abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127258695

----------------------------------- STONERMEET -----------------------------------
---------------------------------- zondag 30 juni -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------

Streep de datum in je agenda, vraag vrij, zeg afspraken af, hou 'm vrij, en de dag erna ook!

Bring your own weed, food and drinks. Delen mag altijd, natuurlijk :7
Kijk wie er met je mee kan reizen (auto/trein/vliegtuig/driewieler) om eventueel de reiskosten mee te delen. :Y

Treinreizigers die meer dan ¤17,50 kwijt zijn voor het treinkaartje naar Utrecht: koop dit nu *O*

http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/Pages/ns-actie.aspx

Aanwezigen:
- Moira.
- Monopoly
- Amarantha
- Ugjerke
- Olment
- Sardu
- Klojo120
- Unscrewed
- GibsonLesPaul88
- Mano_
- Ro-ald

Bij mooi weer aanwezig:
- Yvonne

Volgens Olment aanwezig:
- Studeur
- Nestalgie

Willen wel, maar weten niet:
- Murdera
- Vaseline_
- Flippiee
- Dientje12
- Unfckingtitled

quote:
DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:
DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.

Stoners:
moirapoly.jpg g8ic9.gif Mano2.gif Big%20smoke.gif leuken%20ui.jpg Tonydrums.gif ollie.png hakken60.gif coderood.jpg sphinx.jpg hajeeonz.gif images.jpg ui.jpg pic.jpg anaVpxP.gif noiconn.png kerst.gif resizedimage.jpg UI.JPG ren.gif xIbSO.gif avatar2.gif Fritomlogo.png Hallon.png ui.png smit.gif nerdd.gif stonedSmiley.png imagesCATEM7QA.jpg mononokeicon.png flat2.gif ocdance1.gif 15z1jq0.gif av1.jpg berenpak2.jpg 0.gif 30ded03.jpg Zombieclown.gif pestilence.jpg FOK%20UI.jpg Chelios.gifJensen.gif
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij O+ Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden :@

Jointjes draaien:

SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Andere hendige tuts:

SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
SPOILER: Horse van CodeRood
SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)
Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje _O_

Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
SPOILER: By Murdera
SPOILER: By GibsonLesPaul88
SPOILER: By Studeur
Vette stoner muziek

Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)

Stoner Movie TiP
SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homo
Stonervoer en -drinken:
SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'
quote:
19s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 02:51:11 ]
pi_127258722
is de lente al voorbij? :o
pi_127258730
jeuj

Edit:

SePo :')

:7
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:03:30 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_127258741
Mono ik wil ook naar de meet! Kan de OP bijwerken?
pi_127258746
Morgen begint de kalenderzomer :P
pi_127258756
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef Mano_ het volgende:
Mono ik wil ook naar de meet! Kan de OP bijwerken?
Ik zet je er op ;)
pi_127258789
Verdomme hahaha
Zie ik dat ik een Fipo heb
refresh, is het een Sepo :')
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:09:39 #8
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_127258969
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik zet je er op ;)
Toppie! *O*

Stoner-voer gehaald _O_
pi_127258999
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Toppie! *O*

Stoner-voer gehaald _O_
[ afbeelding ]
Die mergpijpen :o !! _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_127259017
Ik moet zo ook nog ff boodschappen doen.
Vanavond naar Den Haah, appartement leeghalen en schoonmaken, alles in dozen stoppen en een hoop weg flikkeren. Dan moet er 's avonds ook geblowed worden natuurliijk _O_
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:12:32 #11
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_127259111
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Die mergpijpen :o !! _O_
Echt he, die halen de ochtend niet vrees ik :Y)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:14:20 #12
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_127259193
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond naar Den Haah, appartement leeghalen en schoonmaken, alles in dozen stoppen en een hoop weg flikkeren. Dan moet er 's avonds ook geblowed worden natuurliijk _O_
Blowen en drinken nadat je iets zinnigs hebt gedaan _O_
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_127259198
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Echt he, die halen de ochtend niet vrees ik :Y)
Ik haal ze vaak van Appie, die goodkope meuk haha.
Vreet ze in 1 klap op :P
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:14:28 #14
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_127259202
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
Dan kom je er achter hoeveel zooi je eigenlijk hebt _O-
Heb nog een garagebox vol met meuk van na een jaartje antikraak gewoond te hebben met veel te veel ruimte. Echt no way dat ik dat kwijt kan in m'n huidige hok.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:16:33 #15
169715 Mano_
Manomanoman..
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:17:10 #16
384590 Studeur
pi_127259312
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:18:19 #17
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_127259367
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:17 schreef Studeur het volgende:

[..]

dubstep
Kan best lekker zijn, zeker de EP samen met Cypress Hill
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:31:50 #18
384590 Studeur
pi_127259915
Straks maar even een kratje Schultenbrau halen
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:01:06 #19
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_127261150
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Studeur het volgende:
Straks maar even een kratje Schultenbrau halen
Dommelsch :')

Straks grolsch *O*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  PR en moderator vrijdag 31 mei 2013 @ 20:18:51 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_127262027
Mensen die hun sleutels kwijt zijn :')
Fuck the EBU.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:20:33 #21
384590 Studeur
pi_127262108
Hebben jullie wel eens dat als je gierend moe bent en een klein beetje wiet rookt, je weer helemaal wakker bent? Heb vaak 's avonds rond 8 uur dat ik helemaal instort en bijna in slaap val, als ik dan een klein beetje bong rook ben ik weer helemaal wakker.
  PR en moderator vrijdag 31 mei 2013 @ 20:25:21 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_127262335
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:20 schreef Studeur het volgende:
Hebben jullie wel eens dat als je gierend moe bent en een klein beetje wiet rookt, je weer helemaal wakker bent? Heb vaak 's avonds rond 8 uur dat ik helemaal instort en bijna in slaap val, als ik dan een klein beetje bong rook ben ik weer helemaal wakker.
Nee, ik heb wel dat ik mijn moeheid uitrek omdat ik het gevoel heb dat ik nog heel veel moet doen voor ik kan/ga slapen, en dus alsnog pas laat slaap :')
Fuck the EBU.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:31:27 #23
384590 Studeur
pi_127262602
Al 3 dagen het roken vervangen door mn e-sigaret, zo is stoppen wel heel makkelijk. Toch nicotine maar geen rook, wat een uitvinding.
pi_127262901
:(
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:38:57 #25
384590 Studeur
pi_127262926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:38 schreef Murdera het volgende:
:(
waddup?