Voor vrachtwagens heb je toch heel apart rijbewijs die je pas na paar jaar rij-ervaring mag halen?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
Mijn vader repareert vrachtwagens, auto's, busjes, etc. En soms mag ik er dan in rijden.
Ik mag dan ook alleen op het industrieterrein rijden van mijn vader.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor vrachtwagens heb je toch heel apart rijbewijs die je pas na paar jaar rij-ervaring mag halen?
Zou je dat wel willen later dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag dan ook alleen op het industrieterrein rijden van mijn vader.
Gewoon keihard gassenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag dan ook alleen op het industrieterrein rijden van mijn vader.
Rijbewijs voor een vrachtwagen halen? Nee, denk niet dat ik er wat aan heb. Maar het is wel leuk om een paar keer met een vrachtwagen te rijden.quote:
Dat gaat je vast lukken met 15 koppelingen.quote:
Uh, ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat je vast lukken met 15 koppelingen.
Nee.quote:
MAAR 15 koppelingenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat je vast lukken met 15 koppelingen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Dan trekt hij sneller op dan jij kan schakelen.
Dat zijn er nog weinig. Om zo efficiënt mogelijk te rijden heb je er rond de 23 nodig, alleen dan wordt het schakelen erg lastig en moet je wel een automaat nemen.quote:
Ja, behoorlijk. Heel veel massa, heel veel koppelingen, lange reageertijd.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Geen idee, veel anders dan een auto?
Mietjequote:Op zondag 2 juni 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn er nog weinig. Om zo efficiënt mogelijk te rijden heb je er rond de 23 nodig, alleen dan wordt het schakelen erg lastig en moet je wel een automaat nemen.
[..]
Ja, behoorlijk. Heel veel massa, heel veel koppelingen, lange reageertijd.
Black n yellow black n yellowquote:Op zondag 2 juni 2013 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij is helemaal goud, breng die nigge naar de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |