Wacht maar tot ik geen honger meer heb grquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Pannenkoeken die ik in de OP heb gezet staan er nog steeds in
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Pannenkoeken die ik in de OP heb gezet staan er nog steeds in
Ik neem je mee. Ik neem je mee op reis. Ik neem je mee. Naar Malta of het dolfijnenparadijsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef xcachet het volgende:
@ezel; ik mag voor mijn volgende studie die twee talig is dus ook naar het buitenland voor een stage. Om wat voor stage het gaat snap ik zelf nog ook niet haha. Lijkt me wel leuk
In Finland en Zweden betaal je ¤5 voor een biertjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Maar in Scandinavië ligt het eraan welk land je kiest. Noorwegen is sowieso het duurste, Zweden komt geloof ik daarna.
Ik vraag me echt af waarom je me zo adoreertquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik paint niet zomaar een uur voor iemand
In Zuid-Korea hebben ze geloof ik niet eens bier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In Finland en Zweden betaal je ¤5 voor een biertjeNoorwegen nog meer
Ik adoreer enkel supertoffe mensen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom je me zo adoreert
De dolfijnen zijn stom ):quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik neem je mee. Ik neem je mee op reis. Ik neem je mee. Naar Malta of het dolfijnenparadijs
Goede avond dusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef chapel24 het volgende:
Eerste bier na 4 weken gisteravond; Ik heb sambal ver de ruit van de donertent gespoten, per ongeluk, ik heb een whatsappje met "hee dit is mijn nummer" en ik heb geen idee wie de persoon is, en er zit meer geld in mn portomonnee dan toen ik vertrok.
DafuQ
Je kan wel nog normaal zitten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef chapel24 het volgende:
Eerste bier na 4 weken gisteravond; Ik heb sambal ver de ruit van de donertent gespoten, per ongeluk, ik heb een whatsappje met "hee dit is mijn nummer" en ik heb geen idee wie de persoon is, en er zit meer geld in mn portomonnee dan toen ik vertrok.
DafuQ
Geen gym vandaag dusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Daar denken mijn hersenen en lever anders over
Ik vind mezelf niet toffer dan anderen hoor, maar das mijn meningquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik adoreer enkel supertoffe mensen.
Take.
The.
Fucking.
Hint.
Hou je mond en neem het compliment aanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet toffer dan anderen hoor, maar das mijn mening
Naakte etsuquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hou je mond en neem het compliment aananders stuur ik een hondsdolle ezell op je af.
Oh en een naakte etsu.![]()
Die naakte etsu ontvang ik met open armenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hou je mond en neem het compliment aananders stuur ik een hondsdolle ezell op je af.
Oh en een naakte etsu.![]()
Ik jou wel xquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet toffer dan anderen hoor, maar das mijn mening
Jijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die naakte etsu ontvang ik met open armen
En thanksJe paints
Ik ben er nog steeds niet over uit of je een kloon bent of nietquote:
Wel. ¤1.30 in Seoulquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Zuid-Korea hebben ze geloof ik niet eens bier.
Nee is echt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of je een kloon bent of niet
Wat voor bier krijg je dan? Chinees of Nederlands?quote:
http://www.pintprice.com/quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor bier krijg je dan? Chinees of Nederlands?
Van Singapore had ik dan ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:
Groenland: ¤8.50quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van Singapore had ik dan ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Studeren in Groenland, en dan al je geld uitgeven aan vijf biertjes.quote:
Is vast ook nog 0.2lquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Studeren in Groenland, en dan al je geld uitgeven aan vijf biertjes.![]()
zoals?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neuh niks ik heb soms mn twijfel bij bepaalde zaken
Dat is verdomme ¤42,50 voor een liter, tering.quote:
Meer man, euroshopperquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is verdomme ¤42,50 voor een liter, tering.Daar heb je hier minstens 3 kratten voor.
alles en iedereen en vooral mezelfquote:
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles en iedereen en vooral mezelf
Ik heb het nog nooit op realiseer ik me net.quote:
La Chouffe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:33 schreef chapel24 het volgende:
Hertog-Jan en Jupiler zijn mijn absolute favorieten. En een lekkere La Chouffe is ook nooit mis!
Oeiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op realiseer ik me net.!
Kom bier zuipen dan, haal ik drie kratten HJ.quote:
Ik lig na een krat wel plat, hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom bier zuipen dan, haal ik drie kratten HJ.
Ik ook, maar voor de volgende dag, jwtz.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik lig na een krat wel plat, hoor.
wtf totquote:
hej snoezepoeziequote:
Rezaniaquote:
TCquote:
Totoquote:
sukkelquote:
Verdomme, zoveelquote:
quote:
Oh het stijgt je naar je hoofd merk ik.. wacht even..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verdomme, zoveelhier voor mij. Wat is deze?
Jordy.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het stijgt je naar je hoofd merk ik.. wacht even..
Rezania
Kamer was best wel groot opzich nog welquote:
Je username moet dan ook minstens Osuchi zijn om geenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
Serieus, ik heb sinds ik hier mee post meerontvangen dan in de rest van mijn FOK!-geschiedenis.
quote:
Wijf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kamer was best wel groot opzich nog wel
Maar die keuken en die badkamervreselijk
Naja badkamer kon je het niet eens noemen. 1 klein kut douchje, en die hele vloer was viesquote:
Oh, dat is wel kut ja. Ik dacht dat je het over de tegels had of zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja badkamer kon je het niet eens noemen. 1 klein kut douchje, en die hele vloer was vies
Dus dat wordt 'em niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kamer was best wel groot opzich nog wel
Maar die keuken en die badkamervreselijk
Denk het niet. Zeker omdat ik er geen huurtoeslag op krijg.quote:
quote:
Laat me raden, Euro Truck Simulator 2?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hij ging sloom doen tijdens mijn rit van Bremen naar Keulen dus heb hem afgesloten
Ja, het is best leuk opzichquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, Euro Truck Simulator 2?
Ok, dan kom ik langs met een cactus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het niet. Zeker omdat ik er geen huurtoeslag op krijg.
Heb wel op 3 appartementjes gereageerd in Utrecht, damn als ik er daar 1 van krijg ben ik een blij man
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
doei liefje, ik kom er zo aanquote:
Ik heb Euro Truck Simulator 1 eens geprobeerd, 10 minuten later spel er weer afgegooid wat ontiegelijk saai zegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een keer een goedkope opdracht neem en dan vol richting Turkije cross om te kijken hoe ver ik komquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]we verveelden ons om 4 uur vannacht
Dit wordt me iets te vulgair xx hvjquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doei liefje, ik kom er zo aan
Uhm 1 vlakbij de Oudegracht en 1 vlakbij Wilhelminapark. Andere weet ik ff nietquote:
Erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]we verveelden ons om 4 uur vannacht
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een keer een goedkope opdracht neem en dan vol richting Turkije cross om te kijken hoe ver ik kom
Jaaaaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie wil er foto's van een stonede VA? Werd me opgestuurd en ik moest lachen
O, best goede locaties.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm 1 vlakbij de Oudegracht en 1 vlakbij Wilhelminapark. Andere weet ik ff nietLombok geloof ik.
Ik zag mijn broertje het is spelen die snapte er niks van en reed meer GTA stylequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]toen ik met 90 km/u over een rotonde probeerde te knallen weer die hele truck gemold dus toen ben ik gestopt
Ja dat is echt kut hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]toen ik met 90 km/u over een rotonde probeerde te knallen weer die hele truck gemold dus toen ben ik gestopt
Ik ook hoor boeiend, rechts inhalen, door doorgetrokken strepen inhalen alles jwtzquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zag mijn broertje het is spelen die snapte er niks van en reed meer GTA style
Ik was knetterstoned en had mijn eerste shaggie ooit gedraaidquote:
Of dan sta je een minuut vast, heb je geen zin om te wachten, vol gas vooruitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut heIk was Amsterdam nog niet uit en ik kon de wegenwacht al bellen omdat die truck op zijn kant lag
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Of dan sta je een minuut vast, heb je geen zin om te wachten, vol gas vooruit
150 uur is ook wel verslavend veel trouwensquote:
Gewoon ander verkeer beuken en continu te hard rijdenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook hoor boeiend, rechts inhalen, door doorgetrokken strepen inhalen alles jwtz
Zeker, Wilhelminapark wel stukje reizen met de bus naar CS maarja.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je ziet er normaler uit dan 99% van fok dus niet meer onzeker wezen gr mij
Ik denk dat dat wel overdreven is ook eigenlijk, 50 uur eerder. In ieder geval te veel voor een spel waar je alleen maar sloom rijdt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
150 uur is ook wel verslavend veel trouwens
Herkenbaar.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was knetterstoned en had mijn eerste shaggie ooit gedraaid
Dat te hard rijden lukt alleen binnen de bebouwde kom, dat teringding gaat net max 90quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon ander verkeer beuken en continu te hard rijden
Ja ik zei vannacht ook al tegen Jordy, als ze er nou auto`s van hadden gemaakt, dat is veel chiller rijden dan zo`n immense truckquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel overdreven is ook eigenlijk, 50 uur eerder. In ieder geval te veel voor een spel waar je alleen maar sloom rijdt.
[..]
Herkenbaar.Kom je net van de trein af, wil je linksaf slaan, bam!
Wat begrijp jij niet aan Truck Simulator?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zei vannacht ook al tegen Jordy, als ze er nou auto`s van hadden gemaakt, dat is veel chiller rijden dan zo`n immense truck
Ja, maak dan ook maar een Car Simulator door Europaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan Truck Simulator?
Volgens mij had mijn broertje de cheats wel razendsnel doorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat te hard rijden lukt alleen binnen de bebouwde kom, dat teringding gaat net max 90
Omg omg omg, taart! Bier! Tieten! Pecs! Feestdingen! Etc.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef arachide. het volgende:
JONGENS BREKEND NIEUWS: IK HEB EEN VOLDOENDE VOOR FRANS OMHYGAAAWD
Nou ja, alsof je elke dag daarheen gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker, Wilhelminapark wel stukje reizen met de bus naar CS maarja.
Ik wil een GTA met als map google street viewquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
Ze hadden er eigenlijk Euro Helicopter Simulator of zo van moeten maken.
Pak de auto en ga rijden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maak dan ook maar een Car Simulator door Europa
Nee maargoed, centrum misschien wel regelmatigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, alsof je elke dag daarheen gaat.
Ik mag mijn rijbewijs niet halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pak de auto en ga rijden.[ afbeelding ]
Ik ook !! Stonden wel kutvragen in zeg, die met die droom van Carrefour/Planetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef arachide. het volgende:
JONGENS BREKEND NIEUWS: IK HEB EEN VOLDOENDE VOOR FRANS OMHYGAAAWD
Nee dat is niet FOK! achtig genoegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pak de auto en ga rijden.[ afbeelding ]
Jaaaaaa! Ik stel voor dat we dit topic even uit google halen en allemaal naakt gaan posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg omg omg, taart! Bier! Tieten! Pecs! Feestdingen! Etc.![]()
![]()
ja, waar je vaker gebruik van maakt toch? wootwoottttquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maargoed, centrum misschien wel regelmatig
Die had ik goed. Ik ging wel hard de fout in bij die tekst over die kinderboeken ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook !! Stonden wel kutvragen in zeg, die met die droom van Carrefour/Planet
In Utrecht wel. In Woerden niet, daar is geen kut te doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, waar je vaker gebruik van maakt toch? wootwootttt
Rez' feestdagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Ik stel voor dat we dit topic even uit google halen en allemaal naakt gaan posten.
Ja mijn zolderkamer is mijn allesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet je je kamertje uit zeker?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je dan meer bezichtigen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Utrecht wel. In Woerden niet, daar is geen kut te doen
Die had ik weer goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die had ik goed. Ik ging wel hard de fout in bij die tekst over die kinderboeken ofzo
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja mijn zolderkamer is mijn alles
Een echte FOK!ker, zelfs deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebruikt
.
Ja, als ik reacties krijgquote:
I know. Ik had em alleen al goed..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die had ik weer goeder werd trouwens een vraag standaard goed gerekend he, die wat ook in 2007-I voorkwam
is dat kamernetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik reacties krijgHeb op 3 dingen gereageerd, en dat waren de enige in Utrecht binnen mijn wensenlijstje dusja
Elke dag kijken of er iets nieuws bij komt he
En hele dagen friet/patat discussies starten natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker, zelfs degebruikt
.
Si signoraquote:
pinball FX 2quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Rez weet je nog een leuk spel voor op de pc? Ik verveel me dood
Het maakt mij niet uit hoe je het noemt, ik vind het allebei lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:03 schreef nodig het volgende:
[..]
En hele dagen friet/patat discussies starten natuurlijk
op Katje punt peeha is alles gratisquote:
stuwiequote:
Hoezo niet?quote:
Er moeten minstens wapens en bier in zitten.quote:
Taart mag gelukkig wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Ik stel voor dat we dit topic even uit google halen en allemaal naakt gaan posten.
Nee wacht, dat gaan we niet doen. Maar foto's van parijs zijn welkom
Skyrim.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Rez weet je nog een leuk spel voor op de pc? Ik verveel me dood
Stuart.quote:
Nog een maand en dan word ik 20.quote:
Ligt eraan wat voor naakt.quote:
dat spelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
Ga anders gewoon Bus driving simulator spelen. Als je iets wilt doen wat nog saaier is dan die truck simulator.
Oogafwijkingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
Er moeten minstens wapens en bier in zitten.
[..]
Taart mag gelukkig wel.
[ afbeelding ]
[..]
Skyrim.Of SoaSe.
En AoE2 is net in HD uitgebracht.
[..]
Stuart.
[..]
Nog een maand en dan word ik 20.Fucking 20.
Wtf.
[..]
Ligt eraan wat voor naakt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
Vierentwintig uur is te weinig voor een dag.
applequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
laptop loopt altijd vast door tchij is de laatste tijd sowieso echt langzaaaam
download ccleaner in de mac appstorequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Ah, balen. Wacht even 5 jaar en dan print ik een nieuwe setje voor je uit.quote:
Ik vond alleen het gevangenistransport wel leuk. Dan werden ze allemaal blij als je gevaarlijk ging rijden enzoquote:
werkt dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
download ccleaner in de mac appstore
Rezquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
Er moeten minstens wapens en bier in zitten.
[..]
Taart mag gelukkig wel.
[ afbeelding ]
[..]
Skyrim.Of SoaSe.
En AoE2 is net in HD uitgebracht.
[..]
Stuart.
[..]
Nog een maand en dan word ik 20.Fucking 20.
Wtf.
[..]
Ligt eraan wat voor naakt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, balen. Wacht even 5 jaar en dan print ik een nieuwe setje voor je uit.
Ben je nu aan het trollen of watquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
download ccleaner in de mac appstore
Dat ga ik ook straks maar doen jaquote:
Bizar want hij nog pas 1 jaar oud toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vond alleen het gevangenistransport wel leuk. Dan werden ze allemaal blij als je gevaarlijk ging rijden enzo.
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar want hij nog pas 1 jaar oud toch?
hoi mensje!quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
Omg, ik voel mij echt dom. Heb het al sinds ik thuis ben warm. Denk ik er niet eens even aan om mijn vest uit te doen.
Dat is niet zo'n slimme zet nee. Gelukkig dacht je niet dat je een opvlieger hadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
Omg, ik voel mij echt dom. Heb het al sinds ik thuis ben warm. Denk ik er niet eens even aan om mijn vest uit te doen.
nee, staat er echt inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of wat?
Dat lijkt me dus zo fucking eng hč.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik zag bij de DWDD ook zelf bestuurbare auto`s die ze aan het maken zijn, dat zou natuurlijk echt ideaal zijn voor mij
Je kunt het ook gewoon downloaden van de website van de maker zelf. In plaats van zo omslachtig te doenquote:
Liever een robot dan mijn moeder.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus zo fucking eng hč.Als een ander persoon controle heeft, oké, maar een computer? Nee, bedankt.
Ach, probeer je het toch eerst in de wijk, daarna, naar de snelweg, en als het dan werkt stel je hem gewoon in op Italiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus zo fucking eng hč.Als een ander persoon controle heeft, oké, maar een computer? Nee, bedankt.
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Liever een robot dan mijn moeder.
Ik rij zelf wel, heb ik wat te doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, probeer je het toch eerst in de wijk, daarna, naar de snelweg, en als het dan werkt stel je hem gewoon in op Italie
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Liever een robot dan mijn moeder.
Handig toch? Kun je nog even FOK!ken terwijl je onderweg bent naar je school / werk...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja zoiets zou ik ook gehad hebben als het kon, zou ik sowieso veel gaan toeren door Europa denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik rij zelf wel, heb ik wat te doen.
30 of 31.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ookhoeveel punten heb je denk je?
Oke ga ik nu doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
En als ie nog sloom blijft heel windows/apple opnieuw installerenWel even bestanden backuppen
Kom hier, schatje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu weer eens zo'n bui... Zo eentje waarbij je gewoon even liefde hebt voor iedereen en knuffels wil gaan uitdelen. En ik ben niet eens een knuffelmens.![]()
FREE HUGSSSquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu weer eens zo'n bui... Zo eentje waarbij je gewoon even liefde hebt voor iedereen en knuffels wil gaan uitdelen. En ik ben niet eens een knuffelmens.![]()
Oh, dat geeft niet. Ik wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
Alweer?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
dan moet je het opzoeken, downloaden, installeren. Nu moet je opzoeken, installerenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon downloaden van de website van de maker zelf. In plaats van zo omslachtig te doen.
Neem mij meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb altijd al eens met ons barrel naar Moskou willen rijden. Misschien nog in de zomervakantie doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |