abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:11:25 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128586814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef draadstalig het volgende:
Ouya hier inmiddels binnen.. anderhalve week geleden besteld en gister ontvangen.
Not sure if trolling...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:31:30 #102
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_128587771
Gewoon Amazon. Kan best, toch? :'(
Heb een slachtoffer bereid gevonden morgen voor mij m'n OUYA op te halen. _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128679515
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128680300
  zondag 7 juli 2013 @ 13:03:19 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128682646
quote:
2s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:49 schreef Aether het volgende:
Little Dew.
Zelda-kloon? Ziet er wel aardig uit. Binnenkort ga ik me er helemaal in verdiepen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_128684398
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zelda-kloon? Ziet er wel aardig uit. Binnenkort ga ik me er helemaal in verdiepen.
pi_128720383
Mijn Ouya is vandaag bezorgd maar ik was niet thuis dus ze lieten een briefje achter dat ik morgen nog 30 euro extra mag betalen aan de deur voor verzend kosten. Moesten jullie dat ook? Ik heb al verzend kosten betaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Avast op 08-07-2013 14:21:28 ]
  maandag 8 juli 2013 @ 14:27:52 #108
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_128720809
Hier in Wenen, Oostenrijk heb ik in de stad het douanedepot zitten. Dat is wel handig, want dan krijg ik de brief van ze dat ze een uitdraai van de bestelbevestiging en overboeking willen zien om de waarde te bepalen om daar vervolgens belastingheffing over te vorderen. En dan kan ik dezelfde dag nog (mits je optijd voor de deur staat, want beambten :') ; stond daar dus donderdag om 13:40 voor een dichte deur, waren ze net 10 min eerder dicht gegaan) de zogenaamde 'selbstverzollung' doorvoeren, ter plekke betalen en je pakje meekrijgen. Gelukkig vond ik iemand die zo tof was dat voor mij vrijdag, toen ik moest werken, wilde ophalen. En heb 'em dus inmiddels ook binnen. Voordeel van zelf ophalen is ook dat je geen extra logistieke kosten betaalt en was dus voor de douaneafhandeling 22,13 EUR kwijt. Wat best nog meevalt. 't Is sowieso you win some, you lose some, dus je moet er gewoon rekening mee houden dat het je geld gaat kosten.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullig is alleen wel dat ik nu belasting heb betaald over een bestelling van de OUYA met 2 controllers en alleen de basic set met een enkele controller heb. Zoals ik had begrepen volgen extra controllers later eens. Wel kudt als ik daar straks ook een brief over krijg en dan dubbel belasting afdragen moet over die controller. :')

Maar goed, ik heb 'em dus ook binnen. :P Hij is zeker nice. Kun je ook makkelijk op reis meenemen ofzo, zie ik je met een PS of Xbox niet doen. In een hotelletje aan de TV pluggen ofzo. :D Best kek.

Wat nadelen... Wordt wel vrij warm als je wat gamet. De R2 knop van de controller blijft af en toe hangen. En ik had verwacht dat het wat meer als een PlayStation of een smartTV zou zijn, dat het ook wat multimedia gericht was, qua video entertainment enzo en misschien apps, of alleen al een browser. Maar het homescreen is eigenlijk alleen puur gaming. Grootdeel van de games vind ik ook niet echt wat. Maar heb er al een paar gevonden die wel aardig waren. Maar goed, ook in het weekend moest ik werken, dus uitgebreid gamen doe ik de komende dagen pas in m'n vrije dagen. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128721150
Hey bedankt, ik had nog nooit gehoord van extra douane kosten. Wel jammer dat ze dat niet duidelijk aangeven, ik had er niet echt op gerekend. Maar ik heb wel zin als ik hem heb!
  maandag 8 juli 2013 @ 14:49:51 #110
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_128721446
Hadden ze trouwens wel als 'Gift - 51USD' gemarkeerd. :P
Niet dat dat hielp als ik ze een bestelbevestiging en afschrijving moet overleggen. ;(
pi_128721618
Browser zit onder het Develop stukje op de Ouya. Voor multimedia heb ik hier ergens een linkje naar XBMC met libstagefright neergegooid. Zit zelf mobiel dus kan het niet zo snel vinden.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 8 juli 2013 @ 14:56:55 #112
12888 Skull-splitter
pi_128721626
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:39 schreef Avast het volgende:
Hey bedankt, ik had nog nooit gehoord van extra douane kosten. Wel jammer dat ze dat niet duidelijk aangeven, ik had er niet echt op gerekend. Maar ik heb wel zin als ik hem heb!
Dat hoeft de verkopende partij ook niet te doen, al is het altijd kut om bij ontvangst ineens BTW en invoer te moeten dokken als je er niet op rekent...
  maandag 8 juli 2013 @ 15:02:10 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128721784
Hebben ze aangegeven hoor :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 8 juli 2013 @ 15:03:00 #114
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_128721810
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:56 schreef Tain het volgende:
Browser zit onder het Develop stukje op de Ouya. Voor multimedia heb ik hier ergens een linkje naar XBMC met libstagefright neergegooid. Zit zelf mobiel dus kan het niet zo snel vinden.
Ja, dat weet ik ook wel. :P Doelde meer op het homescreen.
quote:
Maar het homescreen is eigenlijk alleen puur gaming.
Verwachte meer zoiets als een Playstation of smartTV als homescreen.
De browser had ik inderdaad al ontdekt en XBMC zal spoedig ook wel op m'n OUYA zitten. ;)
pi_128739721
Een twee drie vier, komt er nog wat van?
Vijf zes zeven, we wachten al zo lang...
pi_128805912
quote:
9s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Iemand91 het volgende:
Een twee drie vier, komt er nog wat van?
Vijf zes zeven, we wachten al zo lang...
En binnen.

Eerst gepiel dat het niet werkt (andere HDMI-kabel, andere HDMI-ingang) maar nu werkt het eindelijk. Wist niet dat pre-orders ook de namen kregen op de console.
Eens kijken hoe dat ding werkt.

En kijken hoe ik stroom ga regelen; niet genoeg stopcontacten bij tv, Pi wordt namelijk door TV gevoed en met de 12V Ouya kan dat niet.

EDIT: credit card shit |:( . Kijken hoe ik dat ga oplossen.
EDIT #2: hehe, we zijn er.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 10-07-2013 19:16:19 ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:00:25 #117
12888 Skull-splitter
pi_128806567
Gelukkig heb je geen tijd gehad je voor te bereiden / in te lezen tussen maart en nu.
pi_128806750
Hier alles opgezet werkt als een zonnetje _O_
pi_128809285
Als ik mijn thumbstick rond draai hoor ik een hoog onprettig piepend geluid. Hebben jullie dat ook of is er iets mis met mijn controller?

[ Bericht 12% gewijzigd door Avast op 10-07-2013 20:36:15 ]
pi_128810051
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Gelukkig heb je geen tijd gehad je voor te bereiden / in te lezen tussen maart en nu.
2e kerstdag 2012 en nu. :')

Anywho; XBMC staat erop en nu eens kijken wat ik er verder mee kan. Heb wel oppervlakkig die nieuwsberichten gelezen maar nu eens kijken of er nog wat leuks mee kan.

Kijken of ik GTA VC erop kan krijgen.

EDIT: XBMC werkt eigenlijk voor geen meter. Controller werkt daar gewoon niet mee. Zodra ik iets moet invoeren binnen XBMC (cijfers, letters) werkt dat gewoon niet.

GTA VC werkt, maar bijzonder onprettig. Nog geen idee hoe ik de controlls kan wijzigen. Bovendien voelen de sticks heel erg of of aan; het is aan of uit en niets tussenin.

Nog een nadeel is dat je wel die lijst met games kunt bekijken maar nergens kunt zien wat de beperkingen zijn (in hoevere een game gratis is).

Ik moet me écht even gaan inlezen in het hoe en wat. Tot nu toe valt het toch wel wat tegen ;( .

[ Bericht 15% gewijzigd door Iemand91 op 10-07-2013 23:38:56 ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:24:51 #121
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_128815731
Ben trouwens wel benieuwd naar welke games mensen zoals geïnstalleerd hebben...

Ikzelf: Flip Riders, Pinball Arcade, ShadowGun, SS Euro 2012, WhiteWater 3D, Critical Missions: SWAT Free, Canabalt HD, Get To Tha Choppa!!1, Ice Rage, OneTapHero, Polarity, Flashout 3D, DubWars, Around The Rock Disc Golf, Highway Rally, Space Sokoban, Vector, Bombball, Retro Racing, Amazing Frog, Puddle, FPse, EMUya, SuperGNES, Quizania!, TuneIn Radio, Word Shaker & MiniSquadron!.

Nog niet alles gespeeld uiteraard, maar dit was zo'n beetje de selectie van spellen uit de 225 geloof ik die er zijn, die me wel wat leken. Voor de rest zit er aardig veel I-beg-your-pardon troep tussen. :@
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:44:40 #122
12888 Skull-splitter
pi_128816924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:34 schreef Iemand91 het volgende:

Ik moet me écht even gaan inlezen in het hoe en wat. Tot nu toe gemixte gevoelens.
Das met XBMC en nieuwe hardware sowieso aan te raden. Ik vond het destijds prima werken met een xbox, zou er zo mijn LG-mediaspeler mee vervangen maar vind het geld dan niet meteen waard, laat staan dat het ding enkel HDMI-geluid uitspuugt terwijl ik nog een oude receiver heb.
pi_128817970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Das met XBMC en nieuwe hardware sowieso aan te raden. Ik vond het destijds prima werken met een xbox, zou er zo mijn LG-mediaspeler mee vervangen maar vind het geld dan niet meteen waard, laat staan dat het ding enkel HDMI-geluid uitspuugt terwijl ik nog een oude receiver heb.
Het touchpad van de controller werkt niet fijn met de invoer van de tekens. Zodra je dat gewoon met de sticks of de 4punt druktoetsen kan doen dan is het al veel fijner.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:26:51 #124
12888 Skull-splitter
pi_128821749
Ik navigeerde gewoon met triggers, A en B, af en toe een pookje.
pi_128824638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik navigeerde gewoon met triggers, A en B, af en toe een pookje.
Dat stuk werkt prima, maar zodra je het onscreen toetsenbord moet gebruiken dan moet je het touchpad gebruiken. Een wachtwoord van 8 tekens is een hel om in te voeren.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')