Daar vroeg ook nog iemand naar... En we hebben het nog uitgelegd ook.. En toen heb ik ook uitgelegd dat ik een tutorial op mijn blog had geschreven, daar ben ik hem kwijtgeraakt geloof ikquote:
Ja dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
SORRY MEVROUW
En wij zo "HOE HOE HOE HAHAHAAHA WIJ ZIJN GARPIG" en de hele zaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en geluiden van krekels op de achtergrond
Skjoe is getrouwd, die gaat niet meer stappenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef Debsterr het volgende:
Naar de kroeg! Zie ik je zo Skjoe? We gaan naar de oude Joris
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar vroeg ook nog iemand naar... En we hebben het nog uitgelegd ook.. En toen heb ik ook uitgelegd dat ik een tutorial op mijn blog had geschreven, daar ben ik hem kwijtgeraakt geloof ik
kutcaravan boeken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al de halve dag op vakantieveilingen. Die kut mensen beginnen steeds te snel en bieden te snel op
Ja, daar haakte 'ie afquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar vroeg ook nog iemand naar... En we hebben het nog uitgelegd ook.. En toen heb ik ook uitgelegd dat ik een tutorial op mijn blog had geschreven, daar ben ik hem kwijtgeraakt geloof ik
Ik ook. Als ie eerst dwars zit en als ie er dan zo uit floept. Dan is poep heerlijk.quote:
Uhm... nope! Geloof t niet nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy had jij cognitive modelling of nieee?
Jouw buren, echtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
Ah fijn, de buurvrouw die vorige week door de politie werd gezocht kwam net thuis (levend).
Belde ze aan om de vragen waarom er een nieuwe deur in haar huis zat en er een brief van de politie op de stoep lag
Zij helemaal in paniek.
Politie is net langs geweest met haar nieuwe set sleutels... echt, weer op het moment dat ik lag te slapen he, net als vorige week
Gelukkig was de politie er snel. Raar gedoe allemaal, kutbejaarden
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
Ah fijn, de buurvrouw die vorige week door de politie werd gezocht kwam net thuis (levend).
Belde ze aan om de vragen waarom er een nieuwe deur in haar huis zat en er een brief van de politie op de stoep lag
Zij helemaal in paniek.
Politie is net langs geweest met haar nieuwe set sleutels... echt, weer op het moment dat ik lag te slapen he, net als vorige week
Gelukkig was de politie er snel. Raar gedoe allemaal, kutbejaarden
En dit was nog de normaalste van de twee kantenquote:
heul niet, wij lollerdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
SORRY MEVROUW
En wij zo "HOE HOE HOE HAHAHAAHA WIJ ZIJN GARPIG" en de hele zaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en geluiden van krekels op de achtergrond
nog erger, ik zit bij mijn schoonoudersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe is getrouwd, die gaat niet meer stappen![]()
Die zit nu rustig op de bank een trui voor BB te breien
Keurigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nog erger, ik zit bij mijn schoonouders
Wanneer gaan jullie trouwen, dan kunnen we dan ook een matig ABC makenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan zulke mooie plaatjes schetsen![]()
quote:
quote:
Zo dronken was je niet, dit is volledig leesbaarquote:Op zondag 2 juni 2013 04:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Woeiiii, wijn.![]()
Ik denk dat ik meer dronken ben dan gister...
En ik ging iets zeggen, maar wat... oh ja. Morgen kan ik niet een gigantische kater hebben, want ik schijn naar een date oid te moeten, heh.
Dus voor nu, slaap lekker!
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:02 schreef Maisnon het volgende:
Om een of andere reden kwam Dico vannacht een gastoptreden doen in m'n droomen dat terwijl ik alleen haar fotoboek heb gezien
Ze had wel een gave outfit aan en aangezien het toch droomdico is ga ik die kopieren. Het was een zwart wit gestreepte broek, een soort rood magenta topje en gouden sieraden, goeie combi vond ik het dico.
Mhehehe, dat is een beetje gekquote:Op zondag 2 juni 2013 12:02 schreef Maisnon het volgende:
Om een of andere reden kwam Dico vannacht een gastoptreden doen in m'n droomen dat terwijl ik alleen haar fotoboek heb gezien
Ze had wel een gave outfit aan en aangezien het toch droomdico is ga ik die kopieren. Het was een zwart wit gestreepte broek, een soort rood magenta topje en gouden sieraden, goeie combi vond ik het dico.
Ik was er wel heeeel trots op dat er geen fouten in zaten. Moest best wat corrigeren namelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo dronken was je niet, dit is volledig leesbaar.
Beetje welquote:
Rook jij?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb me ook weer als een malloot gedragen. Stond ik buiten te roepen dat ik een sigaret wilde. Uiteindelijk aan een jongen daar gevraagd, even mee gekletst en toen doorgelopen. Was de sigaret bijna op, laat ik hem opeens vallen. Krijg ik zomaar de net aangestoken sigaret van een voorbij lopende neger.![]()
En mijn vriendin was nog verder heen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:02 schreef Maisnon het volgende:
Soms. Alleen als ik er zin in heb, wat vaak is wanneer ik gedronken heb. Maar ook zonder alcohol rook ik wel eens.quote:
My god why?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Soms. Alleen als ik er zin in heb, wat vaak is wanneer ik gedronken heb. Maar ook zonder alcohol rook ik wel eens.
quote:
quote:You don't have permission to access /images/gifdump/234/26.gif on this server.
Beschrijf hem!quote:
Het is een kat, die zit ergens op, en ze leggen elke keer iets voor 'm neer en dat maait 'ie eraf en dan staat er "fuck this" "fuck that" "fuck this thing too"quote:
Die ken ikquote:Op zondag 2 juni 2013 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is een kat, die zit ergens op, en ze leggen elke keer iets voor 'm neer en dat maait 'ie eraf en dan staat er "fuck this" "fuck that" "fuck this thing too".
Ik begrijp niet waarom je in deze tijd nog zou beginnen met roken en al helemaal niet waarom je af en toe zou roken. Oprecht niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga die discussie over roken echt niet aan, totaal geen zin in.
Normaal vraag ik niet aan anderen om hun sigaretten maar deze keer, met alcohol op, wel. Ook dat ga ik verder niet lopen verdedigen.
Tijdens het uitgaan gister hing mijn haar ook nog in een kaars. Top avond weer.
Daarom.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je in deze tijd nog zou beginnen met roken en al helemaal niet waarom je af en toe zou roken. Oprecht niet.
Maar dat is omdat ik me niet in kan leven. Ik rookte af en toe toen ik 14/15 was in de kroeg en dat was puur omdat ik het stoer vond (achteraf gezien, zou ik toen nooit toegegeven hebben). Toen ik 17 was ben ik fulltime gaan roken
.
Op feestjes vind ik persoonlijk roken erg prettig (naast dat m'n lijf schreeuwt om nicotine en einz) omdat ik dan naar buiten kan en dus even weg kan van de drukte, net wat meer ruimte om me heen. Zo kan ik zo'n feestje volhouden en ervan genieten.
Ik weet het dus echt niet. En begrijp het ook echt niet. Hoewel het twijfelachtig is dat ik het wel ga begrijpen als je het uitlegt, dat geef ik toe
ermahgerd dat klinkt echt heel foutquote:Op zondag 2 juni 2013 12:02 schreef Maisnon het volgende:
Nommm! Die uit de allerhande van 100% groente?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Canneloni met spinazie en ricotta, en pestobrood. Ruaaaaaahhhh
Goeie deal sjaan! Pics?
Ik weet niet of het dezelfde is, maar ik heb deze gemaaktquote:Op zondag 2 juni 2013 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nommm! Die uit de allerhande van 100% groente?
Arme jij, zoveel moeten drinkenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ik ben ook weer thuis
En hoe hebben wij het kunnen presteren om op tijd naar huis te willen gaan vrijdag en uiteindelijk als allerlaatst te zijn
Maar wat enen bazenfeest
En dan gisteren om 11u 's ochtends gewoon weer aan het bier zittendruk weekend was druk
Ja.... Zooooooo vervelendquote:
Ik hoorde gisteravond dat jij en Baas naar Graspop gaan volgend jaarquote:Op zondag 2 juni 2013 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ik ben ook weer thuis
En hoe hebben wij het kunnen presteren om op tijd naar huis te willen gaan vrijdag en uiteindelijk als allerlaatst te zijn
Maar wat enen bazenfeest
En dan gisteren om 11u 's ochtends gewoon weer aan het bier zittendruk weekend was druk
Poetelquote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
De mongol-poedel begrijpt eindelijk het praktisch nut van een balletje![]()
Dat hij zo rondrent met zo'n WAARISSIE WAARISSIE-hoofd![]()
Haha jaaaaaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteravond dat jij en Baas naar Graspop gaan volgend jaar? Hij vond je een "schone Vlaamse"
.
Volgens mij had Baas nog wel zo iets van "dit zijn echt lijpe wijvenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha jaaaaawant hij gaat dit jaar naar Pukkelpop en toen zei ik dat ik eigenlijk nog eens naar Graspop wil maar dat ik niemand heb die mee gaat en toen zei ie dat ie dat probleem ook had, dus toen hebben we besloten dat wij maar samen moeten gaan
Baas is overigens ook echt baaswas gezellig
cif heeft het ook leuk gehad (en was toch wel blij dat ie hem had om tegen te praten
)
Ik had hem bij lin enquote:Op zondag 2 juni 2013 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij had Baas nog wel zo iets van "dit zijn echt lijpe wijven![]()
", terwijl Cif er al aan gewend is
Wij zijn pas te geloven als we gezien zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had hem bij lin engewaarschuwd en vlg mij keek baas als hoe cif bij lin keek
nu wist cif wat er zou komen namelijk
Hij gaat heul niet naar Pukkelpopquote:Op zondag 2 juni 2013 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha jaaaaawant hij gaat dit jaar naar Pukkelpop en toen zei ik dat ik eigenlijk nog eens naar Graspop wil maar dat ik niemand heb die mee gaat en toen zei ie dat ie dat probleem ook had, dus toen hebben we besloten dat wij maar samen moeten gaan
Baas is overigens ook echt baaswas gezellig
cif heeft het ook leuk gehad (en was toch wel blij dat ie hem had om tegen te praten
)
Raketkanon!quote:Op zondag 2 juni 2013 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en vraag nog even hoe die Vlaamse band heet die ik even moest youtuben
Een beetjequote:Op zondag 2 juni 2013 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij had Baas nog wel zo iets van "dit zijn echt lijpe wijven![]()
", terwijl Cif er al aan gewend is
"Hoezo denkt Priem dat jij naar Pukkelpop gaat?" "Oooh jaaa omdat ik daar misschien naar toe wilde"quote:Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ow euh... Dan euh.... Zeg ik even niks meer
Oh en cif kan wel wat hebben![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Hoezo denkt Priem dat jij naar Pukkelpop gaat?" "Oooh jaaa omdat ik daar misschien naar toe wilde"
Mannen ;').
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Hoezo denkt Priem dat jij naar Pukkelpop gaat?" "Oooh jaaa omdat ik daar misschien naar toe wilde"
Mannen ;').
Welk wat hoe wat?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:04 schreef Debsterr het volgende:
Ladies, hoe vinden jullie het eruit zien met de disclosure buttons in dezelfde zin als waarin de tekstat start op de blog?
Ja, zit een beetje te twijfelen, heel veel mensen denken dus dat we Amerikaans zijn (wellicht bedrijven dus ook). En Amerikaanse regelgeving verplicht je het bovenaan te zetten.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wait zie ze al.
Ik vind het niet slecht, naar mijn mening ligt er alleen nu zoveel nadruk op. Zou ze persoonlijk ergens onderaan je blogpost zetten...
Serieus, moet dat in Amerika?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, zit een beetje te twijfelen, heel veel mensen denken dus dat we Amerikaans zijn (wellicht bedrijven dus ook). En Amerikaanse regelgeving verplicht je het bovenaan te zetten.
Jup... je moet het zo ongeveer elke keer dat je een positief iets over een product zegt, benoemen dat het een sample is.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, moet dat in Amerika?![]()
Maar al denken mensen dat je Amerikaans bent, je bent het niet toch?.
Of zit er een voordeel aan als ze denken dat je Amerikaans bent?
Ok. Ik vind het persoonlijk niet mooi zo. Op de oude manier trok het niet zoveel aandacht.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup... je moet het zo ongeveer elke keer dat je een positief iets over een product zegt, benoemen dat het een sample is.
Nou, meer dat ik niet wil dat bedrijven denken dat we ons niet aan de regelgeving houden als we Amerikaans zouden zijn, dat ze daardoor een negatieve indruk krijgen zeg maar.
Thanksquote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het persoonlijk niet mooi zo. Op de oude manier trok het niet zoveel aandacht.
Ik vind de roze tekst in de paarse achtergrond ook niet zo geslaagd eigenlijk. Vind hem mooier als je muis eroverheen gaat. Maar dat is een kwestie van smaak.
Daar hoef je geenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het zo niks debsze staan nu voor die tekst... Vindt het een beetje 'in de weg' staan.
Afgestudeerd zelfs!quote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef Maisnon het volgende:
Heuh studeert Loqi kunstgeschiedenis? Moet ik een keertje met d'r over kletsen
Loqi is tof en heeft toffe kaddersquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef Maisnon het volgende:
Heuh studeert Loqi kunstgeschiedenis? Moet ik een keertje met d'r over kletsen
Mijn decolletage is ook helemaal warmquote:Op zondag 2 juni 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Tering hard verbranden in een uurtje zon
Gelukkig ben ik toch al getrouwd.
Zulks een goeden dagquote:Op zondag 2 juni 2013 21:20 schreef Puckzzz het volgende:
Chille dag is chill
Samen lekker uitslapen en
Dan heerlijk buiten croissants en koffie. Vervolgens ik lekker in de tuin werken en Pinda ff kijken bij de voetbal wedstrijd van zijn zoon. Toen naar de open dag van Skyline FM. Was echt heel erg leuk en we denken erover om daar vrijwilligerswerk te gaan doen bij het tv onderdeel of redactie.
Toen thuis aan de cocktails en bbq. En nu lekker bij de houtkachel fikkie stoken![]()
Ja nu wil ik dus echt ookquote:
Ik vind hem zo episch. Goeden verjaardagscadeau welquote:Op zondag 2 juni 2013 21:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja nu wil ik dus echt ook
Maar dit bouwvakkersmodel heeft me net ook een lekker bakkie geschonken
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind hem zo episch. Goeden verjaardagscadeau wel
Vandaag is hij precies over een week jarigquote:
uitbuikenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zulks een goeden dag
Wij sliepen uit, ontbeten in t hotel, pakten de koffer in, gingen naar BB en Skjoe, ploften thuis op de bank en bestelden gyros en zitten nu te vol
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De mooiste cadeaus zijn die waar je zelf ook wat aan hebt
Maar dit zijn goede aankopen. Als het goed is heb je er nog jaren plezier vanquote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vandaag is hij precies over een week jarig
Achjadit was wel meteen de mooiste en grootste en duurste
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar dit zijn goede aankopen. Als het goed is heb je er nog jaren plezier van
Wijnquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]als ie me dumpt neem ik m gewoon mee
W
Hij wilde een kleine maar die was echt klein, deze is voor een liter
Ik heb vandaag voor het eerst sushi gegeten ermahgerd.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo herkenbaar
Trek hebben in sushi en je man er dan op trakteren
Hem een hangmat cadeau doen en er zelf altijd in gaan liggen ^_^
Und? Voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst sushi gegeten ermahgerd.
Wat?!quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Maisnon het volgende:
kut facebook
Moet je betalen om een berichtje te sturen naar iemand die je niet kent. Met creditcard. Dag
Maar ik heb geen andere mogelijkheden ze te bereiken gaat over een kamer
Heb nu maar 1 van de 2 toegevoegd...
Mwah. Ik eet al geen vis dus ik had allemaal die dingen met ei en komkommer enzo, maar ik vind het niet zo. Toch een beetje een vissmaak. Sojasaus vond ik echt goor en dat zwarte spul om de rijst vond ik ook echt vies.quote:
Is een soort van spam verificatie, maar vooral cashen voor facebookje. Ik wilde het nog betalen ook met Paypal maar je moest met creditcard. Ben een beetje desperate voor die kamer.quote:
En het is koudquote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah. Ik eet al geen vis dus ik had allemaal die dingen met ei en komkommer enzo, maar ik vind het niet zo. Toch een beetje een vissmaak. Sojasaus vond ik echt goor en dat zwarte spul om de rijst vond ik ook echt vies.
Dus nee, liever niet
Ook wel meh. Tenzij ik smiddags uitgebreid heb geluncht of iets warms er nog bij. Of als lunch, alleen een salade als avondeten dan heb ik meestal paar uur erna wel echt honger. En ik eet wel velen salade dan.quote:
HOEzo geen cupmaatquote:Op zondag 2 juni 2013 21:46 schreef Lindytje het volgende:
Godnonde... esta aanvragen voor usa. Ze hoeven nog net je bh-maat niet te hebben. De tering.
Heb je een groot vak tot je beschikking?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze willen wel weten of ik een geestelijke ziekte heb
Esta is het visum voor de USA. Moet je hebben voor je het land in mag, moet je van tevoren aanvragen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je een groot vak tot je beschikking?
Wat is een esta trouwens?
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef Mss het volgende:
Ik zou juist wel je bhmaat erbij zetten, dan kom je sowieso binnen
WIE zou dat aanvinken?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Esta is het visum voor de USA. Moet je hebben voor je het land in mag, moet je van tevoren aanvragen.
En nee. Je hoefde alleen 'ja' aan te vinken als je een gevaar bent voor jezelf of anderen
is dat serieus NOG strenger geworden?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Esta is het visum voor de USA. Moet je hebben voor je het land in mag, moet je van tevoren aanvragen.
En nee. Je hoefde alleen 'ja' aan te vinken als je een gevaar bent voor jezelf of anderen
Oh dat is wel jammer dat je het niet lekker vond. Maar dan weet je wel dat je dat niet meer hoeft te gaan doenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah. Ik eet al geen vis dus ik had allemaal die dingen met ei en komkommer enzo, maar ik vind het niet zo. Toch een beetje een vissmaak. Sojasaus vond ik echt goor en dat zwarte spul om de rijst vond ik ook echt vies.
Dus nee, liever niet
Als je die aanvinkt is het volkomen terecht dat je het land niet in magquote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat soort vragen staan er ook allemaal inquote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je die aanvinkt is het volkomen terecht dat je het land niet in mag![]()
Dat is een beetje als
"Bent u een terrorist?"
"Heeft u in het verleden al eens een vliegtuig gekaapt?"
"Wilt u president Obama vermoorden?"
Ja belachelijk. En voor 2 man moet je nog 28 dollar betalen ookquote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat serieus NOG strenger geworden?
Ik vond die driedubbele koffercheck en de zeven pagina's lange vragenlijst, en het afgeven van je irisscan en vingerafdrukken al lichtelijk overdreven in 2005
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat soort vragen staan er ook allemaal in
https://esta.cbp.dhs.govquote:Op zondag 2 juni 2013 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
Is er een linkje naar die lijst? Hoeveel vragen zijn het?
Ermagerd je mag het land niet in als je een Soa hebt?quote:
Ermahgerd Ik kap al na de tweede Yes I agree. ...quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben nu die vanaan het invullen. Ik ga denk ik overal ja aanvinken
Nee, dan laat je overal stukken lichaam achter. Dat is viesquote:Op zondag 2 juni 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je mag het land niet in als je Lepra hebt
Maar je mag er dus niet in als je Gonorrhea hebt, maar naar Aids vragen ze niet eensquote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dan laat je overal stukken lichaam achter. Dat is vies
Ja, dat had ik ook bij een paar gedaanquote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je moet eens op die vraagtekentjes klikken
+100!!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
*noteert* we gaan niet op vakantie naar Amerika..
Ik word echt enorm principieel van dit soort dingen
goeden vraag!quote:
Alleen voor de cheapass nagellak en make-up en engelse boekenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
+100!!
Ik ben soberso al geen USA fan....
Fluitketels, bestaan die nog?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD die le creuset fluitketel mag op alle warmtebronnen
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD die le creuset fluitketel mag op alle warmtebronnen
Als de stroom uitvalt toch nog water koken?quote:
Dat kan ook in een panquote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als de stroom uitvalt toch nog water koken?
Mits je op gas kookt, maar ik haat alles behalve gas dusja
Dat kan ook in een pan hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als de stroom uitvalt toch nog water koken?
Mits je op gas kookt, maar ik haat alles behalve gas dusja
Naja nieuwbouw + flat. Dat is leuk om tussentijds te huren maar als ik later 'echt' ergens wil wonen dan wil ik toch wel een huis hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en Spees, misschien een leuk vooruitzicht. Mijn vriendin woont in een nieuwbouwflat, eind 2012 opgeleverd. Daar zit dus geen gas-aansluiting meer in. Iedereen wordt geacht elektrisch te koken
Ik wilde zeggen "dat dacht ik ook toen ik jouw leeftijd had", maar toen voelde ik me oudquote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja nieuwbouw + flat. Dat is leuk om tussentijds te huren maar als ik later 'echt' ergens wil wonen dan wil ik toch wel een huis hoorEn nieuwbouw hoeft niet eens
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier Spees, een waterkoker in de vorm van een fluitketel en hij fluit ook nog als het water kookt![]()
[ afbeelding ]
http://www.blokker.nl/web(...)2303&productId=48602
Dat zou ik nog veul erger vindenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
tis nationale appledeauddag?
Mijn ipad gaf de geest vandaag
Ah crap (ook voor schaar), dat zijn altijd minder toffe dingen...quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
tis nationale appledeauddag?
Mijn ipad gaf de geest vandaag
Ik wil mijn ipad 1 ruilen voor een ipad 4quote:Op zondag 2 juni 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah crap (ook voor schaar), dat zijn altijd minder toffe dingen...
Over tablets gesproken, heeft iemand toevallig nog een (werkende) tablet die hij wil weg doen voor leuke prijs?
Ik vind het toch wel handig voor op de bank, in vliegtuig of op vakantie.
Ja begrijpelijk. Ik typte mijn vorige post overigens voor ik deze van jou zag, wil je niks uit je handen kijken zeg maar, dat dat duidelijk is, komt een beetje gek over zoquote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik ben er ook wel een beetje ziek van
Zit al te kijken waar ik een ander vandaan kan toveren
Neem je ook een strijkijzer waar nog kolen in gaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil gewoon een eckte fluitketel omdat kneuterig en tof
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem je ook een strijkijzer waar nog kolen in gaan?
So shinyquote:Op maandag 3 juni 2013 00:30 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft spees weer iets glimmends gezien?
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus je wilt een hypermoderne keuken met van alles het beste en dan wil je een fluitketel?
Jij bent een beetje het type dat als er ergens iets glimmend ligOH MY LORD ER LIGGEN HIER OORBELLEN NAAST MN LAPTOPquote:
In mijn vorige leven was ik een eksterquote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jij bent een beetje het type dat als er ergens iets glimmend ligOH MY LORD ER LIGGEN HIER OORBELLEN NAAST MN LAPTOP
kraaquote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een ekster
Begin maar eens met een oud flatje met tweedehands 4-pits gasfornuisquote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook wel tevreden met een oud huisje met bazen gasfornuis en een fluitketel hoor
Alfred Jodokus mode:quote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een ekster
Zeg ik dat ik dit allemaal morgen nu meteen moet hebben?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Begin maar eens met een oud flatje met tweedehands 4-pits gasfornuis
Volgens mij doe je niet andersquote:Op maandag 3 juni 2013 00:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik dit allemaal morgen nu meteen moet hebben?
Mag toch wel dromen
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:49 schreef Molo het volgende:
Spees, je weet dat ik 2 rooie kitchenaids heb he
En ik heb ook nog een bijpassende rooie kookwekker en rooie oldskool weegschaal
Huuuquote:Op maandag 3 juni 2013 00:50 schreef Molo het volgende:
Ik heb wel mezelf net wakker gehoest dus ik ben zielig
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:50 schreef Molo het volgende:
Ik heb wel mezelf net wakker gehoest dus ik ben zielig
quote:
Bijna dezelfdequote:Op maandag 3 juni 2013 00:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb jij ook dezelfde cafetiere of een ander?
Het is ebola, ik weet het bijna zekerquote:
Brum mocht kiezen tussen grote Bodum en deze, maar hij vond deze leukerquote:Op maandag 3 juni 2013 00:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijna dezelfde
Grote van plastiek (goedkopere van Bodum) en kleinere die er erg op lijkt.
En Koos krijgt alles als ik heen ga
Ik heb een twee kops, ooit gekregen van iemand. En een 6 kops. Laatste is handig als er visite is.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum mocht kiezen tussen grote Bodum en deze, maar hij vond deze leuker. Zo'n 4 kops Bodum is lelijk man. Laag en vet breed
Wij hebben nu een 6 kops. Maar ze hadden ook 3 kops voor 16 euro dus die komt er misschien ooit wel. De mooiere 3 kops was 35quote:Op maandag 3 juni 2013 00:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een twee kops, ooit gekregen van iemand. En een 6 kops. Laatste is handig als er visite is.
Die twee kops is zelfs in de koffer mee gegaan naar Spanje
Koffie
Ik heb twee kleine en een grote van bodum (bedenk me net dat ik een reserve hebquote:Op maandag 3 juni 2013 00:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar die Bodum en deze waren allebei glas
Onbeperkt hamburgers bikken als prijsquote:Op maandag 3 juni 2013 00:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Spees je kan bij Mcdonalds medewerker van de maand worden!
Deze zeker? http://www.simonlevelt.nl(...)-crema-3-kops-bodum/quote:Op maandag 3 juni 2013 00:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine en een grote van bodum (bedenk me net dat ik een reserve heb) maar die grote heeft een lelijke plastieken afwerking om het glas heen.
Espressopot?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE heer zo'n koffieding dat je op het gas zet ookalweer. Zo'n hoekige
Zoiets bedoel je toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yep, alleen de grote. Bljkkbaar is dat acht kops ipv zesquote:Op maandag 3 juni 2013 00:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deze zeker? http://www.simonlevelt.nl(...)-crema-3-kops-bodum/
Die vond ik echt heul lelijk
Ik vind dat klote dingen, veel werk met schoonmaken en veel zijn van aluminium wat ongezond is om koffie in te maken (zure warme drank lost aluminium deeltjes op wat neurologische problemen kan geven op lange termijn).quote:
een percolaaaaaatorquote:Op maandag 3 juni 2013 00:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je geld zat had gehad, had je er twee gekocht. 1 voor Brum en 1 voor jouquote:Op maandag 3 juni 2013 01:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is heul niet van mij, het was brum z'n verjaardagscadeau![]()
Melkopschuimers
De mijne mag niet in de vaatwasser einz. Maar ze hebben die dingen ook van RVS zeiden ze in de winkel. Ik zou er alleen een willen omdat ie er cool uit zietquote:Op maandag 3 juni 2013 01:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dat klote dingen, veel werk met schoonmaken en veel zijn van aluminium wat ongezond is om koffie in te maken (zure warme drank lost aluminium deeltjes op wat neurologische problemen kan geven op lange termijn).
Cafetiere kan alles van in de vaatwasser, hoe relaxed
2 kleine was bijna even duur als 1 grote dus dat hadden we sowieso wel kunnen doenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je geld zat had gehad, had je er twee gekocht. 1 voor Brum en 1 voor jou
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n ouders hebben ook een stoomoven
Ze haten dat ding met heel hun hart
Maar bij een espresso apparaat zit toch een melkopschuimding. Losse zooi allemaalquote:Op maandag 3 juni 2013 01:02 schreef Molo het volgende:
De melkopschuimer (zo'n pomp systeem) van Bodum is anders wel baas hoor. Briljant lekker romig schuim énnnnnn alles kan in de vaatwasser
HOEzoquote:Op maandag 3 juni 2013 01:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n ouders hebben ook een stoomoven
Ze haten dat ding met heel hun hart
Jij zelf?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie zorgt dat de volgende TT "de B is van Batsen" is?
Ik heb een cafetiere en geen espressoapparaat meer sinds de boiler van de vorige ontploftequote:Op maandag 3 juni 2013 01:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar bij een espresso apparaat zit toch een melkopschuimding. Losse zooi allemaal
Hij heeft het nooit goed gedaan. Dus waren ze ook niet gemotiveerd om hem te gebruiken. Na 3 jaar en pakweg 5 keer gebruiken was hij definitief kaduuk, maar kregen ze geen garantie meerquote:
Ja maar als ik ooit zo'n apparaat wil dan hoef ik geen losse opschuimerquote:Op maandag 3 juni 2013 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een cafetiere en geen espressoapparaat meer sinds de boiler van de vorige ontplofte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |