abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:43:35 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_128234198
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Klinkt als een gezellige wedstrijd en jij klinkt als een gezellige tegenstander. :')
`
Jochie van 14....
Er was verder helemaal niets aan de hand. Hij was gewoon teleurgesteld over zijn eigen spel. Verder was het best een sportieve wedstrijd. Hij gaf 2 keer een bal uit die hij gelijk zelf corrigeerde. 2 of 3 keer gaf hij een bal uit waarbij ik twijfelde, maar hij hem gelijk aan wees dus ook verder geen discussie. Ik aan mijn kant hebben we verder geen discussie gehad.

Toen hij de eerste set verloor kwamen de tranen al bijna. Het enige wat ik een paar keer gedaan heb is een paar keer "Kom op" geroepen toen hij op zichzelf begon te schelden :P
Maar dat moet kunnen lijkt me...

Waarschijnlijk hielp mijn spel ook niet echt mee.
Wel grappig. Hij staat op de nederlandse ranglijst. Het is denk ik wel 10 jaar geleden dat ik voor het laatst iemand van de nederlandse ranglijst heb verslagen. Hij is op een 1 ster toernooi een keer toegelaten met een wild card dus zo spannend is dat niet :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_128269639
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:22 schreef Komakie het volgende:
Damn.
Gisteren tegen een mannetje van 14 in de HE4 gespeeld.
Wel gewonnen, maar moest de hele trukendoos open gooien. 7-5 7-5.
Op het moment dat ik gewoon met hem de rally aan ging was ik de mindere. Menneke kon 100 keer een bal terug slaan. Toen ben ik maar alles door elkaar gaan doen. Slicen, oplopen, dropshots, hard slaan, zacht slaan. Op een gegeven moment werd hij helemaal gek.

Uiteindelijk moest hij huilen toen hij verloren had. :')
Hij ging trouwens wel de hele tijd met zijn racket gooien enzo. Was een beetje jammer voor zo'n ventje van 2 appels hoog.
Hij had nog wel een redelijke rating met 4.5. Dus krijg nog een paar mooie punten er bij.

Volgende ronde tegen de nummer 1 geplaatst. Is een trainingsmaatje van me en ik geloof niet dat ik heel erg veel kans maak. Hij is wel meer dan een punt hoger dan ik dus of ik nou win of verlies, mijn rating gaat er altijd op vooruit deze week :)
Dat van dat huilen is zo herkenbaar bij talentjes van die leeftijd.
Afgelopen week een meisje van 12 in een open toernooi DD 4 zien spelen. Die mepte iedereen van de baan af, tot de finale. Toen ze merkte dat ze verloor ging ze heel hard huilen in de laatste game :').!!!!!!!!!!
Op dat moment weet je dat zo'n meid kansloos is voor de echte NL'se top. Besteden ze bij de bondstraining geen aandacht aan het mentale aspect ? Als ik al die NL'se tobbers zie dan zijn dat allemaal tikkende tijdbommen.

Ohja nog iets moois; ik sprak die meid tegen wie die kleuter had verloren... Na de wedstrijd vraag je dan wat de tegenstander wil drinken. Biertje, rosé etc.
Die meid wou een zakje M&M's.... :').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :').!!!!! :') :') :').!!
U MAD?
pi_128269711
Inderdaad, gewoon een wijntje naar binnen forceren.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_128269760
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:28 schreef Gorzalka het volgende:
Inderdaad, gewoon een wijntje naar binnen forceren.
Ja, toch ?
Je doet mee met een toernooi met alleen maar volwassenen, ga je dan godverdomme niet als een baby gedragen. En daaraan zie je dat het nooit toppers worden...
U MAD?
pi_128269773
M&M's :')
12 pinda's met chocolade voor een hele kuteuro, lekker duur ook meteen :(
pi_128269813
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja, toch ?
Je doet mee met een toernooi met alleen maar volwassenen, ga je dan godverdomme niet als een baby gedragen. En daaraan zie je dat het nooit toppers worden...
Gewoon drie beuken op de neus planten en daarna de wijze woorden spreken: "daar word je hard van! Je zal me nog bedanken over een paar jaar"
pi_128270092
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Afgelopen week een meisje van 12 in een open toernooi DD 4 zien spelen.
Ohja nog iets moois; ik sprak die meid tegen wie die kleuter had verloren... Na de wedstrijd vraag je dan wat de tegenstander wil drinken. Biertje, rosé etc.
Die meid wou een zakje M&M's.... :').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :').!!!!! :') :') :').!!
Combo 12 jaar en alcohol is een goede, vind je niet? :N
pi_128270518
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:42 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Combo 12 jaar en alcohol is een goede, vind je niet? :N
Neem het nog iets serieuzer op ja :')

Ik vond het vrij opmerkelijk iig.
U MAD?
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:01:47 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_128276316
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja, toch ?
Je doet mee met een toernooi met alleen maar volwassenen, ga je dan godverdomme niet als een baby gedragen. En daaraan zie je dat het nooit toppers worden...
Kinderen die aan dit soort toernooien mee doen op deze leeftijd worden nooit toppers. Als ze bij jong oranje zitten wordt er echt niet geaccepteerd dat ze een regionaal toernooi gaan spelen.
Je kunt wel heel stoer zeggen dat je bij de bond speelt, maar ook daar zijn een heleboel gradaties in.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_128281655
Ik speel aankomende twee weken twee toernooi. Nu heb ik netje bij toernooi twee aangegeven dat ik in de voorafgaande week een toernooi speel.

Als ik na het schema van het eerste toernooi kijk is de kans heel groot dat ik finale haal. Vandaag de eerste wedstrijd van het toernooi twee doorgekregen en die hebben ze in het voorweekend op de finaledag van toernooi 1 gepland.

Voordat ik een mailtje stuur dat ik die dag hopelijk een finale speel en ze de wedstrijd willen verplaatsen is mijn vraag hier of de wedstrijd wel in het voorweekend mogen plannen.
pi_128281930
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef dr__peppert het volgende:
Ik speel aankomende twee weken twee toernooi. Nu heb ik netje bij toernooi twee aangegeven dat ik in de voorafgaande week een toernooi speel.

Als ik na het schema van het eerste toernooi kijk is de kans heel groot dat ik finale haal. Vandaag de eerste wedstrijd van het toernooi twee doorgekregen en die hebben ze in het voorweekend op de finaledag van toernooi 1 gepland.

Voordat ik een mailtje stuur dat ik die dag hopelijk een finale speel en ze de wedstrijd willen verplaatsen is mijn vraag hier of de wedstrijd wel in het voorweekend mogen plannen.
Dat mag, maar je hoeft hem niet te spelen als je nog in een ander toernooi zit.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:38:14 #237
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_128285094
Het 2e toernooi moet rekening houden met het finale weekend van het eerste toernooi.....MITS het eerste toernooi een KNLTB toernooi is....
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:58:27 #238
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_128285965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef dr__peppert het volgende:
Ik speel aankomende twee weken twee toernooi. Nu heb ik netje bij toernooi twee aangegeven dat ik in de voorafgaande week een toernooi speel.

Als ik na het schema van het eerste toernooi kijk is de kans heel groot dat ik finale haal. Vandaag de eerste wedstrijd van het toernooi twee doorgekregen en die hebben ze in het voorweekend op de finaledag van toernooi 1 gepland.

Voordat ik een mailtje stuur dat ik die dag hopelijk een finale speel en ze de wedstrijd willen verplaatsen is mijn vraag hier of de wedstrijd wel in het voorweekend mogen plannen.
Ja ze mogen een wedstrijd in het voorweekend plannen, maar jij geeft aan dat de mogelijkheid bestaat dat je al ergens anders moet spelen. Zij moeten dan je wedstrijd verplaatsen. Je hoeft niet te vragen aan het toernooi waar je het finale weekend speelt om je wedstrijd te verplaatsen.

Maar, ik zou eerst maar eens afwachten of je de finale haalt of niet. Je mag altijd later van te voren bellen dat je in de finale staat. Dat moeten ze dan zelf oplossen. Al heel vroeg bellen dat je waarschijnlijk de finale speelt vind ik persoonlijk ook nogal arrogant. Ongeacht of het terecht is of niet.
Daarnaast kan het natuurlijk zo zijn dat jouw finale om 9:00 s'ochtends wordt gepland en de wedstrijd in het andere toernooi om 15:00. Dan kun je allebei de wedstrijden gewoon spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_128287629
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ja ze mogen een wedstrijd in het voorweekend plannen, maar jij geeft aan dat de mogelijkheid bestaat dat je al ergens anders moet spelen. Zij moeten dan je wedstrijd verplaatsen. Je hoeft niet te vragen aan het toernooi waar je het finale weekend speelt om je wedstrijd te verplaatsen.

Maar, ik zou eerst maar eens afwachten of je de finale haalt of niet. Je mag altijd later van te voren bellen dat je in de finale staat. Dat moeten ze dan zelf oplossen. Al heel vroeg bellen dat je waarschijnlijk de finale speelt vind ik persoonlijk ook nogal arrogant. Ongeacht of het terecht is of niet.
Daarnaast kan het natuurlijk zo zijn dat jouw finale om 9:00 s'ochtends wordt gepland en de wedstrijd in het andere toernooi om 15:00. Dan kun je allebei de wedstrijden gewoon spelen.
Het heeft niets met arrogant te maken maar meer organisatorisch. Als ik op zaterdagmiddag laat bel dat ik zondag een finale heb vind ik dat persoonlijk rijkelijk laat.
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:07:38 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_128288576
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:39 schreef dr__peppert het volgende:

[..]

Het heeft niets met arrogant te maken maar meer organisatorisch. Als ik op zaterdagmiddag laat bel dat ik zondag een finale heb vind ik dat persoonlijk rijkelijk laat.
Dat is heel normaal.
Het is nogal voorbarig om nu te bellen met de melding dat je misschien in de finale komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_128291375
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is heel normaal.
Het is nogal voorbarig om nu te bellen met de melding dat je misschien in de finale komt.
Precies. Dat hoort er nou eenmaal bij. Je kan niet bij voorbaat de wedstrijd al verzetten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_128307950
Hebben jullie dat ook altijd, dat je met enorm veel zin aan het toernooiseizoen begint en al na het tweede toernooi al je rackets doormidden wilt breken? Na mijn 0-6 2-6 wanprestatie van vorige een heerlijke 6-2 0-6 4-6 faal. Na de eerste set begon het te regenen, hij speelde alleen maar slice en dropshots, ik kon er niets mee en moest af en toe bijna kotsen van het vele rennen :').

Volgende week een actueel rating toernooi in de 4,5-5,0 (ze hebben ook een 5,0-5,5, waarom ze dat niet samen doen voor een schema van 16 is mij een raadsel), moet ik tegen een 3tje die 4,5 staat :'). Gelukkig al op zaterdag, dan ben ik gelijk klaar.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:15:39 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_128321303
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juni 2013 01:16 schreef Gorzalka het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd, dat je met enorm veel zin aan het toernooiseizoen begint en al na het tweede toernooi al je rackets doormidden wilt breken? Na mijn 0-6 2-6 wanprestatie van vorige een heerlijke 6-2 0-6 4-6 faal. Na de eerste set begon het te regenen, hij speelde alleen maar slice en dropshots, ik kon er niets mee en moest af en toe bijna kotsen van het vele rennen :').

Volgende week een actueel rating toernooi in de 4,5-5,0 (ze hebben ook een 5,0-5,5, waarom ze dat niet samen doen voor een schema van 16 is mij een raadsel), moet ik tegen een 3tje die 4,5 staat :'). Gelukkig al op zaterdag, dan ben ik gelijk klaar.
Hahaha ik heb wel eens dat op het moment dat ik een wedstrijd aan het spelen tegen iemand die gewoon vervelend spel heeft dat ik er dan al snel klaar mee ben. Ik kan echt na 3 games al het gevoel hebben dat ik er geen zin meer in heb.
Over het algemeen zet ik me er wel overheen en speel ik toch wel zo goed mogelijk.
Maandag had ik dat ook. Zo'n jong mannetje die alleen maar alles terug slaat. Totaal geen zin in. Toch doorgezet en aan het einde blij dat ik gewonnen hebt ;)

Over het algemeen heb ik meer zin om te dubbelen dan om te enkelen de laatste paar jaar. Toch schrijf ik altijd in om te enkelen. Moet toch een beetje spelen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_128384806
Vanmiddag een wedstrijd na 7 matchpoints tegen nog gepakt _O_ 6-3 2-6 7-6 (11-9)
Morgen de halve finale :)
Gozer stond 3.9 dus lekker voor mijn rating, nu 5.3.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:28:30 #245
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_128385956
Vanmiddag halve finale HE6, tegenstanders moeten 4 uur daarvoor eerst nog uitmaken wie mijn tegenstander wordt. Lijkt me lekker kut als je daarna nog een keer moet knallen. Of ze zijn als een beest ingespeeld dat kan natuurlijk ook :p
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 10:14:07 #246
21636 Feestkabouter
pi_128386536
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:07 schreef detennismaster het volgende:
Vanmiddag een wedstrijd na 7 matchpoints tegen nog gepakt _O_ 6-3 2-6 7-6 (11-9)
Morgen de halve finale :)
Gozer stond 3.9 dus lekker voor mijn rating, nu 5.3.
Kicke!!!! Gefeli!!
Ik 5.1, winst van een 4.4 is mijn beste resultaat tot nu toe.
Succes vandaag!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:55:17 #247
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_128388164
Oosterplas it is.....
HD6 met.....the one and only Feestkabouter
pi_128388429
Dit is nog niet helemaal mijn seizoen _O- _O-

:') :'(

Heb nu 4 potten gespeeld, 4 verloren. (allen dubbels, en ik speel dit seizoen alleen dubbeltoernooitjes). Vooral de laatste was extra zuur. We waren echt veel beter maar benutten onze kansen niet. Elke return game breakpoints, maar die verloren we steeds. Minstens 20 breakpoints gehad eerste set :( Onze eigen servicegames wonnen we overtuigend. Kregen 3 setpoints op 5-4 maar niet aan ons besteed. Set wordt uiteindelijk, na 5-6 achterstand, nog een tiebreak. DAar komen we op 6-3! Vervolgens slaat die gast 2 eerste services in, 2 slice returns van ons die echt nét uitvallen ;( 6-5. Uiteraard verliezen we dat 3e setpoint ok, komen nog p 6-7 en 7-7 maar verliezen 7-9 met nog een mazzelbal van de tegenstander gvd :( Deze set hadden we 6-0 kunnen winnen en eigenlijk ook 6-4, en 7-6...zoveel kansen....6 setpoints gemist!! (2 weken terug misten we er 5 in een set ;( )

2e set klappen we er wel eindelijk overheen. Komen 5-1 voor. Komen op 30-40, zij geven de set al weg, maar we moesten nog een punt...uiteraard winnen ze de game, komen terug tot 5-4 en ik dacht "neeeeeeee he...het zal toch niet"...Met een enigszins dubieuze call van onze kant :@ winnen we gelukkig die game wel en de set. Gelukkig. Maar het ging wel allemaal heel vervelend zeg, sjonge jonge.

3e set waren we eigenlijk mentaal een beetje op..Maar...2-5 achter..komen terug tot 5-5..Die gast serveert, en slaat 4 aces! Klootzak!! Verdomme. 5-6 achter...en op mijn service de pot weggeven.

Dus wéér een pot verloren. Net als de vorige waarin we setpoints misten, en de vorige waar we 5-1 stonden en de set 6-7 verloren (andere dubbelpartner)...We wijten het totaal niet aan choken. Misschien wat conservatiever spelen, maar permanent goede punten en gelukjes van de tegenstander. Echt ongelooflijk. Nu ook. Setpoint eerste set op 5-4..Ik sla return op 1e service strak rechtdoor -> raakt het net (je zou denken gelukje...ok) maar nee hoor, die gast die raakt die bal precies goed en slaat de volley kort-cross weg. In alle andere gevallen hadden we met geluk die set gepakt zo, maar dat geluk is niet aan ons besteed. Verder die 4 aces op 5-5 3e set, waar we ze net mentaal gekraakt dachten te hebben met onze comeback :/ En die tiebreak...alles viel net niet goed...maar een choke? ;(

Tsja...balen...alles is balen dit jaar. Speel veel lekkere potten, maar we verliezen alles echt nét aan ;( ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Norrage op 29-06-2013 12:13:30 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_128394209
Gewonnen en mijn tegenstander had ook nog eens een bazenverhaal over de keer dat hij met Martin Verkerk een sigaretje heeft gerookt, gekkenhuis _O_!
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  † In Memoriam † zondag 30 juni 2013 @ 00:16:44 #250
21636 Feestkabouter
pi_128409392
Vanmiddag had ik halve finale HE5.
Ik moet altijd wat op gang komen, 1e set verloor ik met 6-3. Maar met goede moed begon ik aan de 2e.
Bij 3-1 voor serveerde ik, tegenstander sloeg een return met zijn forehand, en greep naar zijn schouder. Tijdens de slag hoorde hij iets knappen. En hij moest opgeven, erg sneu. Het was echt een gave pot aan het worden, we hadden er allebei wel lol in, hij was trouwens ook nog eens de toernooileider volgens mij, ik vond het echt heel kut voor hem!
Maar ja.......... in augustus hem nog maar eens een keertje bellen om de wedstrijd over te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')