quote:Mensen vinden het niet fijn als we over
de Heer beginnen.
We gaan het anders aanpakken.
We werken nu ook op een manier die de mensen van tegenwoordig
zeker zal gaan aanspreken.
Er zijn gewoon ook voldoende boeken die niet kloppen!
We vinden het heus niet erg om ook met spektakel
een boodschap over te brengen.
Meedoen kan zeker.
Het is ons signaal. Een statement naar hoe het zou kunnen
Gerda Tolsteyn
Zeg sheep shagger (gezien je Y Ddraig Goch) ik wou in dat vorige topic reageren, maar er was een ander knoppie, dus daar drukte ik dan opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:58 schreef TwentyFourr het volgende:
Ben jij
Gerda?
Volgens mij ben jij
Gerda niet.
Dus rot maar op met
je kuttopic.
er is al een vervolgquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:06 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Zeg sheep shagger (gezien je Y Ddraig Goch) ik wou in dat vorige topic reageren, maar er was een ander knoppie, dus daar drukte ik dan op
je hebt je in 2000 geregistreerd maar weet nog steeds niet hoe je moet posten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:06 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Zeg sheep shagger (gezien je Y Ddraig Goch) ik wou in dat vorige topic reageren, maar er was een ander knoppie, dus daar drukte ik dan op
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef zuigmarmot het volgende:
Dit is het enige, ware vervolg. het is mij in een lichtend visioen tot my gekomen
Nope, eerder maar er was een database crash.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt je in 2000 geregistreerd maar weet nog steeds niet hoe je moet posten?
dat maakt het er niet beter op mangquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Nope, eerder maar er was een database crash.
Ik heb Danny's luiers nog verschoondquote:
geilquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:13 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Ik heb Danny's luiers nog verschoond
Tuurlijk, ik ben Baldr zelvequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Ik dacht dat het geloof in de noorse goden was uitgestorven, zijn er dan ook nog mensen die in Zeus en de griekse goden geloven?
Ik zou bijna beweren dat ze "de weg kwijt is"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |