ja die was mooi jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Lindytje het volgende:
De borderlinert, aha!
Want 'als ik niet meer metwas, dan mocht ik wel bij haar aankloppen... Wink wink'
What did I miss? Gister?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Lindytje het volgende:
De borderlinert, aha!
Want 'als ik niet meer metwas, dan mocht ik wel bij haar aankloppen... Wink wink'
Subtielquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Lindytje het volgende:
De borderlinert, aha!
Ja!quote:
Dat is bijna net zo genant als ons abcquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!
En toenzei dat ze mijn vrouw was, zei ze dat
maar in haar handjes moest klappen en dat ze maar moeite moest doen om mij te houden...
Dus. Dafuq.
Jep!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo genant als ons abc
In before "ouder dan Fred kan ook bijna niet"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lies was blij toen ik vertelde dat Fred ouder is
Bij de levensgebeurtenis op zijn eigen tijdlijn, eerste reactiequote:
Jaaa! Ik vond hem zo briljant.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de levensgebeurtenis op zijn eigen tijdlijn, eerste reactie
Ohja!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de levensgebeurtenis op zijn eigen tijdlijn, eerste reactie
Nope. Er was zelfs nóg meer fokkers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ERMAHGERD we waren niet alleen.
Kan je vanavond uit etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
70 euro onder begroting. We gaan hier ons vak van maken.
Ik vond het ook heel gezellugquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
Chanant waren we vergeten!
Net ff twee uurtjes geslapen omdat dat kan!![]()
Oh en Dico en Schaar jullie waren hartstikke gezellig. En Pinda is blij met zijn waardebon
Wat snel!quote:
Dat is snel! Die kregen we pas na een week ofzo. En pas 4 dagen geleden de rekening van de locatiequote:
Ik vind het knapquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
70 euro onder begroting. We gaan hier ons vak van maken.
ermnermnermquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
Frietje Stoofvlees met mayo, kaassoufflé en kroket zijn onderweg.
Ermnermnerm
GIEVquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
Frietje Stoofvlees met mayo, kaassoufflé en kroket zijn onderweg.
Ermnermnerm
noedelkoekjes?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maak noedelkoekjes en daar heb ik wokgroente en sla bij
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
Feestbeest Lin
Jij en jezijn zó leuk samen
dankjewelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:38 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg SQ, moet jij niet de hele dag kroelen met je kersverse man?![]()
Nog van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!!
goeie poeier he!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, dat roséspul was lekker trouwens! Ja, ik heb er gisterenavond nog 1 opgezopen onder het genot van een peuk, zittend in de vensterbank op de hotelkamer, met het raam open en mijn voeten buiten
Thanks! Ben er zelf ook blij mee, maar is wel weer even wennen, mwehe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik zag je zeischijding! Is echt beter
Hoeveel bedankjes hebben jullie over? Want ik hoor altijd verhalen dat er stapels blijven liggen.quote:
Nee, dat méén je niet?!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dankjewelenne, wij deden dat al voor het huwelijk
![]()
![]()
Hebben al heerlijk gekroeld en gaan we ook vast nog veel doen, maar klef zullen we nooit worden denk ik
Daar was ik ook al benieuwd naarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoeveel bedankjes hebben jullie over? Want ik hoor altijd verhalen dat er stapels blijven liggen.
Komende weekquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:46 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee, dat méén je niet?!![]()
![]()
Wanneer gaan jullie op huwelijksreis?
Geen idee, mijn schoonzus heeft dat allemaal opgeruimd en die zit op Fortarockquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoeveel bedankjes hebben jullie over? Want ik hoor altijd verhalen dat er stapels blijven liggen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
We hebben wel ons bankje in de woonkamer staan
Dit, Baas zei dat ook nog spontaan vandaag. Dat 'ie jullie heel tof vond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
Feestbeest Lin
Jij en jezijn zó leuk samen
ik denk dat sommige mensen er gewoon wat meer hebben gepakt. Which I don't mind.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:55 schreef Debsterr het volgende:
Toen ik die van ons pakte stonden er max. 10 flesjes nog.
Ik heb er ook 2 meegenomen inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat sommige mensen er gewoon wat meer hebben gepakt. Which I don't mind.
baas ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 meegenomen inderdaad.
Jaaa, wat vond hij van ons?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb het ZO leuk gehad gisteren. En Baas ook! Jeeeeuj!
Hij vond iedereen wel leuk eigenlijkquote:
he learns quick.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij vond iedereen wel leuk eigenlijken Priem en Sjaan waren te knap voor hun beroep
.
Hij zei wel: "ze hebben wel allemaal iets he?"
Als in: een bingokaart of qua uitstraling?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij vond iedereen wel leuk eigenlijken Priem en Sjaan waren te knap voor hun beroep
.
Hij zei wel: "ze hebben wel allemaal iets he?"
good busyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
Het was echt ZÓ gezellig Skjoe.
Eentje om nooit te vergeten
Debs heeft haar jurkje nog gepast in de WC's
Zitten jullie nou ook nog lekker na te sudderen van jullie dag?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
good busyik ben ook superblij dat jullie allemaal zo'n schik hebben gehad
ja, telefoon trilt ook alde hele dagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zitten jullie nou ook nog lekker na te sudderen van jullie dag?
En hoe was de vangst?![]()
Hehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, telefoon trilt ook alde hele dag
Oogst was ook al naar verwachting! Ik ben hier goed in! Het staat ook al op de bank! De geldautomaat heeft echter wel al het muntgeld opgegeten, toen liep ie vast. Dus dat krijgen we nog terug van ING
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
you were killing the dancefloor woman!
Oh noes! Ons kadoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oogst was ook al naar verwachting! Ik ben hier goed in! Het staat ook al op de bank! De geldautomaat heeft echter wel al het muntgeld opgegeten, toen liep ie vast. Dus dat krijgen we nog terug van ING
nop!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh noes! Ons kado
Heeft ie nog wel goed geteld hoeveel het was?
Hoeveel was jullie schatting? Want ik heb het allemaal ook mogen tellen, dus ik weet hoeveel muntgeld er tussen zat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nee dat kunnen ze manueel terugrekenen. Heb ze een schatting gegeven.
dat ga ik niet zo neerzetten jonge!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeveel was jullie schatting? Want ik heb het allemaal ook mogen tellen, dus ik weet hoeveel muntgeld er tussen zat.
Hoewel ik guldengeld gemist heb.
Heb nog wel kunnen voorkomen dat er pennies in kwamen
Ik vond het supertof dat ik erbij mocht zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond het ook echt supertof dat er een aantal van jullie waren.
Heb echt gigantisch gelachen om jullie ABC'tje.
Der waren wel een hoop mensen die er echt geen hol van snapten.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij hebben als avondeten bapao en afbakbroodjes en kant-en-klare-hamburgers en meer van dat soort zooi zodat de combimagnetron gebruikt kan worden
Tof dat je het tof vondquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij hebben als avondeten bapao en afbakbroodjes en kant-en-klare-hamburgers en meer van dat soort zooi zodat de combimagnetron gebruikt kan worden
Pinda's omnomnom!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LOL
Heb je nog wel iets kunnen eten trouwens gisteren? Je bent de enige vega die ik ken
dat meisjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pinda's omnomnom!En ik heb er 1 in Lin d'r boezem gekregen terwijl ze aan de andere kant van de tafel stond
![]()
En de friet natuurlijk! Verder heb ik me heel goed vermaakt met kijken naar de vissticks in een glaasje en om dat ontzettend blije meisje dat ze rondbracht
Bleibleiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Die hebben het ook leuk gehad hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vond al het personeel leuk trouwens! En zo geduldig
Die ene ober die mij elke keer mijn wijntje gafquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vond al het personeel leuk trouwens! En zo geduldig
Terwijl wij naar z'n reet kekenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die ene ober die mij elke keer mijn wijntje gaf
En mijn kapotte glas opveegde
Hij was leuk om naar te kijken jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Terwijl wij naar z'n reet keken
visualsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deb en Dico hebben zich nog bijzonder goed vermaakt met die helium-ballonnen toen die kapot moesten
Zaten ze met z'n 2en:quote:
In je nek/schouder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu zo'n ontsteking dat ik hoofd bijna niet kan draaien en weinig kracht in arm, zo fijn
lig nu op bed en sf is heel lief avondeten aan t halen
Nouja SF dan, ik heb geen moer gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Deeeelen
Was echt heel erg leuken SQ was zo mooi!! En Sjaan en SF hebben ontzettend goed voor ons gezorgd
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow wat balen zegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu zo'n ontsteking dat ik hoofd bijna niet kan draaien en weinig kracht in arm, zo fijn
Ja sterkte meis, klinkt weer enorm naar...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
behalve derplichaam okaymet jou babe?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja SF dan, ik heb geen moer gedaan
Derpen is fijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja sterkte meis, klinkt weer enorm naar...Fijn dat SF voor je zorgt.
Hier alles ok. Ben lekker alleen, S. is naar de film en ik ben dus gewoon aan het derpen.
Pijnstillers? Warme kruik of ding om er tegenaan te houden?quote:
ehmygewrd nagels lakken ditdatallesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja sterkte meis, klinkt weer enorm naar...Fijn dat SF voor je zorgt.
Hier alles ok. Ben lekker alleen, S. is naar de film en ik ben dus gewoon aan het derpen.
OHJA IK HAD HEM GEKAAPTquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jij hebt SF aan de haak geslagen, dus thanks daarvoor.
Heb jij mijn post over het bh-bandje gezien? Zou jij nog een keer in je tas en in de auto willen kijken? Hij is kwijt.![]()
ja neem zo meds inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pijnstillers? Warme kruik of ding om er tegenaan te houden?
Iets van 5 films achter elkaar dus dat kan ik je niet vertellenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewrd nagels lakken ditdatalles
welke film is hij heen?
[..]
OHJA IK HAD HEM GEKAAPT
nee t is een lief vriendjewel fijn dat hij alles deed want ik was echt goed moe in de ochtend nog
ik zal zo ff kijken! Kan nu niet echt opstaan uit bed nog maar ik kijk later even!
5 films achter elkaar, dan zou k ook thuis blijven iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Iets van 5 films achter elkaar dus dat kan ik je niet vertellen
Ik ga zo filmpje opzetten denk ik, en velen wijn drinken.
Yeeeeppppquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
5 films achter elkaar, dan zou k ook thuis blijven idd
Gets, dat klinkt naarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Hij is echt heel lief! Ik ben een beetje jaloers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewrd nagels lakken ditdatalles
welke film is hij heen?
[..]
OHJA IK HAD HEM GEKAAPT
nee t is een lief vriendjewel fijn dat hij alles deed want ik was echt goed moe in de ochtend nog
ik zal zo ff kijken! Kan nu niet echt opstaan uit bed nog maar ik kijk later even!
Ja kan ik me voorstellen! 1 is ook voor mij vaak net meer dan genoeg, dus ik wens hem veel plezier en ga lekker hier derpenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind 1 film al kut met deprlchaam in biosstoeltjes beh
Die jurk stond je hartstikke goed!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
Oh thnx voor foto van het jurkje.
En ermahgerd buikje!!
Dat was voorlopig de laatste friet stoofvlees en kroket
Ik hoop toch niet voor jullie dat de foto's allemaal blurry zijn geworden?
Wat kak zeg!quote:
Thnx!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja neem zo meds in
en ik vond je jurk er goed uitzien hoor, kan pinda neit ff een foto voor je maken als je hem aan hebt?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx!
Maar als ik Pinda een foto laat maken ga ik toch weer poseren en buikje inhouden. Ik was benieuwd hoe het er in het wild uit zou zien
Nu weet ik dat dus
en eigenlijk moet ik gewoon niet zeiken want ik heb nog best een leuk figuur voor mijn leeftijd, ik ben gewoon kritisch
Misschien kun jij die boze/verdrietige neger gaan op vrolijken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij is echt heel lief! Ik ben een beetje jaloers.
Nee joh tuurlijk, geen haast. Ik heb nog wel andere bandjes, maar het is zo gek dat hij weg is.
Kritisch mag, ik denk dat iedereen dat wel is over zichzelf. Maar zolang het je er maar niet van weerhoudt om die jurk nogmaals te dragenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx!
Maar als ik Pinda een foto laat maken ga ik toch weer poseren en buikje inhouden. Ik was benieuwd hoe het er in het wild uit zou zien
Nu weet ik dat dus
en eigenlijk moet ik gewoon niet zeiken want ik heb nog best een leuk figuur voor mijn leeftijd, ik ben gewoon kritisch
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien kun jij die boze/verdrietige neger gaan op vrolijken?
(Ja, ik heb teruggelezen
Wil iemand het ABC nog op de feestboek of hier posten?)
Jouw ventquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred heeft de eerste mislukking in de nieuwe combimagnetron gerealiseerd![]()
![]()
Hij had de timer per ongeluk ingesteld op 83 minuten en toen waren z'n gehaktballen te hard om er een steak-mes in te steken.
Nu zijn we het geurverdrijf-programma aan het testen
10 juniquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw vent
Wanneer komt jullie nieuwe keuken eigenlijk?
in zulke glimstof heeft zelfs Doutzen een buikje miep! Je bent prachtig!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx!
Nu weet ik dat dus
Gracias chica!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal het linkje naar de doc ff opzoeken
Thnx!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Gracias chica!
En was dat die jurk die je zelf gemaakt had?Wow! Respect hoor, heel erg mooi!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx!
De doc staat al op FB. Bami was me voor.
En thnx meisjes, jullie zijn lief
Das nog anderhalve week boh gek!quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Das nog anderhalve week boh gek!
Bij ons staat trouwens een heel geraamte voor een van de dakkapellen al op het huis, zoooo gaaf![]()
Als het goed is zijn. ze over een week helemaal klaar en dan kunnen wij binnen weer aan de slag met muren zetten en electra aanleggen enzo. Zin in
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ugh kut quotes
maar thanks dames, lichaam wordt vanzelf wel weer wat beter
ik vond trouwens MC en MM ook babes!
maar ik moest wel lachen om MM dr accent![]()
![]()
Eensch!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ugh kut quotes
![]()
Een Harry!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
En dan kijken hoe fucking snel we daarna een afwasmachine het huis in kunnen krijgen
Ik hou van zwierenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eensch!
Ik vind MM zo'n mooi meisje. Ze beweegt ook zo mooi. Heel 'flowy' en zacht
Vaatwasser, beste uitvinding ooitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
En dan kijken hoe fucking snel we daarna een afwasmachine het huis in kunnen krijgen
Das altijd vreemd inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Het is altijd zo vreemd als je iemand voor het eerst ziet terwijl je diegene wel al "kent" van hier en foto's en allesWeet nooit of ik mij dan nog eens moet voorstellen
Met Debs heb ik wel handjes gegeven
gewoon gelijk muilenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Het is altijd zo vreemd als je iemand voor het eerst ziet terwijl je diegene wel al "kent" van hier en foto's en allesWeet nooit of ik mij dan nog eens moet voorstellen
Ik deed het ook die paar keer dat dat mij overkwamquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Ja, maar ik krijg Fred nu niet meer zo ver om hem bij voorbaat te kopen dankzij die lulhannes van de bccquote:
Of zoals Priem..quote:
Ook dat is nog opgenoemdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie alle opties van het ABC opgedreund?
DO NOT OVERWRITE OR U WILL DIE BYE. Daar moest ik zo om lachen Hehehe
Die had ik er bijgezet zodat mensen niet elkaars shit gingen aanpassenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie alle opties van het ABC opgedreund?
DO NOT OVERWRITE OR U WILL DIE BYE. Daar moest ik zo om lachen Hehehe
Klinkt als goed matig briljant!quote:
Ja snap ik, wist ook dat het van jou kwam want het stond er zo liefquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die had ik er bijgezet zodat mensen niet elkaars shit gingen aanpassen
Brum zei zo vanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als goed matig briljant!
En ben stiekem blij dat ik jullie niet op mijn bruiloft had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei zo van
DAT hebben jullie voorgelezen? EN er was familie bij? EN OPA's EN OMA's?!!!!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als goed matig briljant!
En ben stiekem blij dat ik jullie niet op mijn bruiloft had![]()
![]()
En jij zo:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei zo van
DAT hebben jullie voorgelezen? EN er was familie bij? EN OPA's EN OMA's?!!!!
Ooooh gisteravond was het zo fijn om onder de douche te staanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou een uur geleden al gaan douchen.
Ik heb geen zin
Pinda zo: Maar je hebt gefeest en gedronken, je moet je toch even wassen enzo?
Ikke: ik ben een vieze stinkerd
Maar ik ga dus maar ff douchen nu
Ga je dan met nat haar slapen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooooh gisteravond was het zo fijn om onder de douche te staanAnders had ik vanochtend nog eerder wakker moeten worden
Jep. Alleen wel mijn pony een beetje proberen te fohnen, want anders staat die alle kanten op of juist heel platquote:
De zomermeet komt er nog aanquote:
En ik vind dat Deb ook wel kan gaan trouwenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eis dat vanaf nu lente en zomer met aanhalingstekens geschreven worden
"Lente" en "Zomer"
"vis"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eis dat vanaf nu lente en zomer met aanhalingstekens geschreven worden
"Lente" en "Zomer"
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ugh kut quotes
![]()
Maar dan is Winter altijd 'coming'quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of we moeten de jaargetijden overnemen van de wereld van Game Of Thrones.
Limburgers zijn nooit stomquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind MM super schattig klinkenheul geen stomme Limburger
Velen Limburgers die hier naar school komen of die je treft als je met een bus weggaat (bijv op vakantie met bus van van vliegtuig->hotel) zijn kut.quote:
Maar mij wel een Duitser noemen hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Velen Limburgers die hier naar school komen of die je treft als je met een bus weggaat (bijv op vakantie met bus van van vliegtuig->hotel) zijn kut.
Nee serieus de mensen die ik tegenkom zijn áltijd Limburgers. Gewoon scheten laten keihard in de bus enzo. HOEZOOO DOE NORMAAL GA DOOD.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Op zulke momenten haat ik alle Nederlanders
Moet ie voor mij ook een bakje zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum wil opeens een cafetière voor zijn verjaardag.
Dit! MM's accentquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohja. Zal ik m morgen even op komen pikken als we van hier naar huis gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de eindexamens ging ik ook zo gezellig met de bus (quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee serieus de mensen die ik tegenkom zijn áltijd Limburgers. Gewoon scheten laten keihard in de bus enzo. HOEZOOO DOE NORMAAL GA DOOD.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeg maar Limburgers die zo praten als de gast van de Mona reclame moeten dood.
DOOD
DOOD
DOOD
DOOOODDZo ontzettend mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu wel benieuwd naar MM accent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik vind dat Deb ook wel kan gaan trouwen
Jij trekt gewoon rare mensen aan!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee serieus de mensen die ik tegenkom zijn áltijd Limburgers. Gewoon scheten laten keihard in de bus enzo. HOEZOOO DOE NORMAAL GA DOOD.
Normaal hou ik niet zo van Limburgersquote:
Dansen met Debsterrquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Normaal hou ik niet zo van Limburgersmaar jij bent cuuute
.
Doe eens een filmpje voor onsquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe eens een filmpje voor ons
Gelieve de mona reclame na te doen zodat ik als Hollander goed kan vergelijken
Ermahgerd nice!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
.
Januari is er soberzo meet bij mij.
quote:
Ik heb ook nog gedanstquote:
Toch niet van onze groep?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef megamandy het volgende:
Dansen
Al waren er ook een aantal mensen die ik eng vond tijdens het dansen
Ja en nog zo'n salsavrouwtje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toch niet van onze groep?
Of bedoel je de 50 plussers?
Heb je daarom niet gedanstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maandag fysio bellen oléSinds gisteravond doet mn been nog meer pijn, andere been nergens last van.
Weet ik niet meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die met het korte tettenjurkje?
quote:
WAAROM VOND JE MIJ ENG????quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef megamandy het volgende:
Dansen
Al waren er ook een aantal mensen die ik eng vond tijdens het dansen
" i just can't control my feet"quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
" i just can't control my feet"
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
" i just can't control my feet"
Ipv 'laat je snackhand maar gaan', 'laat je dansvoet maar gaan'quote:
Goeden ideequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dansles van Mandy op de volgende meet
Misschien kan ze alvast les 1 in een filmpje opnemen met gesproken commentaarquote:
Ja.... het is goed dat er enkel foto's zijn gemaakt en geen bewegend beeldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ipv 'laat je snackhand maar gaan', 'laat je dansvoet maar gaan'
Dat weet je nog heul nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... het is goed dat er enkel foto's zijn gemaakt en geen bewegend beeld
Priem en ik deden "blame it on the boobie"quote:
Ja, de bitterballen!!!!!!!!!!!!! Ik heb nu vandaag al de hele tijd zin in bitterballenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en sateetjes, en zeewolf in bladerdeeg, en bitterballen en en en
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien kan ze alvast les 1 in een filmpje opnemen met gesproken commentaar
Bij de zeewolf in bladerdeeg had wel niemand verstaan wat het wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en sateetjes, en zeewolf in bladerdeeg, en bitterballen en en en
waar heb jij eigenlijk geslapen MM?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef megamandy het volgende:
BedDe bank deed pijn
Mijn spieren zijn serieus verzuurd volgens mij
In het bed van Megatoby die er zelf niet wasquote:
Met zo'n laagje saus op de bodem van het smalle glaasje, zodat je hem op de kop moet zetten om iets van saus op je kip te krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond het wel matig dat de kipsate niet in een glaasje zat
Half 9 in de trein alweer, pffquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het bed van Megatoby die er zelf niet wasEn vanochtend weer om 08.30 in de trein richting Maastricht om te werken tot 18u. En morgen weer
en overmorgen ook weer
En nu hou ik op met zeuren
Zeer los in den heupenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:26 schreef bleiblei het volgende:
Dat is onze roemeense buurvrouw! Dies is zo tof
Was dat dat kleine vrouwtje met dat lange haar?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:26 schreef bleiblei het volgende:
Dat is onze roemeense buurvrouw! Dies is zo tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |