Je bent gelukkig bijna de eerste met dit lumineuze ideequote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben bezig met een idee, maar nu stuit ik op het volgende probleem: Mensen die surveys aanbieden, hoe vind je die?
Bestaat er wel een surveywetquote:En dan nog het 2de, als ze een bepaald bedrag bereikt hebben krijgen ze iets waar ze eerst voor moeten sparen. maar hoe zit het met survey wet? Ik kan er op internet niks over vinden.. Dus mag dit zomaar?
Ja er zit een ander idee achter hoor, iets wat nog niet bestaat.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Je bent gelukkig bijna de eerste met dit lumineuze idee
[..]
Bestaat er wel een surveywet
okequote:Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
Regel nummer 1 is in elk geval dat je enquêtes leert schrijven.
Survey wet?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben bezig met een idee, maar nu stuit ik op het volgende probleem: Mensen die surveys aanbieden, hoe vind je die? En dan nog het 2de, als ze een bepaald bedrag bereikt hebben krijgen ze iets waar ze eerst voor moeten sparen. maar hoe zit het met survey wet? Ik kan er op internet niks over vinden.. Dus mag dit zomaar?
Waarvoor?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zijn er dan helemaal geen regels?
Wat voor surveys?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Voor surveys op je site zetten?
Geef eens een voorbeeld?quote:
Nou ze willen tog dat het ingevuld word, en surveys over woonhuizen enzquote:Op maandag 3 juni 2013 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld?
En waarom zouden mensen die op jouw site willen zetten?
Wie?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou ze willen tog dat het ingevuld word, en surveys over woonhuizen enz
Surveys over onderzoeken? En daar dan een enquête over? Of een vragenlijst?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen die de surveys maken over onderzoeken etc
Zorgen dat je klanten krijgt. Dus hoe ga je instellingen zo ver krijgen dat ze hun survey via jouw site willen laten draaien?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |