PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Gebeurt me dagelijksquote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Speelde net met dit team
[ afbeelding ]
tegen dit team
[ afbeelding ]
5-1 voor met rust en toen ging 'ie weg.Wat is dat toch met die gasten met dure teams, die kunnen er meestal echt niets van.
4x Sobís en 1 pingel van Jadson.
Handicap.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Speelde net met dit team
[ afbeelding ]
tegen dit team
[ afbeelding ]
5-1 voor met rust en toen ging 'ie weg.Wat is dat toch met die gasten met dure teams, die kunnen er meestal echt niets van.
Ja, want als een idioot steeds instappen met je CB's komt door de handicap.quote:
waarom geen gaymarquote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Speelde net met dit team
[ afbeelding ]
tegen dit team
[ afbeelding ]
Pure frustratie.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, want als een idioot steeds instappen met je CB's komt door de handicap.
De handicap van de speler misschien.
Omdat het een budgetsquad is.quote:
dan is het goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat het een budgetsquad is.Ze schelen zo'n 100k.
Echt, ik krijg alleen maar quits tegen met dit team. Nu ook gewoon bij de 1-0 alweer.
90 trouwens. Ik zet hem nu uit want ik wil er nog even plezier van hebbenquote:
het eindequote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
90 trouwens. Ik zet hem nu uit want ik wil er nog even plezier van hebben
je bent verstandig geworden?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb al een week geen fifa meer aangeraakt, waz met mij
Nee.quote:
FM jongequote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef dion_v_k het volgende:
Het kan erger. Ik heb Fifa gekocht een week voor mijn tentamens. Nu ligt het spel er en heb ik geen tijd om te spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef dion_v_k het volgende:
Lekker stoppen met spelen johquote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het lijkt wel of ze Handicap nog even verdubbeld hebben. Shit die ik tegenkrijg vandaag![]()
![]()
![]()
Wat moet ik dan doen vanavondquote:
515kquote:
quote:
Dan gaat het waarschijnlijk ook niet meer beter worden vandaag..EA aids komt per dag volgens mij. Dag later lukt ineens alles weerquote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het lijkt wel of ze Handicap nog even verdubbeld hebben. Shit die ik tegenkrijg vandaag![]()
![]()
![]()
Dit dus. Gister speelde ik even met mijn bazen, ging het goed tegen mindere teams. Ben maar na 2 overwinningen gestoptquote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan gaat het waarschijnlijk ook niet meer beter worden vandaag..EA aids komt per dag volgens mij. Dag later lukt ineens alles weer
*hijquote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In Januari was tie nog 1m coins, die is dus gewoon gehalveerd in prijs, lekker hoor
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan gaat het waarschijnlijk ook niet meer beter worden vandaag..EA aids komt per dag volgens mij. Dag later lukt ineens alles weer
Jonge dat moet nog beginnen dit seizoenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
updates posten jonge
wie heeft de CL nou gewonnen
Dat doe ik ook wel eens en dan blijkt het toch tegen te vallen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
* pascal08 ziet chick, klikt op de video.
Hoeveel moeten balo en natale kosten?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:22 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van de PS3'ers interesse in een van deze spelers? Ga de boel verkopen en daarna ook m'n coins verkopen dus voor de liefhebbers...
WOOP WOOPquote:Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jong PSV gaat dus hoogstwaarschijnlijk de Jupiler League in.
Het is gewoon een val!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens en dan blijkt het toch tegen te vallen.
2 clubs uit Rotterdam, 2 uit Eindhoven, 1,5 uit Amsterdam. Gaat lekker.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat noemen ze een thumbnail mine. In dit geval viel het niet tegen, dat had ik overigens ook niet verwacht want ik ken de site www.tastelikepizza.com al lang en ik weet wie de video post.quote:
wat een homo's ik wilde daar naartoe gaan als ze JL zouden spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb samen gevoetbald met het gouden spitsenduo van Katwijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ikke..quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb samen gevoetbald met het gouden spitsenduo van Katwijk.
De een ken ik zelfs al vanaf mn geboorte. Wie wil me aanraken?
Tim de Cler en Taeke Taekema hebben in mijn straat gewoond.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef Reemi het volgende:
Mijn vader heeft gevoetbald met Davids en Kluivert.
Holy shit, Suarez ook ineens 650k.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
TOTS Hamsik ook nog maar iets meer dan 200k
Miss Bundesliga binnekort maar verkopen en Serie A maken
650k falcao toty op ps3quote:Op maandag 3 juni 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Holy shit, Suarez ook ineens 650k.Daar gaan m'n coins.
Je mag wel wat coins van me kopenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Holy shit, Suarez ook ineens 650k.Daar gaan m'n coins.
Dat is aardig zeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Je mag wel wat coins van me kopenhaha
Is goedquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is aardig zeg.
¤100 voor al je spelers?
Jaquote:
Ikkequote:Op maandag 3 juni 2013 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
updates posten jonge
wie heeft de CL nou gewonnen
Godver beter komt er nog eenquote:
Een euroteken ofzo?quote:
Ik vind het een beetje simpel. Die flats ik nog in elkaar met Paint.netquote:
idd jaquote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel. Die flats ik nog in elkaar met Paint.net
Een simpel logo kan ook mooi zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel. Die flats ik nog in elkaar met Paint.net
Dat wel, maar het oogt ook meteen amateuristischquote:
Hoe heb je dat nou weer gedaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Fellaini in me serie A team verwerkt, wat een baas !!
Ohquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
en dan die Lichtsteiner met 7 chem omdat ie lekker high rated is.
Waren in de aanbieding.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toe maar hoor met je gele mannetjes
was vet hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga ook m'n inboedel maar verkopen. Iemand interesse in een 3-5-2 ST TOTS Suarez voor ¤45? De laagste BIN is nu 649k als CF. Dat is ongeveer 7 ekkies per ¤100k excl. tax.
Had je DM gelezen, maar als ik 'm eerst verkoop gaat er ook over de verkoop van Suarez nog eens tax. Geef ik liever weg in de vorm van korting.quote:
Ik dacht dat je dat aanbod had gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Had je DM gelezen, maar als ik 'm eerst verkoop gaat er ook over de verkoop van Suarez nog eens tax. Geef ik liever weg in de vorm van korting.
Niet boeiend als je het niet volgt.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij dan even zeggen in een spoiler wat er dan was met die Games of Thrones aflevering aan de hand is ?, Ik ken die Serie wel maar kijk het nooit
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij dan even zeggen in een spoiler wat er dan was met die Games of Thrones aflevering aan de hand is ?, Ik ken die Serie wel maar kijk het nooit
Gewoon hierna naar Man U en het is echt een Sar kloon. Maar dan met minder prijzenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:15 schreef Thorb het volgende:
Roma en Fulham trouwens akkoord over Steek, morgen gaat Steek onderhandelen (was wel al bekend mja). 4,7 miljoen
Nja, ik ga er vanuit dat de mensen hier slim genoeg zijn om gewoon terug te rekenen naar coins per euro. Als je hem nu voor 631k op de trade zet ben je 'm zo kwijt en dan houd je 600k aan coins over. Dus dat is dan ¤7,5 per 100k. Dat is toch relatief goedkoop of niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat aanbod had gehad
Ik denk niet dat er veel mensen geinteresseerd zijn om een speler voor echt geld te kopen. Zeker als je je bedenkt dat je 45 euro voor zo'n Suarez betaald, denk dat je er dan wel bij stilstaat hoe belachelijk dat isMeer als met coins
Jawel, maar waarom moet je het nu ineens kwijt dan? Suarez gaat echt wel weer stijgen na de TOTS, want dan is het gewoon afgelopen met packs kopen. Oftewel iedereen houdt al zijn geld uit trading en wedstrijdjes en men gaat dus meer betalen voor spelers.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, ik ga er vanuit dat de mensen hier slim genoeg zijn om gewoon terug te rekenen naar coins per euro. Als je hem nu voor 631k op de trade zet ben je 'm zo kwijt en dan houd je 600k aan coins over. Dus dat is dan ¤7,5 per 100k. Dat is toch relatief goedkoop of niet?
Denk het niet. Als eenmaal de paniek toeslaat gaan alle prijzen naar de klote. Vang er liever nu ¤45 voor dan dat ik straks 100k verlies maak op Suarez en de rest van de coins verkoop voor ¤8/¤9 per 100k.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom moet je het nu ineens kwijt dan? Suarez gaat echt wel weer stijgen na de TOTS, want dan is het gewoon afgelopen met packs kopen. Oftewel iedereen houdt al zijn geld uit trading en wedstrijdjes en men gaat dus meer betalen voor spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Er is een nieuwe Amerikaanse gameshow genaamd Top Hooker
Dacht dat ze alle beroepen nu wel gehad hadden met die competitiesZo zo. Not bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dank je voor deze waardevolle inbreng in onze hoog aangeprezen openbaar forum. Deze post mag het archief in.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vanavond wel weinig gepost. Ik heb ook weinig deals kunnen vinden. Dat wilde ik even melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik maver al de hele dagquote:Op maandag 3 juni 2013 22:51 schreef Djeetje het volgende:
ik denk dat iedereen mavert over zijn posts
Dat wilde ik ook net vragen. Ik dacht: ik ga maar niet om pics vragen want waarschijnlijk is ze 15 of 16 en dat kan niet.quote:
nee hij zit in mc topicquote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is vondamer al inmiddels huilend teruggekeerd ?
nee toen had ik je moeder hahaquote:
neequote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef quer het volgende:
[..]
nee toen had ik je moeder haha
nee is niet grappig
Hoezo kan dat niet ?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen. Ik dacht: ik ga maar niet om pics vragen want waarschijnlijk is ze 15 of 16 en dat kan niet.
Ik wist al dat jij vooral daarop zou reagerenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
baas. Kende deze nog niet, maar zat in die compilatie van Tim
'quote:Op maandag 3 juni 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wist al dat jij vooral daarop zou reageren
I knowquote:Op maandag 3 juni 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
'
Ik heb als eerste op de kwaliteit van je post gereageerd. Video is ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
zoutzuurquote:Op maandag 3 juni 2013 22:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe kan je eigenlijk je walgelijke ex dr leven zuur maken ?
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:56 schreef quer het volgende:
Zijn jullie trouwens tevreden over het feit dat ik hier minder post?Ik post eigenlijk ook vrij weinig dus ik denk wel dat t niveau en de sfeer flink omlaag Zijn gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Vraag het aan mijn ex.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe kan je eigenlijk je walgelijke ex dr leven zuur maken ?
ja maar vertel verderquote:Op maandag 3 juni 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vraag het aan mijn ex.
Oh wacht. Nu maak ik mezelf belachelijk he?
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vraag het aan mijn ex.
Oh wacht. Nu maak ik mezelf belachelijk he?
Ja alweer een paar maanden. Ander nummer en e-mailadres werkt blijkbaar wel. Dreigen met aangifte trouwens ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef quer het volgende:
Ben je nu van haar af Fuszy? lekker rough toch
Internetvriendin ?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja alweer een paar maanden. Ander nummer en e-mailadres werkt blijkbaar wel. Dreigen met aangifte trouwens ook.
Gewoon roepen dat alles haar schuld is, dat je zelfmoord wil plegen enz...quote:
Ja ze was me voorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat alles haar schuld is, dat je zelfmoord wil plegen enz...
Werkt altijd of je moet een klootzak tegenkomen.
Hoop dat t doorgaatquote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189139
tieft eens op met je voetbalzone is journalistiek 0quote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189139
Heb genoeg echt last gehad vna die situatie. Of het nu via de whatsapp, facebook, e-mail of sms gaat. Heb ook het gevoel gehad dat het iets verder ging, maar kan dat niet hard maken. Nu is het iig verleden tijd.quote:
Haha watquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja alweer een paar maanden. Ander nummer en e-mailadres werkt blijkbaar wel. Dreigen met aangifte trouwens ook.
Ja ik werd zelfs gestalkt op koninginnenachtquote:Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb genoeg echt last gehad vna die situatie. Of het nu via de whatsapp, facebook, e-mail of sms gaat. Heb ook het gevoel gehad dat het iets verder ging, maar kan dat niet hard maken. Nu is het iig verleden tijd.
gewoon stompenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja ik werd zelfs gestalkt op koninginnenacht
EN LEKKER DAT T WAS. JEZUS MANquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef quer het volgende:
Long story short, Fuszy meette een FOK!kker in een café die zich voor deed als een vrouw eenmaal in het motel kamertje aangekomen ziet Fuszy en lul en pakt de biezen. Sindsdien word fuszy gestalkt door freek
doei
Vertel mij watquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vrouwen... nooit aan beginnen. Mannen ook niet trouwens.
Je bedoelt: Waarom geen poes hier, terwijl je naar freek's willy wees.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
EN LEKKER DAT T WAS. JEZUS MAN
Ik vroeg nog. WAT DOET DIE POES HIER!?
Doet me aan vi denken..quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef quer het volgende:
Long story short, Fuszy meette een FOK!kker in een café die zich voor deed als een vrouw eenmaal in het motel kamertje aangekomen ziet Fuszy en lul en pakt de biezen. Sindsdien word fuszy gestalkt door freek
doei
Ga je weleens naar Jays, als we het dan toch over bier hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef Patje1987 het volgende:
Vrouwen zijn gewoon aparte wezens, ik hou het lekker bij bier en FIFA, heb je ook geen gezeik.
Ik had wel liefdesverdrietquote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef quer het volgende:
Jongens van 15 die doen alsof ze liefdes verdriet hebben![]()
Djeetje![]()
![]()
Als tiener heb je dr juist last van penisquote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef quer het volgende:
Djeetje![]()
![]()
jij bent echt raar hequote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef quer het volgende:
Djeetje![]()
![]()
Ga hier nooit uit eigenlijk, ken het wel uiteraard en ook mensen die er komen. Veel biersoortenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ga je weleens naar Jays, als we het dan toch over bier hebben.
Klopt Dave, ik ben een rare JONGe.quote:
Net of alle vrouwen zeurenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef Patje1987 het volgende:
Vrouwen zijn gewoon aparte wezens, ik hou het lekker bij bier en FIFA, heb je ook geen gezeik.
Ons een beetje gebruikenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef quer het volgende:
nee maar ik kom alleen hier als ik wat ingenomen heb jahha lol
Ze w'appen je altijd als je fifa doe hoe ze het uitkiezen ik weet het niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef Patje1987 het volgende:
Dat weet ik niet. Heb meer het gevoel dat je dan gewoon op alles wat los en vast zit jaagt. Dat de echte liefde pas later komt (uitzondering zijn er uiteraard). Dus een klap later is harder dan wanneer je 15, 16 bent.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als tiener heb je dr juist last van penis
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze w'appen je altijd als je fifa doe hoe ze het uitkiezen ik weet het niet.
Ah k. Kom daar alleen maar als we uitgaan. Die nieuwe marquis is ook geopend maar dat was na 2 uur weer 16+, terwijl het 21+ werd.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga hier nooit uit eigenlijk, ken het wel uiteraard en ook mensen die er komen. Veel biersoorten
Alleen op je 15/16 krijg je meer klappen snap jequote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb meer het gevoel dat je dan gewoon op alles wat los en vast zit jaagt. Dat de echte liefde pas later komt (uitzondering zijn er uiteraard). Dus een klap later is harder dan wanneer je 15, 16 bent.
Is gewoon kutquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah k. Kom daar alleen maar als we uitgaan. Die nieuwe marquis is ook geopend maar dat was na 2 uur weer 16+, terwijl het 21+ werd.
Ja dat klopt maar tieners zijn vaker wel emotioneel instabielerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb meer het gevoel dat je dan gewoon op alles wat los en vast zit jaagt. Dat de echte liefde pas later komt (uitzondering zijn er uiteraard). Dus een klap later is harder dan wanneer je 15, 16 bent.
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef quer het volgende:
alleen die meisjes zijn een emotioneel wrak ik ben heel sterk komt door de capn morgans
Mijne was gewoon een rat en ze droeg zoveel make up en geverfd haar waardoor ze knap leek maar uiteindelijk heb ik gewoon met een dier gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 23:13 schreef quer het volgende:
dat meisje wat ik leuk vond was ook niet super knap ofzo maar dat persoonlijk heid shitt. en nee geen olga ze was wel zweeds
Ik zit aan de pornoquote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef quer het volgende:
Ik zit nu niet aan de drugs of alcohol maar wel aan de ice tea
ook ziek ?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit ook aan de drugs, paracetamol en hooikoortspilletjes. Gisteren 1 uur geslapen kankerzooi
Ja griep gemengd met hooikoorts. Niet slapen heb al 3 bloedneuzen gehad vandaag.quote:
Ik had ook een bloedneusquote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja griep gemengd met hooikoorts. Niet slapen heb al 3 bloedneuzen gehad vandaag.
Ik denk dat er toen niet alleen iets fout is gegaan met je neusquote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had ook een bloedneus![]()
Maar dat komt omdat ik ooit ben gevallen op mijn smoel en toen is er wat fout gegaan met mijn neus.
Ik had koorts nu nog hoofdpijn en verkouden
Ja ben een deel van mijn mannelijke charmes kwijt geraakt hequote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat er toen niet alleen iets fout is gegaan met je neus
Jij bent te jong voor /b/.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef quer het volgende:
zonder mij is het zo dood hier ik ga maar weer naar /b doei
En je stem, toen hebben ze een robotstem ingebouwdquote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ben een deel van mijn mannelijke charmes kwijt geraakt he
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En je stem, toen hebben ze een robotstem ingebouwd
ik kreeg toen een chip daarom toon ik ook geen emotie.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En je stem, toen hebben ze een robotstem ingebouwd
maar je mocht me toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:25 schreef Toefjes het volgende:
Willen alle kinderen heel snel naar bed gaan voordat ik boos word?
goed gesproken broederquote:Op maandag 3 juni 2013 23:24 schreef quer het volgende:
het erge is dat ik me schaam voor wat ik schrijf maar daarna het toch wel grappig vind hoe er gehaat word
en ik express spellingfoute maak
Gaat die Konko Kolo naar Liverpool ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet naar /b/ want ik heb wel betere dingen te doen zoals dit: [ afbeelding ] gr gr
gifs van mensen die zelfmoord plegen lager waarderen dan fifaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet naar /b/ want ik heb wel betere dingen te doen zoals dit: [ afbeelding ] gr gr
Kolo Konkoquote:Op maandag 3 juni 2013 23:27 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Gaat die Konko Kolo naar Liverpool ja?
wil je niet weten.. geloof me.quote:
haha nee wel mdmaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Soms denk ik dat Quer een beetje adhd heeft
Rommedahl heeft de verkeerde badge gr grquote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ik heb hetquote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Nog mensen hier die in elk geval schaamhaargroei hebben?
Bij jou is t al uitgevallen wil je zeggen ?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Nog mensen hier die in elk geval schaamhaargroei hebben?
je weetdat cruijf niet veel meer te zeggen heeft bij Barca ?quote:
ik wil niet lullig doen hoor, maar het is zwartquote:
Owja daar zit nu zon voorzitter die het niet zo heeft op Cruijffquote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je weetdat cruijf niet veel meer te zeggen heeft bij Barca ?
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, die is overreden door een hond op een step.
klopt Laporta moet terugquote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Owja daar zit nu zon voorzitter die het niet zo heeft op Cruijff
Gezichtshaar? Baardgroei kan je dat vast niet noemen he?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen hoor, maar het is zwart
Ook heb ik gewoon donkere wenkbrauwen en zwart gezichtshaar
je weet dat dat gewoon gezichtshaar groei is ?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Gezichtshaar? Baardgroei kan je dat vast niet noemen he?
quote:
jaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Weet iemand hier of ze in brazilie nu ook al nieuwe shirts enzo hebben ja toch ?
geen ideequote:
Weet je toevallig ook een site waar je een shirt van Atletico Mineiro kan halen ?quote:
Soms heb ik die neiging wel. Maar dan zet ik gewoon het filmpje af.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet je hoofd tegen je muur slaat.![]()
atleticomineiro.brquote:Op maandag 3 juni 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook een site waar je een shirt van Atletico Mineiro kan halen ?
Hun officiële webshop word vernieuwd
ja en als je dan naar de webshop gaat komt er te staan dat ie binnenkort weer online is.quote:
atleticomineiroshirtskopen.comquote:Op maandag 3 juni 2013 23:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja en als je dan naar de webshop gaat komt er te staan dat ie binnenkort weer online is.
Godver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |