Ook tof nummerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
Was bij mij summer jam 2003![]()
![]()
AIN'T NOTHING BUT A SUMMER JAM
promquote:
goedquote:
Arr Cap'n Krabsquote:
Kusje op je nek xdquote:
Is dat je opleiding enzo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
goed![]()
ik mag op gesprek bij de VAVO
en met jou?
Black en Grohlquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze clip blijft toch wel geniaal.
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is dat je opleiding enzo?
Ja prima, dinsdag presenteren, schijt nu al 7 kleurenmaar dan ben ik er vanaf en hoef ik alleen wat verslagen in te leveren en daar heb ik tot Oktober de tijd voor dus kan ik in Oktober gewoon slagen dus dat is mooi
De tags zijn niet nodigquote:
3 stageverslagen, scriptie afmaken en artikelstudie maar die eerste 4 red ik sowieso in Juni/Juli wel dus komt goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
Awh presenteren is kutSucces
Maar moet je nog iets doen tot oktober?
Aaah dus je hebt wel gewoon vakantie?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
3 stageverslagen, scriptie afmaken en artikelstudie maar die eerste 4 red ik sowieso in Juni/Juli wel dus komt goed
Ben benieuwd! zal je vast lukken die opleiding
Ja in de vakantie wil ik wel elke week 32-36 uur gemiddeld werken, lekker centjes verdienenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Aaah dus je hebt wel gewoon vakantie?Naja, werken bij de AH
En ja ik hoop het. Sowieso mag je alleen op gesprek als ze denken dat je wordt toegelaten
Hopelijk kan dat ook danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja in de vakantie wil ik wel elke week 32-36 uur gemiddeld werken, lekker centjes verdienen
Okee tof! ben benieuwd hoor
geelquote:
Ja ik ben wel de enige die zoveel uren krijgt though en bij de kassa gaan alleen maar meer mensen weg dus dat is wel in mijn voordeelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat ook danBij ons hebben ze veel te veel mensen. Nu moeten sommige andere baantjes erbij zoeken. Slecht geregeld
Ooh nicequote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik ben wel de enige die zoveel uren krijgt though en bij de kassa gaan alleen maar meer mensen weg dus dat is wel in mijn voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |