nooit moeite genomen om te kijken of het wat wasquote:
Gecorrigeerd. Ik vind het prut namelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo
GoT is een vind ik een bazenserie.
Gr gr.
alleen een sterretje?quote:
GoT prut vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gecorrigeerd. Ik vind het prut namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Gathering of Tweakers een serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Iemand uitlachen vanwege een andere meningquote:
Dat je dat niet leuk vindt zeg!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iemand uitlachen vanwege een andere mening
Ja, diequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iemand uitlachen vanwege een andere mening
Noujaaaaa zegquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gecorrigeerd. Ik vind het prut namelijk.
goed, nu weet ik dus dat er waarschijnlijk 1 van die 3 eieren uit gaat komenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg altijd een stijve van die chick. En de draak.
[ afbeelding ]
Goeie serie wel. Al is het soms tussendoor wel een paar afleveringen saai en te ingewikkeld qua namen.
Zo vat ik die smiley wel op jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, diegeeft idd aan dat ik je keihard uitlach...
Alleen om zo'n draak zou ik het al niet kijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg altijd een stijve van die chick. En de draak.
[ afbeelding ]
Goeie serie wel. Al is het soms tussendoor wel een paar afleveringen saai en te ingewikkeld qua namen.
Ja hallo, welkom in 2013.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed, nu weet ik dus dat er waarschijnlijk 1 van die 3 eieren uit gaat komen![]()
Die is/zijn (spannend voor onze haaksbergse mattie) maar 12 seconden in beeld in 3 seizoenen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleen om zo'n draak zou ik het al niet kijken.
Avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |