was zeker wel een mooie man achter die kassa dan als het zn kanjer was?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:39 schreef _NZT_ het volgende:
Net ff kanjerbrood gehaald bij de kanjerbakker op deze goede kanjermorgen.
quote:
Want dan had je lekker kunnen NSB'en?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:39 schreef Muto het volgende:
SjaakBauer
Caland
Smoofie
Hadden jullie maar in mijn schuilkamer gezeten. Helden.
Valt tegenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij populair was hier, vertel eens wat over jezelf. heb je hobbies? houd je van lekker eten ?
Iets voor jouw ja, boeler.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was zeker wel een mooie man achter die kassa dan als het zn kanjer was?
Vergeet Noord-Korea niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt tegenIk ben geen actieve SC'er maar moet wel ingrijpen als FOK! en zijn beheerders wordt vergeleken met Nazi Duitsland.
Ja, dan was ik nu ook mod geweest. Lekker man.quote:
dat vraag ik niet, ik vraag of je hobbies hebt en van lekker eten houd..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt tegenIk ben geen actieve SC'er maar moet wel ingrijpen als FOK! en zijn beheerders wordt vergeleken met Nazi Duitsland.
mquote:
meh ik val niet op jodenquote:
scherp +1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, dan was ik nu ook mod geweest. Lekker man.
Die heb ik zeker en och eten hoort erbij. Ga ik nu weer verder werken aan mn scriptie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat vraag ik niet, ik vraag of je hobbies hebt en van lekker eten houd..
Admiraal_anaal was een baas van een user. Had niet totaal misstaan in deze SC zelfs.quote:
succes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb ik zeker en och eten hoort erbij. Ga ik nu weer verder werken aan mn scriptie.
Die was nog erger dan die d/t kwestie. Toch?quote:
'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die was nog erger dan die d/t kwestie. Toch?
arme don staat er alleen voorquote:
Jij hebt de lolbroek aan hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes.
Gaat ie toevallig over nazi-germany in 2013 online ?![]()
Waar gaat je scriptie over?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb ik zeker en och eten hoort erbij. Ga ik nu weer verder werken aan mn scriptie.
quote:
ik had daar stiekem de humor wel van ingezien jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |