dankje emielquote:
quote:
dikke vette hoax, zwerty heet anders.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef swerty het volgende:
dit is zwerty's fb trouwens [spoiler][/spoiler]
wat is gijltquote:
moet je onze DMs eens lezen johquote:
het is me toch watquote:Op maandag 3 juni 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet je onze DMs eens lezen joh
is niet goedquote:
Wat bedoel je met binden?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:32 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie mening over een lange relatie op jonge leeftijd? (Langer dan 2/3 jaar oid)
Zou het zelf niet volhouden denk ik. Ben het ook niet van plan, alhoewel het natuurlijk altijd kan dat ik een meid tegenkom waar ik helemaal voor zou willen gaan. Maar moet er niet aan denken om me echt zo te binden. Jullie?
Pfft.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:32 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie mening over een lange relatie op jonge leeftijd? (Langer dan 2/3 jaar oid)
Zou het zelf niet volhouden denk ik. Ben het ook niet van plan, alhoewel het natuurlijk altijd kan dat ik een meid tegenkom waar ik helemaal voor zou willen gaan. Maar moet er niet aan denken om me echt zo te binden. Jullie?
lekker, speeksel op mn toetsenbord :Squote:
Nee het gaat om een lange relatie, niet lange afstands.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pfft.
Het is moeilijk. Beide moeten er echt voor gaan en je weet vanzelf of het de afstand waard is
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
lekker speeksel op mn toetsenbord :S
ohquote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee het gaat om een lange relatie, niet lange afstands.
Het gevoel om zo "vast" te zitten aan één iemand. Vind liefde/lust allemaal top, en ben echt niet alleen op seks uit bij iedere meid oid. Zoek meer het close zijn met een persoon waar ik wat voor voel.quote:
Ja vind ik ook wel. [/oud]quote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh__
lange relaties zijn toch wel leuk
Afstand?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pfft.
Het is moeilijk. Beide moeten er echt voor gaan en je weet vanzelf of het de afstand waard is
IK PLAS OVER JOUW TOETSENBORD ALS JE ZO DOORGAAT, JONGEDAMEquote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef swerty het volgende:
[..]* swerty plast nu over je toetsenbord omdat je klaagt
Komt vanzelf, hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Het gevoel om zo "vast" te zitten aan één iemand. Vind liefde/lust allemaal top, en ben echt niet alleen op seks uit bij iedere meid oid. Zoek meer het close zijn met een persoon waar ik wat voor voel.
Maar het "verplichte" gevoel oid. Moeilijk uit te leggen. Heb miss ook wel wat bindingsangst.
LompeHork en LompeVrouwquote:
ik snap je, heel erg.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Het gevoel om zo "vast" te zitten aan één iemand. Vind liefde/lust allemaal top, en ben echt niet alleen op seks uit bij iedere meid oid. Zoek meer het close zijn met een persoon waar ik wat voor voel.
Maar het "verplichte" gevoel oid. Moeilijk uit te leggen. Heb miss ook wel wat bindingsangst.
Bedoel ik maar, shit rolt hoe het rolt, leeftijd speelt ook een rol daarin, komt vaak later pas, soort van nesteldrangquote:
Go with the flowquote:Op maandag 3 juni 2013 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maar, shit rolt hoe het rolt, leeftijd speelt ook een rol daarin, komt vaak later pas, soort van nesteldrang
17quote:
Ooooooooooh joh, je hebt nog een jaar of 5, daarna denk je er heel anders overquote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
17Komt vast vanzelf ja. Maar dit is hoe mijn kijk er nu op is, en vraag me af hoe andere leeftijdsgenoten hier erover denken.
ha doe maar mijn toetsenbord is waterproofquote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK PLAS OVER JOUW TOETSENBORD ALS JE ZO DOORGAAT, JONGEDAME
Ik ben een stel die al vanaf mn 14e samen isquote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ken een stel die al vanaf hun 13e samen zijn![]()
Ze zijn nu 17/18
Maar vast niet plakproof!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef swerty het volgende:
[..]
ha doe maar mijn toetsenbord is waterproof
Niet zoutproof, daar kan je toetsenbord echt niet tegen. (drie keer raden wat er in urine zitquote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef swerty het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie natuurlijk. Als ze willen dat je 24/7 obsessief gaat zitten whatsappen enzo als je elkaar niet ziet heb ik er ook geen zin inquote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
dan op de piano :Squote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef swerty het volgende:
[..]
zuur?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet zoutproof, daar kan je toetsenbord echt niet tegen. (drie keer raden wat er in urine zit)
Zie het vaker om me heen. Vind t wel mooi om te zien altijdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben een stel die al vanaf mn 14e samen is
Ik is nu 17
dat is pittig zeldzaam, maar tofquote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ken een stel die al vanaf hun 13e samen zijn![]()
Ze zijn nu 17/18
IK DENK ZOUT!!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet zoutproof, daar kan je toetsenbord echt niet tegen. (drie keer raden wat er in urine zit)
Sowieso als een meid mij mijn gang niet laat gaan is ze sowieso geen relatie/vriendschaps materiaalquote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie natuurlijk. Als ze willen dat je 24/7 obsessief gaat zitten whatsappen enzo als je elkaar niet ziet heb ik er ook geen zin in
Ik? Verre vanquote:
TING TING TING ALWEER EEN WINNAAR-NAAR-NAAR!quote:
Dat weet ik nu ookquote:Op maandag 3 juni 2013 22:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sowieso als een meid mij mijn gang niet laat gaan is ze sowieso geen relatie/vriendschaps materiaal
Heb ik nu een relatie gewonnen?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik? Verre van
[..]
TING TING TING ALWEER EEN WINNAAR-NAAR-NAAR!
quote:
Hij is dokter hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ken nog wel een jongen bij je op school .....nee dat doe ik je niet aan.
Tuurlijk, ik moest hierom lachen: ONZ / Trolls van fokquote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat vinden jullie, mag je lachen om je eigen grappen?
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ken nog wel een jongen bij je op school .....nee dat doe ik je niet aan.
Alleen als anderen lachen er om, dan mag je meelachenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat vinden jullie, mag je lachen om je eigen grappen?
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moest hierom lachen: ONZ / Trolls van fok
Daarna ging ik TS stalken
Oh dat zeker, ik doe niets liever dan mensen helpen. Maar zolang het maar niet 100% zeiken isquote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Kan er ook niet tegen als mensen me als probleemdagboek willen gebruiken. Ben ik nu ook duidelijk in, vroeger te veel laten gebeuren.
Praat graag over iemands problemen, help er ook graag mee, maar als iemand (en al helemaal als t mn vriendin zou zijn) elke keer weer van die negatieve problemen heeft ben ik er snel klaar mee. Wil wel iemand die positief in het leven staat
Okee tofquote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik normaal wel, maar ik moet dit keer vroeg op, voglende keer ben ik erbij
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik lach om jouw reactie op mn eigen grappen telt dat als lachen om je eigen grappen
Preciesquote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat zeker, ik doe niets liever dan mensen helpen. Maar zolang het maar niet 100% zeiken is
mods :Squote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
En iedereen lacht mee, want jij bent mod.
Ik ook niet, ik heb een aversie richting gokken met echt geld zelfsquote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee tof
Speel niet met echt geld he Horkie
Yes, we zitten helemaal op 1 lijn!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb een aversie richting gokken met echt geld zelfs
Whutquote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vindt je me lelijk? Ja je vind me lelijk he? Zou ik ook doen. Ik snap niet waarom je van me houd, ik ben echt een kutvriendin. JAWEL LIEG NIET IK BEN KUT MAAK HET UIT DAN IK WEET DAT JE NIET MEER VAN ME HOUD
Ja als we zo gaan beginnen
Dag iinnn..quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vindt je me lelijk? Ja je vind me lelijk he? Zou ik ook doen. Ik snap niet waarom je van me houd, ik ben echt een kutvriendin. JAWEL LIEG NIET IK BEN KUT MAAK HET UIT DAN IK WEET DAT JE NIET MEER VAN ME HOUD
omgquote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dag uitttt!quote:
Trusten Horkie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Heb ook zo'n onzeker type op m'n werk. Best een schattig meisje maar wss zou ze het nieteens accepteren/geloven als je zou zeggen dat je iets voor dr voelt.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je wil het echt nietquote:Op maandag 3 juni 2013 22:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ook zo'n onzeker type op m'n werk. Best een schattig meisje maar wss zou ze het nieteens accepteren/geloven als je zou zeggen dat je iets voor dr voelt.
Ik wil geen onzeker type of ik wil geen meisje?quote:
Jij wilt een zekere jongen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil geen onzeker type of ik wil geen meisje?
Niet zo'n onzeker type dat over zichzelf gaat zeikenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil geen onzeker type of ik wil geen meisje?
Dan begreep ik t toch goedquote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zo'n onzeker type dat over zichzelf gaat zeiken
mag ik een complimentjequote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zo'n onzeker type dat over zichzelf gaat zeiken
Hallo, ging het goed?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle is weer terug van het sporten.
Hallo allemaal.
Ontbijtkoek is lekker.quote:
Wat zijn je ambitiesquote:
en op whatsapp gestuurdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb een redelijke close up foto op instagram
en had op twitter
quote:
oh jaquote:
wie past er dan op die backupquote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ja![]()
IK MOET DUS MN ASS BACKUPPEN :S
Brownie seal of approvalquote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ja![]()
IK MOET DUS MN ASS BACKUPPEN :S
Jijquote:
quote:
Wat is hetquote:
Koffie.. En brood?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
ah koffiebrood
Ik wil weten wat er in zit
Als ik 7 uur moet werken dan eet ik of snel wat op de fiets, of ik eet thuis heel snel twee boterhammen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
Oké, we gaan het over ontbijten hebben.
Ontbijten jullie? Zo ja, wat eet je? Zo nee, waarom niet?
Ingrediënten voor 10 personenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
ah koffiebrood
Ik wil weten wat er in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja altijd, maakt niet uit hoe en wat, altijd ontbijt.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
Oké, we gaan het over ontbijten hebben.
Ontbijten jullie? Zo ja, wat eet je? Zo nee, waarom niet?
Ik kan niet pokerenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
Wie doet er mee toernooitje op Pokerstars?
er is een app van? zeker niet voor windows phonequote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ingrediënten voor 10 personen
1 pak ciabatta meel (Xenos), 2 zakjes koffie late (nescafe), Goed veel gezoete meusli (smaak naar keus, krokant), 1 dl karnemelk aan mengen met waterIk heb geen broodbakmachine kan ik het ook in de magnetron flikkeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Nee ik kan geen een kaartspelquote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel joh!
Als we gaan meeten ga ik het je leren!
neequote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb geen broodbakmachine kan ik het ook in de magnetron flikkeren?
Bij euroshopper denk ik altijd aan dezequote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
JaMaar ik eet nu goedkope van euroshopper van 46 cent
Oh stopquote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij euroshopper denk ik altijd aan deze
[ afbeelding ]
Maar waarom op de fiets dan? Gaat het niet sneller als je dan thuis een hapje neemt en op de fiets gewoon gaat racen?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik 7 uur moet werken dan eet ik of snel wat op de fiets, of ik eet thuis heel snel twee boterhammen.
En als ik vrij ben dan ontbijt ik in de loop van de ochtend. En dat kan van alles zijn![]()
Vanochtend muesli met vanille vla en speculaaskoekjes verkruimeldomg dat was zo lekker
Linkjes?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja vandaag die man van de rabobank, een paard en anime
En wat nou als je het vergeet of een keer geen tijd hebt?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja altijd, maakt niet uit hoe en wat, altijd ontbijt.
Kop koffie op het station en meestal brood op choco chip cornflakes.
Jij gaat stoppen met snoepen geen week volhoudenquote:
Ik race ook op de fietsquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar waarom op de fiets dan? Gaat het niet sneller als je dan thuis een hapje neemt en op de fiets gewoon gaat racen?
[..]
Linkjes?
[..]
En wat nou als je het vergeet of een keer geen tijd hebt?
Ik vergeet het nooit, en ik maak er tijd voor. Eventueel eet ik op de fiets, of in de trein. Maar ik eet altijd. Omdat ik anders 10 uur niet haal.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar waarom op de fiets dan? Gaat het niet sneller als je dan thuis een hapje neemt en op de fiets gewoon gaat racen?
[..]
Linkjes?
[..]
Ben op mobiel, vorige topics staan zequote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Linkjes?
[..]
Nee, ik weet hetquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij gaat stoppen met snoepen geen week volhouden
Sterktequote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een tante van me heeft botkanker en ze zal nooit meer genezen. En ze was net 4 jaar clean van borstkanker
Als er een god is, is het een gore klootzak
Sterkte..quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een tante van me heeft botkanker en ze zal nooit meer genezen. En ze was net 4 jaar clean van borstkanker
sterkte manquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
O, dat kan ik echt niet. Snel fietsen en eten tegelijk. Dan kom ik kapot aan joh.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik race ook op de fietsIk kan echt hard fietsen. En eten kan ik ook gewoon tussendoor.
Hmm, voordeel van de trein dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik vergeet het nooit, en ik maak er tijd voor. Eventueel eet ik op de fiets, of in de trein. Maar ik eet altijd. Omdat ik anders 10 uur niet haal.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
sterktequote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ook gesquat?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ging wel goed hoor. Ik ben wel moe nu, maar ook voldaan.
Goedzo!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
Als je niet moe bent heb je ook niet het gevoel dat je wat gedaan hebt toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
omg wat overkomt me nuquote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa![]()
JNG / [JNG!filmclub] Nieuwe poll!
Ja, maar het is niet alsof moe zijn een fijn gevoel is ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niet moe bent heb je ook niet het gevoel dat je wat gedaan hebt toch?
Tuurlijk welquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alsof moe zijn een fijn gevoel is ofzo.
Dude, het is een typfoutjequote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Toto69 het volgende:
VA![]()
verdomme wat een lul voel ik me nu zeg.. nogmaals sorry maat
Doe niet zo gek johquote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Toto69 het volgende:
VA![]()
verdomme wat een lul voel ik me nu zeg.. nogmaals sorry maat
wel heel heel heel erg lullig..quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude, het is een typfoutjeJe hebt geen moord gepleegd
Alsof hij dacht dat jij dat meende, zo ben je niet dusquote:
quote:
Sterkte met je tante moppiequote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dankje schatjes
Alle lobi voor jullie
Avondquote:
In de eerste 10 minuten gaat sowieso een kwart gelijk all-in dus die ben je kwijtquote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
Oke, ik zal jullie live op de hoogte houden van mijn toernooi!
1000 chips.
990 spelers over
Altijd denken dat je hoog gaat eindigen maar uiteindelijk 500e ofzo wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
Oke, ik zal jullie live op de hoogte houden van mijn toernooi!
1000 chips.
990 spelers over
Dat is ideaal. Ga rustig verder.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de eerste 10 minuten gaat sowieso een kwart gelijk all-in dus die ben je kwijt
Ja maar dan gaat het gemiddelde chips per speler omhoog en krijg je het nog moeilijkerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de eerste 10 minuten gaat sowieso een kwart gelijk all-in dus die ben je kwijt
Foldeeenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is ideaal. Ga rustig verder.
Pocket 8's om mee te beginnen.
Met de meeste toernooien die ik speel kom ik verder dan 500 maat.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Altijd denken dat je hoog gaat eindigen maar uiteindelijk 500e ofzo worden
Vind het alleen nogal saai om met play-money te spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is ideaal. Ga rustig verder.
Pocket 8's om mee te beginnen.
Ja, als je in de prijzen wilt komen moet je toch sowieso zo`n 5 a 6 uur weten vol te houdenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het gemiddelde chips per speler omhoog en krijg je het nog moeilijker
Klopt, duurt veels te langquote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het alleen nogal saai om met play-money te spelen
[..]
Ja, als je in de prijzen wilt komen moet je toch sowieso zo`n 5 a 6 uur weten vol te houden
9 man, en jij weet toch niet voor hoeveel er word gespeeld?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat jij dubbel 8 speelt op een tafel van 10 man
Praktisch alleen mijn ouders. Meestal is het RJ, Robbie enzoquote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Gebruik je normaal alleen het eerste gedeelte ofwat?
blinds 20/40?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
9 man, en jij weet toch niet voor hoeveel er word gespeeld?
Ach flush is niet zo gek hoog hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef Rockiejj het volgende:
Hoppa, eerste hand gewonnen met flush J high.
Helaas maar 250, maar iig weer +80
Hmm dan zou ik liever als Robert door het leven gaanquote:Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Praktisch alleen mijn ouders. Meestal is het RJ, Robbie enzo
Ik ook, doe freeroll toernooiquote:Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef badschaap het volgende:
wie is nu aan het pokeren? En op welke site?
Ik speel op pokerstars
Ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
blinds 20/40?
Ik pas met dubbel 8. Zitten toch mafkezen in die sws gaan raisen aan het begin en de kans is zoveel groter dat er een >8 valt en iemand een hogere paar heeft dan dat jij die 3e 8 ziet verschijnen
Dat is gewoon freaking luckyquote:Op maandag 3 juni 2013 23:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach flush is niet zo gek hoog hoor
Heb het ooit eens voor elkaar gekregen om met pair 2 allemaal pair kings/ ases/ queens te verslaan.
Kwam 3e 2 op river
Mooizo.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach flush is niet zo gek hoog hoor
Heb het ooit eens voor elkaar gekregen om met pair 2 allemaal pair kings/ ases/ queens te verslaan.
Kwam 3e 2 op river
Wat hebben dubbele namen met padvinders te maken?quote:
watquote:
Klinkt zo nerderig, bij mij danquote:Op maandag 3 juni 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat hebben dubbele namen met padvinders te maken?
En anders vind ik Robert an sich ook een heel mooie naam.
[..]
wat
Is heel vaak zo. Vriend van me heet Jan-Paul, zijn bijnamen zijn dan JP en Jappiequote:Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Praktisch alleen mijn ouders. Meestal is het RJ, Robbie enzo
Ik vind het wel een chique naam, lekker corporaal.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt zo nerderig, bij mij dan
Jij houdt wel van corpsballen ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind het wel een chique naam, lekker corporaal.
Je valt dus op corpsballen?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind het wel een chique naam, lekker corporaal.
Welterustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur dan, ik heb allang iets gestuurdquote:
Niks is 100% winst, behalve king flushquote:Op maandag 3 juni 2013 23:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik weet. Maar flush is niet in alle gevallen 100% winst
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
WelterustenHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nouja niet van die echte-echte corpsballen, dat gaat soms wat ver, maar studentikoos vind ik zeker wel aantrekkelijk ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je valt dus op corpsballen?
Maar ik ben dat dus allesbehalve, die naam past me niet denk ik
Hoiquote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Nouja niet van die echte-echte corpsballen, dat gaat soms wat ver, maar studentikoos vind ik zeker wel aantrekkelijk ja.
val ik mooi buiten de bootquote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Nouja niet van die echte-echte corpsballen, dat gaat soms wat ver, maar studentikoos vind ik zeker wel aantrekkelijk ja.
echte corpsballen zijn vreselijk, elitair volkquote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Hoi rockquote:
quote:
Ik val ook meer op het corpsballen-uiterlijk dan het corpsballen-gedragquote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
echte corpsballen zijn vreselijk, elitair volk
Ik doelde meer op het studentenstukje..quote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoi rock
[..]
[..]
Ik val ook meer op het corpsballen-uiterlijk dan het corpsballen-gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |