abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127249562

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.com

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)

vrijdag 31 mei 2013 @ 14:39:19 #2
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127249732
Even teruggekeken naar dat TOTS van Ligue 1, Aliadiere zit erin dus die komt wellicht opnieuw in packs :D
Hetzelfde voor Nkoulou :P
pi_127249771
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Even teruggekeken naar dat TOTS van Ligue 1, Aliadiere zit erin dus die komt wellicht opnieuw in packs :D
Hetzelfde voor Nkoulou :P
Ik verkoop de mijne maar even. Speel er toch niet mee atm.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:43:24 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_127249850
Inmiddels m'n 1.2 miljoen coins weer terug en maar liefst 24k gebruikt voor een ander team in 433 en zowaar, loopt als een trein en scoor weer 3 tot 5 keer per wedstrijd gemiddeld en amper tegengoals. Neem nooit meer een oranje, blauw of zwart kaartje in m'n team. :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:44:29 #5
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_127249881
Ik speelde net tegen GJE's favorite, Guyon Fernandéz. :D
Nu zoek ik een tegenstandet in de finale van de silvercup. :O
pi_127249886
Hebben jullie de prijs van TOTS Götze wel eens bijgehouden over 24 uur? :P

Hij gaat echt van 350k in de middag/avond naar 400k in de nacht. _O-
pi_127249913
IF Lukaku is echt als een baksteen gedaald. ;(
pi_127249916
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:43 schreef Lastpost het volgende:
Inmiddels m'n 1.2 miljoen coins weer terug en maar liefst 24k gebruikt voor een ander team in 433 en zowaar, loopt als een trein en scoor weer 3 tot 5 keer per wedstrijd gemiddeld en amper tegengoals. Neem nooit meer een oranje, blauw of zwart kaartje in m'n team. :')
_O-
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_127249918
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef pascal08 het volgende:

Ik durf nooit meer te kijken nadat ik een speler heb gekocht :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_127249919
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef pascal08 het volgende:

Er zijn dagen waarop ik het niet bij hou.
pi_127249933
quote:
Er zit ook een mysterieus verhaal achter die kaartje, dat ben ik met je eens. Gewoon lekker die coins verkopen. Het is een pure win-win situatie, want je bespaart ook nog eens een kapotte controller. ;)
pi_127249949
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Gramulanion het volgende:
IF Lukaku is echt als een baksteen gedaald. ;(
Ik heb aan silver IF's een miljoen coins afgeschreven dit jaar..Lukaku, Benteke, Pogba, Alessandrini..allemaal gigantisch hard gedropt. Wijze les voor volgend jaar, maar dan zal het wel weer anders zijn en betaal ik erna veel meer :W
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127249962
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik durf nooit meer te kijken nadat ik een speler heb gekocht :')
Dan doe je je hand voor je ogen en kijk je heel voorzichtig door je vingers. Bevalt dat je niet dan klik je snel weg.
pi_127249976
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:46 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Er zit ook een mysterieus verhaal achter die kaartje, dat ben ik met je eens. Gewoon lekker die coins verkopen. Het is een pure win-win situatie, want je bespaart ook nog eens een kapotte controller. ;)
Ik zat er gisteren echt dichtbij, maar ik kwam niet verder dan een drommels, drommels moment waarbij het gelukkig niet lukte om de telefoon controller doormidden te breken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127250010
quote:
Post het team eens aub.
pi_127250099
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zat er gisteren echt dichtbij, maar ik kwam niet verder dan een drommels, drommels moment waarbij het gelukkig niet lukte om de telefoon controller doormidden te breken.
_O- _O- _O-
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:54:16 #17
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_127250169
15 euro op me paypal allemaal voor ps3 fut coins?

wie biedt aan>
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_127250306
Tim, wie is beter: IF Lukaku of IF Benteke?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:59:18 #19
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_127250333
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef JoeydeKoala het volgende:

[..]

Post het team eens aub.
Begovic
Riether, Koscielny, Jagielka, Enrique
Gerrard (H/M), Fellaini (L/H), Arteta (M/M)
Mirallas, Torres, Hazard

Allen IF's of TOTS en het liep voor geen meter en alleen Begovic en Mirallas voldeden prima. Zou je nog denken, ligt dan vast aan de workrates maar ook aanvallende backs (goede) en een nóg defensiever ingestelde CCM (standaard dan, deze was handmatig aangepast) functioneerde niet, zelfs met het aanpassen van de workrates leek het nog nergens op.

Gekke is nog dat je gewoon denkt dat je even je moment niet hebt, je teveel verwacht etc. maar als zelfs Giovinco in de duels Fellaini de baas is en Gerrard nog geen pass in de voeten kan geven terwijl met dat met non-shiny CB's met een passing van 32 wel lukt over 45 meter kom ik na 32 potjes toch echt tot de conclusie dat er iets niet klopt. :D
pi_127250361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:59 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Begovic
Mirallas, Torres, Hazard

Allen IF's of TOTS en het liep voor geen meter en alleen Begovic en Mirallas voldeden prima. Zou je nog denken, ligt dan vast aan de workrates maar ook aanvallende backs (goede) en een nóg defensiever ingestelde CCM functioneerde niet, zelfs met het aanpassen van de workrates leek het nog nergens op.

Gekke is nog dat je gewoon denkt dat je even je moment niet hebt, je teveel verwacht etc. maar als zelfs Giovinco in de duels Fellaini de baas is en Gerrard nog geen pass in de voeten kan geven terwijl met dat met non-shiny CB's met een passing van 32 wel lukt over 45 meter kom ik na 32 potjes toch echt tot de conclusie dat er iets niet klopt. :D
Haha ik herken het inderdaad.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:00:32 #21
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127250366
quote:

[..]

Begovic
Mirallas, Torres, Hazard

Allen IF's of TOTS en het liep voor geen meter en alleen Begovic en Mirallas voldeden prima. Zou je nog denken, ligt dan vast aan de workrates maar ook aanvallende backs (goede) en een nóg defensiever ingestelde CCM functioneerde niet, zelfs met het aanpassen van de workrates leek het nog nergens op.

Ik speel dan ook het liefste friendlies tegen fatsoenlijke teams :P
pi_127250376
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:58 schreef Maks0s het volgende:
Tim, wie is beter: IF Lukaku of IF Benteke?
Als je wil crossen: Benteke
Qua finishing en schot Lukaku

Lukaku vind ik beter in een systeem met 2 spitsen, Benteke in systeem met wingers.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127250388
quote:

[..]

Begovic
Mirallas, Torres, Hazard

Allen IF's of TOTS en het liep voor geen meter en alleen Begovic en Mirallas voldeden prima. Zou je nog denken, ligt dan vast aan de workrates maar ook aanvallende backs (goede) en een nóg defensiever ingestelde CCM (standaard dan, deze was handmatig aangepast) functioneerde niet, zelfs met het aanpassen van de workrates leek het nog nergens op.

Fellaini heeft M/H
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:01:35 #24
377964 quer
pi_127250396
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Fellaini heeft M/H
verkoop je coins tim?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:01:46 #25
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_127250402
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Fellaini heeft M/H
Aangepaste workrates om te testen of het dáar aan lag. ;)
pi_127250408
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef quer het volgende:

[..]

verkoop je coins tim?
Nee. En zit ook niet op PS3.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127250419
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Aangepaste workrates om te testen of het dáar aan lag. ;)
Ik moet verder lezen ja :') :@
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:02:16 #28
377964 quer
pi_127250420
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee. En zit ook niet op PS3.
Oké
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:05:23 #29
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_127250496
En nu ik low budget teams maak merk ik spontaan ook dat het echt geen ruk uitmaakt in welke formatie ik speel, of het nou 3421 is of 451, alles lijkt 'gewoon' te functioneren. Wanneer ik m'n sterrenteam bij elkaar zoek kijk ik echt heel bewust naar de formatie, weakfoot, uiteenlopende stats en workrates en nu ik onder de 80-rating spelers uitzoek boeit dat allemaal vrij weinig, als ze maar ergens in uitblinken, of dat nou kracht is, afronden, snelheid of passing, van alles wat bij elkaar en de engine doet de rest.

Tot zover m'n frustratie-post. :+
pi_127250601
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:05 schreef Lastpost het volgende:
En nu ik low budget teams maak merk ik spontaan ook dat het echt geen ruk uitmaakt in welke formatie ik speel, of het nou 3421 is of 451, alles lijkt 'gewoon' te functioneren. Wanneer ik m'n sterrenteam bij elkaar zoek kijk ik echt heel bewust naar de formatie, weakfoot, uiteenlopende stats en workrates en nu ik onder de 80-rating spelers uitzoek boeit dat allemaal vrij weinig, als ze maar ergens in uitblinken, of dat nou kracht is, afronden, snelheid of passing, van alles wat bij elkaar en de engine doet de rest.

Tot zover m'n frustratie-post. :+
Haha dat heb ik ook wel ja. bij mij silverteams heb ik er amper op gelet en die lopen als een trein en mijn dure goldteams zijn allemaal het resultaat van eindeloos puzzelen tot er eindelijk eens wat werkte. Uiteindelijk wel 3 prima teams, maar ook al veel ragesales :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127250616
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:50 schreef n0ir het volgende:

[..]

Beetje lullig voor Sill om alleen maar aan ons eigen hoogtepunt te denken.
Ik gaf haar even de headset en we werden gelijk van het veld getikt. Jullie zijn nogal snel afgeleid.
pi_127250775
Yooo :W
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_127250782
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik gaf haar even de headset en we werden gelijk van het veld getikt. Jullie zijn nogal snel afgeleid.
Mooi vrouw zorgt voor stress bij man
Een ontmoeting met een adembenemend mooie vrouw kan volgens wetenschappers een slechte invloed hebben op de gezondheid van mannen.

Laat een man slechts vijf minuten alleen bij een knappe vrouw dan is de kans groot dat het gehalte van cortisol (stresshormoon) in zijn bloed gaat stijgen. Het effect wordt verergerd als de man denkt dat vrouw in kwestie voor hem te hoog gegrepen zou zijn.
Dit blijkt uit een studie aan de universiteit van Valencia, meldt The Daily Telegraph.
De onderzoekers testten 84 mannelijke studenten. Een voor een moesten ze in een kamer plaatsnemen om een Sudoku-puzzel op te lossen. Twee vreemden, een man en een vrouw, zaten ook in de kamer.
Als de vrouwelijke vreemdeling de kamer verliet en de twee mannen bleven in de kamer achter dan verhoogde het stresshormoon van de testpersoon niet. Maar als de kandidaat met de vrouw werd achtergelaten dan bleek het gehalte cortisol wel te stijgen.
Cortisol kan in kleine doses een positief effect hebben, zo kun je er alerter van worden. Maar als je stelselmatig een te hoog gehalte aanmaakt dan kan dat van slechte invloed zijn op je hart, kun je een verhoogde kans krijgen op diabetes, impotentie en leidt het zelfs soms tot tegendoelpunten.
pi_127250817
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

pi_127250822
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef n0ir het volgende:

[..]

Een ontmoeting met een adembenemend mooie vrouw kan volgens wetenschappers een slechte invloed hebben op de gezondheid van mannen.

Laat een man slechts vijf minuten alleen bij een knappe vrouw dan is de kans groot dat het gehalte van cortisol (stresshormoon) in zijn bloed gaat stijgen. Het effect wordt verergerd als de man denkt dat vrouw in kwestie voor hem te hoog gegrepen zou zijn.
Dit blijkt uit een studie aan de universiteit van Valencia, meldt The Daily Telegraph.
De onderzoekers testten 84 mannelijke studenten. Een voor een moesten ze in een kamer plaatsnemen om een Sudoku-puzzel op te lossen. Twee vreemden, een man en een vrouw, zaten ook in de kamer.
Als de vrouwelijke vreemdeling de kamer verliet en de twee mannen bleven in de kamer achter dan verhoogde het stresshormoon van de testpersoon niet. Maar als de kandidaat met de vrouw werd achtergelaten dan bleek het gehalte cortisol wel te stijgen.
Cortisol kan in kleine doses een positief effect hebben, zo kun je er alerter van worden. Maar als je stelselmatig een te hoog gehalte aanmaakt dan kan dat van slechte invloed zijn op je hart, kun je een verhoogde kans krijgen op diabetes, impotentie en leidt het zelfs soms tot tegendoelpunten.
Heeft iemand gezegd dat ze mooi was dan? Misschien is het wel een zeug van 200 kilo.
pi_127250836
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef n0ir het volgende:

[..]

TL;DR doe niet alsof je slim bent.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127250839
quote:
De moeder!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127250846
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Heeft iemand gezegd dat ze mooi was dan? Misschien is het wel een zeug van 200 kilo.
Dat filmpje legt het uit
pi_127250848
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127250854
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

TL;DR doe niet alsof je slim bent.
is een artikel van de telegraaf hoor
pi_127250895
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

dan zou jij er niet doen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:21:15 #42
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_127250902
Ik kan zonder problemen naar mooie vrouwen kijken en ondertussen FIFA'en. Gr DS2 vanuit de les
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_127250920
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan zonder problemen naar mooie vrouwen kijken en ondertussen FIFA'en. Gr DS2 vanuit de les
ahahah geen plaatjes gekkiej
pi_127250921
quote:
Concentreer je dan op de les, anders wordt je internet de hele dag afgesloten. Niet dat ik daar problemen mee zou hebben.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127250929
quote:
Stoer man
pi_127250946
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Concentreer je dan op de les, anders wordt je internet de hele dag afgesloten. Niet dat ik daar problemen mee zou hebben.
Godverdomme man.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127250960
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:20 schreef Thorb het volgende:

[..]

dan zou jij er niet doen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, daar heb je wel een punt.
pi_127250981
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Godverdomme man.
#YOLO
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127251031
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:23 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

#YOLO
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251056
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:26:54 #51
284871 DarkSonic2
pi_127251084
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Niemand is serieus in deze les. Ze zitten hier zelfs met bier in de les _O- Ook keek iemand op Flabber.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_127251085
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

De moeder!
De moeder van HIMYM? Tijdje niet gekeken :P
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:27:01 #53
377964 quer
pi_127251087
ik koop ps3 coinsss
pi_127251103
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:26 schreef n0ir het volgende:

[..]

De moeder van HIMYM? Tijdje niet gekeken :P
SPOILER
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251126
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Niemand is serieus in deze les. Ze zitten hier zelfs met bier in de les _O- Ook keek iemand op Flabber.
Pak dan ook een biertje en maak matties. Beter dan op FOK! zitten tijdens de les :').
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127251142
quote:

[..]

wtf :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251156
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Pak dan ook een biertje en maak matties. Beter dan op FOK! zitten tijdens de les :').
Of ga staand plassen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:30:06 #58
284871 DarkSonic2
pi_127251173
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Nee bedankt. Ik ga nu echt wel opletten gr gr
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:31:38 #59
377964 quer
pi_127251207
beetje koopjes zoekennnnnnn
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:34:26 #60
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127251213
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Of ga staand plassen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Of ga staand plassen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:34:29 #61
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251215
ik zit er ook aan te denken om PS3 coins te kopen :@
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:35:19 #62
377964 quer
pi_127251231
ja ik koop het voor een vriend nu. ik ben een beetje gestopt met ut
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:35:27 #63
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127251238
Ganso in mijn dagelijkse pack kan slechter
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:35:43 #64
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127251242
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:34 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nog wel wat voor je
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:35:44 #65
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_127251243
GVD die bug is terug dat je web app crashed bij teveel zoekresultaten :')
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_127251255
quote:
je bent toch meestertrader?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251267
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ganso in mijn dagelijkse pack kan slechter
Toch weer 650 coins
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:36:31 #68
368552 Ajacied7
pi_127251268
quote:
No problem!
pi_127251270
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef BDIL het volgende:
GVD die bug is terug dat je web app crashed bij teveel zoekresultaten :')
jup :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:36:46 #70
377964 quer
pi_127251272
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

No problem!
verkoop je?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:37:28 #71
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127251286
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Toch weer 650 coins
Prima pull voor mijn packluck :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:37:59 #72
368552 Ajacied7
pi_127251294
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef quer het volgende:

[..]

verkoop je?
Via bank wel, niet via paypal.
pi_127251341
quote:

[..]

Bier drinken tijdens de les.
Dat heb ik maar één keer gedaan. Ter afsluiting van ons blok middeleeuwse literatuur bij Nederlands mochten we van de lerares een middeleeuws-eetfestijn in de les houden. Een hoop mensen hadden een middeleeuws recept (of gewoon iets anders lekkers) klaargemaakt. Er moest ook bij gedronken worden maar, zoals wij op school hadden geleerd, kon je tijdens de middeleeuwen het best bier drinken, omdat er in het water te veel bacteriën zaten.
Mochten we van de lerares bier meenemen en opdrinken in de les _O- . Het was het eerste uur dus half 9 's ochtends maar iedereen zat pannenkoeken te eten en bier te drinken. Van de juf mochten we er eentje per persoon maar dat was natuurlijk totaal niet bij te houden, tegen half 10 was de halve klas teut :+ 8)7 .
Die les daarna zat de leraar zich de hele tijd af te vragen waarom iedereen zo druk en gezellig was _O-
pi_127251372
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef n0ir het volgende:

[..]

Dat heb ik maar één keer gedaan. Ter afsluiting van ons blok middeleeuwse literatuur bij Nederlands mochten we van de lerares een middeleeuws-eetfestijn in de les houden. Een hoop mensen hadden een middeleeuws recept (of gewoon iets anders lekkers) klaargemaakt. Er moest ook bij gedronken worden maar, zoals wij op school hadden geleerd, kon je tijdens de middeleeuwen het best bier drinken, omdat er in het water te veel bacteriën zaten.
Mochten we van de lerares bier meenemen en opdrinken in de les _O- . Het was het eerste uur dus half 9 's ochtends maar iedereen zat pannenkoeken te eten en bier te drinken. Van de juf mochten we er eentje per persoon maar dat was natuurlijk totaal niet bij te houden, tegen half 10 was de halve klas teut :+ 8)7 .
Die les daarna zat de leraar zich de hele tijd af te vragen waarom iedereen zo druk en gezellig was _O-
Haha dat is wel geniaal. Staat net de onderwijsinspectie op de stoep :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251403
Götze of Muller? :)
pi_127251415
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef Topiek het volgende:
Gotze
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_127251416
quote:
Formatie? Positie? Ik zou sowieso Götze zeggen eigenlijk, maar het is wel nuttige info.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251422
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Formatie? Positie?
3-5-2 CAM
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:42:55 #79
354558 BDIL
pi_127251425
quote:

[..]

Wij hadden in de 5e ( of 6e jaar :P :@) Een nacht op school,mochten allemaal leerlingen uit 5e en 6e jaar hele nacht op school chillen en kon je gamen, films kijken, voetballen in de gymzaal etc. Toen ook dronken geworden _O- 2 flessen Bacardi Razz en Coconut meegenomen _O_
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
pi_127251428
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Gotze
Van jou wist ik het al :')
pi_127251429
quote:

[..]

3-5-2 CAM
Dan sowieso Götzinho :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251430
quote:

[..]

juf

Haase _O_

pi_127251485
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:43 schreef Thorb het volgende:

[..]

juf
Ja het was nog op de basisschool.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:45:37 #84
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251495

Ga ik maken _O-
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:45:53 #85
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127251500
FM _O- 2 goals David Luiz uit een inworp van Azpilicueta.
pi_127251508
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ja het was nog op de basisschool.
Slechte lerares dan :')
pi_127251520
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:43 schreef Thorb het volgende:

[..]

juf

Haase _O_

[ afbeelding ]
En het lag aan de baan. En aan het weer. En aan iedereen behalve aan hem. Geniaal interview weer :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:47:27 #88
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127251549
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]

Ga ik maken _O-
Die CAM's gaan niet werken in die formatie
pi_127251553
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
FM _O- 2 goals David Luiz uit een inworp van Azpilicueta.
Die inworpen van hem zijn echt ziek in FM ja :D

Wel Aké en Chalobah verhuren en/of speeltijd geven :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251563
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Kan prima bij bronzes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251564
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

En het lag aan de baan. En aan het weer. En aan iedereen behalve aan hem. Geniaal interview weer :')
Ook last van zijn knie denk ik :( anders had hij wel gewonnen :(
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:47:57 #92
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251568
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

zeker ?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:48:21 #93
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251576
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kan prima bij bronzes
ik wou net het tegendeel gaan bewijzen :(
pi_127251586
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef Djeetje het volgende:

[..]

zeker ?
Gast je speelt met brons tegen starterteams, zelfs al stel je een blinde met 1 been op win je nog.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:50:30 #95
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251644
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:

[..]

Gast je speelt met brons tegen starterteams, zelfs al stel je een blinde met 1 been op win je nog.
Weet ik ook wel hoor.
Heb ze al eens een keer gebruikt en won alles
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:50:36 #96
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127251646
quote:

[..]

Die inworpen van hem zijn echt ziek in FM ja :D

Wel Aké en Chalobah verhuren en/of speeltijd geven :)
3 goals nu :') Hattrick uit inworpen. Ja Chalobah is al verhuurd aan Watford, Aké niet.
pi_127251693
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:50 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

3 goals nu :') Hattrick uit inworpen. Ja Chalobah is al verhuurd aan Watford, Aké niet.
Ik heb ook een carričre met Chelsea gehad icm bondscoachschap van België..enige doel was om de Belgen zo goed mogelijk te maken _O-

Lukaku meteen teruggeroepen van zijn loanspell en meteen de basis in _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:52:23 #98
284871 DarkSonic2
pi_127251703
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]

Ga ik maken _O-
Geen IF Okugo en Lee Sang Hup?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:53:14 #99
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251726
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Geen IF Okugo en Lee Sang Hup?
Kang > Hup
En gaat om de IF die ik ga reviewen.
Normaal heb ik Hoon op CDM en dan Hup op CF
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:53:16 #100
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127251728
quote:

[..]

Kan prima bij bronzes
Oh ja bronzes :')!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:53:20 #101
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127251731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik heb ook een carričre met Chelsea gehad icm bondscoachschap van België..enige doel was om de Belgen zo goed mogelijk te maken _O-

Lukaku meteen teruggeroepen van zijn loanspell en meteen de basis in _O_
Ba raakte geblesseerd op transfer deadline day. Dus had alleen Torres als spits..heb maar even een spits gekocht die op transferlijst stond.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:53:44 #102
284871 DarkSonic2
pi_127251739
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:

[..]

Je speelt in de 1e ronde soms al tegen 99/100 chem teams dus wat je zegt is niet correct en ook niet juist.
pi_127251742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ba raakte geblesseerd op transfer deadline day. Dus had alleen Torres als spits..heb maar even een spits gekocht die op transferlijst stond.
Dan had je Lukaku dus nog terug kunnen roepen :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251761
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Je speelt in de 1e ronde soms al tegen 99/100 chem teams dus wat je zegt is niet correct en ook niet juist.
Deze post is abject en infaam.

SPOILER
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251777
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

SPOILER
_O-
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:55:04 #106
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127251794
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dan had je Lukaku dus nog terug kunnen roepen :P
Ja wist ik niet. Vind Lewandowski ook wel geinig om te hebben :P
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:55:23 #107
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251805
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

heb je die ven gekocht ? :D
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:55:33 #108
284871 DarkSonic2
pi_127251811
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Oh ja bronzes :')!
Oh ja golds :')
pi_127251831
^O^

hey ouwe futters :7. Lekker aan t traden vandaag?
Feyenoord Rotterdam
pi_127251839
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik had Fellaini gehaald in de eerste transferperiode, maar die man is echt gestoord in FM. In die 4 seizoenen die ik heb gespeeld heeft hij iets van 15x rood gepakt in een topwedstrijd..echt achterlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:56:26 #111
284871 DarkSonic2
pi_127251844
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

SPOILER
Geen idee wat dat betekent.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:56:40 #112
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251856
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
^O^

hey ouwe futters :7. Lekker aan t traden vandaag?
ja moet alleen weg _O_
pi_127251864
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Geen idee wat dat betekent.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:58:06 #114
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127251893
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik had Fellaini gehaald in de eerste transferperiode, maar die man is echt gestoord in FM. In die 4 seizoenen die ik heb gespeeld heeft hij iets van 15x rood gepakt in een topwedstrijd..echt achterlijk.
Bij mij game ging hij naar Spurs volgens mij. Muller naar City foor 49 miljoen _O-
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:58:26 #115
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127251905
Doet bij jullie de web app ook raar ?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:58:50 #116
306371 zerokil
psvunited
pi_127251919
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef Djeetje het volgende:
Doet bij jullie de web app ook raar ?
Crash.. Crashh...
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:58:57 #117
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127251923
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Bij mij game ging hij naar Spurs volgens mij. Muller naar City foor 49 miljoen _O-
Navarone Foor :o Das duur :o
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_127251930
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Foor _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:59:32 #119
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127251944
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Foor _O_
Hah te laat :*
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_127251965
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Hah te laat :*
12 sec incl plaatje zoeken..eigenlijk was ik eerder ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127251972
daar is eindelijk de negert met de pakketjes
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:00:45 #122
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127251987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

12 sec incl plaatje zoeken..eigenlijk was ik eerder ;(
Ik moest smileys zoeken :P
Elke dag
pi_127252006
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
daar is eindelijk de negert met de pakketjes
Is het alweer december? Echt geen zomer gehad dit jaar ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:02:22 #124
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127252039
foor is de combinatie van voor en for dat jullie dat nog niet gebruiken :')
Het spijt me foor jullie
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:02:25 #125
306371 zerokil
psvunited
pi_127252042
EA FIX JE KONKO WEBAPP
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:02:45 #126
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127252052
AB :')
Mcmanamanamanam voor 15k er op gezet na 1 seconde verkocht
pi_127252083
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
AB?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:03:59 #128
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127252097
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

AB?
auto buyer
pi_127252103
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

AB?
autobuyer denk ik
Feyenoord Rotterdam
pi_127252119
oh ik dacht Arsene Benger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:05:49 #131
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252168
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
foor is de combinatie van voor en for dat jullie dat nog niet gebruiken :')
Het spijt me foor jullie
Oke dislect!
Elke dag
  Moderator vrijdag 31 mei 2013 @ 16:06:31 #132
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_127252194
Stom misschien, maar tamperen werkt toch al niet meer of is dr weer iets nieuws gevonden ? :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_127252211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
Stom misschien, maar tamperen werkt toch al niet meer of is dr weer iets nieuws gevonden ? :')
Echt stom
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:07:10 #134
306371 zerokil
psvunited
pi_127252228
knaksfnker ea

pi_127252239
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
iets nieuws wil je meedoen moet je confetti dm'en
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:08:40 #136
284871 DarkSonic2
pi_127252278
EA :') Dat ze dat nog niet hebben gefixt.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:10:07 #137
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252323
Die Willy_1967 luckytv's zijn zo geniaal _O- _O- _O-
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:12:37 #138
284871 DarkSonic2
pi_127252413
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Hij heet McManaman hoor. En je zette hem zeker te goedkoop erop?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:12:48 #139
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252425
Die Suarez :') Heeft gewoon al gezegd dat hij sowieso weggaat _O-
Elke dag
pi_127252468
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Willy_1967 luckytv's zijn zo geniaal _O- _O- _O-
Is dees gewoon gesond offe heb die wat? _O-

http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:16:27 #141
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252565
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

OPZIJ VOOR DE INTERCITY UIT DEN HAAG _O_ _O-
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:18:23 #142
306371 zerokil
psvunited
pi_127252650
- Doe normaal. -

[ Bericht 82% gewijzigd door boem-dikkie op 31-05-2013 16:46:55 ]
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:18:24 #143
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252653
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:18:46 #144
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127252667
Geniaal _O-

gekkigheid
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:18:55 #145
354558 BDIL
pi_127252675
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wat mot je hebben ? Cocaiene, amphetamine? Doe maar is wat leuks _O-
Hala Madrid !
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:19:33 #146
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252695
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Reemi het volgende:
Geniaal _O-

gekkigheid
Ik moet sowieso lachen elke keer als ik dat woord hoor _O-
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:21:31 #147
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252768
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/willy-schoolontbijt/

Alhoewel deze was ook fucking grappig _O-

Wat eten jullie normaal dan? Gewoon brood ofzo? Blerghh :r _O-
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:22:54 #148
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127252807
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Suarez :') Heeft gewoon al gezegd dat hij sowieso weggaat _O-
Wat is daar mis mee? Hij is niet gelukkig in Engeland dus hij wil weg.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:23:27 #149
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252830
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zijn reden: Er is een negatieve hype om hem in Engeland. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor _O-
Elke dag
pi_127252833
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij gaat naar Milan, samen met Balo nog meer onzin uithalen.
pi_127252870
quote:
Het zou wel het een en ander van ons Brabanders verklaren
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:25:20 #152
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127252889
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Zijn reden: Er is een negatieve hype om hem in Engeland. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor _O-
Ja zegt hij dat het niet door hem zelf komt?
pi_127252907
YO YO YO :W
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:26:18 #154
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252930
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee hij loopt alleen te mauwen om een transfer

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
YO YO YO :W
Jo hoe ging Iot?
Elke dag
pi_127252941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Al zou hij 100% veranderen, dan nog is die hele hype om hem heen. Om het verleden achter zich te laten moet hij verkassen.
Feyenoord Rotterdam
pi_127252949
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

Jo hoe ging Iot?
Als het goed is gehaald :P
30 v/d 40 volgens exampredict, moet er 25 hebben.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:27:14 #157
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127252959
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

Jo hoe ging Iot?
Als dit al mauwen is :')

Maar goed het is Suarez dus snel allemaal weer op hem kotsen _O-
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:27:26 #158
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252967
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Als het goed is gehaald :P
30 v/d 40 volgens exampredict, moet er 25 hebben.
Dat lijkt me ook wel dan ja. Mooi ^O^
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:27:47 #159
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127252979
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Steek jij zijn lul nog maar ff in je mond dan ja ^O^
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:27:49 #160
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127252980
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Al zou hij 100% veranderen, dan nog is die hele hype om hem heen. Om het verleden achter zich te laten moet hij verkassen.
Klopt is alleen maar goed voor hem als hij naar een andere competitie gaat.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:28:11 #161
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127252994
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Steek jij zijn lul nog maar ff in je mond dan ja ^O^
Ah je kan weer niet winnen en gaat weer zo doen. Typisch gedrag weer hoor.
pi_127252999

Ik heb niet echt het idee dat hij de fout bij zichzelf legt hoor.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:28:52 #163
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253023
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ah je kan weer niet winnen en gaat weer zo doen. Typisch gedrag weer hoor.
_O- _O- _O-
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:29:06 #164
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253031
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O-
Moeilijk he woorden typen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:29:19 #165
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253038
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb niet echt het idee dat hij de fout bij zichzelf legt hoor.
Alsof Litmanen dat begrijpt :')
Elke dag
pi_127253059
Als je bij Real weer mensen gaat bijten en racistisch doen sta je meteen weer negatief in de krant :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:30:23 #167
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127253091
Lewandowski :D 2 goals tegen Arsenal
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:31:13 #168
377964 quer
pi_127253121
nog steeds zoekende voor ps3 coins
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:31:18 #169
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253128
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Wat staat daar dan? Misschien kan jij het mij beter uitleggen want volgens mij staat daar dat hij wordt veroordeeld over zijn daden en niet wordt beoordeelt op zijn voetballende kwaliteiten. Dat klopt toch ook gewoon?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:31:30 #170
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253143
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef quer het volgende:
nog steeds zoekende voor ps3 coins
Zoek en zij gult vinden
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:32:59 #171
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat staat daar dan? Misschien kan jij het mij beter uitleggen want volgens mij staat daar dat hij wordt veroordeeld over zijn daden en niet wordt beoordeelt op zijn voetballende kwaliteiten. Dat klopt toch ook gewoon?
Nee dat klopt niet. Dat is dikke BS. Er is zat over hem gezegd dat het een goede voetballer is. Maar als hij iemand bijt is het niet gek dat er wat kritiek komt. Om dan zo hard te gaan lopen janken en zeggen dat je alleen wordt beoordeelt op andere zaken dan voetbal, echt BS _O-
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:33:56 #172
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253260
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet. Dat is dikke BS. Er is zat over hem gezegd dat het een goede voetballer is. Maar als hij iemand bijt is het niet gek dat er wat kritiek komt. Om dan zo hard te gaan lopen janken en zeggen dat je alleen wordt beoordeelt op andere zaken dan voetbal, echt BS _O-
Waar jankt hij? Hij zegt dat hij weg wil om zijn familie tegen dit soort gedoe te beschermen dat kan ik alleen maar waarderen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:34:52 #173
284871 DarkSonic2
pi_127253312
Er is een keer een ruzie waar ik niet bij betrokken ben ^O^
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:35:16 #174
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253330
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is een keer een ruzie waar ik niet bij betrokken ben ^O^
Als dit al ruzie is :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:35:20 #175
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127253336
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waar jankt hij? Hij zegt dat hij weg wil om zijn familie tegen dit soort gedoe te beschermen dat kan ik alleen maar waarderen.
Dadelijk bijt hij zijn kind als het niet luistert of niet doet wat hij wil :o
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:35:35 #176
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253349
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Boehoe ze praten alleen over mijn bijten en niet over hoe ik voetbal :'( :'( :'( :'(

En ja lekker je gezin beschermen. Als hij eens niet tegenstanders ging bijten zou het ook een hoop schelen ^O^
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:37:28 #177
284871 DarkSonic2
pi_127253435
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als dit al ruzie is :')
Je hebt nu geluk dat VDM er niet is.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:37:35 #178
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253441
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Boehoe ze praten alleen over mijn bijten en niet over hoe ik voetbal :'( :'( :'( :'(

En ja lekker je gezin beschermen. Als hij eens niet tegenstanders ging bijten zou het ook een hoop schelen ^O^
Ik neem aan dat jij toch wel een minuscuul klein beetje voor kan stellen hoe de pers is in Engeland? Hij heeft een fout gemaakt, zijn excuses aangeboden en zit de straf uit dan is het wat mij betreft klaar. Maar zo werkt het daar niet dus hij wil naar een andere competitie om zijn familie te beschermen prima toch.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:40:22 #179
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253579
Maar goed het enige argument waar Timmy de hele tijd mee komt is dat hij iemand heeft gebeten zegt wel weer genoeg over jou :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:40:22 #180
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253580
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij toch wel een minuscuul klein beetje voor kan stellen hoe de pers is in Engeland? Hij heeft een fout gemaakt, zijn excuses aangeboden en zit de straf uit dan is het wat mij betreft klaar. Maar zo werkt het daar niet dus hij wil naar een andere competitie om zijn familie te beschermen prima toch.
Wat mij betreft is het ook niet klaar. Het is een recidivist, die dus blijkbaar niets leert van zijn straf en enkel uit is op eigen belang. Je snapt toch ook wel dat dat familie beschermen gewoon een lulverhaal is, hij wil gewoon bij Real gaan spelen :')

Maar nu ben ik werken toedeloe :W
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:41:25 #181
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253636
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed het enige argument waar Timmy de hele tijd mee komt is dat hij iemand heeft gebeten zegt wel weer genoeg over jou :')
Dat jij argumenten kan verzinnen die dat goed praten _O- _O- _O-

Maar gelukkig ben jij echt een goede discussiepartner :') Je neemt maar een paar zaken uit en reageert daarop en je luistert verder niet eens. En als het daarna niet loopt kom je weer met een persoonlijke aanval. Netjes ! ^O^
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:42:04 #182
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253666
Oh en wat zegt het over mij dat ik met het argument kom dat hij gebeten heeft :')? Dat ik dat niet goedkeur?

Nee sukkel ben ik :'(
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:42:22 #183
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127253681
Ah, de standaard Litmanendiscussie. Verspilde moeite jongens ^O^
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127253689
Bitchfight!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:42:35 #185
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253697
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat jij argumenten kan verzinnen die dat goed praten _O- _O- _O-

Maar gelukkig ben jij echt een goede discussiepartner :') Je neemt maar een paar zaken uit en reageert daarop en je luistert verder niet eens. En als het daarna niet loopt kom je weer met een persoonlijke aanval. Netjes ! ^O^
Volgens mij werd jij persoonlijk niet ik dus hou dat grote brabantse mondje van je maar weer heel snel dicht.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

vrijdag 31 mei 2013 @ 16:42:57 #186
354558 BDIL
pi_127253714
Thad als je een targetman nodig hebt raad ik Huntelaar echt aan _O_
Hala Madrid !
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:43:25 #187
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_127253733
Ach het is gewoon een randdebiel die ook nog eens geniale dingen kan met een voetbal.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:43:50 #188
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Reemi het volgende:
Ah, de standaard Litmanendiscussie. Verspilde moeite jongens ^O^
Ja sorry ik kap er al mee :P :*
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:44:27 #189
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253764
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef Lastpost het volgende:
Ach het is gewoon een randdebiel die ook nog eens geniale dingen kan met een voetbal.
Klopt.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:45:49 #190
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127253836
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Volgens mij werd jij persoonlijk niet ik dus hou dat grote brabantse mondje van je maar weer heel snel dicht.

[..]

Proves my point, thanks :*
Elke dag
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:47:27 #191
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_127253905
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Klopt.
Des te opmerkelijker dat ie het vreemd vind dat ie voor debiel wordt aangezien en niet als geniale voetballer. Bijten, racisme, provocatie van het publiek ... :')
Als ie die zaken nou gewoon eens achterwegen zou laten.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:49:25 #192
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127253999
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Proves my point, thanks :*
Oh ik reageer alleen maar op deze manier omdat jij begon met achterlijk doen. Dus voordat je met je vinger naar iemand wijst kun je beter eens even naar jezelf kijken.
pi_127254043
Waar ging het over? :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:50:48 #194
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127254076
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Even dom boertje op zijn plek gezet

Gr gr
pi_127254078
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
:Z
pi_127254087
Zonder ds2 is dit niet echt leuk.
pi_127254092
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Even dom boertje op zijn plek gezet

Gr gr
Ik lees wel terug :')
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:51:57 #198
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127254124
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ik lees wel terug :')
Ik zou het niet doen want het ging nergens over :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:52:22 #199
377964 quer
pi_127254146
pi_127254148
Als dit zou doorgaan is het toch best opvallend dat Suarez tweemaal een club verlaat wanneer hij een schorsing moet uitzitten voor een bijtincident . Hij maakt zich eerst helemaal niet geliefd bij een club en gaat er dan snel vandoor.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127254182
Sowieso snap ik wat hij zegt gewoon niet .... :')
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:53:12 #202
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127254187
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
Als dit zou doorgaan is het toch best opvallend dat Suarez tweemaal een club verlaat wanneer hij een schorsing moet uitzitten voor een bijtincident . Hij maakt zich eerst helemaal niet geliefd bij een club en gaat er dan snel vandoor.
Niet geliefd?
pi_127254197
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso snap ik wat hij zegt gewoon niet .... :')
Litmanen kan het je wel uitleggen.
pi_127254232
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Niet geliefd?
Dat staat er ja? :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127254257
Zo, 200 euro lichter en een hoop kleding rijker
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:54:53 #206
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127254263
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dat staat er ja? :P
Dat is niet waar in ieder geval.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:54:54 #207
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127254264
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
Thad als je een targetman nodig hebt raad ik Huntelaar echt aan _O_
Nee mijn spits is een afmaker, maar Lewandowski kan sowieso alles :P
pi_127254299
quote:
“Maar ik heb een jonge dochter en ik wil niet dat zij continu slechte dingen over haar vader te horen krijgt”, vervolgt Suárez.
Als je iemand op nationale TV bijt hoort dat erbij... denk je dat als ik bij de wereld draait door matthijs van nieuwkerk in zijn arm bijt ik dat niet te horen krijg op straat?

quote:
Van de andere kant weet ik dat het lastig wordt met die vervelende pers. Ik kan niet eens rustig met mijn baby over straat, de paparazzi zitten mij altijd op de hielen. De coach en mijn medespelers weten al langer hoe ik me daarbij voel: ongemakkelijk.”
Welkom in de wereld van het profvoetbal, hier krijg je ook een dikke vergoeding voor lul.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127254314
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is niet waar in ieder geval.
Bij zijn club is hij geliefd, de rest van de competitie niet.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127254336
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Als je iemand op nationale TV bijt hoort dat erbij...

[..]

Welkom in de wereld van het profvoetbal, hier krijg je ook een dikke vergoeding voor lul.
en ze vertellen allemaal leugens over hem :(
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:57:10 #211
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127254377
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Een hoop als in "een berg" of als in "veel"? Ik ben meestal alleen al ¤120 kwijt aan een broek. :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:57:41 #212
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127254405
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Ik ben meestal alleen al ¤120 kwijt aan een broek. :')
Zonde van je geld man
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127254413

Dit net gekocht _O_
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127254414
quote:

[..]

Een hoop als in "een berg" of als in "veel"? Ik ben meestal alleen al ¤120 kwijt aan een broek. :')
Coolcat _O-
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:57:59 #215
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127254419
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Als je iemand op nationale TV bijt hoort dat erbij... denk je dat als ik bij de wereld draait door matthijs van nieuwkerk in zijn arm bijt ik dat niet te horen krijg op straat?

[..]

Dus omdat je een hoop geld krijgt moet je maar ongelukkig zijn? Beetje apart maar oke.
pi_127254466
quote:

[..]

veel :) ik niet want dat vind ik echt achterlijk veel geld voor een broek
pi_127254497
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dus omdat je een hoop geld krijgt moet je maar ongelukkig zijn? Beetje apart maar oke.
Zeg ik dat? :')
Ik zeg alleen dat hij er wel mee moet gaan leren leven omdat het zo gewoon is. In Spanje is er ook dit soort pers in Duitsland ook, dat weet je echt wel na een aantal jaren topvoetbal. Hij is gewoon net zo hypocriet als de rest van de voetballers, de pers is leuk als ze wat positiefs schrijven en niet leuk als ze een keer wat negatiefs doen.

Hij verdiend mede zoveel door alle aandacht wat hem interessant maakt voor sponsors etc, dan moet hij nu niet gaan huilen als hij een keer wat fout doet en het dan ook in de krant komt.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127254530
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]

Dit net gekocht _O_
:')
pi_127254558
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Ah, ik ¤ 140 en een hoop kleding rijker.

:D

iig goed bezig. Klaar voor de 'zomer' dus
Feyenoord Rotterdam
pi_127254575
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

:')
:P

Vind je niet erg toch?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127254589
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

:P

Vind je niet erg toch?
tr gemacht #kamikazieban
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:01:48 #222
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127254618
Waar halen jullie je kleding dan zoal? Met ¤140 ben ik blij als ik een paar sokken en een broek heb. :P
pi_127254633
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
Waar halen jullie je kleding dan zoal? Met ¤140 ben ik blij als ik een paar sokken en een broek heb. :P
Coolcat dat zie je toch
pi_127254640
quote:
The sting met 25% korting :P

of die outlet van Men at work in Eindhoven nu.
Feyenoord Rotterdam
pi_127254642
quote:
Dit ja. :P
2 overhemden en een t-shirt o.i.d
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:03:27 #226
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127254696
quote:
V&D, Jack&Jones, We
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127254712
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]

Dit net gekocht _O_
Heb zelf dit voor ¤ 140,- (iets minder)

Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:04:34 #228
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127254748
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dit ja. :P
2 overhemden en een t-shirt o.i.d
Precies. Van sommige mensen weet ik wat ze ongeveer te besteden hebben en dan lopen ze er nog verdomd goed bij met zo'n budget. Wat dat betreft ben ik echt een kneus, want als ik voor ¤20 ergens een TV goedkoper zie ga ik 'm wel daar halen. :')
pi_127254749
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:

[..]

tr gemacht #kamikazieban
BAN ME NIET, ik ben net litmanenafca even verbaal in de hoek aan het zetten.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:05:37 #230
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127254803
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

BAN ME NIET, ik ben net litmanenafca even verbaal in de hoek aan het zetten.
Kom maar potje FIFA vanavond lossen we het op als echte mannen.
pi_127254807
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Precies. Van sommige mensen weet ik wat ze ongeveer te besteden hebben en dan lopen ze er nog verdomd goed bij met zo'n budget. Wat dat betreft ben ik echt een kneus, want als ik voor ¤20 ergens een TV goedkoper zie ga ik 'm wel daar halen. :')
Het hoeft ook niet duur te zijn om mooi te zijn.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:06:43 #232
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127254842
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet duur te zijn om mooi te zijn.
Maar ik denk altijd: YOLO!!!
pi_127254870
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Kom maar potje FIFA vanavond lossen we het op als echte mannen.
... goed argument man :')
En dan zeg jij iets over dat TT met een argument komt

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij komt gewoon zonder argumenten stefje.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:08:35 #234
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127254918
Jij snapt niet dat ik er al over opgehouden was?
pi_127254934
quote:
henny's rits
pi_127254938
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij snapt niet dat ik er al over opgehouden was?
Is dit een retorische vraag?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127254944
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

henny's rits
_O- _O- _O-

Of is dat een echte winkel? :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:10:10 #238
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127254977
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:09 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik dacht ook dat het een grap was, maar het is echt een winkel. :D
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:10:11 #239
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127254978
quote:

[..]

Is dit een retorische vraag?
Wie weet.
pi_127255005
quote:

[..]

_O- _O- _O-

serieus :')
Maar ja goede kleding en niet zo duur dus ik vind het mooi
pi_127255031
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

O ... ik dacht dat je een grapje maakte :P
Toen dacht ik : Hennis en maurits?
Toen ging ik googlen en vond ik het, ziet er prima uit. Jammer dat we dat niet in eindje hebben :(
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127255037
konkooooooooo hard mijn knie gestoten :(
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:12:13 #243
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127255050
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Wel een geniale naam. _O-

Daar heeft de eigenaar waarschijnlijk nog minder lang over nagedacht dan wij over WeFUT. _O-
pi_127255060
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:12 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Wel een geniale naam. _O-
dit ja :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:13:22 #245
354558 BDIL
pi_127255098
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
konkooooooooo hard mijn knie gestoten :(
Ik net mijn teen tegen mijn bureau en toen uit frustratie bijna een gat in mijn deur geslagen :') _O-
Hala Madrid !
pi_127255120
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:13 schreef BDIL het volgende:

[..]

Ik net mijn teen tegen mijn bureau en toen uit frustratie bijna een gat in mijn deur geslagen :') _O-
Dat tweede lijkt me pijnlijker dan het eerste :P
Ik heb ook wel een dikke deur.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127255171
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dat tweede lijkt me pijnlijker dan het eerste :P
Ik heb ook wel een dikke deur.
Wel zo handig want van dat geschreeuw als jij aan het xboxen bent worden mensen niet vrolijk.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:15:44 #248
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127255188
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:

[..]

Wel zo handig want van dat geschreeuw als jij aan het xboxen bent worden mensen niet vrolijk.
Praten* _O-

Oh, nee...
pi_127255196
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:

[..]

Daarom is het ook :P
Ik schreeuw ook als ik fap, dus nog een extra reden.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127255438
Ga meer dan 100k verlies pakken op Cazorla :D
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:24:09 #251
284871 DarkSonic2
pi_127255475
hallo ik ben net naar de mac geweest en nu zit ik in de trein. Eindelijk weer naar huis. gr gr
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:24:25 #252
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127255483
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo ik ben net naar de mac geweest en nu zit ik in de trein. Eindelijk weer naar huis. gr gr
Wat had je genomen?
pi_127255503
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat had je genomen?
XTC.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:25:22 #254
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127255530
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:24 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

XTC.
Lekker hoor
pi_127255537
quote:

[..]

Wat had je genomen?
Happy meal duh jezus zeg dat is toch niet zo moeilijk.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:25:42 #256
284871 DarkSonic2
pi_127255548
quote:

[..]

Wat had je genomen?
4 chickenwings en medium frites. Vet lekker.
pi_127255563
ik ben net terug van een overheerlijk stukje sporten buiten , effe weer 30km gefietst op me moutainbike
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:26:13 #258
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127255572
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dat is niet zo veel
pi_127255583
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Vind je vet lekker? Mag je wel is mijn buik aflikken hoor.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127255610
Terug van de kapper, lekker radicaal gedaan. Na 5 jaar lang haar (even lang als emmanuel petit ongeveer ) een heep stuk er af laten halen :{
wat is een lach als je van binnen huilt
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:27:57 #261
284871 DarkSonic2
pi_127255635
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is niet zo veel
Ik ga thuis nog pannenkoeken eten :D
pi_127255674
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Ik ga thuis nog pannenkoeken eten :D
Kant en klare troep uit de magetron, dat mag ik toch niet hopen voor je, wat een troep is dat
pi_127255691
Zijn die chicken wings van de mac lekker trouwens?
pi_127255693

PS3
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:30:03 #265
284871 DarkSonic2
pi_127255711
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Kant en klare troep uit de magetron, dat mag ik toch niet hopen voor je, wat een troep is dat
Geen idee, dat wordt even afwachten.
pi_127255745
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Een beetje droog maar als er geen kfc in de buurt dan zijn ze wel te bikken hoor.
pi_127255746
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Geen idee, dat wordt even afwachten.
RACEKAK VANAVOND
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:31:46 #268
284871 DarkSonic2
pi_127255779
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja maar 4 is inderdaad niet echt veel.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:31:58 #269
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127255784
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:23 schreef Thorb het volgende:
Ga meer dan 100k verlies pakken op Cazorla :D
Waarom verkoop je 'm?
pi_127255805
http://wefut.nl/squad/1779

Hoe duur zou dit zijn???!!!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:33:34 #271
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127255846
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
http://wefut.nl/squad/1779

Hoe duur zou dit zijn???!!!
180K?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:33:36 #272
284871 DarkSonic2
pi_127255849
Het wordt wel weer wennen nu VI er niet meer voor komt. Verder kijk ik op TV alleen naar Comedy Central, vanavond en vannacht weer Tosh.0 _O_
pi_127255852
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:31 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Waarom verkoop je 'm?
Mwah zelfs nu ik vakantie heb speel ik geen fut dusja...
pi_127255942
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt wel weer wennen nu VI er niet meer voor komt. Verder kijk ik op TV alleen naar Comedy Central, vanavond en vannacht weer Tosh.0 _O_
Tosh.o vind ik ook wel leuk, wel beetje te flauw soms ... verder altijd scrubs en s(p)in city _O_
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127256003
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef Revontulet het volgende:
Terug van de kapper, lekker radicaal gedaan. Na 5 jaar lang haar (even lang als emmanuel petit ongeveer ) een heep stuk er af laten halen :{
Goed gedaan man, met zo'n lang kapsel ziet iedereen eruit alsof ze ieder moment kunnen gaan headbangen met hun wijsvinger en pink uitgestoken.
pi_127256055

:r :r :r
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127256200
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:38 schreef n0ir het volgende:

[..]

Goed gedaan man, met zo'n lang kapsel ziet iedereen eruit alsof ze ieder moment kunnen gaan headbangen met hun wijsvinger en pink uitgestoken.
Dat was ook het idee er achter...die fase groei je uit na een tijdje, luister nog graag metal maar beschouw mezelf niet als een zware metalhead
wat is een lach als je van binnen huilt
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:45:27 #278
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_127256249
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:44 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Dat was ook het idee er achter...die fase groei je uit na een tijdje, luister nog graag metal maar beschouw mezelf niet als een zware metalhead
En metalhead met zo´n UI ook _O-
NAC Breda
Rčsbaarge
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:48:37 #279
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127256341
Ik was vandaag ook naar de mac school betaalde _O_
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:49:33 #280
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_127256376
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik was vandaag ook naar de mac school betaalde _O_
Jij van mijn belastinggeld fastfood eten :r
NAC Breda
Rčsbaarge
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:49:41 #281
368728 Nickskuh
La France
pi_127256382
Diakite naar sunderland _O_
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:50:35 #282
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127256411
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Jij van mijn belastinggeld fastfood eten :r
Dat maakte het extra lekker ja.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:51:31 #283
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127256449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:49 schreef Nickskuh het volgende:
Diakite naar sunderland _O_
Weer een bazenverdediger erbij in de BPL :D
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:52:22 #284
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_127256481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:

[..]

Weer een bazenverdediger erbij in de BPL :D
3atb Kaboul - Diakité - Distin. O+
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:55:48 #285
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_127256617
Gewoon opskeer. Be4st petje op van Dreetje.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:01:31 #286
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127256816
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon opskeer. Be4st petje op van Dreetje.
:D
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:08:28 #287
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_127257035
rustig hier...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:14:12 #288
354558 BDIL
pi_127257208
FM is soms zo belachelijk :')
Hala Madrid !
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:17:52 #289
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127257318
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:14 schreef BDIL het volgende:
FM is soms zo belachelijk :')
Vertel
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:18:48 #290
354558 BDIL
pi_127257345
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Vertel
Alsof jij iets begrijpt :')
Hala Madrid !
pi_127257360
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:18 schreef BDIL het volgende:

[..]

Nergens voor nodig dit. Hij toont gewoon interesse :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:20:03 #292
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_127257387
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

kortom:
pi_127257394
stamp hem de grond in iwan kom op
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:21:16 #294
354558 BDIL
pi_127257417
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Meh je kan niet anders optreden onder andere omstandigheden, altijd zelfde methode hanteren.
Hala Madrid !
pi_127257424
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:18 schreef BDIL het volgende:

[..]

_O-
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:22:06 #296
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_127257439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
stamp hem de grond in iwan kom op
Hij had bij mij nog een baksteen door de ruit geflikkerd... ;(
kortom:
pi_127257457
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Hij had bij mij nog een baksteen door de ruit geflikkerd... ;(
volgende op je hoofd bam jonge
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:22:59 #298
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_127257473
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef Thorb het volgende:

[..]

volgende op je hoofd bam jonge
_O-
kortom:
pi_127257667
Lapo
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:29:29 #300
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_127257671
Mooi en betaalbaar McGeady shirt van Celtic spotted. *O* _O_
kortom:
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:30:26 #301
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127257701
fipo en tevens lapo
hallo dus dit noemen ze nou twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')