12 Juni ga ik kijken of de militaire opleiding me bevalt, vorige week kreeg ik een bericht van de luchtmacht dat ze mensen zoeken in de techniek, dus als het me bevalt zit ik binnenkort misschien wel in Volkelquote:Volgende keer beter
Wees blij, het is hier zelden complimenteus bedoeld als je een nametopic krijgtquote:
Toch een manier om wat aandacht te krijgenquote:Wees blij, het is hier zelden complimenteus bedoeld als je een nametopic krijgt
Succes, 12 juni ook examen uitslag of zit je niet in je examenjaar?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:00 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
12 Juni ga ik kijken of de militaire opleiding me bevalt, vorige week kreeg ik een bericht van de luchtmacht dat ze mensen zoeken in de techniek, dus als het me bevalt zit ik binnenkort misschien wel in Volkel
Post een foto van een Karel Doorman in modelbouw versie...quote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Toch een manier om wat aandacht te krijgen
Ach nee, vergis me in datumquote:Succes, 12 juni ook examen uitslag of zit je niet in je examenjaar?
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Post een foto van een Karel Doorman in modelbouw versie...
Panavia Tornado ook goed?quote:Post een foto van een Karel Doorman in modelbouw versie...
Doe ze de groeten van mij, enneh Juni is met kleine J.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ach nee, vergis me in datum, 11 Juni ga ik voor de luchtmacht kijken, 12 Juni hoor ik de uitslag en ga ik even naar Maxima en Willem zwaaien in Maastricht
Ik verwacht wel een 1:1 modelquote:Op maandag 3 juni 2013 21:06 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Panavia Tornado ook goed?
[ afbeelding ]
Daarom denk ik ook niet te starten met een nieuwe opleiding dit jaarquote:Doe ze de groeten van mij, enneh Juni is met kleine J.![]()
juni.
Bang dat je gezakt bent?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook niet te starten met een nieuwe opleiding dit jaar
Beetje wel, niet voor Nederlands maar voor Geschiedenis en Bio..quote:Bang dat je gezakt bent?
1:1 op Geilenkirchen ook nog welquote:Ik verwacht wel een 1:1 model
Ik zal je 13 juni wel even bellen om je op te vrolijken.. muhahahquote:Op maandag 3 juni 2013 21:09 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Beetje wel, niet voor Nederlands maar voor Geschiedenis en Bio..
Nee man, veel te moeilijk voor een stakker als mijquote:Nee maar jij deed toch havo? Dan is 't toch pas de 13e
Ah oke dan, geschiedenis was toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nee man, veel te moeilijk voor een stakker als mij
Altijd 8'ten gehad voor me SE's, dacht dat het wel makkelijk werd, niet geleerd, en dan krijg je de zeik..quote:[..]
Ah oke dan, geschiedenis was toch niet zo moeilijk?
Tsjah, slimquote:Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Altijd 8'ten gehad voor me SE's, dacht dat het wel makkelijk werd, niet geleerd, en dan krijg je de zeik..
Nee, ik heb me al ingeschreven voor mbo-4 vliegtuigonderhoud, switchen naar militair moest volgens de luchtmacht vrij eenvoudig zijn.quote:[..]
Maar je moet je nog inschrijven voor een opleiding? Veel succes, bijna alles zit vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |