freskuquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
pizza slice en een beetje chips
zoals?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
Omdat sommige mensen nooit sc topics aanmaken.
Sjei oetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja viel spass gr gr henk ria en de kids
Fijn, nu kan ik slapen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja viel spass gr gr henk ria en de kids
Terugkeer van Hansi.quote:
Ik ook, maar niet tien jaar geleden. Je wordt oud...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Omg, YellowcardDaar luisterde ik ook echt 10 jaar geleden naar
nouja oke, 6 jaar geleden dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Terugkeer van Hansi.
[..]
Ik ook, maar niet tien jaar geleden. Je wordt oud...
geniet er maar van zolang het duurt, binnenkort keert de toekomstig tourwinnaar weer terugquote:
Zomer is er toch nog niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
geniet er maar van zolang het duurt, binnenkort keert de toekomstig tourwinnaar weer terug
en toen had jij moeten zeggen dat jij zijn tv-items daarentegen totaal kut vondquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zomer is er toch nog niet.![]()
O ja, die tv-docent van mij hè. Hij vond mijn tv-item goed. Dus bij deze is hij goedgekeurd.![]()
Zomerknaller whut?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
dikke zomerknaller om je uit de tranen te helpen
Deze ken je dan vast ook wel:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
TAKE YOU AWAYYYY, FROM THIS EMPTY APARTMENT YOU STAY
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en toen had jij moeten zeggen dat jij zijn tv-items daarentegen totaal kut vond
in principe wel, die gozert mag ook wel een keer op z'n plaats gezet wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]Ja, dat was inderdaad een goed plan geweest.
Hm nee deze ken ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze ken je dan vast ook wel:
Lang, lang geleden.
[..]Ja, dat was inderdaad een goed plan geweest.
Niet door iemand die een goede beoordeling wenst te krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
in principe wel, die gozert mag ook wel een keer op z'n plaats gezet worden
door wie is niet rullevant
ná de beoordeling had het prima gekundquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet door iemand die een goede beoordeling wenst te krijgen.
Who cares mate?quote:
geen asking alexandria?quote:
Lostprophets ken ik nog wel jaquote:
Ik geef je zijn 06-nummer wel. Mag je het zelf doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ná de beoordeling had het prima gekund
Ik ook. Jezus, wat lijkt dat lang geleden.quote:
HOLY FUCKquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:16 schreef jordyqwerty het volgende:
En Fok-it, je bedoelt meer zielig zoals dit right?
rooftops wast naast everlong mijn favo nummer op Guitar Heroquote:
nou, dat gaat ook niet helemaal goed aflopen, dus doe maar nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik geef je zijn 06-nummer wel. Mag je het zelf doen.
jij hebt daar serieus naar geluisterd?quote:[..]
Ik ook. Jezus, wat lijkt dat lang geleden.
?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HOLY FUCK
JIJ BENT MIJN FAVO USER VOOR VANDAAG_ O_
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jawel, en nog veel verder, maar dan krijg je veel emogifs
Nou, de middelste niet. Zie ik nu. Maar de rest wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nou, dat gaat ook niet helemaal goed aflopen, dus doe maar niet
[..]
jij hebt daar serieus naar geluisterd?
genot
Dat leek me al sterk inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, de middelste niet. Zie ik nu. Maar de rest wel.
lollerprophets, ik schaam me echt dat ik daar naar heb geluisterdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, de middelste niet. Zie ik nu. Maar de rest wel.
Ach, 2/3 is een goede score.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lollerprophets, ik schaam me echt dat ik daar naar heb geluisterd
Ik zou Silverstein toch erger vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lollerprophets, ik schaam me echt dat ik daar naar heb geluisterd
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou Silverstein toch erger vinden
Die naam.quote:
sowiesoquote:
I'm cutting throughquote:
Geloof het nietquote:
Niet gelezen. Maar de titel klinkt zo kut.quote:
wel lezen joh, enorm intrigerende tekstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet gelezen. Maar de titel klinkt zo kut.Niet dat ik ooit op titels let, maar toch. Lichte emogif.
binnenkort even doen danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof het nietKom niet zovaak in MUZ
Nah, ben te druk bezig met Hanson adoreren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wel lezen joh, enorm intrigerende tekst
overcome 2001 versiequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ben te druk bezig met Hanson adoreren.
Ik vind deze denk ik beterquote:
ja daar kan je ook kippenvel van krijgen man, damn.quote:
die is ook vet jaquote:
live in paradiso is het beste van de beste band ooit en dan overcomequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja daar kan je ook kippenvel van krijgen man, damn.
the national heeft aardig wat nummers waar je kippenvel van kan krijgen, maar daar is dit er niet een vanquote:
quote:
Ik wel, heerlijk hulpeloos geschreeuw, my thingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
the national heeft aardig wat nummers waar je kippenvel van kan krijgen, maar daar is dit er niet een van
of krijg je ook kippenvel van mr november?
Ben hem nu aan het luisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
live in paradiso is het beste van de beste band ooit en dan overcome
dan ben je waarschijnlijk niet helemaal te spreken over het nieuwe albumquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wel, heerlijk hulpeloos geschreeuw, my thing
Nog niet echt geluisterd, maar ik waardeer wel meer muziek hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dan ben je waarschijnlijk niet helemaal te spreken over het nieuwe album
Zoveel joh. Ik vind Nirvana, U2, Foo Fighters, Queen, Guns N' Roses, Sting, MCR, Metallica, AC/DC e.v.a. goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
welke muziek vinden jullie nog meer tof stu en fok-it?
ohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog niet echt geluisterd, maar ik waardeer wel meer muziek hoor.
+ Kings of Leonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel joh. Ik vind Nirvana, U2, Foo Fighters, Queen, Guns N' Roses, Sting, MCR, Metallica, AC/DC e.v.a. goed
R.E.M.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel joh. Ik vind Nirvana, U2, Foo Fighters, Queen, Guns N' Roses, Sting, MCR, Metallica, AC/DC e.v.a. goed
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hebben ook leuke nummers ja.quote:
Welterusten ventjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
Dag dag slapen, zie je over een paar uur.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Oke, duidelijk: Ik zet Overcome op 1 dit jaar bij de top 1000 van Radio 2.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Ooohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga dus pas over een paar uur slapen.
ja, en die voor picornie op komt op fnoord filmpjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent zo'n persoon die je leeftijd op YouTube plaats bij de comments.
Nahquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Nee Bohemian Rhapsody is lekkerquote:
quote:
Het is toch iedere jaar dezelfde overdosis aan babyboomers die stemmen, dus ieder jaar dezelfde nummers.quote:
Trutquote:
Fucking fuck Adele met 7 van haar fucknummers in de top 20 paar jaar geledenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Het is toch iedere jaar dezelfde overdosis aan babyboomers die stemmen, dus ieder jaar dezelfde nummers.
babyboomers zijn net iets ouder toch paar generaties ervoor ben ik bangquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Het is toch iedere jaar dezelfde overdosis aan babyboomers die stemmen, dus ieder jaar dezelfde nummers.
Johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Bohemian Rhapsody vind ik echt enorm overgewaardeerd
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking fuck Adele met 7 van haar fucknummers in de top 20 paar jaar geleden
gino pietermaai in de top 1000quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad.Sommige nummers van Adele vind ik wel mooi hoor, maar om ze nou in de top 20 te plaatsen? En dan ook nog eens zo'n overdosis? Wacht maar tot de babyboomers grotendeels zijn uitgestorven, gelijk een hele andere top 1000.
Nee man, die rapper. Van 't zware leven op de straat.. die Nederlandse kut hoe heet iequote:
Ik vind Queen best leuk.quote:
Kempi?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee man, die rapper. Van 't zware leven op de straat.. die Nederlandse kut hoe heet ie.
quote:
Ik ook.quote:
Kleine Viezerikquote:
Stef Bosquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
ik ga jullie nou wat delen wat jullie totaal niet intressert
1. U2 - Streets have no name
2. Live - Overcome
3. R.E.M. - Losing my religion
4. Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt
5. Stef Bos - Pappa
Doe Maar, Clouseau, Het Goede Doel, jwtzquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
2. Live - Overcome
5. Stef Bos - Pappa
Nummer 4 ken ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
2. Live - Overcome
5. Stef Bos - Pappa
Op 1 gewoon Psy met Gentlemanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
1 tot en met 1000: Hardstyle met een paar nummers van Armin er tussendoor. Lekker simpel.
skyradioquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
2. Live - Overcome
5. Stef Bos - Pappa
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe Maar, Clouseau, Het Goede Doel, jwtz
you`re so freakingg sexieahhh, heerlijk wat een baasquote:
Mee eens! Vind het een mooi nummerquote:
Ha, die zocht ik ook.. maar dan op supermarktquote:
Ik hoor hem nu pas voor het eerst, wat een bazenlied.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
you`re so freakingg sexieahhh, heerlijk wat een baas
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoor hem nu pas voor het eerst, wat een bazenlied.
Ja, die heb ik vaker gezien.quote:
Wow, die gaan écht los. Met zooo veel joh wtfquote:
Damien rice - 9 crimesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:41 schreef msacras het volgende:
Nu het toch over muziek gaat, weet iemand een mooi nummer, zang begeleid met piano? Geen enorm veel extra poespas en instrumenten dus. Moet een solostuk voor muziek doen, en had een heel mooi nummer, maar daar is natuurlijk geen bladmuziek of akkoordenschema van te vinden.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stu wij hebben best wel veel raakvlakken op dit gebied merk ik
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:41 schreef msacras het volgende:
Nu het toch over muziek gaat, weet iemand een mooi nummer, zang begeleid met piano? Geen enorm veel extra poespas en instrumenten dus. Moet een solostuk voor muziek doen, en had een heel mooi nummer, maar daar is natuurlijk geen bladmuziek of akkoordenschema van te vinden.
Wowowow, die luister ik nu vet veel. Niet alleen dat nummer maar heel Reamonnquote:
wat een toffe sc ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wowowow, die luister ik nu vet veel. Niet alleen dat nummer maar heel Reamonn.
Die heb ik al een keer voor muziek gezongen/gespeeld...quote:
Ok. True.. maar eerste nummer waar ik aan moest denken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alles van Damien Rice, maar ik zou het eerder classificeren als mooi, niet per se leuk
Ik had wel dood kunnen zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
daar ben ik weer, het spijt me zo dat ik jullie zo lang verlaten heb
I got home late last night cause she`s a superrgirlll, and supergirls don`t cryyyquote:
Ik was bijna doodquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het spijt me zo Stu, ik was helemaal afgeleid door dingen
iets van coeur de pirate, kan je ook gelijk aan je frans werkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:41 schreef msacras het volgende:
Mainstreet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme ik ben nu aan een nummer aan het denken waarvan ik de naam niet meer kan herinneren maar dat ik vroeger geweldig vondvolgensmij door jongens gezongen, omstebeurt een stuk, maar da's echt te weinig informatie
En er kwam zeker een gitaar in voor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme ik ben nu aan een nummer aan het denken waarvan ik de naam niet meer kan herinneren maar dat ik vroeger geweldig vondvolgensmij door jongens gezongen, omstebeurt een stuk, maar da's echt te weinig informatie
Ik moet nu aan dat nummer denken in dat caféquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Backstreet boysquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
O ja, da's zeker heel lang geleden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vroeger, VROEGER, ik praat over een jaar of 6/7 geleden
Ik heb al vaker Einaudi gespeeld, zou een beetje afgezaagd zijn dus, en gaat ten koste van m'n cijfer. Wel erg mooie muziek ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
doe iets van Ludovico Einaudi. Dat is echt mooie pianomuziek.
Elle Goulding-Starry Eyed? Die is ook mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb al vaker Einaudi gespeeld, zou een beetje afgezaagd zijn dus, en gaat ten koste van m'n cijfer. Wel erg mooie muziek ja.
Maar het gaat er om dat ik iets zing, en ik begeleid graag mezelf erbij. Maarja, wat?
Dat is wel heel weinig ja. Kan van alles zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Damien riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb al vaker Einaudi gespeeld, zou een beetje afgezaagd zijn dus, en gaat ten koste van m'n cijfer. Wel erg mooie muziek ja.
Maar het gaat er om dat ik iets zing, en ik begeleid graag mezelf erbij. Maarja, wat?
Ik weet niet meer hoe het ging manquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
probeer soundhound, kun je de meest vage shit neuriën en nog steeds resultaten krijgen.
Of iets van Birdy gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Omg de backstreet boys
Laat ik dat gewoon gaan spelen jw
Ja, wij moeten een liedje voor jou raden dat je niet meer weet. Handig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging mantering
even de hitzones checken
Jaaa ik zag het. Is mooi, erg mooi, heerlijk om naar te luisteren, maar past niet echt bij me om zelf te doen. Ligt niet echt lekker qua toon en stijl.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Damien riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
Volgensmij was het buitenlands zelfsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja, wij moeten een liedje voor jou raden dat je niet meer weet. Handig.
Sting heeft mooie nummers jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
Koekjestrommel, waar is je Russische hoed gebleven?
Dragonstei din teiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij was het buitenlands zelfs
"Iets van Birdy" bestaat niet, ze heeft nl niks zelf geschreven volgebsmijquote:
Hurts, HAIM, Matt Corby ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaaa ik zag het. Is mooi, erg mooi, heerlijk om naar te luisteren, maar past niet echt bij me om zelf te doen. Ligt niet echt lekker qua toon en stijl.
Ja, blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat gewoon een NL politiehoedje.
Je bent gelukkig ook niet kieskeurigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:52 schreef msacras het volgende:
[..]
"Iets van Birdy" bestaat niet, ze heeft nl niks zelf geschreven volgebsmij"een cover van een cover van Birdy" zou dan kunnen. Jammer dat ze zo godvergeten overrated is
Nah, hoef niet hoor. Maar ik dacht er ineens aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik wil wel een Russische hoed voor je maken hoor
Hmm.. Hurts is toch wel meer band-geschikt dan voor een solostuk. HAIM ken ik niet, staat de afkorting nog ergens voor? En Matt Corby... *graaft diep in geheugen wie dat ook al weer was*quote:
oh, jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaaa ik zag het. Is mooi, erg mooi, heerlijk om naar te luisteren, maar past niet echt bij me om zelf te doen. Ligt niet echt lekker qua toon en stijl.
Geweldig natuurlijkquote:
Valt best meequote:
Klinkt goedquote:
Best coolquote:
KEN JE DEZE NIET?quote:
HAIM is ook niet zo geschikt bij nader inzien, Matt Corby is zo'n zwoel folkachtig zangertjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Hmm.. Hurts is toch wel meer band-geschikt dan voor een solostuk. HAIM ken ik niet, staat de afkorting nog ergens voor? En Matt Corby... *graaft diep in geheugen wie dat ook al weer was*
Waarom geen serieuze optie?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Valt best mee![]()
Birdy heb ik alleen toevallig een pesthekel aanen een Einaudi stuk heb ik dus al gedaan. Vanessa Carlton was geen serieuze optie (mag ik hopen iig
) dus ja.
Hee de acoustische versie daar van heb ik vandaag nog gedownload toevalligquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
Whataya want from me van Adam Lambert kan ook msacras, en dat was mijn laatste tip
De meeste zijn geloof ik al doodquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heel af en toe vind ik het leuk, maar op de meeste dagen heb ik een hekel aan ze.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom geen serieuze optie?Goed pianospel toch
dat mogen we met recht eenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heel af en toe vind ik het leuk, maar op de meeste dagen heb ik een hekel aan ze.
Dat is bij mij ook wel ongeveer zo hoor. Ik heb er maar af en toe zin in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja en volgens mij ook aan keelkanker als ik me niet vergis.quote:
Ja, misschien wel inderdaad. Best vreemd dat ze zo (relatief) jong al zijn overledenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja en volgens mij ook aan keelkanker als ik me niet vergis.
Toch frappant die hoge stemmenZou daar best wat mee te maken kunnen hebben gehad
quote:
nou enquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat mogen we met recht een
noemen
boksssquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook wel ongeveer zo hoor. Ik heb er maar af en toe zin in.
Ohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:57 schreef msacras het volgende:
[..]ik speelde dat liedje toen ik 12 was op de piano, terwijl ik geen noten kon lezen en nooit les heb gehad. Het is ongeveer net zo simpel als vader Jacob
Simpele melodieën zijn vaak het populairst. Daarnaast zijn er genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen maar toch geweldig kunnen spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:57 schreef msacras het volgende:
[..]ik speelde dat liedje toen ik 12 was op de piano, terwijl ik geen noten kon lezen en nooit les heb gehad. Het is ongeveer net zo simpel als vader Jacob
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:59 schreef msacras het volgende:
Anyweg, ik ga slapen. Thanks voor de opties, ik ga kijken of er wat tussen zit! Of als iemand toevallig het akkoordenschema van I Believe - Elske DeWall heeft of een absoluut gehoor en er een voor me kan maken in korte tijd (als ik het zelf doe ben ik 3 uur bezig)... Let me know
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:59 schreef msacras het volgende:
Anyweg, ik ga slapen. Thanks voor de opties, ik ga kijken of er wat tussen zit! Of als iemand toevallig het akkoordenschema van I Believe - Elske DeWall heeft of een absoluut gehoor en er een voor me kan maken in korte tijd (als ik het zelf doe ben ik 3 uur bezig)... Let me know
haten op abbaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
Hier heb ik trouwens een ontzettende hekel aan:
Hangt hier in huis een poster van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |