Hahaquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
HahaOh, lijmballen maken, dat is nog eens zonde van de lijm! Slijmballen echter...
Bakje paraat?
ik zag ze trouwens net liggen bij AHquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:19 schreef Soulagement het volgende:
Hebben ze tonic stampers bij de Action? Nee hè? Weet iemand waar ik ze wel kan kopen (en dan liever niet online)?
Oh, en hoe is de superlijm? Mijn magnetische drukknoopje is stuk en wil ik weer aan m'n tas lijmen, het moet dus wel sterke lijm zijn.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef loecje het volgende:
iemand enig idee wat dit is:
[ afbeelding ]
het heet een "autostoel voorwerpen blocker" maar ik kan er niets bij bedenken.
Een mat die op de stoel van de bijrijder legt zodat je daar je zooi op kan flikkeren en dat het dan niet aan de zijkant tussen de stoel en de deur glijdt als je een beetje vlot de bocht door gaat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef loecje het volgende:
iemand enig idee wat dit is:
[ afbeelding ]
het heet een "autostoel voorwerpen blocker" maar ik kan er niets bij bedenken.
Alleen voor achterlijke Amerikanen.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zag ze trouwens net liggen bij AH
o zijn dat tuinkabouters?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef mapima het volgende:
Heeft iemand een foto van die nieuwe tuinkabouter versies? Ik bedoel darmee die zinken dingen van 8 euro jongen en meisje versie met hun hoofd op eem veer.
Blokker heeft ze sowiesoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:23 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Blokker zat ik ook aan te denken idd (hoewel ze niet online staan), of Xenos misschien. Hoop dat iemand met zekerheid kan zeggen waar ze te vinden zijn
op de markt hebben ze het ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:27 schreef Qwea het volgende:
Heeft action eigenlijk desinfectie schoonmaakmiddel? Dettol hebben ze geloof ik niet. En Dettol in de winkel kopen is ACHTERLIJK duur
Deze week bij Digros, 3 voor 5,-quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:27 schreef Qwea het volgende:
Heeft action eigenlijk desinfectie schoonmaakmiddel? Dettol hebben ze geloof ik niet. En Dettol in de winkel kopen is ACHTERLIJK duur
van die speedborenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:38 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Deze week bij Digros, 3 voor 5,-
Heb ik gelijk even n andere vraag, verkopen jullie Action houtboortjes? Ben in twee winkels geweest en zag alleen metaalboren liggen.
Leve facebook (niet mijn foto):quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef mapima het volgende:
Heeft iemand een foto van die nieuwe tuinkabouter versies? Ik bedoel darmee die zinken dingen van 8 euro jongen en meisje versie met hun hoofd op eem veer.
ik vind ze echt gruwelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Leve facebook (niet mijn foto):
[ afbeelding ]
Gruwelijk? Hoezo dat dan?quote:
Ik heb de groene, ik vind het echt fijn dat Action steeds meer merken verkooptquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren deze voor ¤0.99 van de Action meegenomen. Prima spul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |