Deze.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Morgen maar eens kijken of ik er een standaardje onder kan maken en ook direct een stillere fan bestellen, iemand een idee welke?
Eens kijken of ze die hier ook ergens in de buurt verkopen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Deze.
Op de board zit alleen geen standaard connector, dus daar moet je wat op verzinnen.
Google anders maar 'ns op "Ouya fan mod" ofzo...
Ben je daar nog achteraan gegaan of kwam die opeens in de post?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:59 schreef shiznuts het volgende:
Duurde ff... maar dan toch!
Eergisteren (6.8) gefactureerd en op de post gedaan in China, vanochtend binnen (UPS, geen importkosten).
[ afbeelding ]
2e controller die ik bij m'n pre-order al had besteld, maar eerst alleen de OUYA + enkele controller kreeg.
Nu is m'n set compleet (half jaar na de pre-order).
En ook toen sloten ze meteen m'n case. Die keer zullen ze er wel echt werk van gemaakt hebben en is 'ie er nu.quote:We know we owe you another controller. We decided to break up your order so that you wouldn't have to wait for your OUYA any longer than necessary. Still totally sucks and we're sorry. Good news is that the controllers have started shipping. We expect you should receive yours in the next couple of weeks latest.
We know this is incredibly frustrating and we thank you for sticking with us,
Ah, afwachten dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:29 schreef shiznuts het volgende:
Ja, had ik een support case voor geopend (jul 20), maar die was 'verjaard' en hadden ze dichtgegooid (aug 2) omdat ze aannamen dat het opgelost was. Toen heb ik een nieuwe geopend om te zeggen dat 'ie er anders nog altijd niet was en toen kreeg ik vorige week vrijdag dit:
[..]
En ook toen sloten ze meteen m'n case. Die keer zullen ze er wel echt werk van gemaakt hebben en is 'ie er nu.
Wel mooi, want m'n R2 op de 1e controller bleef af en toe wat stuck zitten.
Officiele app voor XBMC is er nog niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarschijnlijk al 100x gevraagd, maar zijn er mensen die hem enkel gebruiken voor XBMC? En wat zijn de ervaringen (720p/1080p)?
gewoon zeuren over die R2. Krijg je wel een nieuwe (ik had hem binnen 4 dagen na dat de case rond was) alleen nooit reactie gekregen op de manier en kosten van terugsturen en dus ook nog niet gedaanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:29 schreef shiznuts het volgende:
Ja, had ik een support case voor geopend (jul 20), maar die was 'verjaard' en hadden ze dichtgegooid (aug 2) omdat ze aannamen dat het opgelost was. Toen heb ik een nieuwe geopend om te zeggen dat 'ie er anders nog altijd niet was en toen kreeg ik vorige week vrijdag dit:
[..]
En ook toen sloten ze meteen m'n case. Die keer zullen ze er wel echt werk van gemaakt hebben en is 'ie er nu.
Wel mooi, want m'n R2 op de 1e controller bleef af en toe wat stuck zitten.
Welke XBMC versie gebruik je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, XBMC vind ik maar kut. Zelfs vanaf een aangesloten HDD hapert mijn video. VLC for Ouya doet het wat dat betreft 10000 keer beter.
Probeer de laatste versie eens van deze locatie:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee, eerste hit op Google voor Ouya xmbc apk
Nee, een fork is uit, geen officiële versie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
XBMC voor Ouya is nu officeel uit!
Nouja de fork die beloofd is danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, een fork is uit, geen officiële versie.
En na wat gelezen te hebben op fora ga ik 'm ook niet erop zetten. Teveel dingen werken minder dan wat ik er nu op heb staan. Wat ik er nu op heb staan werkt perfect.
share aanmaken en op de ouya een smb connectie makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 'm goed werken, Video vanaf de externe hdd werkt nu zonder haperingen.
Moet alleen nog ff kijken hoe ik vanaf m'n pc via Wifi stream. Als iemand weet hoe, dan hoor ik het graag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |