Oh zo...quote:Op maandag 3 juni 2013 17:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik heb 2 exact dezelfde pc'sAllebei even sloom
Maar daar word die niet sneller vanquote:Op maandag 3 juni 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh zo...
Dan haal je er 1 uit elkaar, leer je wat meer over computers.
En als je niet meer weet hoe die in elkaar moet, heb je altijd die andere nog als voorbeeld.
En betaalbaar in naturaquote:Op maandag 3 juni 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh zo...
Dan haal je er 1 uit elkaar, leer je wat meer over computers.
En als je niet meer weet hoe die in elkaar moet, heb je altijd die andere nog als voorbeeld.
En anders helpt VA je wel. Die is te huur.
Nou dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 17:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar daar word die niet sneller van![]()
Ze zijn ook al vaak genoeg kapot geweestDe onderdelen van beiden pc's zijn niet meer exact hetzelfde
Jaquote:
totootjequote:
hoiquote:
Natura betekent alles wat niet geld is. Kan ook een knuffel zijn of kamer opruimen of wat anders.quote:
Toch maar eentje verbranden dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet meer hoor.
Weet ik, maar ik vatte hem wat anders opquote:Op maandag 3 juni 2013 17:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Natura betekent alles wat niet geld is. Kan ook een knuffel zijn of een kopje thee.
Thnx dat je het even voor mij opneemtquote:Op maandag 3 juni 2013 17:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Natura betekent alles wat niet geld is. Kan ook een knuffel zijn of kamer opruimen of wat anders.
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 3 juni 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vatte hem wat anders op
Mooi, lekkere brownies ingepakt?quote:
Het spijt me.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
En niet posten wanneer ik nog aan het editen ben he.
Nou zeg, ik doe ook niks voor jou neequote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thnx dat je het even voor mij opneemthaha
Was een grapje hihihiquote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, zonde. En dan vergiftig je jezelf alleen maar met de dampen die er vanaf komen.
Jij dacht vieze dingen hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het spijt me.
[..]
Nou zeg, ik doe ook niks voor jou nee
Graag gedaanquote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thnx dat je het even voor mij opneemthaha
Hihiquote:Op maandag 3 juni 2013 17:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Was een grapje hihihiStel je voor dat de ene kapot gaat dan heb ik reserveonderdelen genoeg
Yes!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik mag jou wel dus ik doe het graag
.
Jolene is niet een nummer van Miley. Dat weet ik wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
is dit een cover of miley dr eigen nummer?
En maaike dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
Ahh, toto we still love you xoxoxox gr henk, emiel en jeroen!
schrok al, eindelijk een goed nummerquote:Op maandag 3 juni 2013 17:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jolene is niet een nummer van Miley. Dat weet ik wel.
matige trollquote:Op maandag 3 juni 2013 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
is dit een cover of miley dr eigen nummer?
Party In The USA is wel een goed nummer hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
schrok al, eindelijk een goed nummer..
Nope, gelukkig nietquote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Mooi, lekkere brownies ingepakt?![]()
Ik heb me doodverveeldWel paar afleveringen breaking bad gekeken
Maak je geen zorgen ik leef nogquote:Op maandag 3 juni 2013 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope, gelukkig niet
ik hoop niet letterlijk doodverveeld he
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik leef nog![]()
![]()
Moet je morgen weer werken?
Hij komt me op 1 of andere manier bekend voorquote:
eetsmakelijkquote:
Ik vind haar er niet echt mooi uitzienquote:
Je hebt gelijk hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 17:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind haar er niet echt mooi uitzien
Ja, nu niet meerquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit ik dat nou net te luisteren
ABC dan, maar toch.
En dan gewoon origineel
Thrift Shop hierquote:Op maandag 3 juni 2013 17:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nu komt I Want You Back in mijn playlist
nein mannquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:01 schreef msacras het volgende:
[..]
nein mann
ich wil nog nicht gehen
ich wil nog ein bisschen tanzen!
mooi plaatje hoorquote:
quote:
nicequote:
Die zie ik altijd in de Albert Heijn staan en ik bedenk me elke keer weer dat het zo'n mooi kleurtje heeftquote:
Echt smerig.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Die zie ik altijd in de Albert Heijn staan en ik bedenk me elke keer weer dat het zo'n mooi kleurtje heeftmaar het is dus vies?
best ergquote:
NEIN MAN ICH WILL NOCH NIET GEHEN ICH WILL NOCH EIN BESSEN TANSENquote:
Nee, dan zou er juist niks mis mee zijn. Het is gewoon ranzig, vooral de nasmaak.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt he
vodka met appelsap daarentegen
[..]
hehe oké, smaakt gewoon naar limonade zeker
nah das gemiddeld hè.quote:
Ja snap ik, ik plaag je maar johquote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef msacras het volgende:
[..]
nah das gemiddeld hè.
Toen ik bijv in het ziekenhuis lag verveelde ik me zo erg dat ik de hele dag in SC's postte, postaantal in een week met 4000 omhoog gegaandan gaat het wel hard ja.
En jij hebt dit account al langer, ik heb deze pas sinds augustusquote:
Hap hap, ik plaag jequote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef msacras het volgende:
[..]
En jij hebt dit account al langer, ik heb deze pas sinds augustusen postte vanaf de eerste SC in JNG
ik postte nog in pubquote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef msacras het volgende:
[..]
En jij hebt dit account al langer, ik heb deze pas sinds augustusen postte vanaf de eerste SC in JNG
Goed afgekicktquote:Op maandag 3 juni 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
best ergMaar ik sta de laatste maand(en) niet meer in de top 10 he
Haha, daar had ik het net nog over met mijn vriend. Blijkbaar gaat de penis van Flo rondjes.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
best ergMaar ik sta de laatste maand(en) niet meer in de top 10 he
Oehh, dat ken ik nietquote:Op maandag 3 juni 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt he
vodka met appelsap daarentegen
[..]
hehe oké, smaakt gewoon naar limonade zeker
Ik wist helemaal niet dat je een relatie had!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, daar had ik het net nog over met mijn vriend. Blijkbaar gaat de penis van Flo rondjes.
Kom een knuffel geven en bier drinken dan.quote:
Hoezo, te laat?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
haha een boete van 3000eu telaat door popo dus ongeldig
Je bent met andere mensen..quote:Op maandag 3 juni 2013 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom een knuffel geven en bier drinken dan.
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat sws want jij hebt onderbroeken op je hoofd
Mijn vriend = beste vriend = bromance = geen relatie.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je een relatie had!
WAAAT? 3000? wat heb je gedaaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
haha een boete van 3000eu telaat door popo dus ongeldig
Het gaat om zijn gedachtes in zijn hoofd toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, daar had ik het net nog over met mijn vriend. Blijkbaar gaat de penis van Flo rondjes.
ahh okéquote:Op maandag 3 juni 2013 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn vriend = beste vriend = bromance = geen relatie.
Mijn broertje, met een half naakte vrouw op de achterkant. swagquote:Op maandag 3 juni 2013 18:23 schreef Rockiejj het volgende:
Wie heeft er een longboard waar ik op mag oefenen?
Maar toen kwam ik om de hoek kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik ook maar niet in de SC meestal, daar zaten mensen tussen..__!
Wow nice!! Waar had je een boete voor dan?!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
3maanden verder. en nog niet binnen
Hij dacht geloof ik aan rondjes gaan op zijn vriendin.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat om zijn gedachtes in zijn hoofd toch?
Swek.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn broertje, met een half naakte vrouw op de achterkant. swag
Euh nuquote:Op maandag 3 juni 2013 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bloedserieus. Ben ik ooit wel eens niet serieus dan?
Betrokken bij brandstichting dus schade herstellen+brandweerkostenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wow nice!! Waar had je een boete voor dan?!
ooh, boefje!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Betrokken bij brandstichting dus schade herstellen+brandweerkosten
Daar zit wel iets inquote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben áltijd serieus. Zo niet, dan toch.
En dan krijg je een acceptgiro van 3000 euro?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Betrokken bij brandstichting dus schade herstellen+brandweerkosten
En toch krijg je een boete?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
had er niks mee te maken, dat was nog het ergste
Die vrouw zei: Je krijgt een boete thuis gestuurd deze kan oplopen tot 3000euro en je krijgt een taak of leer strafquote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dan krijg je een acceptgiro van 3000 euro?
Ja medeplichtigheid noemen ze datquote:Op maandag 3 juni 2013 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
En toch krijg je een boete?Wat een wausen
When you go down down = pijpen?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij dacht geloof ik aan rondjes gaan op zijn vriendin.
Medeplichtig lieve schat.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
En toch krijg je een boete?Wat een wausen
Neequote:Op maandag 3 juni 2013 18:25 schreef msacras het volgende:
[..]
postte jij in pub sc?
ik heb ook nog wel eens in een pub sc TC gezeten, was echt dafuq
Oke, spannend!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die vrouw zei: Je krijgt een boete thuis gestuurd deze kan oplopen tot 3000euro en je krijgt een taak of leer straf
Hij dacht letterlijk aan rondjes draaien met zijn pener in zijn vriendin.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:27 schreef nodig het volgende:
[..]
When you go down down = pijpen?
Spin my head right round right round = gevoel van flo rida op dat moment?
Gokje
gvd hoe kan je daar nou weer opkomen danquote:Op maandag 3 juni 2013 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij dacht letterlijk aan rondjes draaien met zijn pener in zijn vriendin.
Ja hequote:
dan nogquote:Op maandag 3 juni 2013 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ben je niet, die oplichters zijn stom
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]niet meteen opgeven !!!!!!!!!!!!!!
Drank.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:30 schreef nodig het volgende:
[..]
gvd hoe kan je daar nou weer opkomen dan
Ponypark city is pas leuk!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik laatst geweest. Walibi is leuker
wil je 6 en 7 juli?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik wil naar alle actractieparken waar ik nog nooit ben geweest
Ja? Maar Walibi ken ik nu wel uit mijn hoofdquote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik laatst geweest. Walibi is leuker
98 eu voor 2 dagticktets en 2 persoonskamerquote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik wil naar alle actractieparken waar ik nog nooit ben geweest
Ik weet niet of je daar zo trots op moet zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik sta wel elke dag in de dagcijfers maar niet in de top10![]()
Best duurquote:Op maandag 3 juni 2013 18:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
98 eu voor 2 dagticktets en 2 persoonskamer
hahaha, ja ik ook. Abonnement. Maar blijft leuk!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja? Maar Walibi ken ik nu wel uit mijn hoofd
Ben blij om het feit dat ik niet in de top 10 staquote:Op maandag 3 juni 2013 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar zo trots op moet zijn![]()
juist goedkoopquote:
jouw eerste postsquote:Op maandag 3 juni 2013 18:28 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeIk kwam pas toen het hier al JNG heette
Toen ging de kwaliteit echt omhoog
Ik heb geen abonnement dit jaar, niemand heeft het meer uit protest want we willen eerst nieuwe achtbanen, tenminste twee.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, ja ik ook. Abonnement. Maar blijft leuk!
Ik ook naar Slagharen, of is dat hetzelfde?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben daar echt geweest hoor. Is vlakbij mij.
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben blij om het feit dat ik niet in de top 10 sta![]()
Hoort bij elkaarquote:Op maandag 3 juni 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook naar Slagharen, of is dat hetzelfde?
dmquote:
Slagharen is een attractiepark maar is wel dichtbij. Ponypark City = Collendoorn, net boven Hardenberg en dat ligt niet ver van Almelo af.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook naar Slagharen, of is dat hetzelfde?
Ik ook dit jaar niet meer want niemand wilt met mij daar heen ):quote:Op maandag 3 juni 2013 18:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement dit jaar, niemand heeft het meer uit protest want we willen eerst nieuwe achtbanen, tenminste twee.
Niks is nog een understatement.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi haar. Jammer dat er niks in haar hersenpan zit
.
Ahwquote:Op maandag 3 juni 2013 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook dit jaar niet meer want niemand wilt met mij daar heen ):
Ja, dat zou echt raar zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
schrok al, eindelijk een goed nummer..
Nou gaan wij lekker de cowboi uithangen xoxoxoxquote:Op maandag 3 juni 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slagharen is een attractiepark maar is wel dichtbij. Ponypark City = Collendoorn, net boven Hardenberg en dat ligt niet ver van Almelo af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |