PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik verkoop de mijne maar even. Speel er toch niet mee atm.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Even teruggekeken naar dat TOTS van Ligue 1, Aliadiere zit erin dus die komt wellicht opnieuw in packs
Hetzelfde voor Nkoulou
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:43 schreef Lastpost het volgende:
Inmiddels m'n 1.2 miljoen coins weer terug en maar liefst 24k gebruikt voor een ander team in 433 en zowaar, loopt als een trein en scoor weer 3 tot 5 keer per wedstrijd gemiddeld en amper tegengoals. Neem nooit meer een oranje, blauw of zwart kaartje in m'n team.
Ik durf nooit meer te kijken nadat ik een speler heb gekochtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie de prijs van TOTS Götze wel eens bijgehouden over 24 uur?
Hij gaat echt van 350k in de middag/avond naar 400k in de nacht.
Er zijn dagen waarop ik het niet bij hou.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie de prijs van TOTS Götze wel eens bijgehouden over 24 uur?
Hij gaat echt van 350k in de middag/avond naar 400k in de nacht.
Er zit ook een mysterieus verhaal achter die kaartje, dat ben ik met je eens. Gewoon lekker die coins verkopen. Het is een pure win-win situatie, want je bespaart ook nog eens een kapotte controller.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:43 schreef Lastpost het volgende:
Inmiddels m'n 1.2 miljoen coins weer terug en maar liefst 24k gebruikt voor een ander team in 433 en zowaar, loopt als een trein en scoor weer 3 tot 5 keer per wedstrijd gemiddeld en amper tegengoals. Neem nooit meer een oranje, blauw of zwart kaartje in m'n team.
Ik heb aan silver IF's een miljoen coins afgeschreven dit jaar..Lukaku, Benteke, Pogba, Alessandrini..allemaal gigantisch hard gedropt. Wijze les voor volgend jaar, maar dan zal het wel weer anders zijn en betaal ik erna veel meerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Gramulanion het volgende:
IF Lukaku is echt als een baksteen gedaald.
Dan doe je je hand voor je ogen en kijk je heel voorzichtig door je vingers. Bevalt dat je niet dan klik je snel weg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer te kijken nadat ik een speler heb gekocht
Ik zat er gisteren echt dichtbij, maar ik kwam niet verder dan een drommels, drommels moment waarbij het gelukkig niet lukte om de telefoon controller doormidden te breken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zit ook een mysterieus verhaal achter die kaartje, dat ben ik met je eens. Gewoon lekker die coins verkopen. Het is een pure win-win situatie, want je bespaart ook nog eens een kapotte controller.
Post het team eens aub.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:43 schreef Lastpost het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat er gisteren echt dichtbij, maar ik kwam niet verder dan een drommels, drommels moment waarbij het gelukkig niet lukte om de telefoon controller doormidden te breken.
Begovicquote:
Haha ik herken het inderdaad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Begovic
Riether, Koscielny, Jagielka, Enrique
Gerrard (H/M), Fellaini (L/H), Arteta (M/M)
Mirallas, Torres, Hazard
Allen IF's of TOTS en het liep voor geen meter en alleen Begovic en Mirallas voldeden prima. Zou je nog denken, ligt dan vast aan de workrates maar ook aanvallende backs (goede) en een nóg defensiever ingestelde CCM functioneerde niet, zelfs met het aanpassen van de workrates leek het nog nergens op.
Gekke is nog dat je gewoon denkt dat je even je moment niet hebt, je teveel verwacht etc. maar als zelfs Giovinco in de duels Fellaini de baas is en Gerrard nog geen pass in de voeten kan geven terwijl met dat met non-shiny CB's met een passing van 32 wel lukt over 45 meter kom ik na 32 potjes toch echt tot de conclusie dat er iets niet klopt.
Ik speel dan ook het liefste friendlies tegen fatsoenlijke teamsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Begovic
Mirallas, Torres, Hazard
Allen IF's of TOTS en het liep voor geen meter en alleen Begovic en Mirallas voldeden prima. Zou je nog denken, ligt dan vast aan de workrates maar ook aanvallende backs (goede) en een nóg defensiever ingestelde CCM functioneerde niet, zelfs met het aanpassen van de workrates leek het nog nergens op.
Gekke is nog dat je gewoon denkt dat je even je moment niet hebt, je teveel verwacht etc. maar als zelfs Giovinco in de duels Fellaini de baas is en Gerrard nog geen pass in de voeten kan geven terwijl met dat met non-shiny CB's met een passing van 32 wel lukt over 45 meter kom ik na 32 potjes toch echt tot de conclusie dat er iets niet klopt.
Als je wil crossen: Bentekequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:58 schreef Maks0s het volgende:
Tim, wie is beter: IF Lukaku of IF Benteke?
Fellaini heeft M/Hquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Begovic
Mirallas, Torres, Hazard
Allen IF's of TOTS en het liep voor geen meter en alleen Begovic en Mirallas voldeden prima. Zou je nog denken, ligt dan vast aan de workrates maar ook aanvallende backs (goede) en een nóg defensiever ingestelde CCM (standaard dan, deze was handmatig aangepast) functioneerde niet, zelfs met het aanpassen van de workrates leek het nog nergens op.
Nee. En zit ook niet op PS3.quote:
Ik moet verder lezen jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aangepaste workrates om te testen of het dáar aan lag.
Haha dat heb ik ook wel ja. bij mij silverteams heb ik er amper op gelet en die lopen als een trein en mijn dure goldteams zijn allemaal het resultaat van eindeloos puzzelen tot er eindelijk eens wat werkte. Uiteindelijk wel 3 prima teams, maar ook al veel ragesalesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:05 schreef Lastpost het volgende:
En nu ik low budget teams maak merk ik spontaan ook dat het echt geen ruk uitmaakt in welke formatie ik speel, of het nou 3421 is of 451, alles lijkt 'gewoon' te functioneren. Wanneer ik m'n sterrenteam bij elkaar zoek kijk ik echt heel bewust naar de formatie, weakfoot, uiteenlopende stats en workrates en nu ik onder de 80-rating spelers uitzoek boeit dat allemaal vrij weinig, als ze maar ergens in uitblinken, of dat nou kracht is, afronden, snelheid of passing, van alles wat bij elkaar en de engine doet de rest.
Tot zover m'n frustratie-post.
Ik gaf haar even de headset en we werden gelijk van het veld getikt. Jullie zijn nogal snel afgeleid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Beetje lullig voor Sill om alleen maar aan ons eigen hoogtepunt te denken.
Mooi vrouw zorgt voor stress bij manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik gaf haar even de headset en we werden gelijk van het veld getikt. Jullie zijn nogal snel afgeleid.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik gaf haar even de headset en we werden gelijk van het veld getikt. Jullie zijn nogal snel afgeleid.
Heeft iemand gezegd dat ze mooi was dan? Misschien is het wel een zeug van 200 kilo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mooi vrouw zorgt voor stress bij man
Een ontmoeting met een adembenemend mooie vrouw kan volgens wetenschappers een slechte invloed hebben op de gezondheid van mannen.
Laat een man slechts vijf minuten alleen bij een knappe vrouw dan is de kans groot dat het gehalte van cortisol (stresshormoon) in zijn bloed gaat stijgen. Het effect wordt verergerd als de man denkt dat vrouw in kwestie voor hem te hoog gegrepen zou zijn.
Dit blijkt uit een studie aan de universiteit van Valencia, meldt The Daily Telegraph.
De onderzoekers testten 84 mannelijke studenten. Een voor een moesten ze in een kamer plaatsnemen om een Sudoku-puzzel op te lossen. Twee vreemden, een man en een vrouw, zaten ook in de kamer.
Als de vrouwelijke vreemdeling de kamer verliet en de twee mannen bleven in de kamer achter dan verhoogde het stresshormoon van de testpersoon niet. Maar als de kandidaat met de vrouw werd achtergelaten dan bleek het gehalte cortisol wel te stijgen.
Cortisol kan in kleine doses een positief effect hebben, zo kun je er alerter van worden. Maar als je stelselmatig een te hoog gehalte aanmaakt dan kan dat van slechte invloed zijn op je hart, kun je een verhoogde kans krijgen op diabetes, impotentie en leidt het zelfs soms tot tegendoelpunten.
TL;DR doe niet alsof je slim bent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mooi vrouw zorgt voor stress bij man
Een ontmoeting met een adembenemend mooie vrouw kan volgens wetenschappers een slechte invloed hebben op de gezondheid van mannen.
Laat een man slechts vijf minuten alleen bij een knappe vrouw dan is de kans groot dat het gehalte van cortisol (stresshormoon) in zijn bloed gaat stijgen. Het effect wordt verergerd als de man denkt dat vrouw in kwestie voor hem te hoog gegrepen zou zijn.
Dit blijkt uit een studie aan de universiteit van Valencia, meldt The Daily Telegraph.
De onderzoekers testten 84 mannelijke studenten. Een voor een moesten ze in een kamer plaatsnemen om een Sudoku-puzzel op te lossen. Twee vreemden, een man en een vrouw, zaten ook in de kamer.
Als de vrouwelijke vreemdeling de kamer verliet en de twee mannen bleven in de kamer achter dan verhoogde het stresshormoon van de testpersoon niet. Maar als de kandidaat met de vrouw werd achtergelaten dan bleek het gehalte cortisol wel te stijgen.
Cortisol kan in kleine doses een positief effect hebben, zo kun je er alerter van worden. Maar als je stelselmatig een te hoog gehalte aanmaakt dan kan dat van slechte invloed zijn op je hart, kun je een verhoogde kans krijgen op diabetes, impotentie en leidt het zelfs soms tot tegendoelpunten.
De moeder!quote:
Dat filmpje legt het uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heeft iemand gezegd dat ze mooi was dan? Misschien is het wel een zeug van 200 kilo.
dan zou jij er niet doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heeft iemand gezegd dat ze mooi was dan? Misschien is het wel een zeug van 200 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahahah geen plaatjes gekkiejquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan zonder problemen naar mooie vrouwen kijken en ondertussen FIFA'en. Gr DS2 vanuit de les
Concentreer je dan op de les, anders wordt je internet de hele dag afgesloten. Niet dat ik daar problemen mee zou hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan zonder problemen naar mooie vrouwen kijken en ondertussen FIFA'en. Gr DS2 vanuit de les
Stoer manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Godverdomme man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Concentreer je dan op de les, anders wordt je internet de hele dag afgesloten. Niet dat ik daar problemen mee zou hebben.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan zou jij er niet doenHaha, daar heb je wel een punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niemand is serieus in deze les. Ze zitten hier zelfs met bier in de lesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Concentreer je dan op de les, anders wordt je internet de hele dag afgesloten. Niet dat ik daar problemen mee zou hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Pak dan ook een biertje en maak matties. Beter dan op FOK! zitten tijdens de lesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niemand is serieus in deze les. Ze zitten hier zelfs met bier in de lesOok keek iemand op Flabber.
wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niemand is serieus in deze les. Ze zitten hier zelfs met bier in de lesOok keek iemand op Flabber.
Of ga staand plassen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pak dan ook een biertje en maak matties. Beter dan op FOK! zitten tijdens de les.
Nee bedankt. Ik ga nu echt wel opletten gr grquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pak dan ook een biertje en maak matties. Beter dan op FOK! zitten tijdens de les.
Ik heb nog wel wat voor jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:34 schreef Djeetje het volgende:
ik zit er ook aan te denken om PS3 coins te kopen
je bent toch meestertrader?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:34 schreef Djeetje het volgende:
Toch weer 650 coinsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ganso in mijn dagelijkse pack kan slechter
No problem!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:34 schreef Djeetje het volgende:
jupquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef BDIL het volgende:
GVD die bug is terug dat je web app crashed bij teveel zoekresultaten
Bier drinken tijdens de les.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha dat is wel geniaal. Staat net de onderwijsinspectie op de stoepquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bier drinken tijdens de les.
Dat heb ik maar één keer gedaan. Ter afsluiting van ons blok middeleeuwse literatuur bij Nederlands mochten we van de lerares een middeleeuws-eetfestijn in de les houden. Een hoop mensen hadden een middeleeuws recept (of gewoon iets anders lekkers) klaargemaakt. Er moest ook bij gedronken worden maar, zoals wij op school hadden geleerd, kon je tijdens de middeleeuwen het best bier drinken, omdat er in het water te veel bacteriën zaten.
Mochten we van de lerares bier meenemen en opdrinken in de les. Het was het eerste uur dus half 9 's ochtends maar iedereen zat pannenkoeken te eten en bier te drinken. Van de juf mochten we er eentje per persoon maar dat was natuurlijk totaal niet bij te houden, tegen half 10 was de halve klas teut
![]()
.
Die les daarna zat de leraar zich de hele tijd af te vragen waarom iedereen zo druk en gezellig was
Gotzequote:
Formatie? Positie? Ik zou sowieso Götze zeggen eigenlijk, maar het is wel nuttige info.quote:
Wij hadden in de 5e ( of 6e jaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat heb ik maar één keer gedaan. Ter afsluiting van ons blok middeleeuwse literatuur bij Nederlands mochten we van de lerares een middeleeuws-eetfestijn in de les houden. Een hoop mensen hadden een middeleeuws recept (of gewoon iets anders lekkers) klaargemaakt. Er moest ook bij gedronken worden maar, zoals wij op school hadden geleerd, kon je tijdens de middeleeuwen het best bier drinken, omdat er in het water te veel bacteriën zaten.
Mochten we van de lerares bier meenemen en opdrinken in de les. Het was het eerste uur dus half 9 's ochtends maar iedereen zat pannenkoeken te eten en bier te drinken. Van de juf mochten we er eentje per persoon maar dat was natuurlijk totaal niet bij te houden, tegen half 10 was de halve klas teut
![]()
.
Die les daarna zat de leraar zich de hele tijd af te vragen waarom iedereen zo druk en gezellig was
Dan sowieso Götzinhoquote:
jufquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
![]()
.
En het lag aan de baan. En aan het weer. En aan iedereen behalve aan hem. Geniaal interview weerquote:
Die inworpen van hem zijn echt ziek in FM jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
FM2 goals David Luiz uit een inworp van Azpilicueta.
Kan prima bij bronzesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die CAM's gaan niet werken in die formatie
Ook last van zijn knie denk ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En het lag aan de baan. En aan het weer. En aan iedereen behalve aan hem. Geniaal interview weer
zeker ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die CAM's gaan niet werken in die formatie
Gast je speelt met brons tegen starterteams, zelfs al stel je een blinde met 1 been op win je nog.quote:
Weet ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast je speelt met brons tegen starterteams, zelfs al stel je een blinde met 1 been op win je nog.
3 goals nuquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die inworpen van hem zijn echt ziek in FM ja
Wel Aké en Chalobah verhuren en/of speeltijd geven
Ik heb ook een carričre met Chelsea gehad icm bondscoachschap van België..enige doel was om de Belgen zo goed mogelijk te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 goals nuHattrick uit inworpen. Ja Chalobah is al verhuurd aan Watford, Aké niet.
Kang > Hupquote:
Ba raakte geblesseerd op transfer deadline day. Dus had alleen Torres als spits..heb maar even een spits gekocht die op transferlijst stond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook een carričre met Chelsea gehad icm bondscoachschap van België..enige doel was om de Belgen zo goed mogelijk te maken![]()
Lukaku meteen teruggeroepen van zijn loanspell en meteen de basis in
Je speelt in de 1e ronde soms al tegen 99/100 chem teams dus wat je zegt is niet correct en ook niet juist.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast je speelt met brons tegen starterteams, zelfs al stel je een blinde met 1 been op win je nog.
Dan had je Lukaku dus nog terug kunnen roepenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ba raakte geblesseerd op transfer deadline day. Dus had alleen Torres als spits..heb maar even een spits gekocht die op transferlijst stond.
Deze post is abject en infaam.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je speelt in de 1e ronde soms al tegen 99/100 chem teams dus wat je zegt is niet correct en ook niet juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze post is abject en infaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wist ik niet. Vind Lewandowski ook wel geinig om te hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had je Lukaku dus nog terug kunnen roepen
heb je die ven gekocht ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wist ik niet. Vind Lewandowski ook wel geinig om te hebben
Ik had Fellaini gehaald in de eerste transferperiode, maar die man is echt gestoord in FM. In die 4 seizoenen die ik heb gespeeld heeft hij iets van 15x rood gepakt in een topwedstrijd..echt achterlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wist ik niet. Vind Lewandowski ook wel geinig om te hebben
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze post is abject en infaam.Geen idee wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja moet alleen wegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
![]()
hey ouwe futters. Lekker aan t traden vandaag?
quote:
Bij mij game ging hij naar Spurs volgens mij. Muller naar City foor 49 miljoenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had Fellaini gehaald in de eerste transferperiode, maar die man is echt gestoord in FM. In die 4 seizoenen die ik heb gespeeld heeft hij iets van 15x rood gepakt in een topwedstrijd..echt achterlijk.
Navarone Foorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij mij game ging hij naar Spurs volgens mij. Muller naar City foor 49 miljoen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij mij game ging hij naar Spurs volgens mij. Muller naar City foor 49 miljoen
Hah te laatquote:
12 sec incl plaatje zoeken..eigenlijk was ik eerderquote:
Ik moest smileys zoekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
12 sec incl plaatje zoeken..eigenlijk was ik eerder
Is het alweer december? Echt geen zomer gehad dit jaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
daar is eindelijk de negert met de pakketjes
AB?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
AB
Mcmanamanamanam voor 15k er op gezet na 1 seconde verkocht
Oke dislect!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
foor is de combinatie van voor en for dat jullie dat nog niet gebruiken
Het spijt me foor jullie
Echt stomquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
Stom misschien, maar tamperen werkt toch al niet meer of is dr weer iets nieuws gevonden ?
iets nieuws wil je meedoen moet je confetti dm'enquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
Stom misschien, maar tamperen werkt toch al niet meer of is dr weer iets nieuws gevonden ?
Hij heet McManaman hoor. En je zette hem zeker te goedkoop erop?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
AB
Mcmanamanamanam voor 15k er op gezet na 1 seconde verkocht
Is dees gewoon gesond offe heb die wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Willy_1967 luckytv's zijn zo geniaal![]()
![]()
OPZIJ VOOR DE INTERCITY UIT DEN HAAGquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dees gewoon gesond offe heb die wat?![]()
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Wat mot je hebben ? Cocaiene, amphetamine? Doe maar is wat leuksquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dees gewoon gesond offe heb die wat?![]()
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Ik moet sowieso lachen elke keer als ik dat woord hoorquote:
Wat is daar mis mee? Hij is niet gelukkig in Engeland dus hij wil weg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die SuarezHeeft gewoon al gezegd dat hij sowieso weggaat
Zijn reden: Er is een negatieve hype om hem in Engeland. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Hij is niet gelukkig in Engeland dus hij wil weg.
Hij gaat naar Milan, samen met Balo nog meer onzin uithalen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Hij is niet gelukkig in Engeland dus hij wil weg.
Het zou wel het een en ander van ons Brabanders verklarenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)oen_cokesnuiven.html
Juist![]()
BAZEN VAN DE CLUB #JWZ
Ja zegt hij dat het niet door hem zelf komt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn reden: Er is een negatieve hype om hem in Engeland. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor
Nee hij loopt alleen te mauwen om een transferquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zegt hij dat het niet door hem zelf komt?
Jo hoe ging Iot?quote:
Al zou hij 100% veranderen, dan nog is die hele hype om hem heen. Om het verleden achter zich te laten moet hij verkassen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zegt hij dat het niet door hem zelf komt?
Als het goed is gehaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hij loopt alleen te mauwen om een transfer
[..]
Jo hoe ging Iot?
Als dit al mauwen isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hij loopt alleen te mauwen om een transfer
[..]
Jo hoe ging Iot?
Dat lijkt me ook wel dan ja. Mooiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als het goed is gehaald
30 v/d 40 volgens exampredict, moet er 25 hebben.
Steek jij zijn lul nog maar ff in je mond dan jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dit al mauwen is
Maar goed het is Suarez dus snel allemaal weer op hem kotsen
Klopt is alleen maar goed voor hem als hij naar een andere competitie gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Al zou hij 100% veranderen, dan nog is die hele hype om hem heen. Om het verleden achter zich te laten moet hij verkassen.
Ah je kan weer niet winnen en gaat weer zo doen. Typisch gedrag weer hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Steek jij zijn lul nog maar ff in je mond dan ja
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dit al mauwen is
Maar goed het is Suarez dus snel allemaal weer op hem kotsen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah je kan weer niet winnen en gaat weer zo doen. Typisch gedrag weer hoor.
Alsof Litmanen dat begrijptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niet echt het idee dat hij de fout bij zichzelf legt hoor.
Wat staat daar dan? Misschien kan jij het mij beter uitleggen want volgens mij staat daar dat hij wordt veroordeeld over zijn daden en niet wordt beoordeelt op zijn voetballende kwaliteiten. Dat klopt toch ook gewoon?quote:
Zoek en zij gult vindenquote:
Nee dat klopt niet. Dat is dikke BS. Er is zat over hem gezegd dat het een goede voetballer is. Maar als hij iemand bijt is het niet gek dat er wat kritiek komt. Om dan zo hard te gaan lopen janken en zeggen dat je alleen wordt beoordeelt op andere zaken dan voetbal, echt BSquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat staat daar dan? Misschien kan jij het mij beter uitleggen want volgens mij staat daar dat hij wordt veroordeeld over zijn daden en niet wordt beoordeelt op zijn voetballende kwaliteiten. Dat klopt toch ook gewoon?
Waar jankt hij? Hij zegt dat hij weg wil om zijn familie tegen dit soort gedoe te beschermen dat kan ik alleen maar waarderen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Dat is dikke BS. Er is zat over hem gezegd dat het een goede voetballer is. Maar als hij iemand bijt is het niet gek dat er wat kritiek komt. Om dan zo hard te gaan lopen janken en zeggen dat je alleen wordt beoordeelt op andere zaken dan voetbal, echt BS
Als dit al ruzie isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is een keer een ruzie waar ik niet bij betrokken ben
Dadelijk bijt hij zijn kind als het niet luistert of niet doet wat hij wilquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar jankt hij? Hij zegt dat hij weg wil om zijn familie tegen dit soort gedoe te beschermen dat kan ik alleen maar waarderen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar jankt hij? Hij zegt dat hij weg wil om zijn familie tegen dit soort gedoe te beschermen dat kan ik alleen maar waarderen.
Ik neem aan dat jij toch wel een minuscuul klein beetje voor kan stellen hoe de pers is in Engeland? Hij heeft een fout gemaakt, zijn excuses aangeboden en zit de straf uit dan is het wat mij betreft klaar. Maar zo werkt het daar niet dus hij wil naar een andere competitie om zijn familie te beschermen prima toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boehoe ze praten alleen over mijn bijten en niet over hoe ik voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
En ja lekker je gezin beschermen. Als hij eens niet tegenstanders ging bijten zou het ook een hoop schelen
Wat mij betreft is het ook niet klaar. Het is een recidivist, die dus blijkbaar niets leert van zijn straf en enkel uit is op eigen belang. Je snapt toch ook wel dat dat familie beschermen gewoon een lulverhaal is, hij wil gewoon bij Real gaan spelenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij toch wel een minuscuul klein beetje voor kan stellen hoe de pers is in Engeland? Hij heeft een fout gemaakt, zijn excuses aangeboden en zit de straf uit dan is het wat mij betreft klaar. Maar zo werkt het daar niet dus hij wil naar een andere competitie om zijn familie te beschermen prima toch.
Dat jij argumenten kan verzinnen die dat goed pratenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed het enige argument waar Timmy de hele tijd mee komt is dat hij iemand heeft gebeten zegt wel weer genoeg over jou
Volgens mij werd jij persoonlijk niet ik dus hou dat grote brabantse mondje van je maar weer heel snel dicht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij argumenten kan verzinnen die dat goed praten![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig ben jij echt een goede discussiepartnerJe neemt maar een paar zaken uit en reageert daarop en je luistert verder niet eens. En als het daarna niet loopt kom je weer met een persoonlijke aanval. Netjes !
quote:
Ja sorry ik kap er al meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Reemi het volgende:
Ah, de standaard Litmanendiscussie. Verspilde moeite jongens
Klopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef Lastpost het volgende:
Ach het is gewoon een randdebiel die ook nog eens geniale dingen kan met een voetbal.
Proves my point, thanksquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij werd jij persoonlijk niet ik dus hou dat grote brabantse mondje van je maar weer heel snel dicht.
[..]
Des te opmerkelijker dat ie het vreemd vind dat ie voor debiel wordt aangezien en niet als geniale voetballer. Bijten, racisme, provocatie van het publiek ...quote:
Oh ik reageer alleen maar op deze manier omdat jij begon met achterlijk doen. Dus voordat je met je vinger naar iemand wijst kun je beter eens even naar jezelf kijken.quote:
Ik lees wel terugquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even dom boertje op zijn plek gezet
Gr gr
Niet geliefd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
Als dit zou doorgaan is het toch best opvallend dat Suarez tweemaal een club verlaat wanneer hij een schorsing moet uitzitten voor een bijtincident . Hij maakt zich eerst helemaal niet geliefd bij een club en gaat er dan snel vandoor.
Litmanen kan het je wel uitleggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso snap ik wat hij zegt gewoon niet ....
Nee mijn spits is een afmaker, maar Lewandowski kan sowieso allesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
Thad als je een targetman nodig hebt raad ik Huntelaar echt aan
Als je iemand op nationale TV bijt hoort dat erbij... denk je dat als ik bij de wereld draait door matthijs van nieuwkerk in zijn arm bijt ik dat niet te horen krijg op straat?quote:“Maar ik heb een jonge dochter en ik wil niet dat zij continu slechte dingen over haar vader te horen krijgt”, vervolgt Suárez.
Welkom in de wereld van het profvoetbal, hier krijg je ook een dikke vergoeding voor lul.quote:Van de andere kant weet ik dat het lastig wordt met die vervelende pers. Ik kan niet eens rustig met mijn baby over straat, de paparazzi zitten mij altijd op de hielen. De coach en mijn medespelers weten al langer hoe ik me daarbij voel: ongemakkelijk.”
en ze vertellen allemaal leugens over hemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je iemand op nationale TV bijt hoort dat erbij...
[..]
Welkom in de wereld van het profvoetbal, hier krijg je ook een dikke vergoeding voor lul.
Een hoop als in "een berg" of als in "veel"? Ik ben meestal alleen al ¤120 kwijt aan een broek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo, 200 euro lichter en een hoop kleding rijker
Zonde van je geld manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben meestal alleen al ¤120 kwijt aan een broek.
Coolcatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een hoop als in "een berg" of als in "veel"? Ik ben meestal alleen al ¤120 kwijt aan een broek.
Dus omdat je een hoop geld krijgt moet je maar ongelukkig zijn? Beetje apart maar oke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je iemand op nationale TV bijt hoort dat erbij... denk je dat als ik bij de wereld draait door matthijs van nieuwkerk in zijn arm bijt ik dat niet te horen krijg op straat?
[..]
Welkom in de wereld van het profvoetbal, hier krijg je ook een dikke vergoeding voor lul.
veelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een hoop als in "een berg" of als in "veel"? Ik ben meestal alleen al ¤120 kwijt aan een broek.
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat je een hoop geld krijgt moet je maar ongelukkig zijn? Beetje apart maar oke.
Ah, ik ¤ 140 en een hoop kleding rijker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo, 200 euro lichter en een hoop kleding rijker
Coolcat dat zie je tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
Waar halen jullie je kleding dan zoal? Met ¤140 ben ik blij als ik een paar sokken en een broek heb.
The sting met 25% kortingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
Waar halen jullie je kleding dan zoal? Met ¤140 ben ik blij als ik een paar sokken en een broek heb.
Dit ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
V&D, Jack&Jones, Wequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
Precies. Van sommige mensen weet ik wat ze ongeveer te besteden hebben en dan lopen ze er nog verdomd goed bij met zo'n budget. Wat dat betreft ben ik echt een kneus, want als ik voor ¤20 ergens een TV goedkoper zie ga ik 'm wel daar halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja.
2 overhemden en een t-shirt o.i.d
Kom maar potje FIFA vanavond lossen we het op als echte mannen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
BAN ME NIET, ik ben net litmanenafca even verbaal in de hoek aan het zetten.
Het hoeft ook niet duur te zijn om mooi te zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Precies. Van sommige mensen weet ik wat ze ongeveer te besteden hebben en dan lopen ze er nog verdomd goed bij met zo'n budget. Wat dat betreft ben ik echt een kneus, want als ik voor ¤20 ergens een TV goedkoper zie ga ik 'm wel daar halen.
Maar ik denk altijd: YOLO!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet duur te zijn om mooi te zijn.
... goed argument manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar potje FIFA vanavond lossen we het op als echte mannen.
Jij komt gewoon zonder argumenten stefje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed het enige argument waar Timmy de hele tijd mee komt is dat hij iemand heeft gebeten zegt wel weer genoeg over jou
henny's ritsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
Is dit een retorische vraag?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij snapt niet dat ik er al over opgehouden was?
O ... ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serieus
Maar ja goede kleding en niet zo duur dus ik vind het mooi
Wel een geniale naam.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serieus
Maar ja goede kleding en niet zo duur dus ik vind het mooi
Ik net mijn teen tegen mijn bureau en toen uit frustratie bijna een gat in mijn deur geslagenquote:
Dat tweede lijkt me pijnlijker dan het eerstequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik net mijn teen tegen mijn bureau en toen uit frustratie bijna een gat in mijn deur geslagen![]()
Wel zo handig want van dat geschreeuw als jij aan het xboxen bent worden mensen niet vrolijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat tweede lijkt me pijnlijker dan het eerste
Ik heb ook wel een dikke deur.
Praten*quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel zo handig want van dat geschreeuw als jij aan het xboxen bent worden mensen niet vrolijk.
Daarom is het ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel zo handig want van dat geschreeuw als jij aan het xboxen bent worden mensen niet vrolijk.
Wat had je genomen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo ik ben net naar de mac geweest en nu zit ik in de trein. Eindelijk weer naar huis. gr gr
Dat is niet zo veelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
4 chickenwings en medium frites. Vet lekker.
Vind je vet lekker? Mag je wel is mijn buik aflikken hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
4 chickenwings en medium frites. Vet lekker.
Geen idee, dat wordt even afwachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kant en klare troep uit de magetron, dat mag ik toch niet hopen voor je, wat een troep is dat
Een beetje droog maar als er geen kfc in de buurt dan zijn ze wel te bikken hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn die chicken wings van de mac lekker trouwens?
RACEKAK VANAVONDquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt even afwachten.
Ja maar 4 is inderdaad niet echt veel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn die chicken wings van de mac lekker trouwens?
180K?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
http://wefut.nl/squad/1779
Hoe duur zou dit zijn???!!!
Tosh.o vind ik ook wel leuk, wel beetje te flauw soms ... verder altijd scrubs en s(p)in cityquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt wel weer wennen nu VI er niet meer voor komt. Verder kijk ik op TV alleen naar Comedy Central, vanavond en vannacht weer Tosh.0
Goed gedaan man, met zo'n lang kapsel ziet iedereen eruit alsof ze ieder moment kunnen gaan headbangen met hun wijsvinger en pink uitgestoken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef Revontulet het volgende:
Terug van de kapper, lekker radicaal gedaan. Na 5 jaar lang haar (even lang als emmanuel petit ongeveer ) een heep stuk er af laten halen
Dat was ook het idee er achter...die fase groei je uit na een tijdje, luister nog graag metal maar beschouw mezelf niet als een zware metalheadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Goed gedaan man, met zo'n lang kapsel ziet iedereen eruit alsof ze ieder moment kunnen gaan headbangen met hun wijsvinger en pink uitgestoken.
En metalhead met zo´n UI ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat was ook het idee er achter...die fase groei je uit na een tijdje, luister nog graag metal maar beschouw mezelf niet als een zware metalhead
Jij van mijn belastinggeld fastfood etenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik was vandaag ook naar de mac school betaalde
Dat maakte het extra lekker ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij van mijn belastinggeld fastfood eten
3atb Kaboul - Diakité - Distin.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weer een bazenverdediger erbij in de BPL
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon opskeer. Be4st petje op van Dreetje.
Alsof jij iets begrijptquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. Hij toont gewoon interesse
Meh je kan niet anders optreden onder andere omstandigheden, altijd zelfde methode hanteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. Hij toont gewoon interesse
quote:
Hij had bij mij nog een baksteen door de ruit geflikkerd...quote:
volgende op je hoofd bam jongequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij had bij mij nog een baksteen door de ruit geflikkerd...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |