maar goed, zolang ik hier verder (erg) weinig details kan ik er mee levenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja hallo, welkom in 2013..
Sorry..
Ah oke, maar dan nog heb ik te veel andere series te kijken. Loop alleen met POI al 7 afleveringen achterquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die is/zijn (spannend voor onze haaksbergse mattie) maar 12 seconden in beeld in 3 seizoenen.
en die blonde gaat doodquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar goed, zolang ik hier verder (erg) weinig details kan ik er mee leven
POI?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, maar dan nog heb ik te veel andere series te kijken. Loop alleen met POI al 7 afleveringen achter.
Klopt, de titel tenminste.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef Cue_ het volgende:
Person of interet gok ik zo. Vond ik.saai dus maar twee afleveringen gezien.
quote:
knuffelen met jou is fijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meningen als feiten weergeven![]()
[ afbeelding ]
trusten??quote:
nog een paar uurtjesquote:
hoi Henrikequote:
Ik gok dat 'ie nachtdienst heeft gehad.quote:
oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gok dat 'ie nachtdienst heeft gehad.
Mwa. Vaak wakker gewordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oja, dat kan natuurlijk ook
Goedemorgen Nath
lekker geslapen?
heb ik geen last van gehad. het opstaan vanmorgen vond ik niks aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa. Vaak wakker geworden![]()
Jij?
Ik lig nogquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb ik geen last van gehad. het opstaan vanmorgen vond ik niks aan.
kijk, dat zijn de betere berichtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |