quote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een paar dagen niet lopen is helemaal niet verkeerd. Een paar dagen griep is vervelender.
Maar iets anders: tijdens een training verleg je je grenzen, maar tijdens je rustdagen herstel je en word je sterker. Elke dag lopen betekent dat je je lichaam geen of nauwelijks kans geeft om te herstellen.
De kilometers heb je wel in de benen gezien de afstanden die je loopt, maar het parcours is vrij zwaar met twee stevige klimmetjes en nog wat vals plat in de laatste kilometers. Heb je heuvels getraind?
de trainingen wat ik heb gelopen zijn zeker zwaarder als MaastrichtsMooiste en heb zwaardere heuvels getraind richting België , dus daar ben ik helemaal niet bang voor .
Maar wel heel leuk dat jullie zo snel reageren .
De laatste 3 jaar loop ik toch zeker 3000 tot 3500 kilometer per jaar en heb geen wedstrijden meer gelopen en heb toch heeeeel veeel plezier erin .
Gemiddeld loop ik 11,5 KM per uur .
Maar die 7 dagen rust dat zit mij niet lekker maar ga het toch proberen .
Bedankt voor jullie reactie![]()
/edit: ik zie nu dat je elke dag in de week voorafgaand aan de wedstrijd wil trainen. Je kan beter die week rust houden en je krachten sparen. Trainingsarbeid in de week voor je wedstrijd heeft nauwelijks zin.
En dan helemaal afgebrand zijn. Hou gewoon rust.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:30 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben wel van plan om deze week langzaam op te bouwen vanaf morgen dan 8 kilometer en dan Dinsdag 10 kilometer / woensdag 12 kilometer / donderdag 15 kilometer / vrijdag 10 kilometer en zaterdag 6 kilometer .
Krijg er wel zijn in na 3 jaar geen een lopersevenement meer heb gelopen .
Het karakter om weer te beginnen heb ik zeker wel .
Mijn voorgesteld wijziging : vrijdag 6 km, zaterdag niet lopen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:30 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben wel van plan om deze week langzaam op te bouwen vanaf morgen dan 8 kilometer en dan Dinsdag 10 kilometer / woensdag 12 kilometer / donderdag 15 kilometer / vrijdag 10 kilometer en zaterdag 6 kilometer .
Krijg er wel zijn in na 3 jaar geen een lopersevenement meer heb gelopen .
Het karakter om weer te beginnen heb ik zeker wel .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |