Nee, maar het lijkt me leuker om eens een keer naar een andere stad te gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, nu heb je vast alles gezien wat de stad heeft te bieden.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan ze toch ergens onder dragen? Niemand die het ziet...
Tijd voor anders dit jaar danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Met school geweest, met vrienden, met ouders, en jaren op rij met familie
Voor mannen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is corrigerend ondergoed volgens mij.
Ja snap ik, maar ik bedoel dat soort mouwloze hemdjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga naar Berlijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me leuker om eens een keer naar een andere stad te gaan.
Volgens Google Afbeeldingen heb jij gelijk, maar wat dan een coltrui in het Engels is?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Ja zo... nou, dat kun je best dragen hoor. Ook zonder iets er overheen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik bedoel dat soort mouwloze hemdjes
Oh ik dacht dat het een bezopen Rus in een rolstoel was met een tros bananen in zijn had, thanks voor de tipquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nog niet aangepast. Had ik geen zin inquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een bezopen Rus in een rolstoel was met een tros bananen in zijn had, thanks voor de tip
Ik zou nooit naar Duitsland gaan, dat land trekt me echt totaal nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga naar Berlijn.
[..]
Volgens Google Afbeeldingen heb jij gelijk, maar wat dan een coltrui in het Engels is?Geen idee meer.
Berlijn is niet overratedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
Berlijn![]()
Ineens vet populair. Vast overrated.
Turtleneck? Dat is wat Google zegt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens Google Afbeeldingen heb jij gelijk, maar wat dan een coltrui in het Engels is?Geen idee meer.
Geen idee, ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
Berlijn![]()
Ineens vet populair. Vast overrated.
Dude, je woont in Limburg, ieder land zou jou moeten trekken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou nooit naar Duitsland gaan, dat land trekt me echt totaal niet
Oh ja, dat was hem.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Turtleneck? Dat is wat Google zegt.
Kan best. Nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berlijn is niet overratedSuper leuke stad
Wat heb jij gedronken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een bezopen Rus in een rolstoel was met een tros bananen in zijn had, thanks voor de tip
Peruquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ben er nog nooit geweest.
[..]
Dude, je woont in Limburg, ieder land zou jou moeten trekken.
[..]
Oh ja, dat was hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |