten staan.
Vandaag bijna een krat met consoles en games op de kop kunnen tikken. Een vrouw was bij die kraam wat aan t rommelen en ik vroeg wat dat moest kosten. Ze reageerde heel nors, kortaf en zacht ' is al verkocht'. Voordat ik het door had gaf ze de standhouder 20¤ en ging ze er met de volle krat vandoor. Het was heel vroeg dus ging het waarschijnlijk bij haar eigen kraam voor het dubbele verkopen. De oudere verkopende kan stond er wat versuft bij en vroeg of zoiets nog wel wat waard was..zucht.
Later alsnog die boxed god of war PSP kunnen vinden, 5 RPG big box games en rogue squadron voor de cube.
Al met al een geslaagde hint. Kwam ook nog wat videopac games tegen en een oude Philips MSX, maar dat was mij iets te retro.
pi_129987224
Zo'n hekel aan die mensen op Marktplaats die 150 kilometer verderop wonen en niet willen versturen :( Zo loop je ook best vaak deals mis. En als je dan vraagt waarom niet (ik betaal zelfs de verzendkosten) dan is het ja gewoon niet. Lui volk :(
pi_129987379
Kunnen ook slechte ervaringen zijn. Ook een keer gehad dat ik een voeding écht netjes had opgestuurd en dat het kapot aankwam bij mensen.

En zaterdag een ZX Spectrum 2 gescoord met 30 spellen en heb via een Ebay een kaartje besteld waardoor je (legaal) spellen kunt downloaden en via die een flashkaartje kunt spelen. :)
blablablabla
pi_129994092
Leuk topic!

Ik ben nog op zoek naar een neo geo :D
pi_129998583
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Leuk topic!

Ik ben nog op zoek naar een neo geo :D
Trek je beurs maar open dan ;) Daar begin ik echt niet aan, alhoewel ik het een vette console vind maar overpriced as hell.
pi_130017309
Mana Khenia Premium Edition

Red Faction Promo Gift Figurine

pi_130017826
De Red Faction figurine is nice :D

Zelf verzamel ik Sonic/Sega spul. Zowel nieuw als retro. Mijn laatste aanwinst is Knuckles Chaotix voor de 32X. Ik koop voornamelijk via marktplaats/ebay maar ook wel op beurzen. Het nadeel van beurzen is dat je wel de hoofdprijs betaald.
pi_130017994
Ja ik zag die figurine op Ebay en het was een promo ding (oftewel nooit te koop geweest) en voor 15 piek is het denk ik wel een mooie deal :)

Nadeel van beurzen is inderdaad de prijzen, daarom altijd Ebay/Marktplaats en eventueel markten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')