Meen je dat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
DM mij. Jij bent de laatste voor nu.
Nee, helemaal niet handig, je wil die sites op een presenteerblaadje weggeven aan Brein ofzo? Hoe méér deze sites in het nieuws en openbaarheid komen, hoe sneller ze verdwenen zijn, besef je dit wel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef Devolution het volgende:
Misschien dat het handig is om een (constant actuele) lijst van Usenet Indexers in de OP te zetten, want dat is een van de meestgestelde vragen in deze topicreeks.
Dat er zaken missen heeft met DMCA takedowns te maken, wat zij bedoelen is dat ze geen groepen of content filteren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef bierjoost het volgende:
Die 'Ongecensureerde toegang tot alle beschikbare nieuwsgroepen' van Eweaka: hoe serieus moet ik dat nemen? Zit nu bij suprnews (giganews) en daar mist wel eens wat.
Mee eens. Denk dat daar wel veel vraag naar is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef Rainesz het volgende:
Dat nog niemand een pure Serie Community site is begonnen.
Films zijn overal zat gecodeerd te vinden, maar series snel zonder subs dat is overal vrij zeldzaam.
Dat is bij Torrents dan toch iets beter geregeld.
dan moet je leren kijken zonder subs. ik kijk zelf al jaren zonder subtitles en ik mis ze niet. je let meer op alles wat er gebeurd en zit nu niet constant naar de letters te kijken. de enige die vroeger nog subtitles wouden zijn mijn moeder en mijn zus maar die zijn het ondertussen ook gewoon geworden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef Rainesz het volgende:
Dat nog niemand een pure Serie Community site is begonnen.
Films zijn overal zat gecodeerd te vinden, maar series snel zonder subs dat is overal vrij zeldzaam.
Dat is bij Torrents dan toch iets beter geregeld.
Als je goed had gelezen, bedoelde ik ook zonder subs. Kijk zelf ook zonder subs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:00 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan moet je leren kijken zonder subs. ik kijk zelf al jaren zonder subtitles en ik mis ze niet. je let meer op alles wat er gebeurd en zit nu niet constant naar de letters te kijken. de enige die vroeger nog subtitles wouden zijn mijn moeder en mijn zus maar die zijn het ondertussen ook gewoon geworden.
Waar series niet meer te downloaden zijn is ook niet interessant (goeie modactie dus!).quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat posts verwijderd, in dit topic kan je het hebben over de werking van usenet, software en providers. Niet welke serie waar niet meer te downloaden is!
vosss!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar series niet meer te downloaden zijn is ook niet interessant (goeie modactie dus!).
Beter posten jullie waar welke series WEL nog te downloaden zijn!
Zeker series of films met veel namen etc vind ik ook een stuk beter te volgen met ondertiteling.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:31 schreef escalatie het volgende:
Ik kijk bijna alles met subs. Wel zijn 95% van subs in het engels. Zonder subs moet ik mij echt concentreren... ook Nederlandse films kijk ik met subs, anders volg ik niet.
Ze zijn bij elke provider wel te downloaden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar series niet meer te downloaden zijn is ook niet interessant (goeie modactie dus!).
Beter posten jullie waar welke series WEL nog te downloaden zijn!
haha zo doe ik het ook heb er nu 10 indexers in mijn lijst staan en als die niets meer vinden dan fix ik wel nieuwequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet handig, je wil die sites op een presenteerblaadje weggeven aan Brein ofzo? Hoe méér deze sites in het nieuws en openbaarheid komen, hoe sneller ze verdwenen zijn, besef je dit wel?
Ik ben zélf op zoek gegaan, dat is echt de beste manier. Er bestaat een review site die ook indexers beoordeeld, op die manier kom je ook al aan aardig wat 'adresjes'. En nee, die noem ik hier niet, want Google is je vriend.
Daarnaast zijn er van dit topic nog 32 aan vooraf gegaan waarin ook een hoop tips staan.
Zonder ondertiteling leer je Engels veel sneller en heb je subs niet meer nodigquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zeker series of films met veel namen etc vind ik ook een stuk beter te volgen met ondertiteling.
Daarover kun je twisten, maar dat valt buiten het bestek van dit draadje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Friday12 het volgende:
Zonder ondertiteling leer je Engels veel sneller en heb je subs niet meer nodig
Plus is het onzin, ik kan Engels gesproken films,series echt slecht volgen als het uit de U.K. komt. Dialect e.d.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:39 schreef trabant het volgende:
[..]
Daarover kun je twisten, maar dat valt buiten het bestek van dit draadje.
Voor liefhebbers van BBC-programma's: BBC-subs.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
haha zo doe ik het ook heb er nu 10 indexers in mijn lijst staan en als die niets meer vinden dan fix ik wel nieuwe
Dus jij kon bijv. Shane uit The Walking Dead perfect verstaan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
haha zo doe ik het ook heb er nu 10 indexers in mijn lijst staan en als die niets meer vinden dan fix ik wel nieuwe
[..]
Zonder ondertiteling leer je Engels veel sneller en heb je subs niet meer nodig
niet echt problemen mee gehad en nu is hij zelfs beter te verstaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus jij kon bijv. Shane uit The Walking Dead perfect verstaan?
Ik hou het nog wel een maand vol als de indexer de moeite isquote:
Kijk even naar reply #189 in dit topic.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:31 schreef StefannPSV het volgende:
Het zal vast al wel tientallen keren gevraagd zijn, maar ik vraag het toch lekker.
Ik ben op het moment veel series aan het binnenhalen met Sickbeard, maar de search providers die daar al standaard in staan vinden vaak niet alles wat ik wil.
Wat is op dit moment de beste searchprovider (voor SB) eventueel wil ik er ook voor betalen.
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |