PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef Zhano het volgende:
Goffer man. Ik was vanavond naar een familie feestje en daar was ook de dochter van één van de buren. Leuk meisje, uur lang super gezellig mee zitten praten. Toen ging ze cola Beerenburg halen voor haarzelf en bier voor mij (jaja, goed geregeld), komt haar vader erbij staan en die zegt dat ze pas Beerenburg mag als ze 18 is....
Kut voor je man. Ik leef met je mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef Zhano het volgende:
Goffer man. Ik was vanavond naar een familie feestje en daar was ook de dochter van één van de buren. Leuk meisje, uur lang super gezellig mee zitten praten. Toen ging ze cola Beerenburg halen voor haarzelf en bier voor mij (jaja, goed geregeld), komt haar vader erbij staan en die zegt dat ze pas Beerenburg mag als ze 18 is....
In jouw geval gaat het dan om baby's.quote:
Playahhhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, en hoef ik ook niet. Heb het met genoeg boze vaders aan de stok gehad. No more...
Maar ze is nog geen 18 zeg je net. Dan is het wel verplicht tegenwoordig om je te legitimeren met de pedo pas.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, en hoef ik ook niet. Heb het met genoeg boze vaders aan de stok gehad. No more...
Ben er niet op geweestquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar ze is nog geen 18 zeg je net. Dan is het wel verplicht tegenwoordig om je te legitimeren met de pedo pas.
Leuk die principes. Over 5 jaar wordt ze bijna 23. Dan is het gewoon een gemiste kans.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben er niet op geweestSubtiel doch vastberaden een ander plekje gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |