Bestaan die? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kun je niet rechtstreeks naar een nokia service punt gaan?
Jepquote:
Verdomd, d'r zitten er hier twee in de buurt. Handigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep![]()
Heet nu Nokia Care Point.
Mijn ervaring is dat ze wat makkelijker zijn en wat meer verstand hebben van de telefoon.
http://www.nokia.com/nl-nl/support/online-repair
Die heb er ik gewoon als Vodafone klant zijnde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Verdomd, d'r zitten er hier twee in de buurt. Handig![]()
Zou het misschien kunnen komen doordat Vodafone die 1308 update nog steeds niet vrij heeft gegeven?
Vreemd, bij mij worden er geen telefoonupdates gevonden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die heb er ik gewoon als Vodafone klant zijnde.
Apart, zag vandaag dat mijn zwager de update op zijn 620 ook nog niet had gehad. Ik een tijd terug alweer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij worden er geen telefoonupdates gevonden.
Vervelend is het wel idd. Hopen dat de grotere systeemupdates wel direct door komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Koepert het volgende:
Zit ook verschil tussen branded en unbranded toestellen..
Mijn 820 is helaas vodafone branded (als provider an sich totaal geen klachten; dit wel) en die heeft ook nog steeds geen 1308
Hiervoor waren ze wel altijd vrij vlot..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Vervelend is het wel idd. Hopen dat de grotere systeemupdates wel direct door komen.
Ik overweeg deze telefoon aan te schaffen, werkt hij een beetje lekker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik heb een Huawei Ascend W1, prepaid van Vodafone, kom ik in aanmerking voor een of andere update? En zo ja, wat doet deze?
De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Ik overweeg deze telefoon aan te schaffen, werkt hij een beetje lekker?
¤150,00 simlockvrij?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.
Over Windows Phone 8 ben ik zeer te spreken, werkt zeer vlot, beste multitasking en ziet er mooi uit.
Het meest verbaast me de accu. Op matig gebruik gaat deze soms 3 dagen mee! Dat is voor een smartphone ongelofelijk veel.
Ik zeg: Doen
Hen een keer de Lumia geprobeerd, en ik vind dat Windows Phone 8 er trouwens ontzetten goed uit zien en het werkt heerlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.
Over Windows Phone 8 ben ik zeer te spreken, werkt zeer vlot, beste multitasking en ziet er mooi uit.
Het meest verbaast me de accu. Op matig gebruik gaat deze soms 3 dagen mee! Dat is voor een smartphone ongelofelijk veel.
Ik zeg: Doen
Ik ben precies het zelfde ja, hahahquote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Hen een keer de Lumia geprobeerd, en ik vind dat Windows Phone 8 er trouwens ontzetten goed uit zien en het werkt heerlijk
Ik ben sowieso een Microsoft fanaat, maar heb nog niet eerder een Windows Phone gehad.
Pre-paid aanschaffen en unlock code via ebay regelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ben precies het zelfde ja, hahah
MS
Behalve de XBone dan, maargoed.
En voor ¤150 is hij pre-paid met Vodafone. Wat met Blox goed werkt, goedkoop veel internet.
20 EUquote:Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef Piger het volgende:
[..]
Pre-paid aanschaffen en unlock code via ebay regelen.
Er loopt volgens mij ook nog een cashback actie van 30 euro.
En hoe doe je dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef Piger het volgende:
Dat je telefoon sim-lock vrij is voor andere providers.
Ein-de-lijk! Ga hem meteen ff uitproberen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef M90 het volgende:
ING mobiel bankieren app vanochtend gelanceerd
[ afbeelding ]
http://www.windowsphone.c(...)25-9f03-504ec77b09c7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |