Bijvoorbeeld het organiseren van wijnproeverijen, zoals ik heb gedaan, twee uur wijnschenken & erover praten, na afloop de nog niet geleegde flessen opdrinken en toch nog ¤ 100,- overhouden..
Zeker lucratief, kent iemand iets vergelijkbaars?
quote:je zal toch niet van wijn houden...
Op maandag 16 september 2002 12:06 schreef lapsus het volgende:
Wat voor baantje is/was dat?
Wat moest je doen en wat leverde het op?Bijvoorbeeld het organiseren van wijnproeverijen, zoals ik heb gedaan, twee uur wijnschenken & erover praten, na afloop de nog niet geleegde flessen opdrinken en toch nog ¤ 100,- overhouden..
Zeker lucratief, kent iemand iets vergelijkbaars?
Ik heb ook bij Microsoft gewerk, en daar kregen we leuke bonussen. Mocht je software paketten uitzoeken, maakt niet uit welke, duurste kiezen, en die verkocht ik dan.
quote:Het enige wat ik aan mijn werk overhoud is een knallende koppijn en chloorogen...
Op maandag 16 september 2002 12:09 schreef BobRooney het volgende:
Niet echt een topbaan, maar ik moest eiken meubels afleveren, ik was de bijrijder. Elke vrijdag deed ik dat, en ik hield naast me salaris, nog eens 100piek aan fooi over. Ik was toen wel 16, voor mij was dat veel toen.Ik heb ook bij Microsoft gewerk, en daar kregen we leuke bonussen. Mocht je software paketten uitzoeken, maakt niet uit welke, duurste kiezen, en die verkocht ik dan.
quote:[offtopic]
Op maandag 16 september 2002 12:13 schreef Utmenke het volgende:
Ik werk als bijbaantje in een videotheek....... errug relaxed:):)*)
quote:Want Badmeester, ben je 24 uur per dag
Op maandag 16 september 2002 12:11 schreef dizzylizzy het volgende:[..]
Het enige wat ik aan mijn werk overhoud is een knallende koppijn en chloorogen...
quote:met fluit!!! (das wel weer leuk...)
Op maandag 16 september 2002 12:19 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Want Badmeester, ben je 24 uur per dag
quote:Lijkt mij ook ja
Op woensdag 18 september 2002 13:11 schreef dthissen het volgende:
Zou er van vrouwen animo zijn voor gigolo's? Lijkt me een makkelijk baantje waar je ook makkelijk geld in vedient.
quote:soms schenken we wijn ihkv een vrijgezellenparty en laatst kwam er na afloop idd een verzoek of we niet een stripper konden regelen...
Op woensdag 18 september 2002 19:14 schreef eGo2k het volgende:[..]
Lijkt mij ook ja
...
quote:ff een vraagje , wie stuurt als eerste een foto ?
Op woensdag 18 september 2002 22:42 schreef lapsus het volgende:[..]
soms schenken we wijn ihkv een vrijgezellenparty en laatst kwam er na afloop idd een verzoek of we niet een stripper konden regelen...
ik zou zeggen meld je aan. Stuur wel even een foto...
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 03:57 schreef sig000 het volgende:[..]
ff een vraagje , wie stuurt als eerste een foto ?
Ik dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |