Nu nietquote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef Renesite het volgende:
Duuuuur messenset ja!!! 300 euro
Normaal gesproken <3
Uhuhhhhhquote:
Eindelijk!quote:
Nou, dat is maar te hopenquote:
Ga ik wel van uitquote:
Hoeft niet. Hoor +quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Er dan geen tomaten mee snijden, daar worden messen bot van.
Iets met het zuur in de tomaten. Mij is altijd verteld dat met goedkope messen te doen.quote:
ook wanneer het geheel roestvrijstaal speciaal metaal is? Mag ik hopen danquote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets met het zuur in de tomaten. Mij is altijd verteld dat met goedkope messen te doen.
Geen ideequote:Op zondag 2 juni 2013 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
ook wanneer het geheel roestvrijstaal speciaal metaal is? Mag ik hopen dan!
Maar goed om te overwegen
Uiteindelijk hebben we ze niet duur gekocht hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee, maar is me ooit verteld. Heb zelf geen dure messen
Gejat?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we ze niet duur gekocht hoor
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop