quote:In principe wel, maar het is natuurlijk de vraag of-ie nog wil, EN of-ie het nog kan. Een voetballer halen die al heel lang niet gespeeld heeft, en die een vorstelijk salaris geven (het zal niet hetzelfde zijn als bij CFC, maar goedkoop zal-ie niet wezen), dat is een andere zaak.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Vast wel, er zijn zat clubs die maar wat blij zouden zijn met zo'n bikkel als Bogarde.
.
quote:Ik gok op een kleine Engelse of Nederlandse club..
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:37 schreef freako het volgende:[..]
Carlisle?
.
quote:Absoluut.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:41 schreef Qi het volgende:
Toch jammer dat het allemaal zo gelopen is, een fitte en in vorm verkerende Bogarde zouden we best goed kunnen gebruiken in het Nederlands elftal, zeker nu we problemen op de back posities hebben.
quote:Ik gok zelf op AZ, waar hij een tijdje terug ook mee trainde geloof ik..
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:41 schreef Doc het volgende:[..]
In principe wel, maar het is natuurlijk de vraag of-ie nog wil, EN of-ie het nog kan. Een voetballer halen die al heel lang niet gespeeld heeft, en die een vorstelijk salaris geven (het zal niet hetzelfde zijn als bij CFC, maar goedkoop zal-ie niet wezen), dat is een andere zaak.
quote:Hij kon toen terug naar Ajax, maar Co vond hem te oude. Maw Co was bang dat ie een er nog een speler bijkreeg die wel z'n bek durfde open te trekken
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:41 schreef Qi het volgende:
Toch jammer dat het allemaal zo gelopen is, een fitte en in vorm verkerende Bogarde zouden we best goed kunnen gebruiken in het Nederlands elftal, zeker nu we problemen op de back posities hebben.
quote:Het zal allemaal afhangen van hoeveel Bogarde vraagtdenk ik: voor hoeveel geld wil men de gok nemen, en voor hoe lange tijd.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik gok zelf op AZ, waar hij een tijdje terug ook mee trainde geloof ik..
.
quote:Dan zal AZ nu wel afvallen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:42 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Hij kon toen terug naar Ajax, maar Co vond hem te oude. Maw Co was bang dat ie een er nog een speler bijkreeg die wel z'n bek durfde open te trekken
quote:Heel dik, maar het is dan ook een plaat van goud...
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:06 schreef popolon het volgende:Hoe dik is die plaat voor z'n parasietenkop eigenlijk ?
quote:Denk dat Co bij AZ maar wat blij zou zijn met zo'n speler.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:45 schreef Suijk het volgende:[..]
Dan zal AZ nu wel afvallen...
quote:Idd, en ik neem aan dat ie van z'n fouten geleerd heeft... (Co dan)
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Denk dat Co bij AZ maar wat blij zou zijn met zo'n speler.
.
quote:Denk het ook wel.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:51 schreef Ajaxno1 het volgende:Idd, en ik neem aan dat ie van z'n fouten geleerd heeft... (Co dan)
quote:22 oktober 1970, bijna 33 dus.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:54 schreef Suijk het volgende:[..]
Hoe oud is hij eigenlijk?
quote:Dat is toch ook al op leeftijd, veel geld zal hij echt niet meer kunnen vragen nu. Een speler van 33 (bijna 34 als zijn contract is afgelopen) die 3 jaar niet gespeeld heeft, veel blessures heeft gehad...ik vrees het ergste voor hem... of nouja, ergste, medelijden heb ik niet eigenlijk.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:56 schreef freako het volgende:[..]
22 oktober 1970, bijna 33 dus.
quote:whehe
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:50 schreef zaiga het volgende:[..]
Heel dik, maar het is dan ook een plaat van goud...
Op zich valt er wat voor te zeggen dat hij op zijn leeftijd lekker zijn salaris opstrijkt en straks "klaar" is, aan de andere kant had hij zijn carriere beter kunnen en misschien wel moeten beëindigen.
quote:Ik ben verbaasd over sommige reacties hier maar bij jou sluit ik me van harte aan. Ik kan me niet voorstellen dat je niet gewoon wilt voetballen als je dat talent hebt. In die zin heb ik ook weinig waardering voor de manier waarop hij zijn talenten verspilt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:23 schreef methodmich het volgende:
Bogarde is het toonbeeld van de waanzin in de voetballerij enkele jaren terug.Op zich valt er wat voor te zeggen dat hij op zijn leeftijd lekker zijn salaris opstrijkt en straks "klaar" is, aan de andere kant had hij zijn carriere beter kunnen en misschien wel moeten beëindigen.
quote:Idd, en volgens mij is het een mentaliteits kwestie. Veel andere voetballers zouden proberen weg te komen om maar te kunnen spelen. Desnoods met inlevering van een deel van het salaris. Winston niet want hij moet zijn familie onderhouden.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:39 schreef SCH het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je niet gewoon wilt voetballen als je dat talent hebt.
quote:Hij zei ooit: "Natuurlijk wil ik voetballen, maar ik moet ook verder kijken dan mijn voetbalcarriere. Het salaris dat ik nu bij Chelsea verdien kan ik nooit weer verdienen, en als ik straks stop, ik ben al oud voor een voetballer, dan wil ik een reserve hebben waarmee ik de rest van mijn leven kan doen."
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:39 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben verbaasd over sommige reacties hier maar bij jou sluit ik me van harte aan. Ik kan me niet voorstellen dat je niet gewoon wilt voetballen als je dat talent hebt. In die zin heb ik ook weinig waardering voor de manier waarop hij zijn talenten verspilt.
Zit wat in toch? Hij kan na zijn voetbalcarriere niet zomaar ergens gaan werken, want ik neem aan dat hij geen opleiding heeft. Hij denkt dus een beetje aan zijn toekomst, en daar is niets mis mee. Chelsea moet al helemaal niet zeuren, die moeten gewoon dat contract netjes nakomen, niet op zo'n kinderachtige manier iemand bij de jeugd plaatsen, dat getuigt niet echt van respect.
quote:Ben het met je punt eens, op een ding na: dat je moet verwachten dat je enig respect van CFC krijgt voor deze handelswijze.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:59 schreef Qi het volgende:[..]
Hij zei ooit: "Natuurlijk wil ik voetballen, maar ik moet ook verder kijken dan mijn voetbalcarriere. Het salaris dat ik nu bij Chelsea verdien kan ik nooit weer verdienen, en als ik straks stop, ik ben al oud voor een voetballer, dan wil ik een reserve hebben waarmee ik de rest van mijn leven kan doen."
Zit wat in toch? Hij kan na zijn voetbalcarriere niet zomaar ergens gaan werken, want ik neem aan dat hij geen opleiding heeft. Hij denkt dus een beetje aan zijn toekomst, en daar is niets mis mee. Chelsea moet al helemaal niet zeuren, die moeten gewoon dat contract netjes nakomen, niet op zo'n kinderachtige manier iemand bij de jeugd plaatsen, dat getuigt niet echt van respect.
quote:Chelsea moet dat contract nakomen maar dat doen ze toch ook. Hij zou de eer aan zichzelf moeten houden want het verhaal over geld is quatsch. Hij verident zoveel dat hij zijn hele familie van een jaarsalaris nog wel een halve eeuw kan onderhouden als ze niet om de week een nieuwe porsche kopen. En tuurlijk komt ie wel aan de bak, zeker op voetbalgebied. Als ie zorgt dat ie nu geen uitgerangeerde loser wordt en daar is ie hard mee bezig.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:59 schreef Qi het volgende:[..]
Hij zei ooit: "Natuurlijk wil ik voetballen, maar ik moet ook verder kijken dan mijn voetbalcarriere. Het salaris dat ik nu bij Chelsea verdien kan ik nooit weer verdienen, en als ik straks stop, ik ben al oud voor een voetballer, dan wil ik een reserve hebben waarmee ik de rest van mijn leven kan doen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |