Ik heb nu 1 jaar mijn rijbewijs en mijn p.r. staat op 125 km/u (met een Opel Astra). Maar ik neem nooit onverantwoorde risico's hoor
k Hoop van harte dat er bij jou ooit eens een boom oversteekt.
[Dit bericht is gewijzigd door MrTorture op 16-09-2002 10:58]
quote:Nee, dat blijkt.
Op maandag 16 september 2002 10:56 schreef Realforze het volgende:
Maar ik neem nooit onverantwoorde risico's hoor
quote:Mijn maximumsnelheid in de BK is iets van 52 geweest.
Wat is jullie hoogste snelheid ooit gereden met een auto op de openbare weg in de bebouwde kom? (max. snelheid is dus 50 km/u)Ik heb nu 1 jaar mijn rijbewijs en mijn p.r. staat op 125 km/u (met een Opel Astra). Maar ik neem nooit onverantwoorde risico's hoor
En jij bent een lul.
V.
* Joene hoogste in bebouwde kom is 70 denk ik , maar wel op een weg in de bebouwde kom waar de maximum snelheid ook 70 is.
verder rij ik normaal tussen de 50/60
hierbij heeft zo´n vaste flitspaal me geflitst.
waardoor ik nu 5 jr rijverbod heb in duitsland
beter duitsland dan nederland en volgens jaar mag ik weer naar duitsland gaan, 5 jr voorbij
en dit was niet stoer. moest ff me agressie kwijt, krijg je als je toenmalige vriendin ff betrapt met een ander in je bed.
dan doe je rare dingen, en als het overdag was gebeurt, zou ik dat nooit gedaan hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Dommepraat op 16-09-2002 11:04]
mja je moet het niet proberen in de buurt van kinderen ofzo.
< hahaha
quote:Ssssoooooooooo heeee, jij bent vanaf nu af aan mijn held hoor!
Wat is jullie hoogste snelheid ooit gereden met een auto op de openbare weg in de bebouwde kom? (max. snelheid is dus 50 km/u)
Ik heb nu 1 jaar mijn rijbewijs en mijn p.r. staat op 125 km/u (met een Opel Astra). Maar ik neem nooit onverantwoorde risico's hoor
of zou deze post van topicstarter een mislukte poging zijn geweest om leuk te zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door DaRealMac op 16-09-2002 11:08]
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 16-09-2002 11:05]
quote:* Greetz heeft hier even geen woorden voor...
Wat is jullie hoogste snelheid ooit gereden met een auto op de openbare weg in de bebouwde kom? (max. snelheid is dus 50 km/u)Ik heb nu 1 jaar mijn rijbewijs en mijn p.r. staat op 125 km/u (met een Opel Astra). Maar ik neem nooit onverantwoorde risico's hoor
quote:in de bebouwde kom?? Ik hoop dat je de topic titel niet goed gelezen hebt en anders nomineer ik jou voor de grootste klootzak op aarde
Op maandag 16 september 2002 11:05 schreef jaspernl het volgende:
180
met een V70
quote:wacht maar tot dat je je rijbewijs hebt...
Op maandag 16 september 2002 11:07 schreef sbientje het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs nog niet, en in mijn rijles op plekken waar je 50 mag, hoogstens 55... die maximumsnelheid is er niet voor niets! 125, of 190 waar je 60 mag, waar ben je dan mee bezig zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |