abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5824765
Winston Bogarde will see out his contract at Chelsea whether they like it or not.

The Dutch defender has started a massive four games in two years at Stamford Bridge for his £2million a year wodge, but he insists: "I worked hard to earn this contract."

The former Barcelona and Ajax man knows that he would have to take a pay cut if he went elsewhere and reckons that he's better off at Stamford Bridge, despite the club's burning desire to get him off their wage bill. Says Winston:

"I have worked really hard to earn this contract. I achieved that over a long period. That is why I am not going to give back my contract and walk out. Why should I? I know Chelsea want me to go to another club. Yes, the wage bill must be big at Chelsea. But why should I suffer for that?"

However, Bogarde insists that he does actually want to play football, saying:

"Of course I want to play. I can probably go and play for lots of clubs. But who will give me the same contract as I have here? I know I can play first-team football tomorrow if I join another team. But that means I will have to suffer so much financially. I would lose more than 75 percent of my wages."

With his standing among the fans already at carpet level, Bogarde is sure to make himself even more unpopular with these recent quotes in the Sunday People. However, he is adamant that he will stick it out:

He said: "I stay at Chelsea until the last day of my contract. Some people might not be able to do this but I am mentally strong."

And after pocketing £8million of Chelsea's money if he sees out his four years, he'll be pretty well-off as well.

Echt grappig dit, iedereen haat hem nu daar, maar hij lacht zich rot, en ik geef hem geeneens ongelijk.

maandag 16 september 2002 @ 12:22:53 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_5824794
Haal de capslock eens uit die titel modje
pi_5824879
Ik geef die WInston ook groot gelijk want hij onderhoud van zijn salaris namelijk zijn hele familie.
En tevens is het wel leuk voor Chelsea om geconfronteerd te worden met die absurde salarissen die ze niet kunnen betalen.
pi_5824902
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:26 schreef The_Coach het volgende:
Ik geef die WInston ook groot gelijk want hij onderhoud van zijn salaris namelijk zijn hele familie.
En tevens is het wel leuk voor Chelsea om geconfronteerd te worden met die absurde salarissen die ze niet kunnen betalen.
Precies..., maar aan de andere kant, slecht voorbeeld voor de jeugd. Maar toch geef ik hem groot gelijk
pi_5824945
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:22 schreef Slarioux het volgende:
Haal de capslock eens uit die titel modje
pi_5824947
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:27 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Precies..., maar aan de andere kant, slecht voorbeeld voor de jeugd. Maar toch geef ik hem groot gelijk

Dat is het zeker, tevens is het natuurlijk ook zonde voor het Nederlands-Elftal omdat een fitte Bogarde nog steeds de linksback bij uitstek is.
pi_5825865
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:26 schreef The_Coach het volgende:

Omdat het Chelsea is wel ja

Maar goed, strekking is denk ik meer dat Voetbalclubs eens na moeten denken over wie ze allemaal halen en hoeveel salaris ze diegene geven.

Tis tegenwoordig niet voor niets dat bijna elke club uit een groot voetballand (dus met veel Betaal TV inkomsten) meteen aan de rand van de afgrond stata bij degradatie ivm de absurde salarissen en de dan enorm gereduceerde TV inkomsten.

Voorbeelden genoeg, Fiorentina, Nottingham Forrest, Napoli, FC Sankt Pauli...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 16 september 2002 @ 13:22:37 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_5825927
Volkomen terecht. Als clubs de salarissen niet kunnen betalen moeten ze het niet bieden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 16 september 2002 @ 13:26:32 #9
27468 Fayaaz
www.TropiCool.nl
pi_5826009
Hij zal wel een vet huis hebben en een dikke auto.. dusseh.. ik kan em wel begrijpen
Iets dat je niet in woorden kan uitdrukken, moet je ook niet proberen in woorden uit te drukken.[b][br][url=http://www.tropicool.nl]TropiCool Info-magazine! Alles wat jij wil weten over sex, beauty, gezondheid, mode, IT en nog veel meer![/url][/b]
pi_5826379
Ze moeten niet zeuren, contract = contract
Go Bograde
  maandag 16 september 2002 @ 14:33:10 #11
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_5827149
Wat is de bron van dit verhaal?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_5827201
kijken hoe lang ie het volhoudt
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5827273
quote:
Op maandag 16 september 2002 14:33 schreef Gunner het volgende:
Wat is de bron van dit verhaal?
Er zijn meerdere bronnen...

football365.co.uk

en die hebben het van Sunday People

maandag 16 september 2002 @ 15:27:19 #14
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_5828074
quote:
Op maandag 16 september 2002 13:47 schreef Fulton het volgende:
Ze moeten niet zeuren, contract = contract
Go Bograde
*mee eens is*
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  maandag 16 september 2002 @ 15:28:52 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5828104
Whahaha. Geweldig. Gewoon blijven zitten, Winston.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_5934413
Bogarde gaat weer aan het werk....what the fuck!!

Winston Bogarde maakt maandagavond voor het eerst in 21 maanden weer deel uit van de selectie bij Chelsea. De Londenaren spelen in de FA Premiership tegen stadgenoot Fulham, waar Edwin van der Sar het doel verdedigt. Bogarde start waarschijnlijk op de bank.

De 31-jarige oud-international vertelde eerder deze maand dat de lucht tussen hem en trainer Claudio Ranieri in een persoonlijk gesprek was geklaard. De Italiaanse oefenmeester liet zelf ook weten graag te beschikken over een fitte Bogarde, die op tweede kerstdag 2000 tegen Ipswich Town (2-2) zijn laatste officiële wedstrijd speelde.

Chelsea heeft maandagavond tegen Fulham met Boudewijn Zenden, Jerrel Hasselbaink en de van een schorsing teruggekeerde Mario Melchiot, waarschijnlijk drie Nederlanders in de basis.

bron: voetbal.nl

dinsdag 24 september 2002 @ 09:00:46 #17
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_5944656
quote:
Op maandag 16 september 2002 14:39 schreef BobRooney het volgende:

Er zijn meerdere bronnen...

football365.co.uk

en die hebben het van Sunday People

Dat zijn ongeveer de story en de prive van de engelse pers!
lekker betrouwbaar dus
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 24 september 2002 @ 11:40:14 #18
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_5946407
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 09:00 schreef Gunner het volgende:

[..]

lekker betrouwbaar dus

Dit zei hij ook allemaal in een intervieuw op tv. Dacht dat het op RTL 5 was, bij de voorbereiding van het nieuwe voetbal seizoen. Dus een week of 4/5 geleden? Volgens mij verdient hij iets van 40.000 - 50.000 pond per week! (precieze bedrag zei hij niet, maar er wel een indicatie gezegd en hij zei dat het ongeveer klopte!)

De coach praat niet met hem en hij wou niet naar een andere club, omdat hij dan te veel moest inleveren. Hij had er hard voor gewerkt.

pi_5948017
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 09:00 schreef Gunner het volgende:

[..]

lekker betrouwbaar dus

nou...feit is dat hij bijna 2 jaar niet gevoetbald heeft, hij is niet geblesseerd. 2 jaar geen kansen....dan lijkt mij dat je gewoon je contract aan het uitzitten bent voor the money....en gelijk heeft ie.
pi_13618746
quote:
Ultieme forens Bogarde mag alleen nog met de jeugd meetrainen

LONDEN, 2 oktober 2003 19:21 - Hoe is het toch met Winston Bogarde? Financieel nog altijd prima, maar sportief gezien heeft hij nu toch wel het absolute dieptepunt bereikt. De verdediger kwam in 2000 voor veel geld van Barcelona naar Chelsea, waar hij sindsdien een vorstelijk salaris toucheert. Hij speelde echter in totaal slechts negen competitiewedstrijden voor de Londense club en sinds 2001 zelfs niet één meer. De voormalig international wordt niet goed genoeg bevonden voor de selectie en verloor deze zomer zelfs zijn rugnummer. De laatste weken is het helemaal triest met hem gesteld: Waar hij voorheen nog wel meetrainde met de selectie, moet Bogarde nu zijn conditie op peil houden in trainingen met de jeugd. Dat zint hem uiteraard niet: ''Er zijn verscheidene ervaren spelers die niet aan spelen toekomen bij Chelsea, maar ik ben de enige die moet trainen met de kids.''
Toch houdt hij vol bij Chelsea, dat de afgelopen maanden fors werd versterkt door een kapitaalinjectie van de Russische magnaat Abramovitsj. ''Ik ben speler van Chelsea en er zijn geen gesprekken met de clubleiding geweest om dat te veranderen.''
Bogarde is de ultieme forens. Iedere dag vliegt hij vanaf Schiphol naar Londen, enkel en alleen om te trainen en sinds kort dus eigenlijk slechts om zijn conditie op peil te houden.
Terecht
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:05:07 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_13618778
Dr stond een week of 2 geleden een heel stuk over in de VI. Wel een boeiend verhaal.

Hij heeft dit seizoen niet eens een rugnummer gekregen.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:06:30 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13618818

Hoe dik is die plaat voor z'n parasietenkop eigenlijk ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_13618868
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dr stond een week of 2 geleden een heel stuk over in de VI. Wel een boeiend verhaal.

Hij heeft dit seizoen niet eens een rugnummer gekregen.

Als je je eigen voetbalcarriere zo verneukt verdien je dat ook niet.
pi_13618892
Die Rus koopt hem gewoon uit, zoals Ajax met Machlas heeft gedaan. Probleem opgelost
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_13618927
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:06 schreef popolon het volgende:

Hoe dik is die plaat voor z'n parasietenkop eigenlijk ?

Hoezo? Hij staat volkomen in z'n recht, contract is contract, had Chelsea dit maar niet moeten afsluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')