Op dit tempo haalt de anime de manga makkelijk in dus ik denk dat we nog wel een lange tijd moeten wachten op een tweede seizoen..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:36 schreef smithy86 het volgende:
Yep, geweldige Anime! ben er helemaal aan verslaafd haha.
Kwaliteit van de muziek en animeren is echt goed. Ook het verhaal spreekt me aan.
Zeker een aanrader, zijn nu 13 aflevering uit en nog 12 te gaan. Weet verder niet of ze verder gaan na seizoen 1, want ik weet niet hoelang die manga al loopt sinds ik die zooi niet kan lezen.
Episode 1 is chapter 1 & 2,5 van de manga. Je ziet dus in episode 1 meer dan in de eerste uitgave van de manga maar dit verschilt per episode.quote:Op woensdag 3 juli 2013 06:59 schreef Matamalam het volgende:
Volgt de anime de manga 1 op 1 tot nu toe? Gisteren de eerste aflevering van de anime gekeken, het heeft mijn interesse gewekt, dit weekend even verder naar kijken.
Gantz de manga is ook een aanrader waarvan het laatste hoofdstuk onlangs is gepubliceerd, het einde voelde een beetje gehaast, maar doet niet af aan de kwaliteit van de manga over het geheel genomen. Berserk is ook een aanrader qua manga, maar die zit al maanden zonder een nieuw hoofdstuk.
quote:
Je trollt, maar ik ben het wel met je eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh my gawd Shingeki so edgy huehuehue. Ik was hyped voor de anime maar het valt vies tegen eerlijk gezegd. Je kan beter een goede anime gaan kijken, zoals Free!
Shingeki was zo promising, maar het is zo vreselijk slow paced momenteel. Misschien dat de 2e cour het nog enigszins goed kan maken. En ja ik trollde met Free!, maar ik was wel serieus dat je beter Full Metal Alchemist: Brotherhood kan kijken in plaats van Shingeki no Edgy.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik er gewoon een keer aan beginnen, maar ik kan het niet
[..]
Je trollt, maar ik ben het wel met je eens
quote:
Another worthless piece of shit coming out of the Kyoanus. Ik ga het wel kijken omdat ''uaaahhh hype hype hypequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht! Maus? Je meende het niet toen je Free! een goede anime noemde!?
[..]
1:00 ziet er uit als forced drama. Dat was de aantrekkingskracht van K-ON: alleen maar fun fun. Het spannendste van alles was dat Yui haar haar knipte eind seizoen 2.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht! Maus? Je meende het niet toen je Free! een goede anime noemde!?
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar de framrates! Die rotoscopische borstcrawl! Die zwemjongens!
[ afbeelding ]
*sterft gelukkig*
Ja dat was heftig zegquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1:00 ziet er uit als forced drama. Dat was de aantrekkingskracht van K-ON: alleen maar fun fun. Het spannendste van alles was dat Yui haar haar knipte eind seizoen 2.
Daar ben ik ook en beetje bang van, maar aan de andere kant zijn alle series gericht op de shoujo-doelgroep min of meer verplicht de bishounen elkaar boos aan te laten kijken --de subtekst is dan dat er seksuele spanningen zijn ofzo. Over het algemeen kan je daar wel gemakkelijk overheen kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1:00 ziet er uit als forced drama. Dat was de aantrekkingskracht van K-ON: alleen maar fun fun. Het spannendste van alles was dat Yui haar haar knipte eind seizoen 2.
Hoe verhoudt Brotherhood zich tot de eerste serie? Is Brotherhood een reboot of een vervolg?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Shingeki was zo promising, maar het is zo vreselijk slow paced momenteel. Misschien dat de 2e cour het nog enigszins goed kan maken. En ja ik trollde met Free!, maar ik was wel serieus dat je beter Full Metal Alchemist: Brotherhood kan kijken in plaats van Shingeki no Edgy.
Reboot, maar wel volgt het de volledige manga van begin tot eind. Daardoor is hij beter dan de originele anime.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe verhoudt Brotherhood zich tot de eerste serie? Is Brotherhood een reboot of een vervolg?
Een doorstart. Het begin raast door het materiaal dat al door de eerste serie geadapteerd is en is wat ongenspireerd daardoor. Maar verder is Broederschap van begin tot eind hondstrouw aan de manga.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe verhoudt Brotherhood zich tot de eerste serie? Is Brotherhood een reboot of een vervolg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |