Ja, ik was ook al aan zoeken op google, maar ik kan ook niet echt een duidelijk antwoord vinden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef flipsen het volgende:
Erg onduidelijk dus inderdaadZe gaan er vast niet over zeuren, maar ik wil het toch wel even weten en kan het niet duidelijk op internet vinden. Wel veel verschillende antwoorden op allerlei fora, maar op officiële sites zie ik het antwoord niet
Nope, alleen "Instantie"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef EdRendum het volgende:
Staat er geen plaats van uitgifte op je paspoort? Ik heb zelf al jaren alleen maar een ID, dus ik weet het niet zeker. Op mijn ID staat in elk geval wel de plaatsnaam.
Dan zou ik zeggen dat Chili het land van uitgifte is. Geen idee of EasyJet ook zo logisch denkt, natuurlijkquote:
Maar wat heeft het dan voor nut om het er uberhaupt op te schrijven? Dan zou een Nederlands paspoort betekenen dat Nederland ook per definitie het land van uitgifte is en kun je de plaatsnaam in het buitenland wel weglaten. Even heel simpel gedacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef Peter het volgende:
Chili geeft het paspoort toch niet uit? Dat doet de Nederlandse ambassade (in Chili) namens Nederland. Toch?
Nou ik dacht dat het was zodat ze wisten in welk land je ingeschreven stond (niet dat dat altijd zou kloppen omdat je ook kunt verhuizen in 4 jaar), maar aan "Nederland" hebben ze ook niks als het land van uitgifte toch per definitie overeenkomt met de nationaliteit toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef Peter het volgende:
Wat zou een luchtvaartmaatschappij hebben aan iets anders dan?
Ryanair vraagt het ook, zag ik ergens (ja, het zit me dwarsquote:Op maandag 3 juni 2013 10:27 schreef breaky het volgende:
Land van uitgifte is inderdaad vreemd. Mischien hebben ze wel een foutje gemaakt bij Easyjet
Ik zou trouwens gewoon Nederland in vullen. Het blijft een Nederlands paspoort en als het goed is de Ambassade zelf Nederlands grondgebied.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:54 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ryanair vraagt het ook, zag ik ergens (ja, het zit me dwars).
Nu zou het dus toch Chili kunnen zijn in TS z'n geval. Wat een verwarringquote:Op maandag 3 juni 2013 11:26 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik zou trouwens gewoon Nederland in vullen. Het blijft een Nederlands paspoort en als het goed is de Ambassade zelf Nederlands grondgebied.
*Edit* Nu heb ik dat laatste dus fout. Een Nederlandse Ambassade in Bangkok is nog steeds Thais grondgebied, maar is vrijgewaard van lokaal recht.
En ik heb het op de ambassade in Argentinie aangevraagd om het nóg onduidelijker te makenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nu zou het dus toch Chili kunnen zijn in TS z'n geval. Wat een verwarring![]()
Of sturen ze het in Nederland vervaardigde paspoort naar Chili op?
Dat vooral denk ik, maak me verder ook geen zorgen maar het was inderdaad erg verwarrend dat er opeens "land" stond ipv plaats.quote:Volgens mij kijken ze er niet eens naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |