zoiets doe je toch niet als voetballiefhebber, elke voetballer wil op het veld staan om te spelen, om te schitteren...
Zo maakt hij het nog duidelijker dat hij gewoon een grote geldwolf is, en ben blij dat hij niet meer bij barça speelt
quote:Als je in armoede bent opgegroeid als jongste van een gezin van 12. Je hebt een beperkt talent. Je speelt tot je 30ste in het Nederlands elftal. Petje af voor Bogarde.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:21 schreef ASSpirine het volgende:
Helemaal geen liefde voor het spelzoiets doe je toch niet als voetballiefhebber
Zoals in Jerry MCquire :
'Show me the money!'
quote:Hoeveel miljoen moet zo'n gozer dan hebben om bevredigd te zijn.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Als je in armoede bent opgegroeid als jongste van een gezin van 12. Je hebt een beperkt talent. Je speelt tot je 30ste in het Nederlands elftal. Petje af voor Bogarde.
Zoals in Jerry MCquire :
'Show me the money!'
Hij heeft plenty en enough en a lot of money - nooit genoeg dus.
Ach, ook hij komt Petrus tegen
En ik denk dat het al langer dan 3 jaar geleden is dat hij nog es voor Oranje uitkwam
Denk dat de laatste keer tijdens het wk van 98 was...
quote:Dat is zo mooi van Bogarde.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:50 schreef SCH het volgende:[..]
Hoeveel miljoen moet zo'n gozer dan hebben om bevredigd te zijn.
Hij heeft plenty en enough en a lot of money - nooit genoeg dus.
Ach, ook hij komt Petrus tegen
Laat maar komen,heel die Petrus. Er is geen Ajax voorzitter meer die me tegenhoudt.
Vuisten omhoog.
maar momenteel misschien wel de beste die we hebben..
quote:Die passeert ie never nooit niet, met die geldzakken op zijn rug
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:52 schreef tong80 het volgende:
Laat maar komen,heel die Petrus.
quote:Precies. Je bent gek als je 90 procent van je salaris inlevert. Daarnaast, voetballen kan hij later altijd nog doen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:10 schreef twi het volgende:
Kiezen tussen nog een jaar 2 miljoen pond verdienen, of bij een net-niet club terechtkomen waar je met veel geluk 10% ervan verdient...mwah, blijf lekker zitten zou ik zeggen...
quote:Yup, bij v.v. Appingedam waarschijnlijk..
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:01 schreef nikk het volgende:
Daarnaast, voetballen kan hij later altijd nog doen.
quote:Heb begrepen dat ie dus wel de rest van ze familie financieel ondersteunt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
En het is niet alsof hij zijn 9 broers en zussen nog financieel moet ondersteunen...En ik denk dat het al langer dan 3 jaar geleden is dat hij nog es voor Oranje uitkwam
Denk dat de laatste keer tijdens het wk van 98 was...
Misschien wil Chelsea hem gewoon niet uitkopen en laten ze hem zijn contract uitdienen als een soort straf omdat ze weten dat ie waarschijnlijk toch niet meer aan de bak komt bij een topclub. Hadden ze zijn contract een paar jaar terug wel afgekocht had ie nog wel naar andere goede ploeg kunnen gaan
quote:Waarom zou Chelsea nu nog z'n contract af gaan kopen? Dat wil Bogarde nooit, hij kan er alleen maar op achteruit gaan.
Op zondag 16 november 2003 18:32 schreef SLASH het volgende:Misschien wil Chelsea hem gewoon niet uitkopen en laten ze hem zijn contract uitdienen als een soort straf omdat ze weten dat ie waarschijnlijk toch niet meer aan de bak komt bij een topclub.
quote:en dat moet ook..Woensdag wil ik bogarde in oranje zien..
Op zondag 16 november 2003 18:38 schreef StefanFM het volgende:
net was er nog een hommage aan de man bij Wachten op Holland Sport (VPRO - NED3)...
quote:Erg veel medelijden kan ik nou ook weer niet op brengen voor Chelsea. Paar centjes meer of minder worden daar niet opgemerkt denk ik zo.
Op zondag 16 november 2003 18:45 schreef Vibromass het volgende:
Zou toch 'ns een buitenlander zijn die zo een Nederlandse club in de tang houdt, wat een sympathie zou die hier krijgen
quote:Er zijn er zat die iets soortgelijks gedaan hebben hier hoor... Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Vitesse zijn vooral de dupe geweest van dit soort dure miskopen.
Op zondag 16 november 2003 18:45 schreef Vibromass het volgende:
Zou toch 'ns een buitenlander zijn die zo een Nederlandse club in de tang houdt, wat een sympathie zou die hier krijgen
quote:Om daar op de tribune te gaan zitten?
Op maandag 17 november 2003 16:10 schreef Greetings het volgende:
Het gerucht gaat dat Bogarde momenteel in onderhandeling is met NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |