Wie?quote:
Wat vind jij lekker op je tosti?quote:
Gewoon, ham en kaas toch?quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef Toto69 het volgende:
Er was eens een tosti.
Die heette hamkaas.
Toen werd de tosti opgegeten door een uitgehongerde ezell.
einde.
quote:
het enige wat Jordy geeft is hoofd aan Rezquote:
huh wat?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het enige wat Jordy geeft is hoofd aan Rez
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gaf je moeder gister watquote:Op maandag 3 juni 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell die weer eens een opmerking niet snaptquote:
laat mequote:Op maandag 3 juni 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell die weer eens een opmerking niet snapt
Geeft hoofd=Giving Head.quote:
neequote:Op maandag 3 juni 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft hoofd=Giving Head.
Snap je hem nu? gr gr
quote:
verwijderquote:
Google zoeken naar boer henkquote:Op maandag 3 juni 2013 01:32 schreef Rezania het volgende:
Meer pics van TS graag, anders kan ik niet goed fappen.
fapfapsop? Ben je hermafrodiet ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geil, bedankt. * Rezania doet fapfapsop.
Ik wilde er op ingaan, maar ik doe het gewoon een keer nietquote:
Wat snap jij niet aan kaar?quote:
We hebben het hier wel over jou hè.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan kaar?Boer Henk deed het hem.
Noh.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:37 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)men_om_in_storm.html
Huh, doopnaam? :quote:
Jordy en ik kwamen er vannacht achter dat er sommige vrouwen Klaas en Henk worden genoemd als tweede naamquote:
Jup, in 1930quote:
Is dat serieus je naam?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bor, naar 1 van mijn opa's. Betekent beerJohannes-Jan naar opa aan mijn vaders kant. En de heilige sint Antonius, vader is katholiek opgevoed, alle familie aan die kant heeft het
Mijn doopnaam. Mijn roepnaam ken je toch?quote:
en Pikquote:Op maandag 3 juni 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy en ik kwamen er vannacht achter dat er sommige vrouwen Klaas en Henk worden genoemd als tweede naam
quote:
Ja, maar door die smileys dacht ik dat je een grapje maakte.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn doopnaam. Mijn roepnaam ken je toch?
Nee is echt mijn doopnaam, laat je vrijdag mijn ID wel zienquote:Op maandag 3 juni 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar door die smileys dacht ik dat je een grapje maakte.
Nope, allesbehalve. En mijn ma kan dat niet altijd hebbenquote:
O oké.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee is echt mijn doopnaam, laat je vrijdag mijn ID wel zien
Ah dat is altijd pijnlijk als je familie dat wel is jaquote:Op maandag 3 juni 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, allesbehalve. En mijn ma kan dat niet altijd hebben
Nog wat uitgevoerd vandaag?quote:
Buiten mijn ouders denkt iedereen dat ik gelovig benquote:Op maandag 3 juni 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is altijd pijnlijk als je familie dat wel is ja
Nee, ijsjes eten in de zon haha. En gewerkt voor een paar uur maar doe op m'n werk vrij weinigquote:Op maandag 3 juni 2013 01:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog wat uitgevoerd vandaag?
Helemaal geen reetquote:Op maandag 3 juni 2013 01:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ijsjes eten in de zon haha. En gewerkt voor een paar uur maar doe op m'n werk vrij weinig. En jij?
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
zoals wij ook andere hun sguld vergeve
en geef me geld
ok
gr
amen
geef me dagelijks spijzen op brood? zoiets was het toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
zoals wij ook andere hun sguld vergeve
en geef me geld
ok
gr
amen
Dat is een perfecte zondagquote:Op maandag 3 juni 2013 01:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helemaal geen reetMijn kamer een beetje aan kant gemaakt, wat muziek gesorteerd (
) en FOK!ken
Op de hooikoorts en het geruzie tussen mijn broertje en mijn ouders naquote:
Zo kut is dat hé, lachen op momenten waarop dat niet hoort.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Begrafenis van mijn stief-opa. Kerkdienst. Gast stond daar te prediken en ik moest mijn lach inhouden, die gast kon zo in south park
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Begrafenis van mijn stief-opa. Kerkdienst. Gast stond daar te prediken en ik moest mijn lach inhouden, die gast kon zo in south park
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geef me dagelijks spijzen op brood? zoiets was het toch?__
Ik ken dat hele aidsgebed niet
2 uur lang aanhoren hoe de mens zondig is en de here jezus gristus de verlossing biedt. En zijdelings werd er nog genoemd dat er iemand dood is. En achteraf nog condoleances met honderden mensen (hij was actief met veel kerkshit) waaronder een minister en de rest kende ik nietquote:Op maandag 3 juni 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo kut is dat hé, lachen op momenten waarop dat niet hoort.
Je weet niet hoe hard dit bij mij ingeprent wasquote:Op maandag 3 juni 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Onze Vader Die in de Hemelen zijt,
Uw Naam worde geheiligd;
Uw Koninkrijk kome;
Uw wil geschiede,
gelijk in de Hemel als op de aarde.
Geef ons heden ons dagelijks brood;
en vergeef ons onze schulden,
gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren;
en leid ons niet in verzoeking,
maar verlos ons van de Boze.
Want van U is het Koninkrijk
en de kracht en de heerlijkheid
tot in eeuwigheid.
Amen.
Gewoon dit in de OP voor altijd
Jij hebt geen god.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hou je bek en emogif mijn gebeden niet. beetje respect voor god ja godverdomme!
Twee uur?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 uur lang aanhoren hoe de mens zondig is en de here jezus gristus de verlossing biedt. En zijdelings werd er nog genoemd dat er iemand dood is. En achteraf nog condoleances met honderden mensen (hij was actief met veel kerkshit) waaronder een minister en de rest kende ik niet
Allemaal slappe handjes
Ja erg is dat.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet niet hoe hard dit bij mij ingeprent was
Religious nut-jobs. Niet-praktiserende Wesboro Baptist Church enzoquote:
Zijn mijn ouder in principe ook, maar mijn ma vindt het toch pittig jammerquote:Op maandag 3 juni 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja erg is dat.![]()
Laat je kinderen gewoon open in wat ze willen geloven
Bidden ze wel voor het eten enzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn mijn ouder in principe ook, maar mijn ma vindt het toch pittig jammer
Hmm, klinkt gezellig.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Religious nut-jobs. Niet-praktiserende Wesboro Baptist Church enzo
Dat heb ik ook weleens jaquote:Op maandag 3 juni 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
Ik heb ineens intens veel zin om van die oude Disneyfilms te kijken.
quote:
quote:
Ik wil heel graag een keer Bambi zien, want iedereen verklaart mij voor gek dat ik die nog niet heb gezien.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens ja![]()
Sommige zijn ook wel leuk
Naja, dat kan ik wel waarderen dan. Van die figuren die andere mensen ongelovig noemen omdat ze niet naar de kerk gaan mogen helemaal afgeschoten wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 02:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]ook geen kerk enzo. Zoals mijn oma ooit zei: geloof zit in je hart, niet in een kerk
[..]
Frank & Freyquote:Op maandag 3 juni 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een keer Bambi zien, want iedereen verklaart mij voor gek dat ik die nog niet heb gezien.
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een keer Bambi zien, want iedereen verklaart mij voor gek dat ik die nog niet heb gezien.
Die was zoo leukquote:Op maandag 3 juni 2013 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die herinner ik mij niet eens meer.
[..]
Boks.
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij hadden vooral van die Disneyprinsessenfilms thuis.
samen kijkenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die herinner ik mij niet eens meer.
[..]
Boks.
Waarom ben je weg bij de AH?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:07 schreef xcachet het volgende:
Random ex collega van de ah vraagt of ik bij hem kom liggen via whatsapp. Ik stuurde;
Sukkel zegt; is dat een ja?
...
Omdat ik nog maar 2 dagen per week van 4 tot 6 daar werkte en ik geen flikker meer verdiende daar.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom ben je weg bij de AH?
nee dan snap ik hetquote:Op maandag 3 juni 2013 02:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar 2 dagen per week van 4 tot 6 daar werkte en ik geen flikker meer verdiende daar.
Mensen buiten FOK! snappen :') nietquote:Op maandag 3 juni 2013 02:07 schreef xcachet het volgende:
Random ex collega van de ah vraagt of ik bij hem kom liggen via whatsapp. Ik stuurde;
Sukkel zegt; is dat een ja?
...
Lijkt me wel duidelijk jaquote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen buiten FOK! snappen :') niet
Ik maak het hem wel even duidelijkquote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen buiten FOK! snappen :') niet
reanimeren is kinderspel met je telefoon nu he ;Dquote:
Tattoo's tellen niet mee als je ze gratis bij de Chocomel krijgt.quote:
watquote:Op maandag 3 juni 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
reanimeren is kinderspel met je telefoon nu he ;D
Dat filmpje netquote:Op maandag 3 juni 2013 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tattoo's tellen niet mee als je ze gratis bij de Chocomel krijgt.
[..]
wat
Als dit serieus is hè.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
welke zal ik nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trustenquote:
Die bovenste is niet mooi. Maar dat kan ook mijn smaak zijn haha. Die onderste wel, maar is dat dan je eerste tatoeage?quote:
jaquote:Op maandag 3 juni 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die bovenste is niet mooi. Maar dat kan ook mijn smaak zijn haha. Die onderste wel, maar is dat dan je eerste tatoeage?
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik weet niet, de draak heeft wel wat, maar als ik jou was zou ik toch maar een tattoo nemen van patrick ster onder je voet.
Die onderste vind jij echt mooi?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die bovenste is niet mooi. Maar dat kan ook mijn smaak zijn haha. Die onderste wel, maar is dat dan je eerste tatoeage?
Kwam er wel kut uitquote:Op maandag 3 juni 2013 02:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat heb ik afgekraakt dan. Ik zei dat de draak wel wat had.
Vind jij dat niet dan? Je kan toch ook gewoon subtiel zeggen dat je het niet mooi vindt?quote:
Die mensenquote:
Zit je nou te trollen? Waar zei ik wat negatiefs danquote:Op maandag 3 juni 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind jij dat niet dan? Je kan toch ook gewoon subtiel zeggen dat je het niet mooi vindt?
Nou vond dat wel meevallen, maargoed, zeg wel niks meerquote:Op maandag 3 juni 2013 02:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen? Waar zei ik wat negatiefs dan? Mijn reactie was serieus.
Ik dacht dat jij zo'n tattoo met een tekst wilde. Herinner mij vaag eentje met het woord wealth erin.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ja haha alsof ik nooit serieus ben ofzo
Ja.. Wattan?quote:
Wie vraagt kan verwachten.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
ik vraag jullie gewoon om jullie mening? ga dan niet meteen afkraken ofzo?
Nee bedoelde juist dat ik me dat afvroeg omdat je een meisje bent. Die vinden dat nooit zo mooiquote:Op maandag 3 juni 2013 02:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.. Wattan?
Tuurlijk, ik ken veel mooiere haha. Maar lelijk vind ik m niet. Al zou ik het wel een afknapper vinden als een man zo'n tatoeage over zijn hele rug heeft.
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme zeg je meent toch niet dat ik zoiets op m'n rug laat plempen
Dus no worries, je reactie was gewoon normaal hoorquote:
Discriminatie! Haha. Grapje.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee bedoelde juist dat ik me dat afvroeg omdat je een meisje bent. Die vinden dat nooit zo mooi
Ik vind hem ook prachtig. Denk dat ik ook zoiets laat doen zoals Jordy. Alleen dan over mijn been.
Ik was al bang dat de gelievde Fok-it nooit meer van me zou houden.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus no worries, je reactie was gewoon normaal hoor
Vind ik ook niks. Ik heb de meeste cliche-tattoo die je kan hebben, volgens velen. Maar voor mij is/was het betekenisvol dusjaquote:Op maandag 3 juni 2013 02:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Discriminatie! Haha. Grapje.
Ik vind tatoeages zeker wat hebben en met een betekenis er achter al helemaal. Maar het moet niet té worden, zoals allebei je armen helemaal onder, of dus je hele rug. Dat vind ik dan weer niks
Wat dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook niks. Ik heb de meeste cliche-tattoo die je kan hebben, volgens velen. Maar voor mij is/was het betekenisvol dusja
De naam van je (inmiddels ex) vriendin?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook niks. Ik heb de meeste cliche-tattoo die je kan hebben, volgens velen. Maar voor mij is/was het betekenisvol dusja
Neequote:Op maandag 3 juni 2013 02:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
De naam van je (inmiddels ex) vriendin?
Hoopquote:
Omdat ik dat niet mooi vindt. Dan staat er gewoon `Hoop'' op je schouder, naja, dat vind ik lelijk. Dat wilde ik in een symbool verwerkt hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar waarom dan die chineze teken dan, waarom niet de nederlandse letters.
Dat kan welquote:
Ja hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 02:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kan wel
Ik moet ineens heel erg denken aan die bier reclame. Dat zo'n gast een Chinese zin op zijn arm had. En in een Chinees restaurant zijn arm omhoog hield en toen de bediening met bier aan kwam zetten
''Tosti Hawaii''quote:Op maandag 3 juni 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mooi vindt. Dan staat er gewoon `Hoop'' op je schouder, naja, dat vind ik lelijk. Dat wilde ik in een symbool verwerkt hebben.
Ik zou als ik iets van tekst als tattoo wil sowieso nooit voor Nederlands kiezen.
Aangezien niemand weet wat het betekentquote:Op maandag 3 juni 2013 02:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel dat het bij zo'n Chinees teken, dat het vooral een tattoo is zodat je een tattoo hebt. Doe mij dan maar een wreed getekende draak.
Tsja, voor mij was er gewoon geen andere tattoo die ik passend vond bij de reden waarom ik hem wilde. Dusja.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel dat het bij zo'n Chinees teken, dat het vooral een tattoo is zodat je een tattoo hebt. Doe mij dan maar een wreed getekende draak.
Doet dat eigenlijk veel pijn?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, voor mij was er gewoon geen andere tattoo die ik passend vond bij de reden waarom ik hem wilde. Dusja.
Naja, eerste keer dat die naald in je vel komt en hij begint te `tekenen'' Ja, dan moet je wel even op je tandjes bijten jaquote:
Hahaha, ik durf dat nooit. Ik was al bang bij de gaatjes van mijn oorbellen 2 maanden terugquote:Op maandag 3 juni 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, eerste keer dat die naald in je vel komt en hij begint te `tekenen'' Ja, dan moet je wel even op je tandjes bijten ja
Haha, en dat is op een normale manier tattoeren. Je hebt ook nog scarificationquote:Op maandag 3 juni 2013 02:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, ik durf dat nooit. Ik was al bang bij de gaatjes van mijn oorbellen 2 maanden terug
Was dat?quote:Op maandag 3 juni 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, en dat is op een normale manier tattoeren. Je hebt ook nog scarification
Zoals de naam het zegtquote:
Ik vind het ook wel cru hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 03:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klinkt scary
Ik neem later nooit een tatoo
Oh je gaat naar Londen he? Nice. Have fun!quote:
Dat geloof ik best hoor. Maar ik ben echt een mietje met zulke dingen haha.quote:Op maandag 3 juni 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel cru hoor.Maar normale tat gaat er heel professioneel aan toe.
Haha. Bang voor bloed ook?quote:Op maandag 3 juni 2013 03:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat geloof ik best hoor. Maar ik ben echt een mietje met zulke dingen haha.
Nee ben niet bang voor bloed maar voor de pijn haha. Piercings voel je maar een paar secondequote:Op maandag 3 juni 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Bang voor bloed ook?
Ik zou dan weer een mietje zijn met piercings enzo, ulgh, mij niet gezien
Ja klopt inderdaad. Maar ze zeggen dat je bijvoorbeeld bij een tepelpiercing ofzo, gewoon echt flauw kan vallen van de pijn zo hevig is datquote:Op maandag 3 juni 2013 03:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ben niet bang voor bloed maar voor de pijn haha. Piercings voel je maar een paar seconde
Haha ja meeste piercings zijn lelijkquote:Op maandag 3 juni 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Maar ze zeggen dat je bijvoorbeeld bij een tepelpiercing ofzo, gewoon echt flauw kan vallen van de pijn zo hevig is dat![]()
Mijn ex kwam er laatst mee dat ze een tepelpiercing ging nemen, zo lelijk
Navelpiercing komt te vaak te ordinair over vind ikquote:Op maandag 3 juni 2013 03:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha ja meeste piercings zijn lelijk
Alleen een navelpiercing of oorbellen niet
Ik vind het mooi. Maar niet bij iedereenquote:Op maandag 3 juni 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Navelpiercing komt te vaak te ordinair over vind ik
Nee je moet geen vetrollen hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 03:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Maar niet bij iedereen
Ja?quote:
ok mamaquote:
Ik ben er al weer poepiequote:
shhiiiiittt die staat niet aanquote:
Ieuw!quote:Op maandag 3 juni 2013 04:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik ook de nacht doortrekken? Ben aardig bezig
Je bent niet de enigequote:Op maandag 3 juni 2013 04:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik een verkloot slaapritme heb
Jahoorquote:Op maandag 3 juni 2013 09:00 schreef hylian het volgende:
En we mogen weer![]()
Goed weekend gehad allemaal?
Prom heeft een blije PIquote:
Jupquote:Op maandag 3 juni 2013 09:00 schreef hylian het volgende:
En we mogen weer![]()
Goed weekend gehad allemaal?
Vertel, waarom ben je blij?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja ben ook blijmogge sof,hoe is het?
Zie Tax lekker vaakquote:Op maandag 3 juni 2013 09:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Vertel, waarom ben je blij?
Gaat goedZou wel willen slapen nog, maar heb wat dingen te doen
En met jou?
quote:
Heerlijk weekend, was vrijdag ook al vrijquote:Op maandag 3 juni 2013 09:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup![]()
Wel beetje kort, maar prima
En jij?
Dat snap ik niet, ik gebruikte :') al in het tijdperk van brugklas/msn, en nog steeds zie ik het overal voorbij komen, met de goede betekenis zegmaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen buiten FOK! snappen :')niet
klinkt als een topweekendquote:Op maandag 3 juni 2013 09:18 schreef hylian het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk weekend, was vrijdag ook al vrij![]()
Donderdag lekker naar de Ierse pub geweest, Zaterdag de Davinci Code gekeken.. Ondanks een tegenvallend boek was de film wel aardig. Gisteren nog naar optreden in Den Bosch geweest van de band van een vriendin
Ah ja dat is fijnquote:Op maandag 3 juni 2013 09:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zie Tax lekker vaak![]()
Ja verder prima hoorwat moet je allemaal doen?
Nicequote:Op maandag 3 juni 2013 09:18 schreef hylian het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk weekend, was vrijdag ook al vrij![]()
Donderdag lekker naar de Ierse pub geweest, Zaterdag de Davinci Code gekeken.. Ondanks een tegenvallend boek was de film wel aardig. Gisteren nog naar optreden in Den Bosch geweest van de band van een vriendin
wat ga je verkopen?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja dat is fijn
Wat dingen op de foto zetten voor marktplaats. Opruimen, dingen ordenenblabla
Studieboeken, memorecorder, laptopoes die ik te klein had besteld, tijdschrichriften (mensen kopen die echtquote:
haha nou succes met verkopenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Studieboeken, memorecorder, laptopoes die ik te klein had besteld, tijdschrichriften (mensen kopen die echt) En een hartjesspiegel
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Studieboeken, memorecorder, laptopoes die ik te klein had besteld, tijdschrichriften (mensen kopen die echt) En een hartjesspiegel
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nou succes met verkopen
Thanks haha. Hoop dat ik er vanaf komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |