quote:Op maandag 3 juni 2013 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Wel fijn dat de komende 23 topic titels reeds bekend zijn
wat are thisquote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
is dit de neppe versie van zalando?
Dit is speciaal om dyslectische mensen voor de gek te houdenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja een merk heeft mij nagellak gestuurd en als ik kijk waar ze het verkopen is het dus bij deze winkelquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is speciaal om dyslectische mensen voor de gek te houden
Ik moet ook weer ff oplettenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb velen fruit en verse groenters gehaald.
Maar weer ff aan de lowcarb, lots of veggies, fruitshakes en no sauces dieet.
Bijna 3 kilo aangekomen
ik was ook gezond bezig maar elke keer als ik mij kut voel door dit soort shit ga ik toch weer nommenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook een zak schoolkrijtjes weg eten maar ik heb alleen fruit gehaald want ik moest gezond doen
Wel fruit met allemaal suikers
Ghihihihihquote:Op maandag 3 juni 2013 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Wel fijn dat de komende 23 topic titels reeds bekend zijn
Heb ik laatst ook gedaan toen ik rotnieuws hadquote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik was ook gezond bezig maar elke keer als ik mij kut voel door dit soort shit ga ik toch weer nommen
ik moet daar toch echt wat aan veranderen
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
waar dan ermahgerd.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb velen fruit en verse groenters gehaald.
Maar weer ff aan de lowcarb, lots of veggies, fruitshakes en no sauces dieet.
Bijna 3 kilo aangekomen
lolwhutquote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Ja een merk heeft mij nagellak gestuurd en als ik kijk waar ze het verkopen is het dus bij deze winkelik moest er om lachen omdat zelfs het logo dezelfde kleuren heeft enzo
Sorryquote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef Maisnon het volgende:
Dico vannacht was je er niet om een nieuwe outfit te showen, ik vond het jammer
Hoard aaaaaalles op den pens!quote:
was je dronken?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik durf al de hele dag niet op feesboek te kijken want ik heb een openhartig emo bericht naar iemand gestuurd en ik ben bang voor de reactie
quote:
Nee verdrietig vooralquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een autistenplant![]()
Als je hem aanraakt buigt hij z'n blaadjes naar binnen![]()
![]()
Oh die zijn vetquote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
ermahgerdquote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Nah, ik heb hem net dus gehaald dus nu zitten alle blaadjes naar binnen van het vervoer en vind ik hem helemaal zielig... Dus zit net nog niet tegen dat ding te praten van "awww stil maar er zal niemand meer aan je zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh die zijn vet
Ik ga er dan wel de hele dag aanzitten
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zulks een rust voor jou de komende 23 delen
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik wel rekening houd met een combobreaker
![]()
Maar ik heb hoop dat we hem halen
Dan wordt ie bruinquote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh die zijn vet
Ik ga er dan wel de hele dag aanzitten
De combobreaker wordt gestraftquote:Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik wel rekening houd met een combobreaker
![]()
Maar ik heb hoop dat we hem halen
Die in het hoekje van de bak was ook helemaal dood...quote:
Op de volgende meet ga jij een neger wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die in het hoekje van de bak was ook helemaal dood...
Wie un ekte autist
Gezelschapquote:Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de volgende meet ga jij een neger worden
Tetten knijpen zit al ingebouwd in mijn systeemquote:Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de volgende meet ga jij een neger worden
Die plantjes zijn zo tofquote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Wat mis ik?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEzo is er niets op het nieuws over Turkije? Of bijna niks?
Een vredige demonstratie over een park die uit de hand liep en inmiddels veranderd is in een dagenlange opstand en rellen tegen voor zover ik weet de islamisering van de turkse regeringquote:
Je moet echt hard zoeken over wat er aan de hand is jaquote:Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef Maisnon het volgende:
Snap ik ook niet. Hoewel er niet echt veel ontwikkelingen zijn volgens mij.
Maarja geen idee of die er zijn verder want het komt niet op het nieuws
Ik heb het net in elk radio-journaal gehoordquote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
En volgens sommige bronnen twee doden en duizenden gewonden omdat de politie en het leger geweld gebruiken en waterkanonnen en traangas enzo
Aha, voor het eerst dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het net in elk radio-journaal gehoord
Had het hiervoor alleen op dumpert gezien waar ze zo zaten van "HAHAHA EEN TURK HEEFT PIJN"quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had het hiervoor alleen op dumpert gezien waar ze zo zaten van "HAHAHA EEN TURK HEEFT PIJN"
at voor plantje is dat!!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Dafuq.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een vredige demonstratie over een park die uit de hand liep en inmiddels veranderd is in een dagenlange opstand en rellen tegen voor zover ik weet de islamisering van de turkse regering
Mimosa, oftewel Kruidje-roer-me-nietquote:
Ik helemaal blij whaaaaa ik wil die plant!! Cif: no.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mimosa, oftewel Kruidje-roer-me-niet![]()
![]()
Alleen Miep zit hem de hele tijd kopjes te geven, dus weet niet of hij ooit nog open gaat
Kost bijna niks johquote:Op maandag 3 juni 2013 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik helemaal blij whaaaaa ik wil die plant!! Cif: no.
Cif vindt het een stomme plantquote:Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kost bijna niks joh.
Autistenplant![]()
Hoewel ik nog in afwachting ben of hij nog open gaat![]()
Eigenlijk wil ik hem in de keuken bij de zon zetten, maar dan gaat Miep hem aanranden
Is goed puntquote:Op maandag 3 juni 2013 18:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif vindt het een stomme plantmaarrrrrrr ik heb nu ook een plant in huis en ik moet zeggen dat de meeste altijd na een paar weken dood gaan, dus misschien moet ik eerst maar eens kijken of ik deze kan laten leven voor ik nog een plant er bij zet
Noes er zijn toch geen beelden van?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd.... Matigen abc terug kijken.......op de film is het niet beter dan het irl was
![]()
Cif heeft em gefilmdquote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Noes er zijn toch geen beelden van?![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd.... Matigen abc terug kijken.......op de film is het niet beter dan het irl was
![]()
Godver, ik dacht dat we veilig waren omdat jij de dingen filmdequote:
Ik stuur alles eerst naar Skjoequote:
Ik wil hem echt niet online hebben staanquote:Op maandag 3 juni 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik stuur alles eerst naar Skjoeen ik weet niet in hoeverre sommigen hem echt online willen hebben staan
Of we laten dat ding voor eeuwig verdwijnen in het nietsquote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
Of met dinges! Ehh.... naam kwijt. ... dat je grote bestanden kunt delen. Bedrijven gebruiken het ook wel....
Ik wil 'm wel hebben eigenlijk. HOE dom ookquote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of we laten dat ding voor eeuwig verdwijnen in het niets![]()
![]()
Als je er midden instaat is het makkelijker om te denken dat het heul garpig is omdat wij allemaal wel lachten
Dat is dan misschien het fijnstequote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
youtube kan je afgeschermd zetten voor mensen die alleen de liknk hebben (Y)
Op den geheime feestboek ben ik akkoordquote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest erg lachen om onze hoe
Mits iedereen akkoord wil ik wel kijken om hem op de fb te zetten, maar dan wil ik eerst zeker weten dat er geen bezwaar tegen is
Maar dan kan zo iedereen die de link heeft die ook weer doorgevenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
youtube kan je afgeschermd zetten voor mensen die alleen de liknk hebben (Y)
Klopt, maar ja, je kunt 'm ook opslaan vanaf de FB en dan verspreiden. Ik ga er van uit dat men er correct mee omgaat zeg maarquote:Op maandag 3 juni 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op den geheime feestboek ben ik akkoord
[..]
Maar dan kan zo iedereen die de link heeft die ook weer doorgeven
Filmpjes op fb kan je toch niet opslaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar ja, je kunt 'm ook opslaan vanaf de FB en dan verspreiden. Ik ga er van uit dat men er correct mee omgaat zeg maar.
Niet? Dat dacht ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Filmpjes op fb kan je toch niet opslaan?
Vlg mij kun je alles opslaan qua bestanden die op fb staan.quote:
Ik doe gewoon rechtermuisknop, opslaan als.. works like a charm.quote:
Zoek op shoplogquote:Op maandag 3 juni 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben op zoek naar een filmpje op onze feestboek.. Impossibru jonge
Waarom vergeet ik die zoekoptie altijdquote:
ja normaal wel ja. Maar de foto's van vrijdag ging die als html pagina opslaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe gewoon rechtermuisknop, opslaan als.. works like a charm.
Owquote:Op maandag 3 juni 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je krijgt trouwens niks als je zoekt op shoplog
Je kunt 'm hooguit insluiten met html maar dan zijn de privacy settings van de video leidend. Dus als 'ie past qua formaat dan toch op de FB? Misschien ff poll dat iedereen akkoord is?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom vergeet ik die zoekoptie altijd
Maar als ik rechtermuisklik doe, krijg ik het menu van Flash.. Geen "opslaan als"
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:21 schreef Maisnon het volgende:
Noh het emo berichtje is in goede aarde gevallen![]()
een last valt serieus van mn schouders
Fijnquote:Op maandag 3 juni 2013 20:21 schreef Maisnon het volgende:
Noh het emo berichtje is in goede aarde gevallen![]()
een last valt serieus van mn schouders
Poep all the things!!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn darm draait ook als een malle door nu van de zenuwen
Thnx voor de tip! Ik heb nu 250 gram voor bijna 6 euroquote:Op maandag 3 juni 2013 20:39 schreef Molo het volgende:
Mels, sterkte!
SQ, sterkte met je bloeibroek!
Alle koffie drinkers, de filtermaling arabica goud van Lidl is prima koffie voor koffiepersdrukdinggeval
Lekker en niet duur
Ik haalde het eerst ook jij dure koffiezaak maar veel te duur.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx voor de tip! Ik heb nu 250 gram voor bijna 6 euro
Smaakt wel heerlijk tho. Pinda vond het ook super lekker.
Filterkoffie op zijn oldskools zonder stroomquote:Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE heet dit in het Nederlands?
[ afbeelding ]
Een pour over cone
Ja maar ik wil dat ding hebben, maar ik weet niet HOE te zoekenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Filterkoffie op zijn oldskools zonder stroom
Gewoon bij blokker verkrijgbaar, kun je zoop een beker/kopje zetten. Maar ik vind cafetiere koffie lekkerderquote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat ding hebben, maar ik weet niet HOE te zoeken
Maar sommige koffie is alleen in snelfiltermaling.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon bij blokker verkrijgbaar, kun je zoop een beker/kopje zetten. Maar ik vind cafetiere koffie lekkerder
AHAquote:Op maandag 3 juni 2013 21:09 schreef Molo het volgende:
Zoek op 'filterhouder koffie' en zij zult vinden
Kan best. Is leukquote:
Panda-ogen van de oogaids.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan best. Is leuk
Heb je nou zulke wallen joh? Of zijn dat pandaogen/ schaduwen?
Oh ja, das waar, je aids! Ik had het nog niet gezien, is heftig zeg!quote:
Het wordt al wat minder, maar nog steeds flink rood en dik.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, das waar, je aids! Ik had het nog niet gezien, is heftig zeg!
Ja, ik wist dat het eraan kwam maar de manier waarop schrok ik toch een beetje van.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heftige aflevering he! Ik had het al in de boeken gelezen maar het bleef een kippenvel moment
Ja, en ik heb 'm nog niet gezien. Dus dat hou ik ook graag zoquote:
We won't tell!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en ik heb 'm nog niet gezien. Dus dat hou ik ook graag zo.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en ik heb 'm nog niet gezien. Dus dat hou ik ook graag zo.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]heb expres niks gezegd hoe of wat
Snel kijken he!
Ik zat ongeveer zoquote:
ik weet ook bijna nix :")quote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom niet verder dan: dos cerveza por favor
ff bierdopje checken?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Dwyn het volgende:
Waar kan ik het beste subs voor spaanse series vandaan halen? Heb een potentieel goede serie gevonden maar die is dus compleet spaanstalig en er zaten maar voor 7 afleveringen aan ondertitels bij.
Visualsquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik voel mij nu net zo'n baby waar t hoofd nog te zwaar voor is
HOU HET HOOFDJE VAST!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik voel mij nu net zo'n baby waar t hoofd nog te zwaar voor is
fb jonguh!quote:
U no habla Servies?quote:
Iedereen aan het rennen jonguhquote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, dat was start to run les 1. RIP aan de nabestaanden
Dat snap ik!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe en BB gingen naar de media markt voor btw korting?
Jaquote:
stomme korting is zeker weer niet voor apple productenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het lijkt wel besmettelijk.quote:
Bcc had hun prijzen daar op aangepast..quote:
DAT IS TOCH GODVER HEUL NIET ALLES?quote:UITZONDERINGEN:
Muziek, film en games
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
Computer
Accessoires en Software
Alle Apple iPads
Samsung Chromebook
Apple TV
E-readers
TV
Sony: HX920-serie, W905-serie, W805- serie en W807-serie
Panasonic: Alle 3D-modellen
Samsung: F7000-serie, F8000-serie, en F9000-serie
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, en 9000-serie
Humax 5100 en 5200
Sharp: LE645-serie, LE657-serie, LE757-serie en LE857-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie,LA8609-serie, LA9609-serie, 960-serie enLA 6918-serie
Foto/Video
JVC: GC-XA1
Sigma
FujiFilm: Finepix X100 serie, Xpro1 serie, X-E1 serie, X20, X-Mount lenzen.
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, G1X, G15 en alle "L" lenzen.
Nikon: D800, D600, D7100 en alle lenzen boven de ¤1300,-
Panasonic: DMC-TZ-serie, FZ-serie, G-serie, GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Sony: DSC-RX100, DSC-HX300, DSC-HX50, NEX-6, NEX-7, HDR-PJ650, HDR-CX410
Samsung: WB250F, WB800F, NX20, NX300, Galaxy Camera
Witgoed
Alle Liebherr producten
Telecom
Abonnementen
Prepaid beltegoed
BlackBerry
Apple iPhone
Hifi & Portable
Bose
B&W
Sonos
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
Accessoires & Power Service
Alle accessoires & Power Service diensten
Hoezo? En waarom waren ze eruit in de eerste instantie?quote:
Hangt van de locatie af, en van de medewerker, zo is vandaag geblekenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, G1X, G15 en alle "L" lenzen.
Misschien hadden ze het voor jou Me & My eyecream moeten noemenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef Dwyn het volgende:
Essence krijgt een nieuwe trend collectie die heet 'Me & My Icecream'
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het voor jou Me & My eyecream moeten noemen
Of mag ik daar geen grapjens over maken
nee, wat een ballentent zeg, probeerden ze ons niet eens het oude model maar nog ouder model te verkopen voor meer geld dan de nieuwequote:Op maandag 3 juni 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh echt?? wat slecht!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wat een ballentent zeg, probeerden ze ons niet eens het oude model maar nog ouder model te verkopen voor meer geld dan de nieuwe![]()
![]()
Paradigit was zonder BTW-korting 500 euro goedkoper
De meeste mannen van het werk valt het niet op. Pas als ze mij in de spiegel (zijkant van de koeling) zien kijken of alles er nog (redelijk) normaal uit ziet, vragen ze wat er is.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Het ziet er nogal zombie-esque uit idd Dwyn!
Hoe reageert je omgeving erop?
LOLOLOL NIETTTquote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wat een ballentent zeg, probeerden ze ons niet eens het oude model maar nog ouder model te verkopen voor meer geld dan de nieuwe![]()
![]()
nee, dat niet, maar het nieuwste model hadden ze ook niet eens.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh echt?? wat slecht!
En dan nog beweren dat dat het laatste model was of dat nog net niet?
Serieus?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
They did. Ze hadden de 13" staan voor 1200 euro. Met korting dan rond de 1000. Bij paradigit kostte de nieuwere 15,6" standaard 1000quote:
dat is wel echt een belachelijk verschilquote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Waarom ging ik gelijk kijken?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Mirjam het volgende:
vieze foto's van uitpuilende hersenen en dode mensen in de nagellakgroep, de paa, ga lekker ergens anders de wereldverbetraar uithangen zeg
Ik voel me gelijk beter dat ik nu nog niet genoeg geld heb voor een laptopquote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
They did. Ze hadden de 13" staan voor 1200 euro. Met korting dan rond de 1000. Bij paradigit kostte de nieuwere 15,6" standaard 1000
Ja hij is net verwijderd.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom ging ik gelijk kijken?
Niet gezien trouwens
Wat was de goeden reden dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja hij is net verwijderd.
Ik ben heel wat gewend maar heb echt even slappe benen nu
ik ga ook meestal alleen naar mediamarkt voor koptelefoons, batterijen en het vergelijken van producten. Kopen doe ik er al jaren niet meer.quote:
Wat meer context aub? :/ waar slaat dat op.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja hij is net verwijderd.
Ik ben heel wat gewend maar heb echt even slappe benen nu
Praag is mooiquote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga met mama en broer een stedentrip doen, alleen weten we niet precies waar. Tot nu toe hebben we Praag en Madrid en voor de rest weten we het eigenlijk niet. Iemand hier nog suggesties/ideeën?
Ja wel voor twee laptops he. Maar dan nog,quote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is wel echt een belachelijk verschil
ROMAquote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga met mama en broer een stedentrip doen, alleen weten we niet precies waar. Tot nu toe hebben we Praag en Madrid en voor de rest weten we het eigenlijk niet. Iemand hier nog suggesties/ideeën?
Ja, ermahgerd dat kan toch nietquote:Op maandag 3 juni 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja wel voor twee laptops he. Maar dan nog,
Wat zeg je? Ik begrijp er geen hol vanquote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Mirjam het volgende:
vieze foto's van uitpuilende hersenen en dode mensen in de nagellakgroep, de paa, ga lekker ergens anders de wereldverbetraar uithangen zeg
over Turkije. Ja helen velen erg enzo, maar er werden dus 9 pics gepost van mensen wiens schedel werd ingetrapt, uitpuilende hersenen, dode mensen, kapotte hoofde.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat meer context aub? :/ waar slaat dat op.
Ik heb m'n camera daar gekochtquote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook meestal alleen naar mediamarkt voor koptelefoons, batterijen en het vergelijken van producten. Kopen doe ik er al jaren niet meer.
We wilden een camera kopen. Ze hadden een aanbiedingskit, body+ 2 lenzen voor 1000 euro. Maar ze hadden die kit niet meer. Wel de camera en dezelfde lenzen apart verpakt. Maar dat moesten we zo kopen en kostte dan 1300 euro.
Die kit bestellen ging twee maanden duren. Ben toen lekker naar de fotospeciaalzaak gegaan en heb de kit voor 1100 gekocht inclusief GOED advies
Heb je je kaplaarzen al klaar staan?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Diconnected het volgende:
geloofde je nou echt dat dat een fatsoenlijk bedrijf was ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb m'n camera daar gekocht![]()
Fuck, als Mediamarkt ook al niet deugd, waar moeten we dan onze vaatwasser kopen
De neuk in een NAGELLAKGROEPquote:Op maandag 3 juni 2013 22:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
over Turkije. Ja helen velen erg enzo, maar er werden dus 9 pics gepost van mensen wiens schedel werd ingetrapt, uitpuilende hersenen, dode mensen, kapotte hoofde.
'want het is de real world'
Ja dat weet ik ook wel maar tieft op met die foto's in een groep over nagellak verdomme
Zeker in een groep met vooral Amerikanen, die vinden het buitenland alleen boeiend als ze zelf naam kunnen maken door mee te gaan rellenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
over Turkije. Ja helen velen erg enzo, maar er werden dus 9 pics gepost van mensen wiens schedel werd ingetrapt, uitpuilende hersenen, dode mensen, kapotte hoofde.
'want het is de real world'
Ja dat weet ik ook wel maar tieft op met die foto's in een groep over nagellak verdomme
We hebben hier een speciaalzaak in de stad.. Maar die heeft meestal alleen het duurdere spulquote:Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloofde je nou echt dat dat een fatsoenlijk bedrijf was ja?![]()
Tip: de speciaalzaak. Altijd goede ervaringen met de Harense Smid. Topservice
dat heb je in een speciaalzaak wel. Daar moet je ook alleen heen gaan as je wel geholpen wil wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik kan er sowieso niet tegen als ze meteen naast je staan als je iets vast pakt om te bekijken.
Oja das een goeden ookquote:
ja het ligt er maar aan waar het om gaat. Als het alleen maar om heel goedkoop gaat kun je idd beter naar de mediamarktquote:Op maandag 3 juni 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben hier een speciaalzaak in de stad.. Maar die heeft meestal alleen het duurdere spul
Dat is wel belangrijkquote:Op maandag 3 juni 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het ligt er maar aan waar het om gaat. Als het alleen maar om heel goedkoop gaat kun je idd beter naar de mediamarkt
hoax, mediamarkt is 90% van de tijd niet goedkoper ... zelfs bij aanbiedingen vaak nietquote:Op maandag 3 juni 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het ligt er maar aan waar het om gaat. Als het alleen maar om heel goedkoop gaat kun je idd beter naar de mediamarkt
meisje tochquote:
dan moet ik hem natmaken en ik kan niet uitwringen met 1 arm mehquote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
meisje tochhelpt het misschien een handdoek ff heel heet te maken en in je nek te leggen?
Kast moest verkast, maar daarvoor moesten de planken eruit. En da's makkelijker zonder kleren.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo? En waarom waren ze eruit in de eerste instantie?
Ja heb ik ook over na zitten denken hoor daar niet vanquote:
euwja kak. eh kan je er niet op duwen met je arm? of bijna geen kracht?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet ik hem natmaken en ik kan niet uitwringen met 1 arm meh
Pittenzak? Ik heb ff gemist waar je last van hebt, maar kusje eropquote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet ik hem natmaken en ik kan niet uitwringen met 1 arm meh
Maar mits dat rare weer daar ophoudt, Praag!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb ik ook over na zitten denken hoor daar niet van
Nee, maar ze hebben wel meer goedkope kutmerkenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax, mediamarkt is 90% van de tijd niet goedkoper ... zelfs bij aanbiedingen vaak niet
Dat weet ik niet he, ik weet niet wat er aan scheelt. Probeer alleen maar mee te denkenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef Puckzzz het volgende:
Pittenzak is wel een goeie ja. Maar daar heeft ze nu ff niets aan denk ik
Ik heb toevallig gisteren Start8 erop gezetquote:
Ja dat weet ik! Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet he, ik weet niet wat er aan scheelt. Probeer alleen maar mee te denken
Indesitquote:Op maandag 3 juni 2013 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel meer goedkope kutmerken
geloof het of niet: http://www.pittenzak.nl/quote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
waar kan k zo'n ding bestellen zonder debiele verzendkosten?
gaan halen is geen optie nu
Zat ik ook net te kijken, maar vind 20 euro wel veul voor zo'n ding..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geloof het of niet: http://www.pittenzak.nl/
De tuinen heeft gratis verzending boven de 20 euro, zie ik., anders 4,75.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Pittenzak.nlquote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja op die pittenzak site kan je nog selecteren op type klacht en dan krijg je ook zo'n model jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of deze van de blokker:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=132388
Gelijk een goede vorm voor je nek
BLOKKER 10 EURO!quote:
Als je op Lupus zoekt, zou je dan een pagina krijgen met "404 - it's never lupus"?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
zoek op klacht
"teringlichaam"
niet gevonden
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je op Lupus zoekt, zou je dan een pagina krijgen met "404 - it's never lupus"?
ik gnorktequote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je op Lupus zoekt, zou je dan een pagina krijgen met "404 - it's never lupus"?
megapittenzak ermahgerdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wl die pittenzak voor schouder nek en rug
Ik wil er wel eentje voor je maken van je Chanel handdoekquote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje voor je maken van je Chanel handdoek
wtf is een modderkussenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Offfff...als je aan een modderkussen kunt komen, probeer die dan! Die zijn heel groot en blijven veel langer warm dan een pittenzak. Wel zwaar, en de eerste tijd stinken ze zuur
Lidl heeft ze regelmatig te koop..
bestaat zoeen ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon, een vliegticket boeken en een hotel boeken? Dat is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:50 schreef Diconnected het volgende:
waaaaaaaaaaar moet ik kijken voor een stedentrip?
het is een LV handdoek!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje voor je maken van je Chanel handdoek
van alle oude lompen die je onder je kattenwaterbak kan leggen kies je de louis vuitton handdoek?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is een LV handdoek!
en die is nu bij de katten in gebruikzeg maar om het waterbakjes fiasco onder controle te houden
maar ik bestel er anders wel 1 puckz, anders moet jij weer meoite doen enzo
Dico doet een Speesjequote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, een vliegticket boeken en een hotel boeken? Dat is toch niet zo ingewikkeld?
nee maar ik dacht misschien hier nog goeden sites ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, een vliegticket boeken en een hotel boeken? Dat is toch niet zo ingewikkeld?
t is een nepperd he!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van alle oude lompen die je onder je kattenwaterbak kan leggen kies je de louis vuitton handdoek?
Dat is absoluut geen moeite chick!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is een LV handdoek!
en die is nu bij de katten in gebruikzeg maar om het waterbakjes fiasco onder controle te houden
maar ik bestel er anders wel 1 puckz, anders moet jij weer meoite doen enzo
oh okquote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
t is een nepperd he!
ooit van iemand gehad als gein omdat ik zo'n hekel aan nepzooi heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |