quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
FOK wordt vergeleken met NAZI-DEUTSCHLAND en Noord-Korea.
Allemaal omdat topuc van Don.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
FOK wordt vergeleken met NAZI-DEUTSCHLAND en Noord-Korea.
een gezwel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze in dat modforum zelf VBL mee vergelijken
en lieve don kan er nieteens iets aan doenquote:
Een leuke, enthousiaste groep jongens die graag over voetbal keuvelen en die incidenteel een tetten pic posten lijkt me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze in dat modforum zelf VBL mee vergelijken
vast welquote:
Ik weet het niet.quote:
Hij is de kop van jut.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en lieve don kan er nieteens iets aan doen
dat is het kutte, hij krijgt t gezeik met ons maar het ligt niet aan hem
Letterlijke quotequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een leuke, enthousiaste groep jongens die graag over voetbal keuvelen en die incidenteel een tetten pic posten lijkt me.
ik vind het mooiste nog dat degene waarop hier t meeste gebasht word, dat zijn degenen die VBL verdedigen backstagequote:
Moet je NWS Feedback lezen... regelmatig hetze op VBL SCquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Letterlijke quote
'Die pleuris kindjes van VBL zijn weer bezig.'
Hoog niveau hier vaak wel. Ik vergelijk het met een klas vol hoogbegaafden die de schoolleiding vaak de loef afsteken door hun scherpe opmerkingen en vermakelijke witzen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Letterlijke quote
'Die pleuris kindjes van VBL zijn weer bezig.'
ja maar dat is ook ff kansloos volk ook zegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Moet je NWS Feedback lezen... regelmatig hetze op VBL SC
ONZ en KLB zijn echt kanker geworden jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zijn ook wel blij met vbl denk ik de enige plek die nog een beetje als oldschool fok! aanvoelt. Ik neus soms wel in Onz maar dat is al helemaal lame geworden.
Gezeik is ook niet op Don gericht, meer op de maatregelen en het blijkbaar meten met 2 maten. Volgens mij weinige/niemand die Don persoonlijk op de hak neemt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en lieve don kan er nieteens iets aan doen
dat is het kutte, hij krijgt t gezeik met ons maar het ligt niet aan hem
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoog niveau hier vaak wel. Ik vergelijk het met een klas vol hoogbegaafden die de schoolleiding vaak de loef afsteken door hun scherpe opmerkingen en vermakelijke witzen.
onzquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zijn ook wel blij met vbl denk ik de enige plek die nog een beetje als oldschool fok! aanvoelt. Ik neus soms wel in Onz maar dat is al helemaal lame geworden.
Ik weet waarover je spreekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het mooiste nog dat degene waarop hier t meeste gebasht word, dat zijn degenen die VBL verdedigen backstage
maarja; dat hoor je niet te weten he e:D
nee maar hij is wel degene die alles mag weghalen en ons weer backstage mag verdedigenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gezeik is ook niet op Don gericht, meer op de maatregelen en het blijkbaar meten met 2 maten. Volgens mij weinige/niemand die Don persoonlijk op de hak neemt.
ik ookquote:
Helemaal niets tegen de Don.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gezeik is ook niet op Don gericht, meer op de maatregelen en het blijkbaar meten met 2 maten. Volgens mij weinige/niemand die Don persoonlijk op de hak neemt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helemaal niets tegen de Don.![]()
Sterker nog ik weet niet eens wat er aan de hand is. Wat is er eigenlijk aan de hand?
Ik dan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |