quote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik begon ook pas op mijn 17de met werkenMaar wel vanaf mijn 13e opgepast en had toen op een gegeven moment 7 adressen
Wat voor werk doe jequote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
[..]Ach beter laat dan nooit
Op mijn 15/16 begon ik meer uit te geven dan er binnen kwam dus ik moest wel werk zoeken
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga morgen wel leren, nu echt geen zin meer in
Nice werk is datquote:
Welke andere? Ik wil geen andere tussen onsquote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan heb ik meer tijd hier met jou en die andere
dankje poesquote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
zwerty heeft mij pics via dm gestuurd ze is heel knap
ligt er wel aan wat voor hondquote:Op maandag 3 juni 2013 20:50 schreef nodig het volgende:
Poll: Leukste hondennaam
• Zoef
• Henkje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat oppassen verdiende best veel hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
[..]Ach beter laat dan nooit
Op mijn 15/16 begon ik meer uit te geven dan er binnen kwam dus ik moest wel werk zoeken
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
zwerty heeft mij pics via dm gestuurd ze is heel knap
Hmmm echt van alles. Opruimen, afwassen, dingen klaar maken, dingen klaarzetten. Heeeel afwisselendquote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice werk is dat
Wat doe je in de horeca?
Kun je ook aan vrienden rond vragen?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef TienVingers het volgende:
Ik wil ook werk maar ik weet niet wat en ik heb geen zin om iets op te zoeken, kan niks vinden. maar volgens mij ligt dat ook niet helemaal aan mij en is hier ook gewoon echt nauwelijks wat qua werk.
Dus dat is jammer.
Leukquote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm echt van alles. Opruimen, afwassen, dingen klaar maken, dingen klaarzetten. Heeeel afwisselend
quote:
SPOILER: niet klikken sof enge mannendingen onder de spoiler :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud ben je?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef TienVingers het volgende:
Ik wil ook werk maar ik weet niet wat en ik heb geen zin om iets op te zoeken, kan niks vinden. maar volgens mij ligt dat ook niet helemaal aan mij en is hier ook gewoon echt nauwelijks wat qua werk.
Dus dat is jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |