Not sure if trolling...quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef draadstalig het volgende:
Ouya hier inmiddels binnen.. anderhalve week geleden besteld en gister ontvangen.
Zelda-kloon? Ziet er wel aardig uit. Binnenkort ga ik me er helemaal in verdiepen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda-kloon? Ziet er wel aardig uit. Binnenkort ga ik me er helemaal in verdiepen.
SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lullig is alleen wel dat ik nu belasting heb betaald over een bestelling van de OUYA met 2 controllers en alleen de basic set met een enkele controller heb. Zoals ik had begrepen volgen extra controllers later eens. Wel kudt als ik daar straks ook een brief over krijg en dan dubbel belasting afdragen moet over die controller.
Maar goed, ik heb 'em dus ook binnen.Hij is zeker nice. Kun je ook makkelijk op reis meenemen ofzo, zie ik je met een PS of Xbox niet doen. In een hotelletje aan de TV pluggen ofzo.
Best kek.
Wat nadelen... Wordt wel vrij warm als je wat gamet. De R2 knop van de controller blijft af en toe hangen. En ik had verwacht dat het wat meer als een PlayStation of een smartTV zou zijn, dat het ook wat multimedia gericht was, qua video entertainment enzo en misschien apps, of alleen al een browser. Maar het homescreen is eigenlijk alleen puur gaming. Grootdeel van de games vind ik ook niet echt wat. Maar heb er al een paar gevonden die wel aardig waren. Maar goed, ook in het weekend moest ik werken, dus uitgebreid gamen doe ik de komende dagen pas in m'n vrije dagen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Dat hoeft de verkopende partij ook niet te doen, al is het altijd kut om bij ontvangst ineens BTW en invoer te moeten dokken als je er niet op rekent...quote:Op maandag 8 juli 2013 14:39 schreef Avast het volgende:
Hey bedankt, ik had nog nooit gehoord van extra douane kosten. Wel jammer dat ze dat niet duidelijk aangeven, ik had er niet echt op gerekend. Maar ik heb wel zin als ik hem heb!
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:56 schreef Tain het volgende:
Browser zit onder het Develop stukje op de Ouya. Voor multimedia heb ik hier ergens een linkje naar XBMC met libstagefright neergegooid. Zit zelf mobiel dus kan het niet zo snel vinden.
Verwachte meer zoiets als een Playstation of smartTV als homescreen.quote:Maar het homescreen is eigenlijk alleen puur gaming.
En binnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Iemand91 het volgende:
Een twee drie vier, komt er nog wat van?
Vijf zes zeven, we wachten al zo lang...
2e kerstdag 2012 en nu.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Gelukkig heb je geen tijd gehad je voor te bereiden / in te lezen tussen maart en nu.
Das met XBMC en nieuwe hardware sowieso aan te raden. Ik vond het destijds prima werken met een xbox, zou er zo mijn LG-mediaspeler mee vervangen maar vind het geld dan niet meteen waard, laat staan dat het ding enkel HDMI-geluid uitspuugt terwijl ik nog een oude receiver heb.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:34 schreef Iemand91 het volgende:
Ik moet me écht even gaan inlezen in het hoe en wat. Tot nu toe gemixte gevoelens.
Het touchpad van de controller werkt niet fijn met de invoer van de tekens. Zodra je dat gewoon met de sticks of de 4punt druktoetsen kan doen dan is het al veel fijner.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das met XBMC en nieuwe hardware sowieso aan te raden. Ik vond het destijds prima werken met een xbox, zou er zo mijn LG-mediaspeler mee vervangen maar vind het geld dan niet meteen waard, laat staan dat het ding enkel HDMI-geluid uitspuugt terwijl ik nog een oude receiver heb.
Dat stuk werkt prima, maar zodra je het onscreen toetsenbord moet gebruiken dan moet je het touchpad gebruiken. Een wachtwoord van 8 tekens is een hel om in te voeren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik navigeerde gewoon met triggers, A en B, af en toe een pookje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |