Wacht maar tot ik geen honger meer heb grquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Pannenkoeken die ik in de OP heb gezet staan er nog steeds in
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Pannenkoeken die ik in de OP heb gezet staan er nog steeds in
Ik neem je mee. Ik neem je mee op reis. Ik neem je mee. Naar Malta of het dolfijnenparadijsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef xcachet het volgende:
@ezel; ik mag voor mijn volgende studie die twee talig is dus ook naar het buitenland voor een stage. Om wat voor stage het gaat snap ik zelf nog ook niet haha. Lijkt me wel leuk
In Finland en Zweden betaal je ¤5 voor een biertjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Maar in Scandinavië ligt het eraan welk land je kiest. Noorwegen is sowieso het duurste, Zweden komt geloof ik daarna.
Ik vraag me echt af waarom je me zo adoreertquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik paint niet zomaar een uur voor iemand
In Zuid-Korea hebben ze geloof ik niet eens bier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In Finland en Zweden betaal je ¤5 voor een biertjeNoorwegen nog meer
Ik adoreer enkel supertoffe mensen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom je me zo adoreert
De dolfijnen zijn stom ):quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik neem je mee. Ik neem je mee op reis. Ik neem je mee. Naar Malta of het dolfijnenparadijs
Goede avond dusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef chapel24 het volgende:
Eerste bier na 4 weken gisteravond; Ik heb sambal ver de ruit van de donertent gespoten, per ongeluk, ik heb een whatsappje met "hee dit is mijn nummer" en ik heb geen idee wie de persoon is, en er zit meer geld in mn portomonnee dan toen ik vertrok.
DafuQ
Je kan wel nog normaal zitten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef chapel24 het volgende:
Eerste bier na 4 weken gisteravond; Ik heb sambal ver de ruit van de donertent gespoten, per ongeluk, ik heb een whatsappje met "hee dit is mijn nummer" en ik heb geen idee wie de persoon is, en er zit meer geld in mn portomonnee dan toen ik vertrok.
DafuQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |