Daar vroeg ook nog iemand naar... En we hebben het nog uitgelegd ook.. En toen heb ik ook uitgelegd dat ik een tutorial op mijn blog had geschreven, daar ben ik hem kwijtgeraakt geloof ikquote:
Ja dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
SORRY MEVROUW
En wij zo "HOE HOE HOE HAHAHAAHA WIJ ZIJN GARPIG" en de hele zaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en geluiden van krekels op de achtergrond
Skjoe is getrouwd, die gaat niet meer stappenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef Debsterr het volgende:
Naar de kroeg! Zie ik je zo Skjoe? We gaan naar de oude Joris
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar vroeg ook nog iemand naar... En we hebben het nog uitgelegd ook.. En toen heb ik ook uitgelegd dat ik een tutorial op mijn blog had geschreven, daar ben ik hem kwijtgeraakt geloof ik
kutcaravan boeken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al de halve dag op vakantieveilingen. Die kut mensen beginnen steeds te snel en bieden te snel op
Ja, daar haakte 'ie afquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar vroeg ook nog iemand naar... En we hebben het nog uitgelegd ook.. En toen heb ik ook uitgelegd dat ik een tutorial op mijn blog had geschreven, daar ben ik hem kwijtgeraakt geloof ik
Ik ook. Als ie eerst dwars zit en als ie er dan zo uit floept. Dan is poep heerlijk.quote:
Uhm... nope! Geloof t niet nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy had jij cognitive modelling of nieee?
Jouw buren, echtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
Ah fijn, de buurvrouw die vorige week door de politie werd gezocht kwam net thuis (levend).
Belde ze aan om de vragen waarom er een nieuwe deur in haar huis zat en er een brief van de politie op de stoep lag
Zij helemaal in paniek.
Politie is net langs geweest met haar nieuwe set sleutels... echt, weer op het moment dat ik lag te slapen he, net als vorige week
Gelukkig was de politie er snel. Raar gedoe allemaal, kutbejaarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |