ik heb het idee dat je net zo goed een goedkope nieuwe kunt kopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja ik heb m nodig voor een pc. Ik heb wel een voeding nodig met een sata aansluiting
Ik kijk nog ff 2e hands, anders haal ik m wel nieuw.
SATA is niet nodigquote:Op zondag 9 juni 2013 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het idee dat je net zo goed een goedkope nieuwe kunt kopen.
Hoe was Hengevelde? Beetje mooi feestje gehad daar?quote:
was wel gezelligquote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoe was Hengevelde? Beetje mooi feestje gehad daar?
Mooiquote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was wel gezelliggeluid stond niet best, heb wel eens een beter optreden van Yellow Claw meegemaakt en de tent-indeling blijkt gek
nee, Bentelo is al een paar jaar van de agenda af; nauwelijks mensen die meewillen... (want geen bekende artiesten etc.etc.)quote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
MooiGa je dit jaar nog naar Bentelo heen dan? Ik heb iig al slaapplek geregeld bij mijn ouders
Ik heb er 29 jaar gewoond, dus ik ben er weer. Ook omdat Band Zonder Banaan komtquote:Op zondag 9 juni 2013 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, Bentelo is al een paar jaar van de agenda af; nauwelijks mensen die meewillen... (want geen bekende artiesten etc.etc.)
ojah, dat heb ik binnenkort ookquote:Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb er 29 jaar gewoond, dus ik ben er weer. Ook omdat Band Zonder Banaan komtIk weet nog dat ik ze meerdere malen in Groothuis live zag. Die discotheek is al jaren niet meer. Meer eerst school en volksfeesten in Goor. Alleen bedrijfsuurtje want tja baas betaald
Mooi werkquote:
goed. vanavond had ik de nieuwe motor eventjes aan het lopen. mooi dat ie het doet. nu kan ik verder met ombouwen enzoquote:
Mooi! Is ook mooi weer voor de motor nuquote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed. vanavond had ik de nieuwe motor eventjes aan het lopen. mooi dat ie het doet. nu kan ik verder met ombouwen enzo
hoe is het met jou?
gelukkig heb ik nu 2 motorenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi! Is ook mooi weer voor de motor nu![]()
Ja, gaat goedAlleen hopen dat ik zo snel mogelijk een appartementje krijg in Enschede. Dan gaat het perfect
Nee, kan geen urgentieverklaring aanvragen. Heb geen financiële problemen door mijn huidige woonsituatie en ik lijd er niet psychisch (genoeg) onder. Maar ach, mijn beste vriendinnetje is een maand voor mij begonnen met zoeken en is uitgeloot. Ze gaan morgen kijken. Dus ik heb nog steeds de hoop dat ik voor het begin van mijn studie ergens op mezelf woonquote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nu 2 motoren
krijg je een spoedbehandeling?
en dan bij je vriendinnetje intrekken?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, kan geen urgentieverklaring aanvragen. Heb geen financiële problemen door mijn huidige woonsituatie en ik lijd er niet psychisch (genoeg) onder. Maar ach, mijn beste vriendinnetje is een maand voor mij begonnen met zoeken en is uitgeloot. Ze gaan morgen kijken. Dus ik heb nog steeds de hoop dat ik voor het begin van mijn studie ergens op mezelf woon
Huh? Nee?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan bij je vriendinnetje intrekken?
ah, zo. ik had het verkeerd gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |