Messi wil naar verluid opnieuw beginnen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet jij nog een goeie tweede spits achter Pellé,
Zo een type Mols/Bombarda toen die tijd.
Guidettiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet jij nog een goeie tweede spits achter Pellé,
Zo een type Mols/Bombarda toen die tijd.
Post van LL had in geen enkel ander subforum ban opgeleverd en zeker niet 2 weken. Dus normale post maar niet in VBL dus een lijst met standaardreactie's is zeker gewenst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo zwaar overdreven. Jij weet ook wel dat als je normaal post er helemaal niks aan de hand is.
Ja daar draaide die site op, En toen mocht dat van de een op de andere dag niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar kon je gratis webcam meisjes kijken
zoals ik zei, op dit moment kunnen ze daar minder tegen dan op andere momenten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Vind er nu geen ban-waardige posts gedaan. Nu word er enkel gediscussieerd over het beleid. In een SC niet zo'n probleem lijkt mij.
Grappig, gebrek aan kan jou ook worden verweten. En dan ook nog eens toegeven dat het allemaal reactioneel bannen is. Verklaart gelijk de lengte van de bans.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent de enige met wat zelfreflectie.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smoof, Caland, Saind, Sjaak, LL.
Dat weet ik niet, ik ga niet over bans. Maar zover ik weet is FOK! al enige klaar met al die verwijzingen naar Noord Korea.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Post van LL had in geen enkel ander subforum ban opgeleverd en zeker niet 2 weken. Dus normale post maar niet in VBL dus een lijst met standaardreactie's is zeker gewenst.
Ik heb geen problemen met FA's en mods idd. Sterker nog ik heb er soms wel eens wat in de tuin zitten hier voor een BBQ of iets... OHNEE IK NEEM FOK TE SERIEUS IN MN REAL LIFE, WAT DOE IK!quote:
Dat kan, mits je geen DM ban hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:46 schreef _NZT_ het volgende:
even een vraag? Kan je nog steeds dm sturen als je ban hebt gehad, of ook niet meer? Weet dat het in KLB en ONZ toentertijd wel kon
Ja dat riep ik ook, Maar niet realistisch gezien we nog steeds geen geld hebben. Trouwens jammer van de omstandigheden maar ben blij dat je weer eens vaker post.quote:
Ik ben het met een aantal kloontjes al een tijdje aan het bewijzen. Gaat een leuke post worden binnenkortquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ga niet over bans. Maar zover ik weet is FOK! al enige klaar met al die verwijzingen naar Noord Korea.
okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan, mits je geen DM ban hebt.
neuh, ik heb geen mod ambities, ben al crew geweest..niets voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:44 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel in de pole-position bij de FA en Mods.
erg jammer iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar draaide die site op, En toen mocht dat van de een op de andere dag niet meer.
Jimbo doet geen kutquote:
Loopt er in de Jong Feyenoord geen leuke nummer 10 rond?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat riep ik ook, Maar niet realistisch gezien we nog steeds geen geld hebben. Trouwens jammer van de omstandigheden maar ben blij dat je weer eens vaker post.
Zoals ik al zei. Op dit moment word er niet gereld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals ik zei, op dit moment kunnen ze daar minder tegen dan op andere momenten.
over 2 weken is dit niet ban waardig, alleen op dit moment is het puur tegen de schenen schoppen.
simpel; of je houd je even in en denkt na voor je post; of je kan niet meer posten.
Wees blij dat ze heel vbl sc niet sluiten, dat is de volgende stap
maar nee dan gaat iedereen rellen ? Pff banhammer erop en dat is ook over.
Leuk dat er constant gezegd word dat mensen het te serieus nemen, maar kijk de hele gaande discussie hier eens.. iedereen neemt het te serieusalleen VBL SC is voor buitenstaanders totaal niet speciaal en het is liever kwijt dat rijk voor zn forum als fok, hoeveel pageviews het ook genereert
in 3e persoon pratenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jimbo doet geen kut
ik wijs jullie puur op de feiten, wat je er mee doet moet je zelf weten.
A1 wel. Joey Sleegersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Loopt er in de Jong Feyenoord geen leuke nummer 10 rond?
Tsja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |