Die dikke nek zou zich z'n kettingen van z'n borstkas moeten schamen.
Idiot.
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 03-10-2003 12:12]
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:03 schreef Duiveltja het volgende:Bogarde is de ultieme forens. Iedere dag vliegt hij vanaf Schiphol naar Londen, enkel en alleen om te trainen en sinds kort dus eigenlijk slechts om zijn conditie op peil te houden.
quote:Ja, maar waarom zou hij een oplossing willen? Hij heeft helemaal geen oplossing nodig. Chelsea had niet zo stom moeten zijn om dat contract af te sluiten, nu moeten ze niet op Bogarde zeiken. Zij hebben hem in de eerste plaats niet zo fair behandeld....
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:11 schreef popolon het volgende:
Bull, hij staat totaal niet open voor een oplossing, enige wat ie wil is tegen beter weten in z'n contract (geld) uitdienen.Die dikke nek zou zich z'n kettingen van z'n borstkas moeten schamen.
Idiot.
quote:Zou je dan een abonnement kunnen kopen, anders lijkt het me nogal duur worden.
Bogarde is de ultieme forens. Iedere dag vliegt hij vanaf Schiphol naar Londen, enkel en alleen om te trainen en sinds kort dus eigenlijk slechts om zijn conditie op peil te houden.
Waarom verhuren ze hem niet, of kopen ze hem uit?
quote:Och, zolang hij elke week een riant jaarsalaris krijgt, dan kan dat er wel van af....
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:33 schreef mbn het volgende:[..]
Zou je dan een abonnement kunnen kopen, anders lijkt het me nogal duur worden.
quote:Mwoah, hij pakt ¤ 40.000,-- per week dus dat moet wel lukken.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:33 schreef mbn het volgende:
anders lijkt het me nogal duur worden.
quote:Waarom hij een oplossing zou willen ? Misschien omdat het een voetballer is die wil voetballen en die zogenaamde principes 'ns laat varen ?
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:29 schreef Qi het volgende:[..]
Ja, maar waarom zou hij een oplossing willen? Hij heeft helemaal geen oplossing nodig. Chelsea had niet zo stom moeten zijn om dat contract af te sluiten, nu moeten ze niet op Bogarde zeiken. Zij hebben hem in de eerste plaats niet zo fair behandeld....
Sorry hoor maar dit soort dingen schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
quote:¤ 60.000,- zul je bedoelen.......sad but true
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:43 schreef What het volgende:[..]
Mwoah, hij pakt ¤ 40.000,-- per week dus dat moet wel lukken.
quote:Als ik bij een werkgever een lucratief contract afsluit voor een aantal jaar, en die werkgever komt met een contractverlaging aanzetten, of als die werkgever mijn contract zou willen ontbinden (al dan niet met afkoopsom), dan zou ik dat ook niet zomaar doen, ook al heb ik erg veel plezier in m'n werk. We hebben dat contract dan beide met ons volle verstand ondertekend, en dan moet niet ineens een van beide partijen onder het contract uit willen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:56 schreef popolon het volgende:[..]
Waarom hij een oplossing zou willen ? Misschien omdat het een voetballer is die wil voetballen en die zogenaamde principes 'ns laat varen ?
Sorry hoor maar dit soort dingen schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
Vergeet ook niet dat je je levensstijl ook aanpast op je inkomsten, en misschien kan Bogarde zijn huidige levensstijl (ik hoorde al iets over het onderhouden van zijn hele familie) niet meer bekostigen als hij vroegtijdig zijn contract laat ontbinden, of met een contract verlaging genoegen neemt. Voetballen is leuk, maar ik neem aan dat iedere voetballer toch in eerste instantie zijn levensstijl wil kunnen bekostigen.
quote:Maar ik had het dus over die principes 'ns laten varen, meneer Goudmijn blijft zo krampachtig bezig dat ie in mijn ogen alle krediet aan het verspelen is, of dat al gedaan heeft.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:45 schreef Qi het volgende:[..]
correct verhaal
Het levenstijlverhaal gaat er bij mij niet in, we hebben het hier niet over een modaal gezinnetje, of nog erger waar ik het voorbeeld maar niet bij aanhaal.
Chelsea heeft meerdere malen een aantal heel aardige oplossingen aangeboden als ik het goed begrijp.
En hoe meer ik er bij nadenk hoe meer ik neig die kotssmiley te gebruiken
quote:Stoer ?
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:57 schreef Can_I_kick_it het volgende:
ik vind het wel een stoere actie. hij traint relaxed met de jeugd mee en hoeft verder niet zo veel bijzondere prestaties neer te zetten, en hij verdiend ¤60.000,- per week.. wat wil een mens nog meer?
![]()
![]()
![]()
![]()
Stoer is als ie zo'n F'je met een rotschop het ziekenhuis in zou trappen.
quote:wie heeft het over f'jes?
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:59 schreef popolon het volgende:[..]
Stoer ?
Stoer is als ie zo'n F'je met een rotschop het ziekenhuis in zou trappen.
quote:eind dit seizoen als ik het goed heb
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:13 schreef freako het volgende:
Wanneer loopt z'n contract eigenlijk af?
quote:Kan die daarna in de WW.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:20 schreef ChAoZ het volgende:[..]
eind dit seizoen als ik het goed heb
quote:Chelsea heeft hem niet correct behandeld, vergeet dat ook niet. Bogarde heeft na zijn blessure nooit meer de kans gehad om in het eerste te komen, hij is door Ranieri altijd buiten het elftal gelaten. Ze hebben hem geen kans gegeven om te voetballen, alleen maar met als doel dat hij een lager contract, of contractontbinding, zou accepteren. Ik zou als speler dan ook zoiets hebben van "flikker maar op, ik dien mijn contract gewoon uit als jullie het spelletje zo gaan spelen".
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:50 schreef popolon het volgende:[..]
Maar ik had het dus over die principes 'ns laten varen, meneer Goudmijn blijft zo krampachtig bezig dat ie in mijn ogen alle krediet aan het verspelen is, of dat al gedaan heeft.
Het levenstijlverhaal gaat er bij mij niet in, we hebben het hier niet over een modaal gezinnetje, of nog erger waar ik het voorbeeld maar niet bij aanhaal.
Chelsea heeft meerdere malen een aantal heel aardige oplossingen aangeboden als ik het goed begrijp.
En hoe meer ik er bij nadenk hoe meer ik neig die kotssmiley te gebruiken
quote:Ben benieuwd of-ie daarna nog wil voetballen en of er nog een club is die 'm wil.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:20 schreef ChAoZ het volgende:[..]
eind dit seizoen als ik het goed heb
quote:Cuts both ways.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:29 schreef Qi het volgende:[..]
Chelsea heeft hem niet correct behandeld, vergeet dat ook niet. Bogarde heeft na zijn blessure nooit meer de kans gehad om in het eerste te komen, hij is door Ranieri altijd buiten het elftal gelaten. Ze hebben hem geen kans gegeven om te voetballen, alleen maar met als doel dat hij een lager contract, of contractontbinding, zou accepteren. Ik zou als speler dan ook zoiets hebben van "flikker maar op, ik dien mijn contract gewoon uit als jullie het spelletje zo gaan spelen".
Daarom had ie dus de eer aan zichzelf moeten laten, maar daar is nu eigenlijk al te laat mee.
Anyway, ik blijf het een drol vinden, zelfs toen ie nog bij Ajax voetbalde.
't is mijn vooroordeel wat me dwars zit ...
quote:Vast wel, er zijn zat clubs die maar wat blij zouden zijn met zo'n bikkel als Bogarde.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:31 schreef Doc het volgende:[..]
Ben benieuwd of-ie daarna nog wil voetballen en of er nog een club is die 'm wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |