Antenne?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
A is een stukje verderop.Had niet verwacht dat ze hem bij Sounds zouden krijgen eigenlijk.
Verklap mijn geheime underground spot eens niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Geen idee, maar de geluidskwaliteit is wel erg goed. Zou zo van de CD af kunnen komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee heb er al eentje hooris die vna rutracker officieel?
BoC herken je snel genoeg hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef Slurrrrp het volgende:
Kon ook niet meer wachten![]()
Klinkt inderdaad goed, als ik de juiste gedownload heb tenminste
Weet nog wel van Campfire Headphase dat er veel neppe zooi tussen zat.
Ja en nee. Er zijn veel groepen die hun kopieren.quote:
Klein weekje nog, dan heb ik hem op vinyl. Even kijken of je gelijk hadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:58 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Ja en nee. Er zijn veel groepen die hun kopieren.
Ik heb zelfs 4 nummers bewaard van de fake release toen omdat ze toch wel erg goed waren.
En een echte BoC sound hadden.
?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
Zowel 320kbps als de FLAC release zijn nu te kuiken
Nee de japanse release is geriptquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Gillingham het volgende:
Godver, dacht even dat je bedoelde dat bleep ze gereleased had...
Heb hem nu al ziek gedraaidquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef lifes het volgende:
'cold earth' is wel een hele dikke..jammer dat ie zo kort duurt..
Zeer knap van jequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ben nog altijd maagd. Ze hebben me al wel verleid, maar ik stel het nog even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |